Apple se pojistí před výpadkem dodávek od Samsungu

Diskuze čtenářů k článku

Honza20  |  18. 08. 2011 18:36

Kdyby měl Samsung designáry z Applu, tak by absolutně nikdo neměl konkurenci. Škoda, že jdou proti sobě, spolu by mohli ovládnout celý svět. Nechystá Samsung koupit Apple?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  18. 08. 2011 19:02

Spis obracene, ne? Kde by Samsung vzal 300bilionu $ na treti nejbohatsi firmu sveta, jakou je Apple?
http://www.bloomberg.com/news/2010-09-23/exxon-mob... ...
Jinak naprosto souhlasim, jejich fuze by zmenila mobilni svet jednou pro vzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  18. 08. 2011 19:07
Honza20  |  18. 08. 2011 19:08

Hmm, tak to je docela mazec, to by museli prodat ještě hodně lodí.
Kdyby Steve nebyl tak tvrdohlavej, tak by se spíše pojil se Samsungem a ne s ním bojoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  18. 08. 2011 19:14

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 08. 2011 19:16

Počkej, to jsi trochu šlápnul vedle ne? To není 320 bilionu dolarů, ale 320 miliard dolarů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  18. 08. 2011 20:08
Kekel  |  18. 08. 2011 23:29

to je sice hezký ale to bys tu větu musel napsat anglicky celou, takhle je to blbost. buď je to 320 miliard $ nebo 320 billions $

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  19. 08. 2011 08:03
.  |  18. 08. 2011 19:08

Si na to pučí ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:37

Jo, u nějakého lichváře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 08. 2011 20:51

Od Providentu, teď mají výhodný úrok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  18. 08. 2011 23:25

Nejsem si uplně jist tou fuzí, jestli by to bylo zdravé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apple = lhář a zloděj  |  18. 08. 2011 17:07

Apple = lhář a zloděj. Když předloží podvrhy v soudním řízení aby dosáhli svého? Jiní výrobci vydláždili cestu mobilních telefonů od začátku a Apple pak jen vykradl TOP od každé značky a chlubí se tím? Navíc Apple na iPhone nevyrobil ani jednu jedinou součástku (jak tvrdí někteří zastánci nejlepšího HW na iPhone). Jak si může někdo od takové arogantní a zlodějské firmy něco koupit? Musí to být člověk podvodník stejně arogantně a postižený jako Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:31

Neříkej, že si tak zapšklý a hloupý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  19. 08. 2011 09:04

prijd s napadem
tady proste lidi stale nechapou v cem je Apple odlistej, a proc si za to lidi zaplati.
Mas znacku, mas design, mas duch a mas zarizeni ktery funguje :) Co na tom nejde pochopit:)
A kazdej to pouziva presne k tomu k cemu chce, nekdo ze chce aby byl system stabilni, nekdo aby si ho mohl co nejvic menit:) a nekdo si to fakt koupi , podle toho jak se mu tolibi:)
A firmy si kradou napady mezi sebou normalne.Jj soudni pre jsou na pytel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovap  |  19. 08. 2011 23:06

Kecáš. Apple podvrhy nedal. Videl si ten návrh na konanie? V nemčine? Vieš, sú tam obrázky, možno si niečo všimneš - sú tam aj porovnania iPadu s Galaxy Tabom a je ich celkom dosť na to, aby bolo vidieť, že Samsung má 16:9 obrazovku ... Ty len zasa opakuješ kydy, ktoré zopakoval niekto predtým. Tuto to je: http://www.scribd.com/doc/61993811/10-08-04-App... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  18. 08. 2011 12:04

ty jo, to jak sledovat telenovelu nebo bulvar o celebritych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  18. 08. 2011 12:39

jo no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  18. 08. 2011 10:04

Diskutéři jádra Applu jsou opravdu hov*da. Stačí se podívat na tuto diskuzi a to je slabý odvar. Nedivím se, že jsou pak vyhraněnci proti iPhonu a iMánii, protože tito blb*i jim to musí totálně znechutit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:11

Ty se raději nedívej na televizi, nebo snad začneš kupovat i vložky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  18. 08. 2011 10:12

...a tento hodnotny prispevek je z "jadra" Androidistu? Opravdu podnetne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  18. 08. 2011 10:13

To jsou normální puberťáci nebo zamindrákovaní jedinci. Já Apple výrobky nepoužívám, protože mi nevyhovují jak v práci, tak doma pro zábavu. Někomu zase vyhovují, tak je používá. Systém je bez debat odladěný a výrobky kvalitní.. Ale bít se někde na diskuzi za firmu, od které jsem si pouze koupil výrobek, a která se samozřejmě snaží ze mě vytěžit co nejvíce dalších peněz, to je trošku padlé na hlavu. Samozřejmě tím nemyslím pouze Apple, ale všechny firmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blbec  |  18. 08. 2011 10:29

Take to nechapu. Spise jsem cekal, ze budeme tady bavit o konkretni technologii,SW,HW(plus a minusy) apod. Ale stejne skonci, ze nejaka firma je "Evil" apod. Fakt nechapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 10:34

Applisti jsou většinou nagelovaní metrosexuálové co si od Providentu půjčili na nákup iPhona aby tak získali pocit nadřazenosti a důležitosti. Sice rychle poznali že nákupem IP získali zmetek co je omezený snad ve všech ohledech, ale přeci nepřiznají nahlas že se zadlužili kvůli šmejdu že. Tak aspoň na diskusních fórech blijí své naučené fráze, aby si ulevili ze svého splínu a splácejí iPhona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  18. 08. 2011 10:44

Tak to je trošku pokřivený a jednostranný pohled, i když u mnohých tady na diskuzi to tak být může. Znám spoustu lidí i majitelů firem, kteří používají Apple iPhone, MacBook..., protože jim prostě jejich řešení a SW vyhovují a omezení je netrápí. Jde jim pouze o funkční řešení. Já v práci potřebuju MS SQL Server, Delphi atd... no a s tím si na iOS neškrtnu. S mobilem chci telefonovat, používám offline navigaci a třeba mass storage. Tak mám E66 a zatím mi vyhovuje, i když dosluhuje. Prostě každý rozumný člověk si koupí to, co mu za jeho peníze přinese největší užitek a uspokojí co nejvíce jeho potřeby. Kvůli tomu tady nebudu bránit Nokii, která za poslední 3 roky nevypotila nic rozumného, snad kromě N9 a podobně...a na druhou stranu nebudu plyvat na Apple. Prostě mi jeho omezení, funkce nebo cena nevyhovují, tak nekupuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:58

Tady si každý uhrovatý mladík myslí, že drtivá většina populace potřebuje mobil, který umí snad úplně všechno. A jaká je realita?
95% populace používá telefon pouze na volání a SMS, MMS. To zvládne jakýkoli dnešní telefon.
Stačí vykouknout z vlastního světa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  18. 08. 2011 11:17

No, ty jsi profík, kdyz delas s SQL a delphi na mobilu. Neni to spise na notes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  18. 08. 2011 11:24

Sorry...Samozřejmě jsem myslel Mac OS X na noťasu a iOS v mobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  18. 08. 2011 11:29

Souhlasím +1 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roxik  |  18. 08. 2011 10:49

ty budes asi VELKEJ DEBIL COOO....
VYUZIVAM IPHONA TRI ROKY, A OPROTI ANDROIDU, JE TU SPOUSTA OPRAVDU SPOUSTA KVALITNICH APLIKACI, KTERE NEPADAJI. JSOU TU TISICE, DESETITISICE APLIKACI KTERE JSOU PRIMO SITE NA MIRU PRO IPAD. VYHODA APPLU JE ZE VZDY JE OPERACNI SYSTEM DELANY PRO HW, TAKZE SE DA BEZVADNE OPTIMALIZOVAT. NEVYHODA ANDROIDU JE NESOURODY HW. MEL JSEM V RUCE OPRAVDU HODNE ZARIZENI S ANDROIDEM. ALE SKUTECNE ME SE-RE ZE TY APLIKACE PADAJI.....POKUD NEMAS NEJVYKONEJSI ANDROID, TAK SI STEJNE VYCHYTAVKY NEZAHRAJES, NEVYZKOUSIS... A POKUD UZ HO MAS TY PAKO TAK SIS STEJNE PUJCIL U PROVIDENTU JAKO NEJAKY APPLISTA.
MILUJU TYHLE FLAME, ZE CLOVEK CO MA APPLE S TIM MACHRUJE... PROSTE MY CHCEME ZARIZENI CO FUNGUJE , FUNGUJE A JSME S TIM SPOKOJENI A KLIDNE SI O PAR TISIC PRIPLATIME, OPROTI NEFUNKCNIM ZARIZENIM.
SORRY ZA CAPS LOCK, DEB-ILNI PC KLAVECNICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kekel  |  18. 08. 2011 11:13

Nechtěný CLock ti nikdo nežere, no ale to není důležitý.
Prostě uznej, že Apple a to ať jde o Iphony, Ipady, Macbooky či cokoli jiného, vydělává hlavně díky skvělé reklamě. Přiznám že jsem majitel SGS II. A ano, jsem si jistý, že je lepší než Iphone 4, i Iphone 5 (ano vím, že ještě není). Jde o to, že každý vyžaduje něco jiného - já třeba chci co největší displej, 100% plynulost (nesnášim byť 1/100 s záseky), kvalitní fotovideo, slušnou GPS. Nechci zkrátka nosit 10 zařízení, protože nikdy nevíš, kdy se zrovna budou hodit. Tohle mi ale Iphone nenabízí.
Někdo zas chce jednoduchost alá iOS. Fajn, podle mě by mu tak stačila low end nokie ale když chce, ať svý prachy vyhodí třeba do prddele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 11:14

Nikdy jsem neviděl nokii, která by disponovala plynulostí iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kekel  |  18. 08. 2011 13:32

přečti si ten můj příspěvek ještě jednou a pořádně. nic o plynulosti Nokie jsem ani nenaznačil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 13:43

Já ti jen naznačil, že žádná a to ani highendová Nokie nedisponuje tak zásadním parametrem (který i ty považuješ za velmi důležitý), jako je plynulost.
Neboli jinak řečeno, vlastníka iOS může lowendová Nokie uspokojit jen velmi těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kekel  |  18. 08. 2011 13:59

hm, jenže já v tom příspěvku naznačuju, že "tradiční teen Iphonista" nic takovýho nevyžaduje. Čili mu stačí i 5310

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:28

iPhonista je zvyklý na jednoduchý a funkční telefon, na který nemusí nikdy v ničem čekat. Tento zásadní parametr nemá ani ta nejvýkonnější Nokia. Smutné, ale pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aubi1974  |  20. 08. 2011 07:53

Tady jsi to vystihl presne...Jednoduchy iPhonista je proste zvykly na jednoduchy telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  18. 08. 2011 14:02

Nokia N9 určitě ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:28

Bohužel, ani N9. Zooomování a listování fotkama je pořád trhané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  18. 08. 2011 11:15

Reklama? ja jeste zadnou nevidel teda. Ale na galaxy s2 je co pul hodiny a ta melodie me uz se*e asi jako xxxlutz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kekel  |  18. 08. 2011 13:33

Škoda že nevíš co znamená slovo reklama. Reklama totiž není jenom o televizi, rádiu a jiných médiích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  18. 08. 2011 19:02

