Android 2.0 i pro HTC Hero

Diskuze čtenářů k článku

Fido  |  02. 11. 2009 12:55

Trochu mimo tema. Je lepsi Hero nebo Magic? Hero ma vic operacni pameti ale zase nema GPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  02. 11. 2009 13:03

Magic ma tiež 288mb ram...černá verzia u vodafone
GPS aj kompas majú obidva...neviem kde si nabral, že Hero nemá GPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 11. 2009 11:55

Diky. Vychazel jsem z udaju z katalogu tady na MM kde ve srovnani je u Magicu uvedena jako vyhoda GPS modul. Z toho me vyslo, ze Hero ho nema. Pokud ho tedy opravdu am, je to jen dobre a vitez je pak myslim jasny. Pamet je u obou uvedena rozdilna. Opravdu ma Magic taky tolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  03. 11. 2009 16:01

sú dve verzie...ta čo sa predáva v čechých by mala mať 288mb ram

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 11. 2009 18:39

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark34  |  17. 11. 2009 12:12

takze je to uplne jedo jestli hero nebo magic ... je to vlastne jedna generace a klidne si k tomu muu pripocitat jeste ten hero sprint ktery ma opet trochu jiny design a uvnitr je to opet totez ... dalsi generace prichazi az s motorola droid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  02. 11. 2009 09:34

Pane redaktor, pokud stále čekáte na verzi 1.6, tak bych doporučil kouknout na telefon, jestli ho nemáte vypnutý, update proběhl někdy před 14 dny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cryingfreeman  |  02. 11. 2009 09:48

na Heru tažko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  02. 11. 2009 10:05

Na Hero se ho oficiálně asi nikdy nedočkáme, mluví se tam ale o androidu celkově a tam již 1.6 vyšla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sancho  |  02. 11. 2009 10:19

To je divne... Ja mam Tattoo, co ma byt najlacnejsia rada a to bolo rovno kupovane s 1.6 verziou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  02. 11. 2009 10:34

Divné to je, ale HTC se rozhodlo 1.6 přeskočit a nabídnout až 2.0. Asi jim to už za to nestálo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2009 18:21

cemu na tom nerozumis? 2.0 jeste neni a jiny rozliseni nez 320x480 (coz Tatoo ma (jiny)) podporuje az 1.6

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark34  |  17. 11. 2009 12:10

ted uz 2.0 je, byly uvolneny i zdrojove kody a htc maka, chce vydat 2.0 pro hero co nejdriv tak se uz tesim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KMB  |  02. 11. 2009 09:22

Kdyby tak ještě přidali blesk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark342  |  17. 11. 2009 12:07

ale jo vzdyt pridali .. motorola droid .... sony xperia x10 ... a dalsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OnLajn  |  02. 11. 2009 07:31

Kolem žádného operačního systému není tak živo jako kolem androidu. Před půl rokem zlí jazykové tvrdili, že android možná za dva roky bude konkurenceschopný a teprve trochu použitelný. Uplynulo asi 6 měsíců, a máme tady jeden z nejlepších a nejdynamičtěji se rozvíjejících mobilních systémů vůbec.
Zcela vážně se z něj tak stává silný soupeř pro neschopný symbian, zastaralý WM, a omezený OSx.
A lidi co před nedávnem kritizovali dnes jen mlčí s otevřenými ústy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  02. 11. 2009 07:37

V cem je WM zastaraly? Mozna tak v nepodpore full dotykoveho ovladani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OnLajn  |  02. 11. 2009 07:41

Když sám Microsoft řekl, že ve vývoji WM zaspal, tak snad už není co dodávat. Zastaralý je ve všem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark343  |  17. 11. 2009 12:01

diky bohu tim uvolnil prostor pro daleko schopnejsi bandu lidi ... coz je jedine pozitivni, skoda ze se neco podobneho nestalo napriklad s jejich internet explorerem, taky mohli priznat ze zachrapali 7 let vyvoje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomino  |  02. 11. 2009 08:28

Ehm... uz jsi zkousel Android?
Ja mel 2 telefony s WM... pak blackberry 8900... a ted mam Androida 1.6 a ten rozdil je asi jako mezi win 98 a win 7 i kdyz srovnavat telefon na linuxu s win7 tady asi par lidi namichne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OnLajn  |  02. 11. 2009 08:36

Když oni to mobilní okýnkáři nemůžou překousnout, ale je to prostě tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzzi  |  02. 11. 2009 13:26

Tohle zaspání ale bude Microsoft bolet o to víc, že Droid chytil vlnu úplně v nejlepší době - kdy se dotykovky a vůbec chytré telefony stanou obrovskou masovkou. Už teď je vidět, že jsou v koncích a těžko budou hledat argumenty, pro zpětný přechod z Droidu na Wmob7. Tahle generace je již prohraná. Na klasické surfování už nebudou netbooky, ale hlavně tento segment - následníci iphonu (ono není moc pohodlné ani potřebné hlídat kraviny typu facebook atd. na plnohodnotném OP, který slouží jen jako podložka pod prohlížeč).
Jak dostane google tyhle OP do rozumného % mobilů, je pak jen krůček do PC (až padne Nokia se Symbianem - tam bude ale velká páka Microsoftu). Osobně si dokážu představit, že mě bude prudit provozovat na PC produkt MS a na chytrém mobilu Androida - kompatibilita atd (nemluvím o současnosti, kdy je to ještě v plenkách). Nehledě na to, že nejlepší cena je zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  03. 11. 2009 10:10

A co ti brani prejit i na PC na jiny system nez Windows ? Je to jednodussi, nez si myslis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark34  |  17. 11. 2009 12:06

nejsou to spojene nadoby, je fuk co pouzivas na desktopu, nijak to spolu nesouvisi ... kazdopadne jasne, prejit se da, ubuntu jsem ted testoval v posledni verzi 9.10 je to fakt solidni system, konkurenceschopna vec ... jenze v mobilnim svete je to uplne jinak, tam je android proste nejlepsi a wm je hluboko hluboko pod nim ... vubec se nedaji srovnavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okynkar  |  17. 11. 2009 12:04

hele nech si ty narazky, "mobilni okynkari" zajimavy termin, taky jsem pouzival 3 ruzne wm telefony a nikdy bych se tak nenazval, byl jsem z nich obvykle v ruzne mire rozcarovan ... ted jsem rad ze jsem mohl prejit na neco lepsiho no, mam htc hero a planuju na pristi rok motorola Droid .... co na tom vyvoj jde kupredu, na tom nic neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  02. 11. 2009 06:57

zdá se, že Android totálně změní strategii výrobců operačních systémů......to si pak WM či symbian moc ani neškrtnou, když nedovolí upgradovat jako Google i staré přístroje....Google chce holt vládnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
willie  |  02. 11. 2009 13:41

A to se mu zatím daří teda ještě nevládne ale bude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark423  |  17. 11. 2009 11:59

me to neva, mam prave toho htc Hero s androidem a myslim ze je to fakt uz ted nejlepsi mobilni os, proste se jim to povedlo a vyvoj jde docela slusnym tempem dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ralphik  |  02. 11. 2009 06:27

skvela prace!
Jsem zvedavy co na to pani z Microsoftu? Vydani WM 6.5 jim trvalo teda pekne douho a navic jen pro nektere telefony. WM 7 budou taky kdo vi kdy a zrejme taky jen pro nove verze telefonu.
Prechod k Androidu zacina byt velmi dobra volba. Ale chtelo by to neco s HW klavesnici. Ale co? G1 uz neni v kurzu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yamanouchi  |  02. 11. 2009 09:19

Co třeba Motorola Milestone (Droid)? Stačí jen chvíli počkat a koupit si to třeba v Německu, snad u nás bude taky v prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2009 18:24

no to nebude tak rychle (jestli vubec), protoze Droid (Sholes/Milestone) je CDMA... spis bych to videl na novej model pro evropu s GSM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2009 18:33

tak jsem pohledal a je to fakt - ma byt GSM verze pro evropu, do konce roku - dobre zpravy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  02. 11. 2009 20:06

gsm verzia bude už budúci týžden v nemeckom o2 a taliansku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark34  |  17. 11. 2009 11:57

prave ze Milestone je GSM verze droida jestli to chapu spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  02. 11. 2009 15:37

Jak se na kapac.displayi tuka napr. na web.odkazy? Ted jsem videl stylus na iphone-kovova tycka cca 5mm prumer,neznamena to doufam,ze si kvuli presnosti musim zvetsit pisma a tim padem na velkym displayi uvidim to samy,co na 2,8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2009 18:25

pokud to neni radek na radku, tak se trefis v pohode... jinak zoom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2009 18:26

nebo najet kulickou/padem - vetsina androidu ji/jej maji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor