V novinách, v časopisech, v televizi, na billboardech i na méně obvyklých místech na nás číhají falešní sobi, modré bublinky nebo růžové lákání na nekonečné volání. Reklamní masáž je tradičně velmi silná a mnozí už věčně omílané reklamy nemohou vystát. A proto se ptáme v naší anketě: „Který operátor má letos nejlepší reklamní kampaň?“
Anketa možná nebude mít tak jasného vítěze, jak by se mohlo zdát. Originální reklamy s parohatými čivavami operátora Vodafone jsou sice bezesporu nejvtipnější, ale v internetových diskusích už se ozývá početná skupina těch, kterým se již „falešní sobi“ takzvaně přejedli. Nutno však dodat, že po jarních obavách, že se značkou Oskar zmizí i vtipné reklamy, si můžeme naplno oddychnout. Bavit se budeme i nadále. A komu se reklamy s Petrem Čtvrtníčkem líbí, může se těšit na další nové kousky.
Reklamy O2 a T-Mobile jsou trochu ve stínu stále omílaných čivav. Bublinky O2 přichází se stále novými podobami a T-Mobile v televizi poznáte podle tradičně velmi chytlavé hudby.