iPhone nemam, ale s produkty Apple jsem vice nez dobre seznamen (v praxi servusiju i jablicka) a jedno co se mi neustale potvrzuje je ze papirove parametry nejsou vsechno. Do papirovych parametru se totiz nedostane: logika uzivani, struktura-zivotnost a pridana hodnota dnes tak pouzivaneho "ekosystemu" a podobne. Kdyz uvedu maly priklad, tak market s aplikacemi Nokie je Dantuv ocistec, kdezto u Apple vec ktera funguje tak nejak logicky, blbuvzdorne a ma kvalitni podporu (sice v eng, ale reaguji do 48 hodin). A nejdulezitejsi asi je, ze ten "uplny servis" tj ne jen telefon, ale funkci market prinesl Apple uz hned na zacatku, kdezto ostatni vyrobci s investicemi do takoveto sluzby cekali az kdyz jim konkurence slapala na paty.
Je to proste US vyrobek. To znamena velke cileni na zakaznika a pomerne vysoka pridana hodnota produktu. Pouzitelnost a jednoduchost. A vysledky prodeju hovori o tom, ze presne lidi chteji.