No tak na bilboardech taky nejsou, jedine o cem slysim v mediich ohledne iphone je ze je nejaka soutez o iphone. to je vse, je to tu i na mobilmanii myslim na hornim baneru (nekdy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  18. 08. 2011 22:27

hh, vaši ti nadělili dlouhé vedení, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  18. 08. 2011 11:24

dobře, velký displej je fajn což to jo:) Já opravdu dávám přednost opravdu kvalitním aplikacím, kterých je vážně tisíce :)Když jsem zkoušel několik zařízení s Androidem, tak mě štval ten fakt, že ne každá aplikace, hra byla přímo stavěná na ten daný telefon:/ Jo ano pokud fakt máš Galaxy S tak tam třeba už spustíš všechno. Ale srovnávat iPhona 4 s nějakou levnou Nokii, tak to si posr** :) Třeba mě sralo na Andoidu, že aplikace jsem si nemohl stáhnout jednoduše do počítače a pak spátky nainstalovat do telefonu. Vím, že tam někde existuje něco jako archiv nebo tak něco.. Ale je to velmi složité i pro člověka co rozumí telefonům. Zbytečně potřeba instalovat přes WIFI nebo tvůj datový tarif aplikace a hry. Další věc co se mi tam zásadně nelibila byl ten fakt, že se aplikace přednostně instalují do paměti telefonu a ten pokud má malý disk většinou kolem 300-500 MB, tak dál tě to otravně ujištovalo, že už další aplikaci si protě nenaistaluješ, jelikož se ti to naistalovalo na disk. Což vydím já osobně jako velkou nevýhodu. Protožě při instalaci, která je automatická, se tě to často nezeptalo, jestli to chceš na paměťovku nebo do telefonu... Prostě hrůůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kekel  |  18. 08. 2011 13:36

jsem rád, že neurážíš jak většina zastánců Iphone.
Abych to uvedl na pravou míru - nesrovnávám Apple s Nokií, jde mi o tu použitelnost - většina Iphonistů žádné extra funkce ke kterým potřebují OS vůbec nevyužívají? Např. moje spolužačka má holej iOS bez jakýhokoliv dalšího programu. Tak proč si teda potom smartphone kupují? Protože je to "cool".
Je vidět, že vybíráš podle "užitných detailů" přesně jako já. Mé jsou ale trošku jiné proto já - Droid, ty - iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tichus  |  18. 08. 2011 15:32

No, já jsem docela dlouho měl iphone bez jakékoliv další aplikace a rozhodně ne proto, že by to bylo cool. Jde prostě o to, že ten telefon je výborně zpracovaný, pěkný (co si budeme povídat, máme to v ruce mnohokrát denně, i to hraje roli) a má plynulý, rychlý a hlavně odladěný systém. To je jako bych řekl, že LG Optimus Black si kupují pošuci, co chtějí co nejsvítivější displej a chtějí s ním jen machrovat, to samé se dá říct prakticky o všech 4.3" displejích pro změnu kvůli jejich velikosti... Ano, cokoliv, co má dispozice k tomu, aby se s tím dalo machrovat, můžou mít lidi více či méně kvůli machrování. Ale taky nemusí...ono si to svůj "machrovací status" taky muselo něčím získat... Nehledě na to, že ten, kdo určuje, co je pro mě jako telefon nejlepší, jsem já sám, s dovolením...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  18. 08. 2011 15:36

jj takový lidi taky znám, kteří to mají jen kvůli tomu, že je tam jablko:) to pak ale fakt nechápu, proč si chtějí kupovat takový drahý telefon. Teď jsem od jednoho slyšel, že už je na iPhone nasranej a radši by chtěl nějakou zlatou stylovku :)
Jako před pár lety když ještě nebyl tak Apple moc u nás v ČR vidět tak to byla vždy prémiová značka, která přinášela něco trochu jinak :) Měli dobrou reklamní kampaň Think Different :)
Teď už je to prakticky pro masy, takžě si to právě koupěj lidi jen kvuli tomu, že to dobře vypadá, ale jinak na tom dělají kulový a mají to jen jako designovej doplňek... :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  18. 08. 2011 11:36

reklamu maji boží, ale jde o to že ty produkty jsou fajn:) Prostě v jednoduchosti je krása:) Mám tři roky MacBooka a nikdy jsem neřešil žádný viry:) Ale pravda prostěna Apple jsou předražený součástký, to souhlasím. Stačí jít do Apple shopu a nabídnou ti 4 GB odladěný paměťovky za 6 tisic .. před třemi roky... a já to stejné koupil v ALZE za 1,4 :)) Takže ano, vždy půjde o prachy. A bohužel u nás v ČR, jako ostatně všechno "značkové" je 2-3 dražší oproti západu:/
Tady jde o to že Apple vyždímá s technologii maximum :) Takže třeba foťák na iPhonovi 4 fotí při dobrých podmínkách tak hezky jako kdyby to bylo z kompaktu :) a Vážně kdo z vás chce mít všechny fotky na 8 mpix? :) jsou zbytečně velké , podlě mě 5 mpix stále vyhovuje, ano když je obrovský display, tak pak je i málo 12 mpix:) Takže jen doufejme že se firmy domluví a bude v zařízeních od Applu jen to nejlepší pro nás uživatele:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  18. 08. 2011 11:14

S tim Providentem dobry forek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heblik  |  18. 08. 2011 13:33

Jsem vlastnikem android telefonu a pouzivam zhruba 15 az 20 aplikaci,ktere aktivne vyuzivam a nejak si nemohu vzpomenout,ze by mi kdy nejaka spadla. Mozna by nebylo od veci kdyby jsi tady ty podle tebe nefunkcni telefony co jsi vyzkousel vyjmenoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  18. 08. 2011 18:32

jo-jo..to taky nechápu co tu plácaj o pádech.mne stačilo dohrát cca pět aplikací a mám v něm vše co je potřeba...stovkami aplikacemi v mobilu,které paří a dalšími miliony ke stáhnutí se může chlubit jen uhrovatí pubescenti,kteří nemají nic kloudného na práci.....mimo vysír*ní tady na netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  18. 08. 2011 23:30

Proč si pujčuješ u providentu? Podle komentářů v tomto článku maš ružovej telefon s androidem, ale ta růžova pro tebe je malo růžová a protože si nasranej tak pišeš sračky ktere nemaj nic společného s tématem. Mam pocit že by mm měla dle pravidel všechny tovje kommenty smazat, proč se tak neděje mi není jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rox  |  19. 08. 2011 09:00

ruzovej android no to bych chtel celkem videt:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xexeo  |  19. 08. 2011 16:57

skôr si pozeral svoj obraz v zrkadle,nie som žiadny apple maniak mam aj blackberry aj iP4 ,hravam hokej,ťažká váha,nejaké modne výstrelky ma neberu,kratke vlasy ak som podla teba metrosexual tak maš vážne problémy v hlavičke,si iný zakomplexovaný človiečik,chudáčik.chcel si si kupiť telefonik ale mamka dala malo peniažkov tak ti ostalo na nejaký androprdík za 4.
nevadí tvoj svet sa ti ztrútil ale mi to prežijeme ,ty si ten svoj hnev ventiluj za PC.
ja si idem zahrať dnes hokej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanssw  |  18. 08. 2011 09:53

Držím palce ať to vyjde, aspoň Samsung začne vyrábět ješte lepší techniku a stane se nevětším a nejlepším výrobcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony  |  18. 08. 2011 09:50

No podle me to zpusobi zas to, ze se patentovi valky rozsiri o hardware. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterson  |  18. 08. 2011 09:04

Procesory zabezpeci TSMC, pamäte Toshiba, displeje Sharp... Takze kopiratori z Korey uz nebudu potrebni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 09:43

Kdyby to byla pravda, tak by to bylo skvělé. Samsung by mohl vrhnout všecky své výrobní kapacity do výroby vlastních telefonů na té nejvyšší úrovni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  18. 08. 2011 09:52

Přesně apple si není schopny nic vyvinout sám ani vyrobit, shání díly po celém světě a proto je to vždy slátanina. Není nad čistokrevný samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 09:59

Nesmysl od prvního písmene až do toho posledního.
Ukaž mi jednoho výrobce, který si vše dělá sám? Vždycky se nakupuje, ať už suroviny, či polotovary, či hotové technologické celky. A ty sám určíš, od kdy už je to o schopnosti si něco vyrobit?
Uvažuj logicky, kdyby i ty sis pěstoval pšenici, pekl svůj chleba, měl pět prasat apod, a kdyby to tak dělali všichni, tak se můžou všichni pekaři, řezníci, restauratéři apod, jít klouzat.
PS: Za slátaninu nepovažuji rozhodně produkty Apple, které jsou svým zpracováním a funkčností na špičce již x let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 10:26

PS: Za slátaninu nepovažuji rozhodně produkty Apple, které jsou svým zpracováním a funkčností na špičce již x let.
Jenže to není zásluha Applu, ale čínských dělníků a bohužel dost často i dělníků v dětském věku. Apple nic sám nevyrábí, ale všecko si nechává vyrobit na linkách v Číně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:49

Ježišikriste.
To jsou jen výrobci. Apple nemá odpovědnost za továrnu výrobce - ta totiž není jeho. Copak ty odpovídáš za to, že čínské hadry, které máš na sobě, ušilo nějaké děcko? A víš to vůbec?
Je zcela normální, že se výroba outsourcuje. Dělá to tak každý. Automobilky, textilní průmysl (ten prakticky celý), strojírenský průmysl... A je jen na tobě, kterého dodavatele, tedy rozuměj továrnu, která disponuje potřebným strojním vybavením, si vybereš, aby výrobek, který vypadne z její linky, kvalitativně odpovídal technické dokumentaci, kterou si tomu výrobci předal ty sám.
Připadá mi, žes spadl z jahody na znak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  18. 08. 2011 12:53

Přesně tak! Stejně jako evropská elektronika a i třeba "naše" licencovaná JAWA se vyrábí v Číně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2011 11:15

Myslim, ze nemate pravdu.
Kdyz za nekym prijdu a reknu mu, ze potrebuji vyrobit to a to, s takovymi materialy a v takovem kvalite, tak je to moje zasluha, ze to tak je vyrobeno. Nebo si snad opravu myslite, ze Apple prisel za cinskymi vyrobci a rekl jim, tady mate nakresy, nejak to vyrobte? Tak to jste hodne naivni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  18. 08. 2011 10:28

pohádka od začátku do konce, apple rozhodně není na špičce, konkurence je dál, ale to je vina spíš toho jejich omezenýho systému. Jinak samsung si vyrábí součástky sám a kapacity mu nestačí, když vypadne apple, okamžitě u samsungu stojí fronta deseti dalších.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:50

Deseti dalších stejně velkých? apomínáš, že Apple je ten největší odběratel. Ještě jsem v životě neviděl situaci, kdy fabrika nepocítila, když jim odešel největší zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  18. 08. 2011 16:33

Jenže Apple zase tak velký objemy přístrojů neprodává. Takový zisky mají proto, že na svých přístrojích mají extrémní marži, kterou si žádný jiný výrobce nemůže dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:15

Apple je největší odběratel. Nejvíc peněz jde právě od něj. Nic jiného v byznysu není, a nikdy ani nebylo, důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  18. 08. 2011 11:43

Hmmm a muzes mi rict kdo bude mezi temi deseti, co sou tak zavaleny objednavkama, ze jim nestaci vyrobni linky co maj dotet ? Lg,sony, panasonic, htc...... Omezuji vyrobu, nemaj odbyt, samsung sam musi propoustet na slovensku, proroze se neprodava, hansol krachnul, foxconn znizuje vyrobni kapacity na minimum, protoze nema zakazky..... Problem neni s vyrobou, ted je problem s odbytem a ten v soucasne dobe globalni krize proste neni, ver tomu, ze prave diky tomu, ze apple ten odbyt ma je fuk z jakeho duvodu je opravdu luxusni zakaznik pro jakoukoli montovnu, a stazeni zakazek kazda z nich tvrde pociti. O moznost vyrabat pro apple se poperou vsichni, kdyz si to samsung posere. Jedine sam pro sebe muze neco vyrabet jelikoz ma snad jakoxdruhej po apply nejvyssi obraty v tomhle segmentu. Tot vse, dokazuji to i indexy na burze, kdyz i takato sprava dokaze sharpu zvednout procenta tak vysoko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  18. 08. 2011 12:39

Samsung odmítá zákazníky nestíhá, jeho prodeje rostou. Co by za to ostatní dali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  19. 08. 2011 12:33

To se nepru, mozny to je. Taky o tom je zaver toho prispevku na kterej reagujes. V zasade to ale nic nemeni na faktu, ze apple se dokaze zahojit i bez samsungu, a nebude to on koho to ovlivni. To sou fakta z pritomnosti. Otazka je budoucnost a prichod iphone 5. Zivotnost ctyrky je uz tedka nezvykle dlouha. Sem celkem zvedav co bude, jestli vyjde jen upravena ctyrka, sice rychlejsi ale v podstate stale ctyrka. Mne jako majitele ctyrky by s tim nepresvedcili o nakupu, a po roce, co ho mam bych mozna zacal premyslet o koupe neceho jineho, treba nokie s mangem :) je dost majitelu ip4 co by postupovali stejne. Ta budoucnost mozna muze bejt jeste zajimava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  18. 08. 2011 16:29

Apple funkčností na špičce? Jéžiši, ty jsi vtipálek. Cenou, designem a marketingem možná. Ale to je všechno.
A firma, která si dělá všechno sama - co třeba Samsung? Mají vlastní paměti, CPU i displeje. Proto je asi ani moc netrápí, že Apple už od nich brát nebude. Protože oni ty součástky použijí do vlastních přístrojů a pokud udrží svoje tempo růstu, nebudou mít sebemenší problém to prodat a ukousnou pořádný kus trhu na úkor Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:20

Jen ty si můžeš myslet, že když příjdou o 9 mld USD ročně od jednoho solventního zákazníka, tak je to "nemusí" trápit. Pravda ja taková, že je to zančně štve a neví, koho by za to potrestali.
Podívej se, co za počítače vyrábí Samsung. Chtěl bys takový? Nebo bys chtěl server Samsung? Já mám od Samsungu multifunkční barevnou laserovou tiskárnu a musím říct, že je to ta nejhorší tiskárna, kterou jsem si kdy koupil. Vyložený střep. Ta tiskárna má svůj "rozum", už asi po čtvrté jsem přeinstalovával ovladač, protože si "jednoho" rána řekla, že ji nikdo nenajde. Zlatý HPčko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  25. 08. 2011 00:55

Stejnou zkušenost mám já s HPkem - taky pěknej klump. Nekupuj Samsunga za 2 tága, ale za 5 a pak povídej a srovnávej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  25. 08. 2011 01:05

Tiskárny HP a jejich ovladače je kapitola sama pro sebe. Horší jsem snad nikdy neviděl...
Nedej bože, když člověk připojil USB tiskárnu před instalací ovladačů. To je potom zralý na přeinstalování widlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 20:21

Jo a ještě něco, rozlišuj pojem funkčnost a počet funkcí. Každé je něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  20. 08. 2011 08:47

problem je, ze u akciovych firem to neni tak jednoduche, kdyz svymi rozhodnutimi poskodite akcionare. A byznys mobilnich telefonu je u Samsungu minoritni, coz se neda rict o komponentach, takze pokud apple posle 8mldUSD vasi konkurenci a jeste ji posili zakazkami ve stejne hodnote, rozhodne to neni duvod k optimismu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  21. 08. 2011 13:05

Ty vole, chtěl bych být akcionářem firmy, která se brzy stane největším výrobcem mobilů na světě (protožer zatím pořád první Nokie nezadržitelně padá) a je to pro ní minoritní byznys, jen tak šolíchání bokem. Okamžitě běžím koupit akcie Samsungu, ty byznysy, který pro ně nejsou minoritní, musí teda ject!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  28. 08. 2011 21:41

a k cemu jim je, ze jedna divize bude brzy vyrabet nejvic mobilu na svete, kdyz ma u vetsich divizi ztraty? videl jsi ztratu u cipu a obrazovek? Podivej se na HP, ktere "je" nejvetsim vyrobcem pocitacu cely byznys posila k vode kvuli nizke marzi. Takze kdyz Apple zrusi objednavky na komponenty, pujde Samsung vice k vode nez uz je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterson  |  18. 08. 2011 13:25

Ano, Apple je zlatanina... Zlatanina, ktora definovala trch smartphonov, tabletov, ultrabookov, atd... Samung si je sebeztacny, a co teraz ? Ved dlhu dobu pred uvedenim iPadu sa podielali na vyrobe A4 procesora, dostali objednavku na miliony 9.7" IPS displejov, tak mi prosim vas vysvetlite, preco neuviedli nejaky tablet pred iPadom, ked museli dopredu vediet, ze Apple nieco chysta ? Material (suciastky) maju, ale chybaju im plany (napady), ako pri stavbe domu, mozete mat material, ale bez planu postavite akurat tak vami zmienovanu zlataninu, Apple si urobi projekt, a potom riesi material, od koho, v akom mnozstve, kto da lepsiu ponuku/kvalitu, od toho sa berie, vdaka milionovym predajom iPhonom/iPadom dostanu aj pekne zlavy, preto nie je konkurencia schopna ist nizsie s cenami pri tabletoch/ultrabookoch, pri kvalite aku ma Apple, preto to uz roky vyzera tak, ze kazdy caka co predstavi Apple, aby znova definoval nejaky trh, a potom sa ostatni pri nom len zvezu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 08. 2011 17:35

