Pomalu se toho děsím a těším se na den, až přestanu navigace prodávat. Z pohledu prodejce to vidím asi takto: Marže dopředu zlikvidovany e-shopy, které z principu věci nikdy nic neřeší. Za to mnoho nových příležitostí k reklamacím. Za 10 let praxe už slyším - je bezvadné ALE....zlobí čtení značek=vysvětlování zákazníkovi,že musí být světlo, tma. Co tu udělá se značkou s jinými čísly? Například zákazu vjezdu nad 10 T? Jak to bude fungovat v noci? No abych nešel jen po kameře. Budoucí prodjeci budou také ke stávajícím MP3,video, obrázům, nekompatibilním bluetooth, řešit další vymožensoti typu. mně se to nechytá na Internet, nepředává obrázek na displej..... I kdyby to stálo 15 000, - 19% DPH = cca 12 000při dnešních maržích okolo 5% = 600Kč výdělku na kuse doporučuji, kupujte u konkurence, nejlépe ve stodole. Tam vyreklamujete i neschopnost přístroj zapnout! Za tohle mně to fakt už nestojí. Navigace má být spolehlivá a navigovat. Čím více vymožeností a hloupostí, tím větší paleta problémů.Především pro zákazníka......za mých mladých let se říkalo - hodinky s vodotryskem!