Android má bezpečnostní chybu, Google okamžitě reaguje

Diskuze čtenářů k článku

no.j  |  22. 05. 2011 14:15

Už sem na závěr dám jenom odkaz na článek pro ty, kteří chtějí popřemýšlet...
http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kordo  |  22. 05. 2011 19:02

Kto všetko sa z Vás zúčastnil sčítania ľudu? Predpokladám že všetci tam ste popísali svoje osobné údaje a zverili ste ich štátu to vás vôbec netrápi? Nad týmto by ste sa mali zamyslieť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
axa  |  20. 05. 2011 11:33

A z Androidu je rázem Windows ty také stále něco záplatují a opravují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kordo  |  22. 05. 2011 11:18

Tu je pár paranoikov. Ja som používal symbian a existujú aplikácie ktoré dokážu nabúrať symbian telefón z iného telefónu tak kde je bezpečnosť toho systému? Stačí že si len niekto na chvíľku zapne bluethoot a za par sekúnd mu stiahnem celý obsah telefónu. Je zbytočné chrániť svoje data lebo aj tak ich neuchránite alebo už je neskoro ich chrániť. Každá jedna zmluva čo podpíšete sú vaše osobné data a tých zmlúv za život podpíšete toľko že už majú dostatok dát o vás a keď budu potrebovať niečo zistiť tak si zistia aj bez toho aby ste vy im dali k tomu nejaké povolenie. A google chodí po všetkých mestách a fotografuje len aby vytvoril 3D mapy a vďaka googlu ostatný výrobcovia navigačného softu robia mapy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 18:03

Sice mám na svém Galaxy S CM7 s Androidem 2.3.4, ale stejně si nedokážu představit k čemu by někomu byly moje přihlašovací údaje k Facebooku :D A ta pravděpodobnost, že si někdo vybere mě a hackne mojí domácí a školní Wi-Fi je tak malá :D No je vidět, že na univerzitě nemají co dělat (je tedy dobře, že na to upozornili, ale normální člověk se podle mě nemá čeho bát).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 18:09

Pokud jen trochu přemýšlíš, tak už jenom ta možnost, že když si tě vyberou, tak MŮŽOU, protože jsi jim vše dobrovolně dal, tě musí znepokojovat. Třeba jednoho dne získáš nějaké důležité postavení, funkci, nebo obchod. A oni už tě budou mít přečteného. Budou mít na tebe munici k vydírání. Mysli na 30 let dopředu. Oni tak myslí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pascal  |  19. 05. 2011 19:18

Cize oni sleduju vsetkych ludi na svete, lebo keby sa nohodou niekdo znich stal politikom aby ho mohli vydierat.
Neboli uteba aj mimozemstania?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:27

Víš, ona většina telátek, kterým je teď 15-16 let se v budoucnosti něčím stanou. Ano i politiky, bankéři apod (to, že to není zrovna tvůj případ na tom nic nemění) a potom je budou mít v chomoutu. Na to ale přijdeš až dospěješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pascal  |  19. 05. 2011 19:34

A kto su tí ONI ? Google? A bezne si 15-16 rocny posielaju nieco mailom co by malo dosledok na ich buducnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:47

Zjistěte si, kdo jsou oni a komu svěřujete svá data. Výše jsem to už popsal. Máte jistotu, že vaše data nikdo v budoucnosti nezneužije proti vám, pokud z toho bude mít on sám nějaký prospěch?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joint007  |  20. 05. 2011 00:25

Když už jsi tak chytrý, jakého máš providera? Jak víš, že tě nešpehuje on?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  20. 05. 2011 08:30

Svého providera znám osobně a samozřejmě, že má přehled, na jaké stránky chodím a jaké služby používám. Ten mě ale neohrožuje. Maily, kontakty, kalendáře a dokumenty u něho uložené nemám. Do minulého měsíce musel uchovávat databázi přístupů na web všech uživatelů (stejně, jako mobilní operátoři) za půl roku zpátky a na vyžádání předat policii a to bez soudního rozhodnutí. To je už naštěstí zrušeno, ale stát se snaží opět to zavést. Třeba budu muset nakonec internet i mobil úplně zrušit a chodit do internetové kavárny A to mám doma net od roku 1997.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filom3n  |  20. 05. 2011 09:44

tak pokud ujdes do kavarny, tak tam stoprocentne budes v bezpeci, tyvole, nerikej mi ze nekdo zneuzije toho ze ma mou fotku jak bliju v 15ti pred hospodou, tim ze az ve 45ti budu premier tak kvuli tomu prijdu o misto, podivej se jak se ti smejdi nahravaj mezi sebou a nikomu se nic nestane i kdyz jeden o druhym vymysli blbosti a pomlouvaj se navzajem, co mas za operacni system a jaky pouzivas prohlizec jen tak pro info? Mas deravej linux nebo deravej microsoft? ono je to uplne jedno dokud budou vladnout ti co tam jsou a drit te z kuze tak je to uplne jedno ze ti pred barak jede dodavka a foti, je to tvuj pozemek na ktery vjeli a fotili? jak to vis ze fotili tvuj dum a ne to co je pred plotem, jak to mneli zakryt? oni delaj svou praci tak uz to neres

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  20. 05. 2011 11:21

Koukám a nestačím se divt, jak ty všechno víš...Ty jsi asi seděl v tom jejich Goggle autě, který tu u mě fotilo ne? Co se týká těch panáků ve vládě, tak to jsou opravdu jenom loutky, které řídí právě ti, kteří na ně mají informace. Pokud si myslíš něco jiného, je to tvoje věc, ale jsi naivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filom3n  |  20. 05. 2011 11:45

presne jak pises, ty jsi se pekne odkopal, a ty jsi v tom aute sedel ze vis co fotili? tak co meles ze vis co fotili? Uz aby jsi se odstehoval, hlavne si zjisti od tech co ridi chod zeme (podle tebe asi teda google) kde uz to maj zmapovany aby ti tam nahodou neprijeli, aby ses nenastehoval nekam kde to jeste nemaj nafoceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filom3n  |  20. 05. 2011 11:47

navic jsi teda nenapsal ktery pouzivas operacni system, kdyz uz jsme u toho, protoze vsechno je deravy jak sito, a je uplne jedno jestli je to drojd, nebo okna nebo liza... ty jsi nekde od usti ze? podle tve IP adresy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filom3n  |  20. 05. 2011 11:49

navic i kdyz znas sveho providera, jak vis ze jeho zamestnanci nevynaseji data, nebo ze on osobne neprodava data dal, nebo ze mu to nekdo nekrade, boze je mi te lito... (tim myslim tebe)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pizzzaman  |  19. 05. 2011 17:36

No.j mi silně svými argumenty připomíná jednoho cápka ze školy, který podporuje komunismus - nemůžu si pomoct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 17:45

Co podporuješ ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pizzzamann  |  19. 05. 2011 17:53

Transparentní stát, kterým rozhodně ČR není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 18:02

Tak to se shodneme. Transparentní, právní stát. Co tam má dál?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  19. 05. 2011 14:07

sa tu idete zblázniť no čo všetko sa dá nabúrať a všetko ukradnúť stačí si pozrieť Fast Five
Nokia mala tie svoje symbiany deravé až hroza a nič sa nedialo. Nebudem si cpat čisla kreditiek na mail a vlastne natočené akty na picasu ;)
Pre všetkých majiteľov Symbianov - skuste nastaviť blokovaci kod reštartnuť mobil tak aby pytal ten kod zavolať na tiesňovu linku a rychle zrušiť hovor. Zrazu ten kod nebude treba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 14:15

No, třeba je to pravda, zkoušet to nebudu. Ale též je pravda a pro mě daleko důžeŽitější, že ani tak nemusím používat žádnou ze služeb Google. Android bez účtu na Google smysluplně používat nejde, mám pravdu? A aby se mi někdo z druhé strany bez mého vědomí šťoural v telefonu, nebo OS (Windows)? Děkuji, NECHCI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  19. 05. 2011 13:37

no podľa všetkeho toto neije chyba androidu, ale nastavení služieb a siete, nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myshaq  |  19. 05. 2011 13:17

a je to tady! Měl jste pravdu pane Čapek, úplnou pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:24

Google lhal veřejnosti, teď spolupracuje s NSA
http://blisty.cz/art/51130.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2011 12:32

Nechapu vas me je to jedno i kdyby cetli me emaily tak je mi to jedno nic neschovavam nic protizakoneho nedeleam a jestli si prectou email jak pisu babicce tak to mi fakt nevadi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:39

Máte nějakou záruku, že to co je dnes zákonné, bude zákonné na vždy? Že váš názor na svět, který je dnes v mezích zákona se třeba někomu za 5-10 let přestane líbit? Ale údaje o vás už mají a vy je už nesmažete. A nikdo už vás nemusí udávat, udáváte se sám. Opravdu tolik věříte politikům a státní správě, že jim na sebe vše dobrovolně prozradíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2011 13:01

Jak jsem rekl je to nesmysl pochybuju ze nekoho zajima ze mi babicka slibila na nedelni obet gulas s pet knedly (co se tyce emailu jsem pro aby vsechny prochazeli pres filtr protoze ten kdo nema co skryvat se nemusi bat a takovy ktery maji tak jim to vadi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:09

