Až příliš nízké ceny? Virtuální operátor Adagio Mobile končí neslavně

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

avatar
06. 05. 2015 20:36

Kecy v kleci aneb Ne každý blb s penězi může být mobilní virtuální operátor.Případ Adagio jasně ukázal,jak kotlině České funguje princip provozu virtuálních operátorů
a rádoby virtuálních operátoru. V dnešní době je zaregistrováno přes 50 virtuálních operátorů,
z nichž více než polovina má pochybnou vlastnickou strukturu a nevalnou pověst. Minimálně 20 virtuálních operátorů funguje jako zprostředkovatelé dalších virtuálních operátorů,což je i případ Adagio Mobile. Obyčejný občan nemá možnost zjistit,zda-li jeho virtuální operátor má podepsanou smlouvu přímo s jedním z trojice mobilních operátorů. Obyčejný občan ovšem dnes žije v době informačně-sociální a může si přes svůj internetový vyhledávač zjistit reference na daného virtuálního operátora,pomocí návštěv diskuzních fór,blogů,statusů na sociálních sítí.Jak tedy funguje důvěryhodný virtuální operátor? Důvěryhodný virtuální operátor má důvěryhodně vytvořené webové stránky, na kterých má kontaktní údaje, povinné údaje jako je sídlo provozovny, ičo, dičo,všeobecné podmínky atd.
Na těchto webových stránkách má kontaktní formulář či chatovací okno.Důvěryhodný virtuální operátor komunikuje se zákazníky a zaobírá se jejich problémy. Nemaže statusy a názory, pokud nějaký musí smazat,vždy uvede důvod.Např:rasistické,sexistické útoky.Důvěryhodný virtuální operátor má jasnou vlastnickou strukturu,ze které pomocí zadáním ičo na stránkách obchodního rejstříku či justice,zjistíte kdo vlastně za operátorem stoji. Případ Adagio:
Virtuální operátor Adagio nezanikl,firma stále funguje,jen změnila majetní strukturu a po právní stránce nový majitel Adagia má povinnosti dané z předešlých smluv. Pozor:
Nový majitel má právo změnit platné smlouvy jednostranně,což v praxi znamená,že nový operátor by vám měl zaslat upozornění o změně majitele a dodržovat podmínky,které jste si sjednal u operátora Adagio mobile.Upozorňuji,že díky našim posrancům, špenátorům a hradního pána vysočina stromy stačí aby nový majitel provozující licenci pro provoz čísel patřící pod adagio,napsal informaci např na vaší fakturu, či do statusu na webových stránkách či na facebooku, že mění dohodnutou smlouvu a vy se do 30ti dnů od zveřejnění informace neodvoláte, poté vám platí nové podmínky. Že došlo ke změně vlastnické struktury dokazuje Facebook status na fanpage Adagia:Máca Snoogy Poly‎Adagio mobile
Vážení zákazníci společnosti ADAGIO MOBILE s.r.o.
Dovolte, abychom Vás seznámili s nastalou situací. 27 dubna jsme převzali obchodní podíl ve společnosti Adagio mobile s.r.o. Vzhledem k tomu, že během posledních dní jsme zjistili závažné nedostatky v řízení společnosti a možné porušení zákona 90/2012 Sb., požádali jsme ke dni 5.5.2015 Český telekomunikační úřad o dočasné přerušení komunikační činnosti.
Spolu s tím došlo k přerušení poskytovaných mobilních služeb. Až do obnovení činnosti společnosti budou v síti Adagio mobile umožněny pouze příchozí hovory a příchozí SMS.
Všichni zákazníci, kteří požádají o přechod k jinému operátorovi, obdrží ČVOP v zákonném termínu.Praxe je momentálně ze dne 6.5.2015 taková,že Adagio jedná protiprávně a neposkytuje CVOP kódy pro přenos telefonních čísel. Mimochodem CVOP číslo je od vygenerovaní platné 60 kalendářních dnů a nový operátor jej musí začlenit do své sítě nejpozději do 4 pracovních dnů. Stávájící operátor vám CVOP kód musí poskytnout ihned po vyrovnání závazků. Rada: Obrátit se na Český telekomunikační úřad a na jejich stránkách v sekci občan, záložka podatelna podat stížnost na Adagio. Finanční stránka: Peníze za již zaplacené faktury za nefunkční služby je nejlépe řešit hromadnou žalobou, sám občan těžko něco zmůže a pokud ano,očekávejte vrácení peněz cca za 3 až 7 let, do té doby další investice za soudní poplatky,právní služby a podobně.Máte tuto možnost:
Ukončit dohodu s adagiem, jelikož Adagio Mobile hrubě porušilo dohodnutou smlouvu o poskytování telekomunikačních služeb, podat doporučeně na telekomunikační úřad stížnost.Zaslat doporučeně výpověď smlouvy o poskytování služeb. Máte právo na vrácení již zaplacené platby či její poměrné části,včetně nákladů na ušlý zisk, formou podání žaloby, či hromadné žaloby - ta je mnohem lepší, na adagio mobile.
V
ýsledkem toho všeho bude: Za prvé- ponechání tel. čísla a nový operátor, který nemusí akceptovat dohodnuté podmínky, či za druhé - zrušení smlouvy z vaší strany, na což máte nárok bez penalizace a přechod k novému operátorovi. Já se osobně klaním k druhé možnosti.Pohled z další strany: T-Mobile:Společnost T-mobile se zachovala doslova jak pokrytecká chytrá horákyně,kdy uvádí že je pouhým zprostředkovatelem služeb a poskytovatelem služeb není. Na žádost poskytovatele služeb zablokoval T-Mobile sim karty začínající předčíslím 730

Adagio mobile,či nový majitel Adagio mobile měl informovat koncové účastníky o odstavení mobilních služeb. Laicky řečeno: My si nad vámi myjeme ruce. A to je to bláto,které na tebe T-Mobile padá.Kdyby T-Mobile šlo o zákazníky či o budoucí zákazníky,tak na tel. čísla,které běžely pod jeho síťovou strukturou,po dohodě s poskytovatelem služeb zaslal informační sms zprávu o reaktivaci čísel. Jediné co T-mobile udělal je zablokování čísel a ponechání zákonné nutnosti dovolat se na tísňové linky. Nový majitel Adagio mobile má na krach zaděláno, poněvadž sebelepší cena mu nepomůže získat si důvěru občanů. Jedinou cestu vidím v tipech,jenž sem uváděl výše,v odstavci jak se má chovat důvěryhodný operátor a nabídnout stávajícím účastníkům kompenzaci v možnosti používat
objednané mobilní služby na měsíc i déle zadarmo.Vzhledem ke množícím se stížnostem na Adagio Mobile na Telekomunikačním úřadě a riziku odebrání licence, je úkol pro nové majitele Adagia téměř sebevražebný.Milý občane, snad jsi se poučil a víš že ne každý blb může být virtuálním operátorem.OMLUVA AUTORA PŘÍSPĚVKU:Autor se tímto omlouvá všem zúčastněným za osobní názor vycházející z osobní zkušenosti jeho příbuzných a taktéž za gramatické překlepy,jelikož autor je obyčejný občan a ne písmo-znalec.
Taktéž se autor omlouvá za spotřebovaný čas čtenářů mobilmania.cz čtením tohoto příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 05. 2015 19:28

Tak ona ta cena neni tak premrstena, naopak...nebyt to teda virtual

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2015 15:27

To je divné, dle mnohých je jediná správná cesta, zadarmo nebo bez zisku. Kdo se snaží si nechat zaplatit nebo vydělat je zloděj... Tak že by to nebyla cesta k úspěchu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2015 13:37

Každopádně ač teď všichni nadávají na šedivku, že "ona za to může", tak skutečně to tak být nemusí a majitelé mohli mít ty nejlepší úmysly.Sám provozuji šediváka a je naprosto normální, že musím podávat co dva měsíce stížnost na ČTÚ pro nějakou podpásovku ze strany operátora. Dál si operátor vymýšlí naprosto bezdůvodné "depozity", kdy chce složit tisíce za každé číslo atd.
Potom se taky stane, že třeba 10% zákazníků prostě nezaplatí a trvá než to z nich člověk vykope...Takže pracovat s velmi nízkou marží, jak to měli oni, v podstatě nejde, protože díky těmto vlivům se pak člověk dostane do druhotné platební neschopnosti a přitom ne vlastní vinou.V podstatě by se měl člověk připravit na to, že NEUSTÁLE bude řešit právní spory a opravdu nemám jediný den, kdy bych neměl otevřený nějaký právní spor. Ze strany opů je pak úplně normální měnění podmínek, snaha o vydírání atd.
Je důležité si nahrávat veškeré hovory ať už osobní nebo telefonické, mít uložené veškeré e-maily a neustále mít nějaký "nůž na krku" operátora, protože jenom pak se dokáže chovat normálně.Samozřejmě koncový zákazník tohle všechno nevidí. Ale business s telekomunikacemi je skutečně velmi drsný a myslím, že je to jeden z nejtvrdších businessů.Každopádně se mi to daří držet jen proto, že mám s telekomunikacemi bohaté zkušenosti, znám interní chování opů a dokážu je "chytit za koule" a "kopnout tam, kde to bolí" - ne vždy je to zcela košér.Bohužel jsme v ČR a je to tady jak na divokém západě. Podnikat v telco a zároveň se chovat eticky, slušně a všechno dodržovat se prostě nedá - když to operátor zmerčí, tak slušnost vnímá jako slabost a hned se do vás zakousne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 05. 2015 11:45

Podařilo se mi kontaktovat společnost ACVO a bylo mi řečeno, že původní majitelé to nezvládli a že společnost teď vlastní nový majitel, který se bude snažit do konce května vše zprovoznit. Údajně budou všem lidem, kteří nechtějí měsíc čekat, zaslána čísla ČVOP na jejich žádost. Novému majiteli držím palce, protože to nebude mít lehké po takovém pádu firmy a těm bývalým bych vzkázal, že by si zasloužili rákosku! Takové problémy se určitě nestaly ze dne na den. Já osobně jsem pozoroval asi dva měsíce jejich problémy s nastavením a komunikaci s lidmi, měli to hned zabalit a nenechat to dojít až do takového konce, kdy budou všichni zákazníci bez možnosti volat, smskovat a internetu. Doufám, že si to s Vámi ČTÚ pořádně vyříká!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2015 10:11

Už zpracování té webovky mi přijde, jak kdyby to dělal žák 8. třídy.. já vím, je to jen pozlátko, ale ve výsledku na důvěryhodnosti absolutně nepřidá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor