Nálada je nálada. Zřejmě si asi nevzpomeneš na náladu v roce 2015, když Apple představil iPhone 6s, kdy akcie doputovali až skoro k 50-ti USD, nebo na náladu po představení iPhone 7. Najdi mi pozitivní články o iPhone 6s a 7, nebo o Apple Watch 2, nebo 3, nebo 1 .... nesnaž se. Nenajdeš. Ale co na tom? Stačí, že je internet plný "pozitivních článků" o NOTE 8, které však nikdo nečte a těch telefonů se prodá sotva desetina co iPhonů.Reakce investorů v momentech prezentace nových produktů je snadno předpověditelná, protože je víceméně stejná. Toliko k údajně další domněnce, že se jedná o jakousi "dílčí prohru Apple". Není a nikdy nebyla.Apple zcela správně neřeší dílčí výsledky pouličních půtek, ale jestli vyhrává válku. A tu on vyhrává s velkým přehledem. To je totiž to, co v konečném důsledku zajímá jak zákazníky, tak investory.Úplně jiné nálady mají investoři ve dnech, když Apple prezentuje kvartální výsledky.A ruku na srdce, to jsou mnohem důležitější informace, než odprezentování nového produktu, kde každý, kdo má do prdele díru, prezentuje vlastní domněnku, jestli se to prodávat bude, nebo ne, jestli jwe to moderní, nebo zastaralé, pěkné či škaredé a pod.Víš co je pozitivní?Že tu o tom všichni do blba krákáme, hádáme se, jedni nadávají, druzí hájí ..... to je nesmírně důležité, to totiž v konečném výsledku vytváří plošný zájem o produkt a povědomí o něm.