Odpověděl jsem, bohužel zdejší cenzura mi to nedovolila uveřejnit, přesto, že to nebylo nic protizákonného ani v rozporu s pravidly diskuse. Takovou tu máme svobodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:12

Takže zkusím tu odpověď napsat jinými slovy. Před 2. s. válkou se v ČSR konalo sčítání lidu. V roce 1938 přišli němci a podle těch sčítacích archů našli nepřátele svého režimu a lidi s jiným původem, které hledali a poslali je do táborů. Ti lidé také před tím nic nezákonného neprovedli. Tak snad to teď cenzurou projde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2011 13:19

No nic blaznum se nema odporovat az jednou pojedes nekam na vylet do zahranici nebo jen do Prahy a ty zjistis ze tam nasli bombu,ale diky tomu ze jsou emaily pres filtr tak dokazali ten utok zastavit tak pak pochopis proc se to dela terorismus a korupce chapes,ale myslim ze tejto uz je uplne jinde mimo tema takze koncim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:24

Ano, radši skonči a běž si něco nastudovat. Prospěješ tím sobě i svému okolí...Ahoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AngelDied  |  19. 05. 2011 13:35

Pochybuji že si teroristi přes email pišou kde a kdy daji jakou bombu..a pokud ano tak kodovaně že Vám toto čtení emailu stejně nepomuže... A to same politici že by jste v emailu našel jak jeden uplácí druheho ? pochybuji...
PS: toto je reakce pouze na výše zmíněny příspěvek ne na celej řetězec :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crank  |  19. 05. 2011 13:28

Pokial pouzivas mail na nevinne konverzovanie s babickou o nedelnom obede, je to tvoja vec. Ale ver tomu, ze prostrednictvom mailovej komunikacie sa prenasaju aj ine informacie, nez len tliachanie s babickou. Napr. mailovy vztah pracovnik-klient (nadriadeny-podriadeny, a pod.). Tiez by si suhlasil s tym, keby o tvojej dovernej (nie sukromnej, ale pracovnej) komunikacii kde kto vedel a bohvieako zneuzival tieto informacie? To len ako priklad.
Podstata celej tej "paranoje" niektorych ludi z tejto diskusie nie je v tom, ze by si niekto precital jeho mailovu komunikaciu, ale ze by ju zneuzil. A to by uz bol (myslym, ze uz aj je) velmi silny nastroj v rukach "tych zlych" v celosvetovom meradle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crank  |  19. 05. 2011 13:29

oprava: myslim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2011 13:36

Ja nevim co vy si mailujete ja jsem rekl ze me je to jedno me proste jen nenapada jak by nekdo mohl zneuzit moji komunikaci s kym koli protoze ,,omlouvam se hold tomu nerozumim ,ale je to tak je mi jedno jestli si nekdo precte muj email nejde nijak zneuzit,,teda aspon mi nenapada jak?konkretni priklad?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  19. 05. 2011 13:52

Jediné, co lze říci na vaši obranu je, že zřejmě ještě vůbec nepracujete. Jinak byste věděl, jak problematická je komunikace a jakou cenu mají informace... E-mail je dnes nejrychlejším způsobem spojení k přenesení zpráv či dat, proto mailem běhají i objednávky, faktury, návrhy smluv a mnoho jiných věcí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2011 14:07

Urcite mate pravdu ja jsem jen rekl ze me osobne je to jedno a verim ze dalsim uzivatelum taky protoze stejne jak ja nepouzivaj email tak jak ho pouzivate vy!Pracuju uz 7 let,ale ...nechame toho je pravda co tu bylo zminovano a to ze nikomu neni nic do toho co delate v tom s vami souhlasim je to fakt na dlouhe tema a ja do toho nevidim asi tolik co vy,ja jen pochybuju ze ...to je jedno jak by rekl muj kamarad :,,todle je debata o h...e kazdy kopeme jinou ligu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 14:35

Je jasný, že v mailu je spousta důležitých věcí, ale třeba v případě podnikání se asi težko někdo může obávat, že konkurence se mu dostane do emailů(jasně, že to je možné, ale to už nezáleží na tom, u koho ten email mám). A ti kdo by k němu teoreticky mohli mít přístup- Google a tajné řády které ovládají celý vesmír(jak tu někdo naznačuje :) ), tak těm je to celkem k ničemu....Navíc je přeci úplně jedno u koho ten email mám. V každém případě k němu má někdo přístup, takže jediné řešení jsou poštovní holubi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 14:44

Nebo doporučená poštovní zásilka s dodejkou přes ČP, řádně zabalená a pojištěná. Holuby bych nechal pouze na experimenty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 14:54

A vy si myslíte, že TBSMP(Tajné Bratrstvo Souhvězdí Modrého Pudla) nemá technologie na naskenování dopisu v obálce? Já bych řekl, že rozhodně jo, takže věrnej holub co v případě ohrožení zprávu sní a pak sebevražedně nabourá do stromu je rozhodně lepší volba :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 14:57

No, co dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:53

Co třeba výpis z účtu z banky. Člověk se stane z nějakého důvodu nepohodlný, víme, kolik má na účtě a kolik měsíčně platí. Vyhodíme ho z práce a víme, že třeba za 3 měsíce bude úplně na suchu - A JE NÁŠ!!! Zvláště, pokud má rodinu, malé děti, hypotéku...Ty výpisy běžně chodí do mailu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  19. 05. 2011 14:35

Vážený pane no.j. Obdivuji, že při Vaší paranoie ještě dokážete sedět u počítače (či jakéhokoliv jiného elektronického zařízení, kterým Vaši zoufalost přenášíte do této diskuse). Jak jste zmiňoval Vaše stěhování, tak předpokládám, že se budete stěhovat do vydlabaného kmene stoletého dubu uprostřed lesa. Ale bacha, i tam je zeshora vidět.
Dnešní přetechnizovaná doba je taková. Člověk žijící "běžný" život se "sledování" neubrání, pouze je dobré o tom vědět, na což čas od času nějaký ten článek upozorní a potom jsou dvě možnosti: smířit se s tím nebo být jako vy - paranoidní, snažit se před vším schovat a myslet si, že to má smysl.
A nebojte se, až přijde třetí světová válka, tak sčítací listy nikdo hledat nebude (předpokládám, že ten Váš by ani nenašli...). Půjde to plošně a načisto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 14:52

Vážený pane. Děkuji za Váš obšírný výklad mé nelehké situace a diagnózu A pouze doplňuji, VĚDĚT A DĚLAT VŠE PRO TO, ABY KAŽDÝ OBČAN (HODNÝ TOHOTO TITULU), nedával svá osobní data k dispozici pochybným společnostem a uskupením. Můj sčítací arch samozřejmě nenaleznete, i když mi kupodivu byl zaslán na mou trvalou adresu. A o Třetí světové válce jsem já nic nepsal... To, že o něčem nic nevíte, ještě neznamená, že to neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crank  |  19. 05. 2011 14:06

Takze dalsi zo stupencov nazoru "Mna sa to netyka, ja sa nestaram"?
Tu ani nejde o tvoju alebo moju nezaujimavu mailovu komunikaciu. Ale si predstav komunikaciu na "vyssej" urovni a vymena informacii v narodnom az nadnarodnom meradle. Informacia mala vzdy cenu zlata a dnes v dobe elektronickej vymeny dat to plati dvojnasobne a niektori urobia vsetko pre to, aby sa k nej dostali. A potom sa ta to mozno bude tykat aj osobne, hoci ty si s tym nikdy nic nemal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 13:35

Tak zaprvé, nikde není psáno, že to co je v tom článku je pravda. A zadruhé, jak už tu někdo psal, ikdyby k tomu přístup na vyžádání měli, mě to nevadí protože nejsem žádnej terorista. A buďte si jistí, že každý mail číst nelze, takže je vysoce pravděpodobné, že zrovna vaše maily nikdy nikdo cizí neuvidí ani kdyby k tomu nějaká NSA přístup měla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:43

A jste to opravdu VY, kdo určuje, zda jste, či nejste terorista? Zamyslete se nad tím, prosím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 18:34

Ano, v mém případě ano. Jestli za Vás rozhoduje někdo cizí, pak je mi Vás líto. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:32

Tak to jste prezidentem USA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 19:37

Ne, to nejsem. Je mi jasné na co narážíte a podle mě to není pravda, tak toho klidně můžete nechat. Je to na zbytečný flame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:45

Není to zbytečné a není to flame. Oni o vás vědí vše už nyní. Co víte vy o nich? Rozhodujete vy o nich, nebo oni o vás? Z toho vycházejte....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 19:53

Rozhoduju sám za sebe, že mi vyhovují jejich služby a nevadí mi, že se podle těch dat zaměřuje cílená reklama. Nemám podle mě co skrývat a oni nemají podle mě co u mě hledat. Tudíž mi to nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 20:01

OK, proti gustu, žádný dišputát. Mě to nevyhovuje, tak tam nemám nic a nechci aby mi jejich auto na sběr dat jezdilo pod okny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kix  |  19. 05. 2011 13:41

Tak zrovna BL jsou těžce nedůvěryhodný a paranoidní plátek na úrovni Aha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:47

Na té stránce BL jsou dole další odkazy, že? To není článek, který by BL vymysleli. Je to komentář k těm ostatním, co jsou dole. Zadejte si do vyhledávače Googl NSA a uvidíte sám....

Google's facing a gaggle of questions over reports that it's working with the National Security Agency. According to a story first published by The Washington Post on ...
www.pcworld.com/article/188581
Google to enlist NSA to help it ward off cyberattacks
2/4/2010 · Under an agreement that is still being finalized, the National Security Agency would help Google analyze a major corporate espionage attack that the firm ...
www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/02/03/AR2010020304057.html
Google + NSA?
Thursday, February 4, 2010 Google + NSA? The Washington Post writes: The world’s largest Internet search company and the world’s most powerful electronic surveillance ...
blogoscoped.com/archive/2010-02-04-n76.html
Spooks on board at Google
Spooks on board at Google Can you trust Google with a database of all the search terms you've ever used? NSA uses rocket science. Presumably they also use common ...
www.google-watch.org/jobad.html
Group files request for details on Google, NSA partnership
Feb. 5, 2010, 2:33 p.m. EST Group files request for details on Google, NSA partnership
www.marketwatch.com/story/group-requests-details-on-google-nsa-partnership-2010-02-05
Google and NSA | The Garnet Spy
There is a lot of unnecessary bile about Google getting security help from the National Security Agency. Well, unnecessary unless you believe in vampires, staged moon ...
garnetspy.com/2010/02/08/google-and-nsa
Google Asks NSA to Help Secure Its Network
2/4/2010 · Google is teaming up with the National Security Agency to investigate the recent hack attack against its network in a bid to prevent another assault ...
www.wired.com/threatlevel/2010/02/google-seeks-nsa-help
Google seeks assistance from NSA
2/5/2010 · SAN FRANCISCO - Google Inc.has turned to the National Security Agency for technical assistance to learn more about the computer network attackers who ...
www.boston.com/business/technology/articles/2010/02/05/google_nsa_pairing_draws_attention
Google, NSA Partnership Details Sought - PCWorld
Privacy advocates at EPIC file a formal request to learn what Google is doing for the feds on cybersecurity.
www.pcworld.com/article/188635/google_nsa_partnership_details_sought.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 12:00

tomu nechcem veriť. už nemôžeme byť nikde v bezpečnosti :S hrôza...nech vyriešia tie problémy super rýchlo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  19. 05. 2011 11:48

jak sa tieto "jednoucelove" zaplaty vlastne posielaju? cez market? alebo cez system software updates? nezaznamenal som zatial nic....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 11:28

Ono s tím Googlem a Androidem je to vůbec všelijaké....Měl jsem ho necelý rok, ale už jsem se vrátil k Symbianu a účet u Google jsem úplně zrušil. Nepotřebuji, aby se v mých datech přehrabával Americký úřad pro bezpečnost NSA. Mail mám jinde, kontakty a kalendář též jinde, prohlížeč Iron a vyhledávače střídám. Člověk by si měl svoje soukromí chránit. Od Google již nepoužívám nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  19. 05. 2011 11:30

No oni jsou zrovna na tebe zvědaví
Ještě by jsi měl nosit helmu z pásovce, aby ti nemohli číst myšlenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  19. 05. 2011 11:31

No oni jsou zrovna na tebe zvědaví
Ještě by jsi měl nosit helmu z pásovce, aby ti nemohli číst myšlenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  19. 05. 2011 11:31

No oni jsou zrovna na tebe zvědaví
Ještě by jsi měl nosit helmu z pásovce, aby ti nemohli číst myšlenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 11:37

Ano, jsou zvědaví. Můžu ti poslat fotky Google auta s tou fotící a nahrávací aparaturou, které v našem bezvýznamném městečku, v naší ještě bezvýznamnější a slepé ulici, čítající tři domy, kde internet mám jenom, já sbírá data a fotí....Přijelo kolem poledne, byl jsem zrovna doma, tak jsem si ho vyfotil. Mělo německou SPZ. Streetwiev u nás opravdu, ale opravdu nedělali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stehla  |  19. 05. 2011 12:05

jsi prostě schizofrenik...No tak co.. to se všichni najednou pos..???
Hlavně že všichni chcete Offline Mapy, Street wiev atd. Jak to asi seženou??
A jestli bude mít google (nebo kdokoli jinej) zmapováno kde jsou jaký Wifi spoty - no tak ať.. Vždyť když to nemáš zabezpečený je to tvůj boj..
Nejsme v 18.století...až budeš mít telefonem platit nákup pomoci NFC, taky budeš nadávat na Tesco, že má tvoje data?? tak si tu ulici zabarikádujte, vytáhnětě žebřiňáky a chovwejte krávy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:16

Hele, nehaž tady diagnózama Já si prostě nepřeju, aby moje údaje někdo sbíral a vyhodnocoval. Jsem zodpovědný. WIFI zabezpečený samozřejmě mám, ale jak dlouho tak Googlu může trvat prolomení? 2 minuty? 10 vteřin? NFC telefon si též nepořídím. Ty si klidně dej čísla kreditek i s CVC na web, to je zase tvůj boj a já tě od toho nezrazuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vocas  |  19. 05. 2011 12:40

Prolamovani wifi neni jako lamani chleba :) Podle tvych prispevku hadam, ze mas wifi zabezpecenou sifrou WPA2 s heslem dlouhym 15 znaku s pouzitim 4 znakovych sad a to se zas tak rychle nelame...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:46

Při tom výpočetním výkonu, co mají k dispozici, je to jistě v řádu minut...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wifi  |  19. 05. 2011 12:53

tak ti jsou urcite strasne zvedavi na to, aby se ti nabourali do wifi site DD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:59

Ano, proto je EU pokutovala za neoprávněný sběr informací z WIFI po Evropě. Pokutu zaplatili, akorát tvrdili, že sbírali jen z těch nezabezpečených. To už ale lhali, stejně jako v případě té jejich spolupráce s NSA. Já říkám ruce pryč od Google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrnda  |  19. 05. 2011 22:32

A nosíš pořád deštník aby tě nemohli sledovat pomocí satelitu?? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thr  |  19. 05. 2011 19:30

i kdyby mneli vypocetni silu na zmenu obezne drahy zeme kolem slunce.. prolamovat 15 mistni kod ve WPA2 4 znakove sady pri dobre nastavenem routru je celkem na dlouho :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:37

Na jak dlouho? Přesně prosím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  19. 05. 2011 21:10

Řekněme, že strpjní čas takového výpočtu má vyšší hodnotu, než tvůj život.
Proto to nikdo dělat nebude, zabít tě je levnější než se takto někam prolamovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 21:38

Tomu bych i věřil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deny.foox  |  20. 05. 2011 17:51

No 2 čtyř jádra to zvládaj za pár vteřin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crank  |  19. 05. 2011 13:08

Pravdepodobne ste mysleli "paranoik", Sigmunde Freude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  20. 05. 2011 01:04

A co třeba paranoidní schizofrenik?
Přečti si na wikipedii, co to je schizofrenie. Cituji příznaky:
"Bludy (nevyvratitelné přesvědčení, ovlivňující jedincovo chování, s paranoidním či pro danou kulturu nezvyklým obsahem)
Halucinace, iluze (smyslové vjemy, které se nezakládají na realitě)
Sociální stažení (samotářství; potulování se po okolí; nedůvěra až stihomam; je zdůrazněna sociální dysfunkce)"
To celkem sedí, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  20. 05. 2011 08:18

Až budeš mít to jejich auto 3m od okna baráku a foťákem ti budou koukat do obýváku tak, jako mě, tak potom dělej chytrého....Ty blude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crank  |  20. 05. 2011 08:27

Tak dobre, wikiFreude:
Paranoia je duševní porucha, vyznačující se bludy, chorobnými představami o vlastním ohrožení a stihomamem. Přehnané a nedoložené obavy o vlastní bezpečnost, někdy spojené s konspiračními teoriemi, se nazývají paranoidní.
Často je zaměňována s paranoidní schizofrenií.
Zeby toto nesedelo viac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  19. 05. 2011 11:45

Nepripada mi zase az tak legracni, ze by se mi mohlo dit neco v telefonu bez meho vedomi. Vecer si nastavim budik a rano me nic nevzbudi, protoze strejda Gugl mi v noci smaze aplikaci budiku, jelikoz ma modre pozadi a hnedy font... (A nebo ma nejakou jinou chybu.) O jakemkoliv sdileni cehokoliv na pozadi ani nemluvim. Jestli se vsechny OS budou vyvijet stejnym smerem, mame se nac tesit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  19. 05. 2011 11:32

Chyba v Matrixu. Už je to tady, odeslalo se to třikrát na jeden klik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martan  |  19. 05. 2011 11:38

a nie je ta chyba medzi stolickou a monitorom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  20. 05. 2011 14:24

Mezi monitorem s stoličkou je notebook, co je neskutečně zasekanej. Ale vzhledem k tomu, že by jsem měl dostat co nevidět nový, tak už to neřeším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  19. 05. 2011 11:39

Vyhod ten kram od googlu. Neumi to odeslat ani odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 05. 2011 11:42

Kdyz o tebe bude mit nekdo zajem, tak si te dohleda stovkou dalsich zpusobu a nenadelas s tim absolutne nic... To by musel clovek zit nekde v pralese, lovit zver a po vecerech si zpivat cumbaya...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 11:46

Ale to už je trochu jinde, než jim svá data dobrovolně cpát do jejich systémů, že? To samé se týká Facebooku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 05. 2011 13:03

