Trochu přidám do diskuze.
Předem musím nastínit mojí situaci. Ne vlastní vinou jsem se dostal do finanční tísně a tak jsem nemohl uhradit jednu fakturu u T- Mobile. Při komunikaci se zákaznickým centrem jsem dostal návrh na splátkový kalendář a tento jsem akceptoval a dodržel všechny náležitosti požadované operátorem.
Poté jsem s nimi komunikoval prostřednictvím meilu ohledně soutěže "melouny se valí" viz následující stať:
27. prosince 2002
zprava: Mám dotaz? Kdy už konečně uděláte také pořádnou soutěž i pro
zákazníky kteří nejsou až tak moc bohatí? Vaše melouny byly opět určeny
pouze pro majetnější zákazníky kteří mají dost prostředků na rozhazování.
Takový obyčejný zákazník nemá na to aby mohl posílat 100 a více SMS-sek za
den s tím, že možná vyhraje!!! Pro příště bych se přimlouval aby v podobné
soutěži bylo ustanoveno poslání SMS-ky každou hodinu pouze jednou a nebo
jenom jednou za den!! Aby šance na výhru byly pro všechny stejné. Jelikož z
podobné takto postavené soutěže už předem jsou vyloučeni všichni zákazníci
kteří mají nižší příjmy a takoví by uvítali mít možnost něco vyhrát. Kdežto
podnikatelé a horních 10000 mají dost tak nepotřebují takovéhle výhry. Pokud
snad máte takové zisky aby jste mohli tolik rozdávat na výhrách!! Tak by pro
zákazníky bylo určitě milejší snížení cen všech tarifů třeba o polovinu.
Takhle pracháč dostane miliony a chudák jim to zaplatí!!!! Používáním
telefonu. Po takovýchhle hrách a soutěžích mám úplně chuť ten telefon zrušit
a přestat používat. Co vy na to???
zasíláme Vám odpověď na Váš e-mail ze dne 27. prosince 2002.
Jsme rádi, že jste si zvolil právě společnost RadioMobil a.s. provozující
síť GSM T-Mobile. Veškeré návrhy či připomínky našich zákazníků jsou pro nás
velmi důležité, používáme je jako podněty pro další zkvalitňování a
zlepšování našich služeb. Děkujeme Vám za zaslání Vaší e-mailové zprávy.
Mrzí nás, že chápete smysl vánoční soutěže "Melouny se valí" tak, jak
popisujete ve své zprávě. Naším cílem naopak bylo, aby se do této soutěže
mohli zapojit všichni naši zákazníci. Twistoví i paušální. A to se nám také
podařilo.
Věříme, že naše společnost nabízí svým zákazníkům mnoho výhod a speciálních
akcí tak, aby s využíváním našich služeb byli co nejspokojenější. Vaše
případné návrhy a nápady samozřejmě uvítáme.
S pozdravem a přáním příjemného dne
XXXXxxxx
29. prosince 2002
Je mi bohužel líto ale nepochopili jste mojí výtku ohledně soutěže "melouny
se valí"!! Já vám nevytýkal možnost zapojení do soutěže ale čestnost
vlastního průběhu soutěže. Kdy byly velice zvýhodněni respektive
upřednostněni ti kteří mají dostatečné příjmy!!!
Napsání a odeslání takovéto krátké SMS-ky trvá přibližně 2 minuty.
(záleží na typu telefonu) Soutěž měla hlavní čas od 12 do 22 hodin což je 10
hodin čistého času neboli 600 minut. Tak vychází reálně možnost poslat cca
300 SMS-sek za jediný den soutěže. Krát 26 dní trvání. Což v případě
Twistového zákazníka činí 510 (840) Kč za zprávy jediný den a za celou dobu
soutěže 13260 (21840) Kč velice silně pochybuji, že si takový přepych mohl
dovolit každý Twist zákazník s běžným příjmem. U paušálních zákazníků je to
podobné. Takový přepych si mohl dovolit pouze ten který je v těch horních
10000 nejbohatších.
Navíc nezohledňuji, že se dalo denní heslo posílat ještě i před
12-tou hodinou a bylo také platné pro soutěž!! Teď sami uznejte čestnost
takovéhle soutěže jak má mít šanci na výhru zákazník který pošle SMS-ku
jenom jednou za hodinu nebo také jenom jednu za den?! Což pravidla
nevylučovaly.
Závěrem chci oznámit, že celé zasílám na vědomí televizi
Se srdečným pozdravem Váš zákazník
zasilame Vam odpoved na Vasi e-mailovou zpravu ze dne 29. prosince 2002.
Potvrzujeme informace uvedene v predesle korespondenci o tom, ze vanocni
soutez "Melouny se vali" byla urcena pro vsechny zakazniky T-Mobile.
Fungovala na stejnych principech jako ostatni souteze. Vyherce byl vylosovan
nahodne pocitacem, nebyli zvyhodnovani zakaznici s nejvice zaslanymi
souteznimi SMS zpravami.
Verime, ze Vam zaslane informace pomohou. V pripade dalsich dotazu se na nas
kdykoliv s duverou obratte.
S pozdravem a pranim prijemneho dne
XXXXxxxx
Vážená paní XXXXXX
Opět s vámi nesouhlasím a dovoluji si vám oponovat!! Prosím přečtěte si
pořádně a hlavně podrobně pravidla soutěže "melouny se valí" Zvláště tu
pasáž o odesílání SMS zpráv kde je doslova uvedeno "čím více pošlete tím
vícekrát budete zařazeni do slosování"!!!!!!! To už samo o sobě je
znevýhodnění některých zákazníků a to celou dobu tvrdím a za tím si stojím.
To, že losování provádí počítač to už tomu nijak nepomůže, neboť ten kdo si
mohl dovolit zaslat spoustu SMS-sek tak měl větší šanci být vylosován než
ten kdo poslal jenom jednu. Jenom pro názornost uvedu zjednodušený příklad
jednoho dne: zákazník X pošle 300 SMS-sek a tak je ve slosování 300 krát,
zákazník Y pošle jenom 1 SMS-ku a tak je ve slosování pouze 1 krát. Tím je
ve slosování celkem 301 položek a z toho počítač má vybrat pouze jednoho
zákazníka výherce!!! Ptám se podle pravděpodobnosti kdo spíše bude
vylosován???? A je jedno jestli to losuje počítač nebo to někdo tahá z
klobouku.
Nakonec když to zpracovávali počítače tak není přece problém udělat
přehled a zveřejnit! kolik SMS-sek poslali zákazníci s Twist tarify a kolik
poslali zákazníci s nízkými a vyššími tarify. (nízkými tarify myslím tarify
Paegas 20 a 80 a vyššími mám na mysli tarify Paegas 300 a 400).
S pozdravem a přáním hodně úspěchů
Jaké bylo moje překvapení když jsem náhle v půli ledna zjistil, že mám blokované odchozí hovory. Jelikož nešlo ani volat na zákaznickou linku která je z mobilu zdarna tak jsem musel volat na speciální uváděné číslo. Tam jsem se dověděl, že prý byl splátkový kalendář zrušen jelikož jsem prý neuhradil fakturu za běžný měsíc. To jsem jim ihned vyvrátil jelikož platím prostřednictvím inkasa z účtu a inkaso proběhlo včas. Na to mi tvrdily, že to tvrdím já tak jsem jim řekl, že to netvrdím ale přímo čtu z výpisu mého účtu. Načež po nějaké době čekání mi začali říkat, že jsem fakturu sice uhradil ale prý až po splatnosti! Ta měla být údajně 22.12.2002 a prý platba byla připsána až 23.12.2002 Tak jsem si vzal k ruce fakturu a ihned jsem jim to opět vyvrátil jelikož splatnost byla ve faktůře uvedena 27.12.2002. Opět následovala dlouhá pauza a pak tvrdily, že nic jiného nevidí a tak celou věc přeposílají reklamačnímu oddělení a to mě prý bude následující den kontaktovat. Reklamační oddělení se ozvalo až za týden s tvrzením, že prý souhlas a podepsaný splátkový kalendář jsem prý poslal pozdě a tvrdili, že ho dostali až 3.1.2003 a měli ho dostat do data první splátky což bylo 15.12.2002 a já jim ho poslal doporučeně 9.12.2002. Bylo ale zajímavé, že hned ten samý den byly hovory opět dostupné. Já nelenil a ihned jsem podal na poště reklamaci této zásilky a z pošty mi přišlo, že si zásilku převzali 11.12.2002. Z celého jasně vyplívá, že celé byla jejich msta za to, že jsem si dovolil trefit se do jejich debilní hry.
Uvádím to hlavně pro ty kteří se jich snaží zastávat. Já už s nima udělal krátký proces poslední tečka byla zdražení SMS zpráv v mém tarifu. Přitom jsem byl jejich zákazník s původním tarifem víc jak tři roky a jejich služby jsem si pořídil i přesto, že jsem ve svém bydlišti v té době ještě neměl ani dostupný signál.