Americký operátor Verizon Wireless je na (té americké) veřejnosti známý svými ostrými reklamami. Jsou útočné, srovnávací …a vtipné. Nedávno například zaútočil na pokrytí signálem 3G operátora AT&T – viz obrázek a odkaz níže. Novým verizonským hitem je kampaň „Droid does“, která se vysmívá nedostatkům Apple iPhonu (klávesnice, multitasking, fotoaparát, baterie a další). Ve zkratce: všechno, co iPhone nedělá, Droid umí. Ale co je „Droid“ se ve videu nedozvíte. Je tam pouze výraz „listopad“ a odkaz na stránky DroidDoes.com. Tam už se dočteme několik indicií (nejzajímavější je „Android 2.0“), ovšem opět nic konkrétního.
Kdo má lepší pokrytí signálem 3G? Video najdete na YouTube
Co tedy bude tím verizonským iPhone-killerem? Internetové drbny mají jasno, tou záhadnou novinkou s největší pravděpodobností bude přístroj dosud známý jako Motorola Sholes, nově tedy Motorola Droid. A teď už to slíbené video. Oprašte angličtinu a jdeme na věc…

Dosud jí říkali Motorola Sholes, prodávat se bude jako Motorola Droid (obr: motofan.ru)