1224: nová linka má chránit motoristy před „lovci nehod“

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 44

Názory k článku

26. 09. 2015 23:20

Líbí se mi ta jejich písnička --ostatní chtějí prachy zavolej - MY CHCEM TAKY Co by ale kdo chtěl od ČKP Pouze získali monopol na trhu,Prostě jen jedna mafie kamarádů z pojišťoven vystřídala jinou mafii kamarádů z dopravek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2015 21:55

Baví mě, jak lidé, kteří jsou schopni platit za služby operátorů měsíčně 500Kč a více, jen aby byli on-line na facebooku a podobné zbytečnosti, tady pláčou nad jedním hovorem za 100 Kč, který využijí možná jednou za x let.Uvědomte si, že zadarmo se ani vám pracovat nechce.Nj, češi, ti budou tlouct hubou vždy a proti všemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2015 10:44

Jaký je jako problém s těmi lvci nehod ?
Já mám třeba sRPS Czech jen skvělé zkušenosti. Vždy náhradní vozidlo na dobu opravy a nikdy jsem neplatil ani korunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2015 08:24

Není ta linka tučně zpoplatněná?
Navíc, když slyším "Kancelář pojistitelů", naskakují mi pupínky, co zase vymysleli na naše odrbání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 01. 2015 18:11

Nějak nechápu to nadávání na soukromé odtahovky a názvy jako "lovci nehod". Normálně nabídnou službu a každý má možnost říct NE a počkat na jinou firmu...To je stejné jako zubaři provozující soukromou pohotovost - každý si může vybrat - buď dá 2500 Kč za to, že mu profesionál s asistencí sestry ve 03:00 ráno opraví bezbolestně zanícený zub bez čekání. Nebo může jít "na pojišťovnu" na státní pohotovost, kde zažije "zážitek k nezapomenutí", zuby mu většinou poškodí víc než by museli, bude se v bolestech svíjet v čekárně a pak si ještě užije na křesle...Taky soukromým stomatologům nikdo nenadává do "lovců akutních zubních zánětů" .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 01. 2015 14:10

Nějak nechápu, proč si do mobilu každý raději neuloží přímo linku na svou pojišťovnu a hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 13:03

Cena volání za tuto linku je dost tragická, ale pořád to není nic, proti jejímu provozovateli. To mě jako proti okrádání od odtahovek má chránit za 10,-Kč /min jeden z největších zlodějů a šmejdů, soukromý klub soukromých pojišťoven, Česká kancelář pojistitelů??? Banda šmejdů, co pokutují mnoha tisíci korunami za měsíc údajně povinně nepojištěné. Problém je v tom, že naprosta většina takto otravovaných lidí pojistku má, nebo vůbec už nemá to auto, ale tahle banda zlodějů z nich automaticky udělá viníky a nutí je to prokazovat, případně je okrade přes naši advokátně-exekuční mafii o strašné peníze. A jestli to bude fungova stejně dobře, jako asistence zdarma od České pojišťovny, tak pánbůh s těmi, co tam zavolají. Mám v pojistce odtah zdarma - teorie. V praxi mi zaplatili 25km a těch 7, co jsem si musel doplatit sám byla taková palba, že zavolat si normální odtahovku a zaplati si ji sám celou, ještě kilo ušetřím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 12:58

Podstata této "vymoženosti" spočívá v tom, ž vás tato předražená linka přepojí na vaši smluvní pojišťovnu.
Není potom lepší, vložit do svého telefonního seznamu číslo vlastní smluvní pojišťovny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 01. 2015 12:52

Když do mne v Brně narazilo auto,které mi nedalo přednost,byl jsem rád,když se bleskově objevil zástupce firmy která se zabývá nehodami ! Teoreticky jsem byl připraven nehodu řešit,ale v praxi když vám v autě pláče 4leté dítě,vás objíždějí ,troubí auta která nechápou co tam "překážíte " je člověk trochu v šoku ,auto na odpis a před vámi spousta starostí Zástupce firmy,mne v krátkosti seznámil co bude následovat,co to znamená pro mne,a já byl vděčný,že mi někdo rychle a učinně pomůže ! Společnost za mne vše vyřídila,k mé spokojenosti,včetně náhradního vozidla,takže mi nepropadla dovolená ! Chápu,že se pojišťovny brání,protože jejich zájmem je, vás pravidelně kasírovat,a vyplatit co nejmenší náhrady ! Vaše problémy po nezaviněné nehodě,je vůbec nezajímají !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 12:49

Měl jsem nehodu, byl jsem poškozený a řešil jsem to přes nezávislou asistenčku. Druhý den přijeli, podepsal jsem plnou aby mě zastupovali a přivezli náhradní vozidlo. Za 10 dní bylo auto opravený. Auto přivezli a náhradní vozidlo si odvezli. Za cca 2 měsíce přišel od nich dopis s fakturou, že veškeré náklady byli uhrazeny a nemusím nic doplácet. Neměl jsem náladu se dohadovat s pojišťovnou jestli bylo nutný měnit tohle nebo tohle. Samozřejmě na pojišťovně na mě štěkali, proč jsem to řešil takto, když i oni mají nasmlouvané servisy. Už je to 4 roky a auto slouží bez poruch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 01. 2015 11:39

Jako poškozený máte nárok na náhradu nákladů :) Takže si myslím, že by to pojišťovna měla proplatit, když někdo těch 10 korun (dobře, třeba 50-100) bude chtít uhradit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 01. 2015 10:55

Je to krasne. Misto lovcu nehod vas okradou operatori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 10:40

Myšlenka udělat společné číslo pro všechny pojišťovny je sice bohulibá, provedení je jako vždy tragické. Už jen pomyšlení na to, že platím za hovor 10 Kč za minutu mě svádí k myšlence dohodnout se raději s "lovcem nehod", abychom zlodějské pojišťovny podojili, když ty se snaží o to samé!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 10:38

To se pak člověk s "neomezeným" voláním nestačí divit při pohledu na vyúčtování, když si zavolá na takovou infolinku!
Pochopil bych to u nějakých těch erotických linek, ale zvýšená sazba u čísla na kterém si v podstatě objednávám už tak drahou službu?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 01. 2015 09:55

Dlouho avuzovaná linka má pomoci proti okrádání ale to nebrání všem našim operátorům nasadit cenu volání, jako by callcentrum bylo někde na Madagaskaru....((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor