Teprve před necelými dvěma měsíci Vodafone spustil svůj blog s názvem Děláme vlny a už dnes se chlubí 100 000 návštěvníky (unikátními uživateli). Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3 000 unikátních uživatelů.
„Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.000 unikátních návštěvníků.“
Uživatelé blogu si nejvíce oblíbili články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěž o ovečku. V budoucnu blog Děláme vlny obohatí on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže. Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která spustila firemní blog a dává tak možnost svým zákazníkům k otevřené diskuzi s jeho zástupci.