Ano prave na Vas ceka cely svet az od Vas vzejde jedinne mozne technologicky dospele reseni, ktere pak zachrani celou modrou planetu.
Doporucuji navstevu v Cupertinu. Treba jen kvuli rozsire vesnickeho obzoru, nejsou zde sice kraviny ani "fekaly" ale nejake podruzne informace zde treba najdete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  18. 08. 2011 09:56

Nemit megazakazky od Apple, byl by Samsung za HTC a LG a krcil by se nekde v koute. To ze okazale kopiruje je jen jecich problem. Ted budou bez velkych zakazek, bez penez a jeste se spoustou zalob na krku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
,,,  |  18. 08. 2011 10:19

o Samsungu berie viac sučiastiek napr. Sony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:20

To byla pravda, situace je ale již jiná. Vyšly o to i články, stačí pohledat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  18. 08. 2011 10:30

Apple objednava od Samsungu nejdrazsi typy komponentu a je zaroven nejvetsi odberatel. Sam Samsung ho uvadi jako nejvetsiho klienta (pres 8.3mld USD/y2010) a to nejsou jeste vysledky za 1+2q 2011. Sony utratilo u Samsungu cca 900mil USD = 10x mene! Ono je rozdil koupit si milion drahych pameti nebo milion levnych tistenych spoju za par centu za ks.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  18. 08. 2011 16:17

ono si treba uvedomit aj dalsiu vec. Ak Samsungu odide Apple, strati nielen najvacsieho zakaznika, ale ICH CENA VYROBY pojde drasticky hore. Ono je rozdiel vyrabat nieco v desiatkach milionov pre 1 zakaznika, ktory plati vopred a je rozdiel to robit na zakazku v obmedzenom mnozstve bez predobjednavky.
A kto na to doplati? No Samsung a dalsi, co od neho odoberaju – stupne im cena na vyrobu ICH produktov. Uz teraz maju problem dostat sa s tabletmi na cenu iPadu (nerealne), co sa asi tak stane, ked im odchodom najvacsieho klienta stupnu naklady este vyraznejsie?
Stane sa jedno, iPad sa bude nadalej predavat za bezkonkurencnu cenu a ostatni budu predavat nedorobky za cenu vyrazne vyssiu (tak, ako je tomu uz teraz). A kto to bude kupovat? Jedine blazon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dresin  |  19. 08. 2011 11:14

ono si treba uvedomit aj dalsiu vec:Tvoje rozumy mají ve světě dopad asi jako záplavy v bangladéši na nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovap  |  19. 08. 2011 22:58

Lenže on aspoň niečo zmysluplného vypotil, kdežto ty si vypotil len kydy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gandy  |  18. 08. 2011 18:39

Ještě je třeba si uvědomit, že Samsung nedělá pouze telefony, má mnohem víc peněz z jiných oborů - televize, ledničky apod... takže myslím že ho Apple nesloží ! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 08. 2011 18:56

Nejvíce peněz mají ze Samsung Engineering & Construction, která staví obrovské lodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  20. 08. 2011 08:56

nejde o to, ze by ho to slozilo, ale krome ztraty se mu prodrazi vyroba jeho vlastnich zarizeni a komponent pro dalsi zakazniky, btw az apple spusti cloud, myslim, ze se snizi i odber flash pameti a to bude mit na cely trh taky vliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  25. 08. 2011 00:58

Taky je pán další komik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@martin_straka  |  18. 08. 2011 08:58

TSMC, Sharp, Hynix ... spolecne zvladnou nahradit Samsung naprosto v pohode + financni sila rezerv Apple. Takze super..drzim palc Apple, at Samsung prijdeo 8 mld. dolaru rocne od Apple. To by melo ty korejske kopirky zase naucit vymyslet neco vlastniho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
,,,  |  18. 08. 2011 09:49

Samsung si tých 8 mld. ročne najde u iných a top výrobca súčiastiek, Apple si najde tiež dodávateľov, TSMC, Hynix a ďalší. Dostane ale rovnakú kvalitu. Veď aj teraz musí presúvať sprasenú výrobu displejov iPadu od LG na nenavidený Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  18. 08. 2011 17:37

Jak sleduji dostal jsi hodně mínusek, bohužel asi lidi co sem chodí nemají jiné zdroje informací a nesledují zahraniční servry. Jinak by to věděli, ale neví. Ano! iPad2 NEMÁ, opravdu ne všechny kusy nejsou osazeny IPS od LG!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragon_Falco  |  18. 08. 2011 09:53

Ano,rozhodně! Také držím palce, ať je Apple, hračka to pro snobské dětičky a všechny, co by se mohli vzadu znečistit, na 1. místě v II.lize mobilních hraček. Apple už neví co by si mohl z ukradenýc a okoukaných věciček nechat patentovat. Škoda, že si nenechal patentovat rozum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chyba v clanku  |  18. 08. 2011 08:36

Ja viem, ze je urcita skupina ludi, podla ktorych je Apple vo vsetkom prvy, ale najvacsia americka firma je stale Exxon Mobil http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_corporations... ...
Mrzi ma, ze sa podobne nepresne informacie siria, pretoze potom tomu niekto dokonca aj veri. Prosim, opravte si to v clanku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Husty  |  18. 08. 2011 10:07

Nevím nevím..trochu bych to poupravil...Apple možná nyní není největší firmou na světě, ale v době, kdy byl vypuštěn první článek o této záležitosti, to pravda byla..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  19. 08. 2011 11:34

Takze podla Vas mal niekedy Apple viac ako Exxon Mobile? Mohli by ste si dat tu pracu a vyhladat, kedy to bolo?
Nezaujima ma "mozna". Aktualnu trznu kapitalizaciu si mozete pozriet tu:
http://www.google.com/finance...
http://www.google.com/finance...
Ja by som teda poupravil Vase vyroky:
Apple možná nyní není největší firmou na světě>Apple nyní není největší americkou firmou (na svete su najvacsie neamericke firmy)
v době, kdy byl vypuštěn první článek o této záležitosti, to pravda byla>v době, kdy byl vypuštěn první článek o této záležitosti, bylo MOZNA pravda, ze Apple byla největší americkou firmou (takisto mozem napisat, ze "MOZNA byl tehdy nejvetsi Microsoft")
To, co ste napisali, je cisty blud, najvacsimi firmami na svete su neverejne obchodovane ropne spolocnosti. Apple nema ani polovicu z ich kapitalu. Sirite dalsie nepravdy o Apple. Prave tieto nepravdive informacie o prvenstvach Apple ma vytacaju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  19. 08. 2011 12:22

Hledat to nebu skus sam, dva tejdny spatky jak byla ta hopsanda s akciemi na svete, tak diky poklesu exxonu a posileni applu na dva dny byl apple skutecne c1. Tedka uz je to spatky, takze nemlzil a nelhal ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  19. 08. 2011 15:20

Ked som nieco pisal ja, tak som si dal tu namahu, ze som si vyhladal zdroje. Skus si svoje tvrdenia aj Ty podlozit a dat odkaz. Mlzit si mlzil uz len z toho dovodu, ze si napisal, ze Apple niekedy bola najvacsia firma na svete. Co nikdy nebola, pretoze su firmy s omnoho vacsou kapitalizaciou (ropne firmy). Ked Ti dam vypis kapitalizacie dva tyzdne naspat, kde to bude vidiet, ze nemas pravdu, napises, ze to teda bolo o mesiac spat? Kde skoncis?
Tuto slepu obhajobu bez skutocnych argumentov este chapem pri zamestnancoch Apple, ale u beznych ludi nie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  20. 08. 2011 08:43

jaka slepa obhajoba ty inteligente, neumis hledat kdyz uz mas tolik reci?
http://m.ihned.cz/c6-10078440-52554440-7000... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  20. 08. 2011 14:10

Konecne niekto nieco aj niecim podlozil.
Invektivy si si mohol odpustit.
Na tom, ze je v clanku (aj v prispevku, na ktory som reagoval) chyba, to vsak nic nemeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  28. 08. 2011 21:24

tak promin, za tu jednu "skoro-invektivu", ale necekal jsem, ze machrujes o znalosti trhu a takovou informaci ze se Apple stal nejvetsi firmou podle kapitalizace jsi nezaregistroval ani nenasel mezi prvnimi vysledky pri hledani googlem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 08:22

Všichni výrobci komponent by měli celý Apple i s kriplem Jobsem poslat do háje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 08:37

Proč tak silná slova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  18. 08. 2011 08:42

Copak peťo příroda se natobě vyřádila, máš malej zvoneček seš plachej kamarádi natebe volají debile to nevadí až budeš mít zase bolení bříška tak sem zase něco vykakej chudinko malá a ostatní mějte soucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 08:45

Pravděpodobně píšeš z vlastní zkušenosti. Já se zvonečkem, s Přírodou ani s kamarády problém nemám. Proto nemá cenu vysvětlovat ti co jsem svým prohlášením zamýšlel. Nepochopil bys.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  18. 08. 2011 08:59

Jo jo chce to soucit a trpělivost. Tak vidíš peťo tohle je mnohem lepší hovinlo než to předtím šikulka jen tak dál chlapče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twisted pair  |  18. 08. 2011 11:13

o Karlovi
Karel byl vždycky slušnej kluk
do tý doby než si k chlastu čuch
teď to s ním jde pěkně z kopce
oddává se pivu, vodce
k tomu hulí pořád ňákou trávu
domu vracívá se spitej k ránu
už je chlastem pěkně jetej
každej den je Karel sjetej
Jak to s tebou Kódle asi dopadne
já to vidím bledě
Karel byl vždycky slušnej kluk
do tý doby než si k chlastu čuch
teď ho chytaj divný stavy
háže nám papír na hlavy
depku chytá každou chvíli
po speedu pak Karel děsně šílí
už je chlastem pěkně jetej
každej den je Karel sjetej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 09:00

Píšeš jako obyčejný primitiv. To tvé "prohlášení" je jako od človíčka, který se nikdy nežili sám a je schopen viset tak akorát někomu na krku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 09:39

Ale ale, asi jsem se nechtěně dotkl iovcí a ty se nám tady rozbečely Už jsi prosil tatínka o nového iphona?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 09:42

Ubohé. Vím, že podle sebe soudíš všechny ostatní, ale už nahoře jsem ti napsal, že jsi mimo. Úspěšně v tom pokračuješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 09:46

Třeba ubohé, ale pravdivé. Ne, já podle sebe ty ostatní nesoudím. To děláš ty a pár dalších iovcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 09:54

Nikoho tady nenazývám ani kriplem, ani iovcí. To je doména těch zamindrákovaných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  18. 08. 2011 10:21

Promiň, ale byl jsem vychováván tak abych říkal pravdu. Jestli je někdo kripl, pak ho klidně kriplem nazvu. Jobs nepochybně kripl je. No a tebe mám za ovci, proto se nerozpakuji tě nazývat ovcí. Ještě tě něco zajímá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:51

