Do výřezu displeje se vešla dosud nevídaná sada senzorů. Klasickou sadu doplňují čidla pro Face ID a rozšířenou realitu.

Do výřezu displeje se vešla dosud nevídaná sada senzorů. Klasickou sadu doplňují čidla pro Face ID a rozšířenou realitu.

Do výřezu displeje se vešla dosud nevídaná sada senzorů. Klasickou sadu doplňují čidla pro Face ID a rozšířenou realitu.

Do výřezu displeje se vešla dosud nevídaná sada senzorů. Klasickou sadu doplňují čidla pro Face ID a rozšířenou realitu.

Jeden z prvních úspěšných pokusů o obelhání Face ID. Silikonová maska zakrytá v obvazech.  Wired

Jeden z prvních úspěšných pokusů o obelhání Face ID. Silikonová maska zakrytá v obvazech. | Wired

Animoji. Nejde jen o vážné věci

Animoji. Nejde jen o vážné věci

Animoji. Nejde jen o vážné věci

Animoji. Nejde jen o vážné věci

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Hned s prvními prodanými iPhony X se lidé snažili nachytat Face ID.

Statisticky je tato metoda prý řádově bezpečnější než čtečka otisků prstů.

Statisticky je tato metoda prý řádově bezpečnější než čtečka otisků prstů.

Popisovaný rozdíl názorně a jasně.

Popisovaný rozdíl názorně a jasně.

Do výřezu displeje se vešla dosud nevídaná sada senzorů. Klasickou sadu doplňují čidla pro Face ID a rozšířenou realitu.
Jeden z prvních úspěšných pokusů o obelhání Face ID. Silikonová maska zakrytá v obvazech.  Wired
Animoji. Nejde jen o vážné věci
Animoji. Nejde jen o vážné věci
12
Fotogalerie

Apple vypustil nové reklamy. Všechny se zaměřují na výhody technologie Face ID

Mysleli jste si, že fenomén Apple se nezadržitelně valí silou setrvačnosti a reklamu nepotřebuje? Omyl. Minulý týden jsme psali o melancholické reklamě natočené v (uměle) zasněžené Praze a dnes pro vás máme rovnou pět nových šotů. Poběží v televizi (hlavně v těch severoamerických), na internetu i na sociálních sítích.

Všechny klipy se zaměřují na Face ID. Ve zkratce: Apple nám vysvětluje, jak je tahle novinka dokonalá. Pozná, když se vaše tvář změní, funguje i ve tmě a v neposlední řadě – zvládá Animoji.

Vaše tvář. Heslo, které nezapomenete:

Nedostatek světla? Žádný problém pro Face ID:

Face ID funguje, i když razantně změníte make-up:

...ano, i když si necháte narůst opravdu mohutný plnovous:

Animoji, fenomén sociálních sítí. Face ID není jen na zabezpečení, je s ním i legrace:

Určitě si přečtěte

Články odjinud