Baterie Nokia vybuchují, nevybuchují, vybuchují...

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  19. 11. 2003 06:54

Tak se dneska taky přidám k diskusi. Myslím, že hlavní důvod tzv. boje Nokie proti zdůrazňuji neoriginálním bateriím je ten , že se originální baterie prostě moc neprodávávají a Nokia v nich vidí  další zdroj příjmů. Ani bych se nedivil kdyby zprávy o vybuchujících bateriích dla k dispozici sama. Soustřeďuji se na prodej baterií do mobilů již více než 4 roky a za tu dobu mohu posoudit, že drtivá většína lidí kupuje baterie na NOKIE jelikož jsou nejrozšířenější a hned v závěsu jsou pověstné Siemens C/M/S série. V testech vyšly neoriginál baterie lépe než originál a co se týká spolehlivosti je velice vysoká. Procento reklamací je 0,5% což je nic. Co se týče originálních baterií, poptávka není vysoká. Jen pár zákazníků je ochotno příplatit navíc 50-60% ceny. A proto NEBOJTE SE NEORIGINÁLNÍCH BATERIÍ.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  18. 11. 2003 15:10

Chápu že třeba filmová studia bojují proti nelegálním kopiím, stejně jako SW firmy. Nebo že výrobci oblečení bojují proti padělkům od šikmoočáků.

Ale co je špatného/nelegálního na prodeji neoriginálních baterií? Myslím opravdu neoriginální baterie, které se nesnaží falešně vydávat za originály. Je to úplně normální kšeft, který se ovšem Nokii samozřejmě nelíbí, protože potřebuje prodávat svoje předražené příslušenství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  18. 11. 2003 15:22

Tady ale asi nejde o neoriginální baterie, ale o padělky originálních.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  18. 11. 2003 15:53

viděl jste je někdy prodávat? VŽDY jsou v nějakém pytlíku či krabičce, kde je jasně psáno, že to je pro nokii xy, a NIKDY jsem tam neviděl, že by to vypadalo, jako originál nokia balení. Dokonce tam tuším nikde není ani oficiální nokia logo. Ovšem je samozřejmě možné, že to někdo např. v servisu či inet shopu nabízí jako originální baterii, pak je to ovšem podvod toho prodávajícího, stejně jako by vám někdo nabízel hrušku a dodal jablka. Musel by pak spoléhat na to, že se pak nepodíváte na nápis na té baterii. Já to ale vždy viděl nabízené jako "baterie pro Nokia", zatímco u originálů toto bylo specifikováno, tedy "originální baterie Nokia pro ..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  18. 11. 2003 16:08

S tím souhlasím. Právě proto nechápu ten boj ze strany Nokie. Samozřejmě že se jim hodí namluvit lidem, že každá neoriginální bateri vyletí do luftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  18. 11. 2003 16:54

no jiste ze se jim to vyplati... ovsem na druhou stranu pri vydrzi baterii cca. 2 roky (nekdy i dele) si rikam jestli ma nekdo potrebu vubec neco takoveho kupovat? pouzivam s novym mobilem vzdy baterii s nim dodanou uz nekolik let a bez problemu, nemel jsem potrebu koupit si zadnou baterii. mobil pravidelne po 9-12 mesicich menim za novy, takze s baterkama se fakt netrapim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  18. 11. 2003 17:42

opět jeden z těch, kteří nějak nedovedou vnímat, že to někdo zkrátka a dobře může mít jinak.

moji rodičové vlastní modely NOKIA 3310 a SIEMENS C35, což jsou typické příklady mobilů, jejichž původní ORIGINÁLNÍ baterie stály dost často za starou bačkoru. výměna za novou, s větší kapacitou, se postupem času stala nutností vzhledem k neúnosnosti dobíjecí frekvence, a také díky výhodnosti Li-Ion oproti Ni-MH.
teď však k tomu nejdůležitějšímu: 1/ mí rodičové mají úplně jiné priority než já, a rozhodně postrádají touhu kupovat si každého cca 1,5 roku nový mobil. 2/ navíc - a to především - na tuto aktivitu nemají peníze. 3/ nepovažují mobily za spotřební zboží, které by bylo třeba měnit podobně jako obměňujeme šatník.

tolik tedy k oné nepochopitelnosti nákupu nových baterií (akumulátorů) pro mobilní telefony  tímto si zároveň dovolím doufat, že takovou ptákovinu už v životě nenapíšeš - byť se jedná o příspěvek na specializovaném serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  18. 11. 2003 19:50

ale ja nic nepopiram, nebo ano ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  19. 11. 2003 08:41

nepopíráte, jen kladete poněkud zbytečnou otázku, na níž si sám vzápětí tak trochu odpovídáte..

viz. si rikam jestli ma nekdo potrebu vubec neco takoveho kupovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 11. 2003 17:42

Ano ma. A to dost lidi. Ne ovsem proto, ze by puvodni baterka odesla ale proto, ze z nejakeho duvodu potrebuji nahradni baterii. Proste nemusi mit delsi dobu moznost nabijet a pritom potrebuji mit telefon funkcni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  18. 11. 2003 19:47

to jiste... ovsem diky handsfree v aute se mi telefon nabiji kazde rano, vecer a nekdy i mezi tim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  18. 11. 2003 21:42

Hele, tak ten kram Zahod, auto prodej, chod pesky do prirody a uvidis, jaky to bude na tebe mit blahodarny vliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  18. 11. 2003 17:45

No když někdo mění každý rok mobil, tak tento problém vážně v drtivé většině případů mít ani nemůže. Jinak ale ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  18. 11. 2003 17:46

nemluvě o tom, že spousta těch tzv. neznačkových baterií je od stejných výrobců, kteří pro firmu NOKIA vyrábějí tzv. značkové baterie, a jediným rozdílem, resp. dvěma rozdíly je tak ono neoznačení baterie logem "mamá" NOKIA  a tím pádem i nižší cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
support  |  18. 11. 2003 19:07

viděl jste je někdy prodávat? VŽDY jsou v nějakém pytlíku či krabičce, kde je jasně psáno

Ne, to jsou neoriginály. Padělky se tváří jak originály, dokonce mají téměř stejné blistry, na výrobcích je nálepka, která vypadá "skoro stejně" jako originál, dokoce používají stejné typové označení (LCH-9, ACP-7, BLB-2), ale venitř je šmejd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitkin  |  18. 11. 2003 23:56

Proc jim na-na-na-nadavas do BLBu? A-a-a jeste dvo-dvo-dvojitych?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  19. 11. 2003 14:32

Je je... tady se bavíme o PADĚLKÁCH, ne o NEORIGINÁLNÍCH bateriích jako takových. Padělky jsou od originálu pro laika nerozeznatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor