Naučili jste se přehlížet reklamní bannery v mobilu? Google se postará, abyste to už neměli tak jednoduché… Reklamní systém Google AdWords totiž představil čtyři nové formáty pro mobilní zařízení a tři z nich jsou „fullscreen“. Takové reklamy se budou zobrazovat ve „zlomových okamžicích“, tedy v momentech, kdy to v rámci aplikace nenaruší její funkci. Typickým příkladem je závodní hra, kde si vyberete vůz pro příští závod, a při načítání tratě se zobrazí reklama. Nebo mezi jednotlivými levely Angry Birds…
Zdroj: Google Inside AdWords via Engadget
Témata článku: Android, Závodní hra, Čisté nebe, Celý displej, Pře, Reklamní systém, #Android, Displej, Blízká budoucnost, Budoucnost
Filip Kůžel | 88
Jan Láska | 3
Karel Kilián | 1
Filip Kůžel | 19
Filip Kůžel | 66
Filip Kůžel | 152
Filip Kůžel | 142
Filip Kůžel | 5
Martin Miksa | 52
Filip Kůžel | 30