Ty, bohužel nemáš slušné vychování, ale to je problém spíš tvých rodičů a tebe samého, než můj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prdel  |  18. 08. 2011 11:29

ja myslym ze majy pravdu iovce y zamyndrakovany chudaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
opop  |  18. 08. 2011 13:02

on je ovce a ty ses jen kopie ovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  19. 08. 2011 07:37

oslíííku číslo dvě vítej ty jsi dokonce pouhá kopie oslíííka č. 1, přečti si nějaké bláboly od anywherehoma a uč se !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  18. 08. 2011 15:34

ono by se ale mohlo klidně stát, že kdyby to udělali, tak by umřeli hlady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  18. 08. 2011 21:58

Ale kdepak, Petr jim pomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaara  |  18. 08. 2011 08:14

Vseobecne je znamo, ze Samsung vyrabi nejlepsi displeje a je vzdy o krok pred konkurenci.
Je skoda, ze Apple vymysli patentove spory a "bit" na to pak bude jen zakaznik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
altr  |  18. 08. 2011 08:23

at si dela samsung co chce displey iphonu je od LG....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2011 09:10

presne tak ips vyrabi lg a ne ¨konkurent¨ samsuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  18. 08. 2011 09:19

To stále nic nemění na tom že nejlepší displeje má samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 09:25

No a co?
Jak vidíš, Apple je nepoužívá a dle obchodních výsledků to ani nijak nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 08. 2011 10:00

Je zajímavé, že podle jejich posledního vyjádření budou mít iPad a iPhony displej od Samsungu, jelikož displeje od LG nejsou tak kvalitní. Tohle je oficiální zpráva od Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  18. 08. 2011 10:07

A tento článek zase píše o tom, že displeje bude vyrábět SHARP.
V podstatě je to jedno, kdo displeje dodá. Apple si vybrat umí. A co víc, pokud se někde Apple zainterersuje, jde to ihned vidět i na posílení tržní pozice i toho společníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  18. 08. 2011 10:14

Nejlepší displej má doteď iPhone 4 a to i sporovnáním SGS2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paj  |  18. 08. 2011 12:36

Zajdi si k ocnimu !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2011 17:22

no to je těžké porovnat mělsem oba modely a samsung má mnohem lepší podání barev ale na velikost display má opravdu malá rozlišení a pixely jsou při hrách a některých aplikacích vidět tak nevím je to tak půl na půl.a ted hurá androidisti do mně! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  25. 08. 2011 00:40

Ty komiku jeden !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bass  |  19. 08. 2011 13:28

Myslíš ty přesvícený AMOLED displeje na který když se podívám tak mam vždycky pocit že se mi ten telefon snaží vypálit oči?? Zlatý displej na iphonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaka  |  19. 08. 2011 22:29

Jas, hustota černé a bílé, sytost, člověče u SGS2 si můžem pár věcí dokonce nastavit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  18. 08. 2011 10:34

IPS vyrábí i Samsung, jsou používány v iPadu. AMOLED je vyvinuto přímo Samsungem (předpokládám), ale rozhodně bych jej neoznačil za "nejlepší". Patří mezi špičkové, ale prohlásit o jakémkoli displeji, že je nejlepší nelze, na to nabízejí příliš odlišné vlastnosti. Osobně jsem spíše pro IPS, mají věrnější barevné podání, AMOLED je prostě omalovánka, která MĚ nevyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 08. 2011 10:38

Samsung nevyrábí IPS, ale už PLS, která má ještě lepší vlastnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  18. 08. 2011 17:22

Oba máte pravdu. IPS je o kapku horší verze PLS, Samsung jenom vylepšil technologii propustnosti, tedy PSL potřebuje asi o 30% menší podsvícení jako IPS od LG, tím má menší spotřebu/ větší jas a kontrast.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  18. 08. 2011 11:24

AMOLED je OLED technologia, IPS je stale TFT. TFT má viac stupňov, mizerné TN, kvalitné IPS, alebo najnovšie Super PLS. U OLED displejov je traz najvyšší stupeň Super AMOLED plus.
Obe technológie pracujú na inom princípe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  18. 08. 2011 17:25

A v obou případech to nejlepší vyrábí a vlastní právě Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 08. 2011 12:48

závidíš, že má nejlepší mobil na světě= SGS2, že? moc tě to žere?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2011 13:17

jak muzes porovnat jedno jadro s dvema, to proste nejde.
SGII patri do nove gen. telefonu (lepsi displej, graficka karta atd.), musis pockat. 7. zari bude predstaven iP5 a pak bude rec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  19. 08. 2011 07:34

chudáčku oslíííku, věř že tobě nezávidí nikdo nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  18. 08. 2011 17:14

To jsme si taky dlouho myslel ale prý to nezvládal a měl problémy, tak asi třetinu zakázky přesunul Apple na Samsung. Ten nevyrábí IPS ale jejch Super PSL, nebo jak mu říkají ale je to v podstatě to samé, prý má ale o 10% větší jas a asi o 15% nižší náklady na výrobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josefik  |  18. 08. 2011 07:52

doufám, že to povede také k většímu napětí mezi výrobci a své věcičky se budou snažit nabízet s nižší cenou než konkurence a tím pádem lepší pro spotřebitele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  18. 08. 2011 19:56

Niekedy to bolo Apple vs MS ! Vzajomne obvinovanie atd.. Teraz to bude Apple vs Samsung? To sa musi historia zakazdym opakovat? Najprv velky partneri, potom najvecsi nepriatelia, tak o 5-10 rokov si budu podavat ruky a nakoniec mozno jeden kupy toho druheho. Alebo don vlozi prachy pred skrachovanim ako znak urovnania vecnych sporov.. A potom zavladne mier vo vesmire a rytieri Jedi sa odoberu na vecnu meditaciu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor