Ať se na mě nikdo nezlobí, ale autor článku na mě působí jako někdo, kdo neumí napočítat do pěti.
1. Z iPhonů se nestávají žádné cihly, vše normálně funguje - je třeba však počkat na úplné vybití přístroje.
2. Co znamená "Apple KONEČNĚ reaguje"? Apple vždy patřil k těm, kteří informovali, svolávali a obratem automaticky konali. Mohl by si od nich vzít příklad takový Google - který v Androidu objevil problém se spotřebou energie či správou operační paměti a vyřešil to AŽ v následující verzi Androidu (= XY měsíců); příklad by si mohl vzít i LG - kdy se po celém světě začínají "kazit" modely G4 a přechází do neopravitelného bootloopu, atd. Ten KONEČNĚ zareagoval až na základě stížností a peticí (mimochodem, divím se, že se tu o tom nepsalo - vy nepíšete o LG, nebo jen když dobře zaplatí??).Milá redakce, jste skutečně lidé na svém správném místě? O všem informujete pozdě, spousta článků vypadá jako by je automaticky přeložil + zveřejnil nějaký "automat", k jednomu modelu těch článků vyjde padesát (Samsung XY má slot na microSD kartu / Samsung XY má IP67/68 / Samsung XY má skleněná záda....) a nadpisy jsou na velmi ubohé úrovni typu "bulvární plátek Blesk". Z toho logicky soudím, že svou práci NEUMÍTE, spoléháte na překroucené (správně znějící) nadpisy a v neposlední řadě i na diskuse pod články. Tam se kdekdo anonymně zaregistruje a potom si partička fanatiků nadává v diskusích (bůh ví, jestli výtvory typu "John" nejsou Vaší prací). Když se pak všichni opakovaně vrací a kontrolují reakce na své příspěvky + dále se dohadují, tak z toho máte krásná čísla (počty přístupů) pro zadavatele reklam a ti dál platí za své bannery jako smyslů zbaveni. Kdyby to tak nebylo a záleželo by Vám na úrovni zdejších diskusí, tak zavedete přihlášení pouze skrze sociální sítě (např.Facebook - jako Vaše konkurence), což je otázka jednoduchého pluginu + několika minut.
Názor byl 2× upraven, naposled 17. 02. 2016 16:29