Anketa: po Oskarovi vám bylo smutno, co Eurotel?

Diskuze čtenářů k článku

LauBaky  |  28. 08. 2006 20:55

Ahoj neni to moc k tematu ale pri brouzdani internetem sem narazil na logo Go upravene pro O2 i s bublinkama hodil jsme to na tuto adresu : www.raftaci.site.cz/goo2.jpg . Co na to rikate me to prijde celkem fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  28. 08. 2006 22:46

Ty seš vůl jak anděl...
Jak dlouho ti tenhle výtvor trvalo nakreslit v tom úlně nejvíc haxorským programu ze všech, totiž v "Malování"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 08. 2006 02:02

Malování Je boží. Jen to zkuz Cartridge

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 08. 2006 02:03

Chyba!!! Malování Je boží. Jen to zkuz to vytisknout. Se ti zlomí Cartridge

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 08. 2006 18:59

Pro mne to bude porad Eurotel a SPT Telecom. Zmena nazvu z nich neudela lepsi spolcnosti. Ani kdyby se jmenovali Telefonika Ou Tů ček republik Telekom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  28. 08. 2006 18:29

Co by se mělo jako stát? Mám Oskara, a osud předraženého Errortelu je mi šumafuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAn  |  28. 08. 2006 17:34

To ze se eurotel zmenil na telefonica o2 nic neznamena.Ceny na volani zustanou v nasi republice stale stejne drahe a nepomuze tomu ani 150 jinych siti.Osobne si myslim,ze pro lidi,kteri nemaji radi formalnosti se nejlepe chova Vodafone.Bere svoje zakazniky jako kamarady.U ostatnich operatoru je to jen clovek,ktery plati za jejich sluzby a vuuuuuuubec nikoho to nezajima.Pro me jako pro cloveka odsuzujiciho jakekoliv formalnosti je to naprosto tragicke.NEvim,jestli to z meho nazoru vyplyva,ale jednoduse receno:Vsechno je nahovno a zustane to tak navzdycky...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumbayo  |  28. 08. 2006 20:35

Jako dlouholetý zákazník Oskara tě mohu ujistit že ani u Vodafonu už nejednají se zákazníkem jako za Oskara.Bejvávalo.Dneska už taky upřednostňujou firmy a běžný uživatel jim nic neříká.Otázka jiná jsou ceny a jen a pouze díky nim,v kombinaci se službou,u nich zůstávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 08. 2006 01:52

Když jsi vostrej a máš plešatou hlavu, a je ti skoro 70, tak jde všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik (novy)  |  28. 08. 2006 15:22

ja osobne nemam rad jakekoliv zmeny nazvu ... Paegas jsem se uz skoro odnaucil rikat, ale obcas to jeste pouziju, Vodafone nereknu jinak nez Oskar a Eurotela (toho pouzivam) si myslim, ze taky budu pouzivat hoodne dlouho :)
uz jednou me ET nepotesil zmenou loga, ktery se mi dodnes nelibi tolik, jako to stary a 02 mi prijde jako docela blbej nazev (slusne receno) ...
... no uvidime, kazdopadne znacka Eurotel mi chybet bude, ale myslim si, ze 02 nic noveho neprinese a zmena nebude k lepsimu ani k horsimu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
razzi  |  28. 08. 2006 14:39

Mám vůči Eurotelu platební rozkaz, který pozítří nabyde právní moci. Protože ale po zahájení sporu ET právně zanikl (mimochodem obzvlášť účinnej trik, jak se vyhnout placení závazků), budu teď zřejmě muset vést další soud o to, že Telefonica je následovníkem Eurotelu a že ten papír není bezcennej. Ku*vy bublinkatý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  28. 08. 2006 18:23

Jo jo, Eurotel je/byl s.r.o., ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
razzi  |  29. 08. 2006 10:39

Přesně tak. Ale existuje společenská smlouva o převodu závazků a majetku, takže Telefonica je právním následovníkem ET se vším všudy... Možná zkusím přesvědčit soudkyni, aby výkon rozhodnutí byl už na titul dle platných údajů OR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikaa.Rybanenn  |  28. 08. 2006 13:25

Konečně táhne Cajzlotel k šípku, toho operátora vůbec, ale vůbec postrádat nebudu, nabubřelost kterou se prezentovat mě vždycky přiváděl k nepříčetností, zvláště jeho operátorky na helplince byly obzvláště vypečené, nevím, neznám, zappněte a vypněte telefon, škoda, že taky někdo jednou nevypnul je, bylo by to přínosný. Navíc jejich přísup když se vám něco nelíbí, změňte operátora, to je chování k zákazníkovi, které svět neviděl. Já šéfovat těmto jistě blondýnám co popíjejí kafe a lakují si neghty, za tuhle větu by dostaly na hodinu padáka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  28. 08. 2006 13:57

Ty mas v hlavince jiste dobre nakakano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 08. 2006 01:55

Nemá. V eurotelu se dějou věci. Jako že za dvě SMS odečtou 7...(slovy sedm) je v poho???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  28. 08. 2006 14:12

Částečně se přikláním k názoru...Eurotel (ČT), který svými slaboduchými a lehce infantilními reklamami snažil přilákat dááávno ztracenou klientelu z řad managerů i velkých firem. Nejenomže si vybudoval pověst naprosto trapného operátora, za kterého bych se styděl (to už Vodafone má trochu lepší image a to je co říct). Je to můj názor a mého okolí, tak mě nekamenujte. T-Mobile je prostě zatím jednička, ať chceme nebo nechceme. Co se týče operátorek na infolince, to je dost individuální, ale celková technická vyspělost je u Eurotelu na nule, jako by se tam zastavil čas. Vždyť vzorovým příkladem může být donedávna nabídka telefonů GO Felicia na infolince v hlasovém automatu, pro NMT zákazníky, a to je rok 2006 a ještě si to nezměnily. Teď už NMT samozřejmně není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  28. 08. 2006 15:36

tak nevím Mirku, ale jsi na velkém omylu. Kde jsi vzal, že TM je jednička? Asi u tvého okruhu známích. TM jednička není a zatím dlouho nebude a hlavně firemní klientelu ztrácí zejména TM. K eurotelu naopak hodně přiteklo. Co se týká operátorek, tak to je diskutabilní, jsou všude stejné. Uvidíme, jak se povede bublinám, ale TM já dlouhodobě nedávám šanci. Bublina, která splaskne, jak ta jednička v kanclu ředitele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  29. 08. 2006 01:58

Jak může být T- Mobile jednička, když má půlku www stránek v angličtině??? Sorry vole ale jsme ČEŠI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavouk  |  28. 08. 2006 12:52

Nejak tak... Prichodem O2 se nezmeni celkem nic, ostatne ani Vodafone toho do Ceska zatim moc neprinesl... Jen mi je skoda Eurotelu jako znacky, nebot to byl precijenom posledni operator, ktery se jeste alespon tvaril puvodne cesky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sirkáček  |  28. 08. 2006 15:06

Eurotel do řiti, Oskar do řiti, Paegas do řiti. To co bylo originální tak šlo v tomhle státě do řiti. Tak na co anketa?? Jen musim říct, že když Paegas skončil tak to bylo jen k jeho dobru :). U Oskara zatim nevím. Zatim jen stačil zrušit výstavbu sítě 3 generace, takže je možné, že u Eurotelu nastane podobná oxydace :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  28. 08. 2006 15:12

Mne nikdy nepripadlo, ze se snazi tvarit cesky, a to kvuli tomu "Euro" v nazvu. To mi naopak vzdy pripadalo dost nabubrele, takova "radoby evropska dimenze". Na tom nic ceskeho nespatruju. Z tohoto hlediska mi tedy nazev Eurotel nijak schazet nebude. Druha vec ovsem je, cim bude nahrazen. A tady - jak se zda - plati pravidlo, ze kazda zmena nazvu operatora je pouze k horsimu. A nejvic me bavi kdesi se objevivsi debaty o tom, jestli se u nas bude "O2" vyslovovat cesky nebo anglicky... Pritom kazdy Cech, ktery prosel zakladni skolni dochazkou, pri spatreni toho znaku nebude myslet ani na "O dva", ani na "Ou tu", ale na "kyslik". Podobne, jako nazev Vodafone v cestine nevyhnutelne navozuje asociaci s "vodou". A to uz nemluvim o "T-Mobile" a jeho ceskych variantach, ktere si lide promptne vytvorili a z nichz nektere nezneji prave lichotive... Proste prenaset do ceskeho jazykoveho prostredi globalni nazvy, zalozene prevazne na anglictine, je velka hloupost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 08. 2006 11:20

Chybi mi moznost vice odpovedi. Ocekavam ze se nic moc nestane a zaroven si myslim ze znacky ET je skoda. Ne ze by me ji bylo nejak lito ale skoda to je. Preci jen se mi zda ten nazev mnohem lepsi nez nicnerikajici O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ungaro  |  28. 08. 2006 10:20

Takže volím možnost: Je mi to u pr..le.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  28. 08. 2006 10:14

Jak je vidět vysledků anket, tak si myslím, že česká mobilní veřejnost je oškádlená z přístupů světových gigantů.
Stačí si připomenout vstup TM - proklamované světové zázemí - co lidem přineslo

Vodafone - připojte se k nám největší mobilní operátor světa (dnes už to není pravda) a co za ten cca půlrok lidem přinesl nic (možná něco zítra)

O2 - podle mne to samé v bledě modrém a ještě k tomu s bublinkama

Z výsledků průzkumu a reakcí lidí, jsem usoudil tuto úvahu a svým hlasem přispěl k odpovědi, že se nic nestane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannah  |  28. 08. 2006 09:12

Když se změnil Oskar na Vodafone, zmizely jeho úžasné televizní reklamy a billboardy, které byly podle mého názoru fakt vtipné a netypické. Eurotel chtěl být taky originální a nevymyslel nic lepšího než trapnou reklamu "Najednou lítáš nad vodou..." Myslím, že jeho změna na Telefonica O2 nepřinese vůbec nic, kromě zmatených důchodců...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  28. 08. 2006 18:19

Důchodci zmatení dvojnulkou, to mě pobavilo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  28. 08. 2006 08:52

I když máte poněkud sugestivní a neúplné spektrum možných odpovědí, přesto už teď výsledky anket naznačují, jak hodně se od sebe liší klientské portfolio ET a Oskara alias dnes Vodafone a O2. A to je dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  28. 08. 2006 17:05

Taky jsem si toho vsiml. Ale je fakt ze oskara dost lidi bralo jako takoveho "rodinneho operatora" ktery byl bliz lidem. ET se choval vzdy jinak a myslim ze se to vubec nezmeni. Nerikam ze je to spatne, nerikam ze je to dobre. Proste je jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l.i.b.r.a  |  28. 08. 2006 08:50

Prijde mi na tohle anketu docela uz pozde, kdyby tady byla driv tak bych 100% dala ze se mi bude po ET stýskat, ale s odstupem doby sem se s tim uz davno smirila aberu to jak to je.. Koneckoncu alespon ta modra nam tam zustane jen se tam pridaj bublinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor