Vzhledem k ceně a tomu, že těch 10procent si veme operátor na zákaznících(tedy vyšší tarify) a také zdůvodu hypu, který se šíří hlavně mezi ovlivnitelnými američany a lidmi co opravdu bluetooth nepotřebují, protože nemusí třeba ani šetřit, bude vše směrováno na Highclass zákazníky ze snobských vrstev, kde se nejedná o inteligenci a užití všech funkcí, ale o efekt a to tento přístroj plně splňuje...fiflena, která to bude mít bude nejlepší, tak jako šampónek, operátor bude mít zase další příjem, protože tyto lidi nezajímá cena, ale efekt, a za ten jsou ochotni platit i nehorázné peníze, prostě mít co ostatní nemají. Až dojde k nasycení trhu, tak se tento produkt stane obyčejným a ztratí se v konkurenci dalších. Takže apple hlavně těží z toho, že konkurenční výrobci zaspali a jak už se kolikrát ukázalo, Ti co jsou první vydělávají po krátkou dobu, ale za to hodně -nejenom protože se orientují nejprve na bohaté zákazníky a až se objeví konkurence sníží cenu .... I proto je vše jištěno smlouvami a ještě k tomu desátkami, takhle mají zajištěný příjem a tento příjem bude z vyšší třídy, takže si dokážete představit jakej bude a později budou donuceni s přibývajícími konkurenty tuto politiku změnit, a ikdyž pro ty CO TO ALE NEŘEŠÍ bude pozdě, tak my ostatní na tom vyděláme, budeme si moct vybrat z tuny jiných a lepších zařízeních na podobné bázi. Proč to nechtít?