Nerikam, ze je spravny vystavovat vsechno o sve osobe vsude mozne. To uz zalezi na usudku kazdyho z nas.. Ale moje prvni reakce smerovala spis k tomu, ze tu mame taky operatory, kteri maji docela slusnej prehled o pohybu, hovorech a smskach.. Mame taky urady a pojistovny, ktery evidujou tvuj stav, stari, majetek a bydliste. A v neposledni rade mame poskytovatele internetu, kteri maji prehled o tvem pripojeni...
Myslim ze tohle jsou daleko dulezitejsi udaje, nez fotka na facebooku, kde jsem s dalsima 4 lidma na srot nebo status, ze jsem byl prave na wc vykonat potrebu.. A hlavne jsou to informace, ktery vlastne musis dat at chces nebo ne..
Tim se proste vracim k tomuhle - kdyz nekdo bude chtit, zjisti si o tobe dostatek informaci at delas co delas.. (nehlede na to, ze spousta lidi ktery se staraj o vyse zmineny sluzby, jsou lehce uplatni)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:19

Všichni ti, které jmenuješ jsou ze zákona vázáni určitým tajemstvím a údaje mohou předat až na základě rozhodnutí soudu. Naštěstí se toto už opět týká i operátorů. Ale vystavovat dobrovolně svá data na soukromých, zahraničních serverech, kde ani mnohdy nevíme, kdo za nimi ve skutečnosti stojí, mi opravdu nepřijde, jako dobrý nápad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  20. 05. 2011 09:17

Ámen !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AnonyMouse  |  19. 05. 2011 11:55

Nepoužívej Google, zjišťuje si o Tobě data. Nevyhledávej heslo: ps3 jailbreak, v tu chvíli má Sony přístup k jakýmkoliv informacím o Tvé osobě, včetně výpisu z PayPal účtu. Neměj FaceBook, Tvá osobní data mohou být kdykoliv bez Tvého vědomí použita. Straň se iPhonu, protože Apple nahrává Tvou současnou GPS pozici a při opětovném spárování s iTunes ví, kde jsi naposledy byl. Nechoď na ulici, kde Tě může Google StreetView automobil nebo další firmy navazující na tuto aplikaci, vyfotit a uvidí to celý svět. Jsi si jistý, že jsi na tom tak skvěle s ochranou svých osobních dat, když se jednoduše vzdáš Androidu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:04

Nepoužívám nic z toho, co jsi vyjmenoval. Nepoužívám ani nic od Google či Mocrosoftu. Samozřejmě, nejsem s bezpečností svého soukromí ani teď 100% spokojen. Svoje data nehodlám nikomu jen tak dávat všanc. Vy, kterým to nevadí, si dělejte, co chcete, ale jednou si na mě vzpomenete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dresin  |  19. 05. 2011 12:23

Hele to myslíš vážně co píšeš nebo je to sranda??
Tajtrlík ze slepý ulice a jde po něm auto od Gůůůůglu
Uteč do hor,už tě skoro mají.
Paranoia jak vyšitá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 12:42

Bydlím na konci města, pod lesem ve slepé ulici. Ta má 3m mezi dvěma ploty a končí schody. To auto mi přijelo až před barák a poté zcouvalo opět zpátky. Co tu dělalo? Fotky mohu zaslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  19. 05. 2011 13:09

Asi se tam jel vyčůrat. A vy ho u toho fotíte. Že se nestydíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 13:15

Do slepé ulice, dlouhé 20 metrů, široké 3m, lemované ploty od 3 domů? Z auta nevystoupil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  19. 05. 2011 13:46

Tak to máte pravdu. Jdou po Vás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  19. 05. 2011 14:02

Teď si všem dal několik nápověd kde tě najít!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 14:09

Hele, když už tu byl strýček NSA-Google, tak zdejší diskutéři mě už nerozhází, ne? Navíc se stěhuju jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  19. 05. 2011 14:43

Dejte fotky na Picasa a odkaz uveřejněte na Facebooku, potom na to jukneme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 15:00

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 15:04

Koukal jsem na Flickr a je to to samé...Tohle tam mají napsané. Velký bratr tě miluje
You can use your Google or Facebook account: Login and remember, Flickr loves you!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2  |  19. 05. 2011 17:27

Docela bych jukl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:30

Pošli mail na no.j(zavinac)seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  21. 05. 2011 17:04

Máš recht. Už moje prababička říkala, že když někoho chtějí dostat, tak ho pomalu uchlácholí. Poté když to nejmíň čeká, tak mu skočí po krku. Žije doteď a už toho za to minulé století zažila dost. Říkala to hlavně o těch s 6-ti cípou *.
Hlavně ti, co se tady ohání tím, že na tebe jsou zvědaví, pak sklapne čelist.
Z čeho myslíte, že Google žije? Z reklamy.
A jak nejlépe reklamu zacílí a pak prodá? Tím, že o Vás bude vědět všechno! I o té malé slepé ulici.
Byl a zatím jsem fanda Googlu, ale co se pomalu a nenápadně děje u něj (pozn. či jinde - FB,....), tak si to pomalu rozmýšlím, když se tu a tam snaží do podmínek propašovat malé na pohled nic neříkající větičky .
Naštěstí si toho vždy někdo všimne a EU mu zatím opatřeními vždy zatla tipec.
Co dříve začalo jako nevinné sbírání dat pro reklamu či jako sociální síť, přerostlo určitě ve "špionážní" síť. Servery jsou za mořem a tam "jim" to povinně v případě zájmu rádi ukážou. Nejde o mne či o Pepu z města nebo vesnice. Ale on má známe, já mám známé, známý mají známé a pak je tam skoro každý. On už se tam čiště ze statistiky někdo důležitý (zrovna v té chvíli) najde.
Pak jsou tu jedinci, kteří jim tam cpou své údaje, známé a zájmy dobrovolně a ještě slepě idi*otsky urážejí jiné, když se ozvou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
syky01  |  19. 05. 2011 12:05

A přestaň používat kreditní karty, protože pak se ví, kde se často pohybuješ, kde vybíráš peníze a nedej bože kolik utrácíš v jakém obchodě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  19. 05. 2011 12:39

Jenže o to jde. Každá firma chce mít svoje uživatele pod kontrolou. Jeden uživatel nic neznamená, ale statistický data milionů lidí maj ohromnou cenu. Proto taky MS zrušil anarchistický WM6 a nasadil WP7, kde pořádně utáhnul šrouby po vzoru iPhonu. Jedinej nekontrolovanej OS ještě ze starý školy je Symbian, ale o toho se už Elop postará.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhan  |  19. 05. 2011 14:49

Tak jestli si se vratil od androida k symbianu a jeste si ten telefon nerozslapal, tak je zrejme nekde chyba v matrixu:) Krom toho si vazne myslis, ze MS Nokia na tom s NSA je, nebo prinejhorsim bude lip? Jestli ano, pak se asi nema cenu dal bavit;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 15:07

A nějaký důkaz, či argument, případně odkaz by nebyl? Jinak nemá cenu se bavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
veverka  |  19. 05. 2011 14:54

nokiu? sa cudujem ze vobec nejaky telefon pouzivas... operatori presne vedia kde si, s kym a ako casto telefonujes, cita si tvoje sms. a aj ked mas predplatenu kartu, tak z tychto vsetkych udajov sa da zistit o tebe uplne ale uplne vsetko.
a nielen mobilny operator, ale aj tvoj poskytovatel internetu a mnohy dalsi.
sorry, paranoia musi byt!
ja uz nepouzivam nic, vratil som sa do lesa, byvam na strome a zijem z orieskov a inych lesnych plodov.
..zajtra ma zozral vlk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 15:09

Možná si ve své nezodpovědnosti připadáš vtipný a kůl, ale to je tvoje věc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phil.cz  |  19. 05. 2011 11:23

Bezpečnostní chyby by tímto způsobem měli řešit častěji. Výrobci aktualizace zas tak často nenasazují. No a pak je tady hromada mobilů, které se už žádné ofic. aktualizace nedočkají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magor  |  19. 05. 2011 11:40

Hlavne, ze uz jsou stejne ty ukradene daty nekde fuc A to plati vseobecne pro zaplaty bezp. chyb nejenom od Google
"Týká se to aplikací Kalendář, Kontakty a Picasa, které se přihlašují ke Google účtu." vetsinou lidi pouzivaji jeden Google ucet(tedy ten jeden email), takze nazyvejme veci spravne jmenem.
P.S. Je to mozne, ze nekdo pouzivaji vice uctu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikos  |  19. 05. 2011 12:05

nechápu otázku na konci - já používám v telefonu tři emailové účty - 1 čistě google a dva z google apps - na vlastní doméně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  19. 05. 2011 18:56

Zajímavé ty "Nesouhlasy".
Mám doma auto co umí stírat i zadní okno. Taky budete nesouhlasit, lidi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no.j  |  19. 05. 2011 19:40

Samozřejmě, že budou nesouhlasit, protože jim ve škole nabulíkovali nesmysly do hlavy a oni ještě neumí srovnávat a v podstatě ani nechtějí, aby byl svět jiný, než jim ho předkládají. Až procitnou, bude už pozdě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zase anonym  |  20. 05. 2011 11:32

Doufám, že nesouhlasíte s nesouhlasem, protože jinak si to nedokážu vysvětlit. To jste lidi fakt tak tupí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  22. 05. 2011 13:39

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor