Bojkoty T-Mobilu ještě neskončily?

Diskuze čtenářů k článku

Smichals  |  04. 02. 2003 19:16

Nejprve bych řekl,že TITULEK byl napsán velmi přesvědčivě,ale když se podíváte na  www.volny.cz/mojeloga/Anti/boj.html ,(kde byli započítáni ti,kdo by se chtěli účastnit B2 ),zjistíte,že všechno není až tak horké.Když se podíváte,tak je tam něco málo přes 30 lidí.Což na Bojkot 2 nevypadá.Takže MÁTE NADPIS KRÁSNÝ,ALE PODSTATA VÁM UTEKLA.Planý poplach.Jinak díky,Romane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nuny  |  04. 02. 2003 11:46

Vspomeňte si na starou televizní reklamu ,,NIKDO VÁM NEVOLÁ? A MÁTE SPRÁVNÉHO OPERÁTORA?: NEVAŽ SE UVAŽ SE A MY S TEBOU ZATOČÍME

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  04. 02. 2003 10:23

Osobne jsem chapal bojkot spis jako vystrahu. TMobile z toho ma srandu? OK, ted je cas jednat. Oskarovo prodejny maji otevreno v pracovni dny do 18:00.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  04. 02. 2003 09:50

Taky nevidím bojkot jako řešení, i když jsem se ho zúčastnila, prostě proto, že se mi jevil jako možnost, jak říct, že s něčím nesouhlasím. Teď se ale spíš přikláním k tom, že je skutečně nejefektivnější změnit operátora!Naštěstí máme na výběr!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  03. 02. 2003 22:53

Ten clovek co vymyslel ten clanek na redbossu je docela hooooodne mimo.... Btw. Nesnasim T-Mobile......:) Ale lepsi to uz nebude:(

Jo,a ten bojkot......tak to jedno procento ......TO SE FAKT POVEDLO!:(zkurvenej SHIT-Mobile se jen smeje:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voko  |  03. 02. 2003 20:31

Dalsi bojkot by uz byl k nicemu, ale T-mobile by si měl dát aspoň do pořádku techniku, když už chce zdražovat - T-zones se furt mrví! Nebo má už takové dluhy že si pořádný server nemůže dovolit???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  03. 02. 2003 19:47

Upřesňuji: Osoby sdružené kolem http://tmo.webpark.cz se od počátku distancují od všech forem "protestu" typu přetěžování infolinek a jakýchkoliv podobných akcí, které by mohly někoho poškodit. Tyhle způsoby za formy protestu ani nepovažujeme. Dále chci uvést, že v současné době nepřipravujeme žádnou další "oficiální" akci, pokud pan Broža má takovou akcí na mysli nějaký další bojkot. Nyní o ničem podobném ani neuvažujeme a jsme připraveni případný bojkot podpořit pouze tehdy, když si to vyžádá přirozený vývoj. Taková situace zatím není. Konečně bych chtěl poznamenat, že neznám osobu, která v diskusi na RedBossu ohlásila, že připravuje nějaké požadavky.

Veškeré naše aktivity se soustřeďují na zmíněných stránkách http://tmo.webpark.cz.
Roman Joura, ty_meloune@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  03. 02. 2003 22:06

Aha, tak upřesňuji podruhé (diskusi na RedBoss jsem četl až po příspěvku na Mobilmanii): člověka s nickem Smichals znám, je to jeden z těch, kteří přemýšlí o bojkotu a se kterým jsme si vyjasnili, že teď není na to doba. Každopádně pan Broža rozhodně nemusel zrovna tomuhle člověku podsouvat, že se chystá někoho poškozovat, když na téže diskusi tentýž Smichals napsal RedBossům jasně, že jejich nápad je blbost. Na shledanou na MobilManii zase za nějaký ten týden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 02. 2003 16:35

Proč se rozčilovat? Prostě jsem zakoupil simku u konkurence T-mobilu a tu jeho jsem dopisem zaslal odpočívat do pražského T-mobile ustředí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  03. 02. 2003 17:50

To je ono. Jiné řešení tenhle problém nemá a spousta rozumných lidí to tak taky vyřešila. Jedině znatelný odliv klientů může manažery TM přesvědčit o tom, že udělali chybu, bojkot nic nevyřeší.I kdyby nakrásně vedl bojkot k poklesu provozu třeba o 10%, v TM dobře ví, že zítra už to bude zase v normálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  03. 02. 2003 11:52

Lidi, je pozde plakat na rozlitym mlekem,ted je cas na rozhodnuti.Zustat ci odejit?

S T-mobilem pohne akorat odchod klientu ke konkurenci.Pri sprostem nadavani a nesmyslnem volani na infolinku si clovek mozna ulevi,ale se slepym a hluchym manazerem to stejne nic neudela.Ten si toho vsimne,az kdyz se mu snizi zisky.

Ja odchazim a o navratu neuvazuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel T-mobile  |  03. 02. 2003 11:50













uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.







    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  03. 02. 2003 12:02

    Error: 500
    Location: /um/cs/clickError.jspInternal Servlet Error:
    javax.servlet.ServletException: String index out of range: -1
    at org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(Unknown Source)
    at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:328)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
    Root cause:
    java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
    at java.lang.String.substring(String.java:1519)
    at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:232)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  03. 02. 2003 11:15

    Co byste dělali kdyby spoplatnili příchozí hovory,taky byste bojkotovali,nebo by se vám konečně rozsvítilo,nebo co by ještě museli udělat aby jste zjistili česi s vámi dělá opravdu co chce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  03. 02. 2003 11:10

    Služba „registr zmeškaných hovorů“ je naopak určena pro zákazníky, kteří nemají aktivovánu hlasovou schránku ani MobileBox. Díky nové službě budou mít zákazníci přehled o zmeškaných hovorech v době, kdy měli vypnutý telefon nebo se nacházeli mimo signál. Po opětovném přihlášení do sítě je zákazníkovi doručena SMS informující o telefonních číslech, která se jej v době jeho nepřítomnosti pokoušela zastihnout. Doručená SMS obsahuje kromě telefonních čísel (až pět unikátních čísel) také datum a čas volání. Službu „registr zmeškaných hovorů“ lze aktivovat prostřednictvím infolinky T-Mobile. Příchozí SMS je zdarma.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  03. 02. 2003 12:22

    Ano ukáže Ti kolik ubožáků přišlo o prachy aniž by se dovolalo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  03. 02. 2003 19:13

    No moment, tohle snad bude zdarma i pro toho volajiciho, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Péťa  |  03. 02. 2003 09:41

     Ať se dívám jak se dívám, zdražení, kvůli kterému tolik povyku je se mě nedotkne. Mam to stesti, ze jsem si pri prodlouzeni smlouvy pred rokem prozirave aktivoval doplnek HIT. Mam tarif paegas200hit +partner (2simkarty celkem), pausal dela 945,- Kc a provozuju na nem 2 telefony. V posledni dobe mesicne platim cca 1700,- Kc. HODNE jsem porovnaval s Oscarem a nenasel jsem adekvatni nahradu (tzn dva vhodne tarify). Do vlastni site volam (vcetne depky) za 2,10, do ostatnich za 3,80 a SMS za 1,05. Protoze mam HIT zdrazeni SMS se me netyka. Do hlasove schranky volam uplne minimalne, takze na zpoplatneni kaslu. Premyslim dokonce ze si povysim tarif na Tarif400 (1600,- za mesic, 400 volnych minut a cena volani do ostatnich siti za 2,50, jinak stejne jako u tarifu200). Oskar me sice stale provokuje dobrou reklamo, ale cenami me NEPRESVEDCIL, ani kvalitou site ne. Velmi casto kdyz nekomu volam slysim "Uzivatel site Oskar ma budto vypnuty telefon nebo je mimo dosah..." nebo taknejak. A to je porad. U Pekace to hle neznam a myslim ze ani nepoznam

    Takze .... zůstavam, bojovnici proti zdrazeni...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  02. 02. 2003 23:14

    Pokud někdo takový bojkot skutečně provede, pak je to u mně obyčejný zakomplexovaný hulvát. Jediný kdo to odnese budou zaměstnanci inoflinky. Je to asi jako kdybych řval na nevinnou prodavačku, protože dotyčný obchod zdražil. To může udělat jen totální hovado.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ondra Vlach  |  02. 02. 2003 18:17

    Co vsichni nadavate? Ja si myslim, ze je to od T-Debile pekne hnusny a podrazacky, vemte si napriklad to, jak se pred casem chlubili, ze maji volani do hlasovky zdarma a ted to chtej zase zdrazit, navic u nekterych tarifu ty sv*ne zdrazuji az o 70 procent, vsechny sve sluzby, predevsim vsak SMS, A zpoplatneni SMS z netu, je nesmysl, protoze, kdyz prece nekomu napisu z netu SMSku, cekam, zemi odpovi, ne? A tim, ze mi odpovi posila prasulky do kapsy T-debile, protoze, kdyby byl taky na netu, pude na chat, nebo ICQ, ne? Je mi oprvadu lito, kdyz ctu, jak se tu nekdo vyjadruje, jako proste prejdete:Je smutny videt, jak sme blbej narod, ja osobne mam sice jiz dlouhou dobu mnoho SIM karet a to nejen vsechny tri ceske,a el i mnoho cizich (italskou, svycarskou, slovenskou), bohuzel ale ne kazdej si muze dovolit zmenit cislo, protzoe to jedno u T-debile pouziva jako firemni, tot cislo je pak uvedeno treba v inzeratech apod. a proto si nemuze dovolit hned zmenit operatora! Obligatni reseni by podle me bylo: Z jedne IP adresy je mozne poslat denne jen treba 5 SMS a kdo by chtel psat vic, musel by se u T-debile zaregistrovat a platit pausalne nejake penizky,...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ViR  |  02. 02. 2003 16:52

    Skoro to vypadá, že TMo bojkotuje své zákazníky . Alespoň pokud  se týká funkčnosti T-Zones.  Že se tam vyskytují problémy dlouhodobě, na to si už člověk pomalu zvykl. Že v posledním měsíci je dostupnost služeb T-zones bídná, to je k vzteku. Ale že již tak 3 dny mi ani u jednoho účtu z 8 (včetně firemních) nejde změnit T-pager na T-MobileBox, to je už docela humorné. Není mi jasné, jak chce TMo řešit tu placenou SMS bránu, když není schopen zajistit dlouhodobě funkčnost svého portálu.

    BTW: Tak nevím, jestli TMo nezrušil v tichosti svá nepopulární cenová rozhodnutí. Na jejich webu jsou jako aktuální stále uváděny staré ceny . Mám pocit, že na tohle pamatuje zákon nějakým ustanovením o klamání spotřebitele.....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  02. 02. 2003 21:55

    Je 21.50 minut 2.února a portál T-zones hlásí opět chybu 500, vážení manageři včetně těch z IT je to ostuda co jste schopni předvádět na WEBU. Stydtě se, studenť 2. ročníku by vaši slavnou aplikaci t-zones napsal lépe.

    To není bojkot z Vaší strany to je ignorace platících uživatelů.....

    Profesionalita dostává řádně na FRAK......pokud je Vám to jedno, děláte tím ostudu WEBU a jeho aplikacím jako takovým.

    Můžete mi vysvětlit za co budete chtít peníze, když to nenáí funkční????? 

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  02. 02. 2003 14:38

    Alespon, pokud muzu soudit podle mych pratel. Koho sem presvedcil (spise varoval), ma ted uz ET, nebo OS.

    Ten zbytek se pripoji brzo, az zjisti, ze jim nechodeji zpravy z Netu, ze se hodne veci nedozvi, protoze jejich operator zrusil verejnou SMS branu. Zkratka jim dojde, ze mit mobila se SIMkou T-M je skoro jako ho nemit vubec, protoze nejcasteji vyuzivanou funkci (prijem SMSek z Netu) uz nemaji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  02. 02. 2003 10:59

    To je už směšný. Bojkotáři to je organizace!!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ofr  |  02. 02. 2003 10:47

    1. pracovníci TM Call Centra, kteří toho už tak mají dost, budou úplně v ... - protože pár blbečků, kterým se nelíbí platit za služby přetíží infolinku

    2. normální člověk, kterému jsou u prdele nějaké SMS z Internetu nebo nějaké přeposílání mailů, se nedovolá - protože pár blbečků, kterým se nelíbí platit za služby přetíží infolinku

    3. TM to opravdu, opakuji opravdu strašně poškodí - když pár blbečků, kterým se nelíbí platit za služby přetíží infolinku

    4. autor bojkot vyhlašuje ne na úterý, ale na 4.ledna - to asi nestihne, anebo myslí za rok - hmmmmm

    5. FUCK OFF bojkotáři

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr. B  |  03. 02. 2003 19:03

    Klidek Pepiku! Ti chudaci socky, co si mysli, ze zmeni svet pravdeopodobne vubec netusi, ze pro dovolavani s na infolinku jsou nastavene priority a jako bezni Twistaci zustanou viset pekne na lince ve fronte a ziveho operatora se nedockaji ani omylem. Leda, ze by si pucili mobil s tarifem od Tatinka z prace

    Mr. B

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Franta123  |  02. 02. 2003 07:43

    proč to děláte? není Vám trapný se před jejich službama plazit málem po kolenou a téměž plačtivě prosit formou petic a bojkotů? Zachovejte si trochu hrdosti a běžte k jinémi operátorovi. Co vy na to?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  02. 02. 2003 08:29

    Oni se neplazí... Diskutují. Mají svůj názor a svobodu, mohou dělat to, co uznají za vhodné. Je poněkud zvrhlá Vaše představa o vztazích mezi lidmi. To, že jsou nebo nejsou spokojeni s nějakými službami je normální jev

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    petulka  |  02. 02. 2003 14:02

    šikulka

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    alko holka  |  02. 02. 2003 21:26

    Vzdycky budou takovi, co kdyz je treba holka nechce vyhrozuji, ze si neco udelaj, padnou na kolena pred sefem a vlezou mu treba az tam ... a pak jini kteri maj svou hrdost a cenu.... Navic si myslim, ze nezajem je mnohem horsi nez zamilovane skadleni (ted zrovna nejakeho T-...?)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    prc  |  02. 02. 2003 08:41

    jednoznačné ANO

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Palatinus  |  02. 02. 2003 00:33

    Dobrý den,

    se zájmem sleduji diskuze ohledně zpoplatnění SMS brány u T-Mobile. Též jsem sledoval vývoj situace ohledně bojkotu T-Mobile. Nestalo se, jak jsem očekával, naprosto nic. Samotného mě zpoplatnění brány mrzí, denně jsem posílal několik desítek SMS zpráv.

    Zároveň si vás dovoluji upozornit na nový Internetový server http://www.levnesms.cz/ , který nabízí levnější SMS než přes většinu SIM karet zákazníků. Doufáme, že touto službou uživatelům opět umožníme posílat větší počet SMS tak, aniž by to jejich peněženka výrazněji zaznamenala.

    Výraznou výhodou oproti T-Zones je možnost posílat SMS pro uživatele nevlastnící SIM T-Mobile.

    S pozdravem

    Marek Palatinus, technický správce serveru

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    orip  |  02. 02. 2003 01:07

    Dobrá reklama

    Já proti T-Mobile zas až tolik nemám - jeho SIM jsem měl jen kvůli GSM Bankingu, teď leží v šuplíku v záloze, kdyby náhodou Oskárek zkolaboval.

    Dle mě 20 volných SMS za měsíc celkem stačí, stejně z internetu moc neposílám (jen když svolávám lidi na nějaký akce) - služba Moje SMS mi naprosto vyhovuje. SMS bránu bych na místě T-mob. taky asi zpoplatnil, ale rozhodně bych nenastavil cenu SMS (do vlastní sítě - žádný propoj. poplatek) ne standartní tarifní cenu, ale na 30-50 haléřů (jako Oskar - Slyším Vás/Odepiš) - lidi by tak nereptali a možná by to i pochopili.

    T-Mobile si však zadělává na pořádnou ostudu - dává prostor právě takovým třetím firmám, jako je tato. Vždyť kdyby čistě hypoteticky tato fima využívala SMS bránu Oskara, stála by je 1 SMS 1,05 Kč, z čehož plyne čistý zisk 0,10 za SMS do T-Mob. No, možná je to promyšlený tah, protože T-mob si i za tokto odeslanou SMS naúčtuje propojovací poplatek 1,40 kč a je vysmátej.........

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Palatinus  |  02. 02. 2003 15:31

    Nechci na téma propojovacích poplatků rozoputat zuřivou diskuzi , každopádně to si už T-Mobile vážně nedovolí . Nemyslím, že vytváření třetích firem je ostudné, jak se nechal slyšet mluvčí T-Mobile, nehodlá jít firma cestou nejlevnějšího operátora - ti uživatelé, kterým se zdá využívání třetích stran ostudné přece mohou stále využívat T-Zones s SMS za jejich plnou cenu!

    Nepochybuji o současné vysmátosti T-Mobile, neboť v globálním hledisku je počet nespokojených uživatelů z globálního hlediska spíš malý. To však ale neznamená, že je třeba tyto hlasy přehlížet!

    S pozdravem

    Marek Palatinus

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Moravec  |  02. 02. 2003 09:21

    Muzu se poptat na ICO a DIC? A sidlo firmy, potazmo informace o zapisu do obchodniho rejstriku?
    Nebo to jen par nadsencu bastli na kolene? Ja jen pro orientaci. Nerad sveruji penize nekomu, koho neznam a mam na neho maximalne email nebo icq :)

    J.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Palatinus  |  02. 02. 2003 15:45

    Dobrý den,

    na IČO, DIČ a ostatní informace  se samozřejmě zeptat můžete! Fakt, že za serverem stojí firma však neznamená, že nejsme nadšení pro věc! Podobné projekty se bez dostatečného odhodlání, nadšení a ochoty obětovat sebe sama snad ani nedají realizovat.

    Ohledně svěřování peněz - žádný server není zdaleka tak anonymní, vždy lze vystopovat minimálně plátce domény a webhostingu. V našem případě padá veškerá odpovědnost na majitele firmy, který by v případě trestního oznámení nesl všechny následky bez odhlédnutí od faktu, že se jedná "jen" o virtuální server. Pokud však nevěříte ani přes tyto záruky a obáváte se "tunelu" služby, není nic jednoduššího než zpočátku vyzkoušet naše služby s malým obnosem peněz. Minimální výše kreditu není omezena!

    IČO: 49172883, DIČ: 133-7107072082

    Sídlo firmy: Třída 1.máje 300, Železná Ruda, Česká republika

    Můžete se přesvědčit, že firma existuje již přes 6 let a zatím neměla žádné potíže se zákonem . Tip na informace o zápisu v obchodním rejstříku je dobrý nápad, bohužel zde nemám dostatečné podklady. Slibuji, že dám vše dokupy a zveřejním je na našem webu, popřípadě i na tomto diskuzním fóru.

    S pozdravem

    Marek Palatinus

    technický správce serveru levnesms.cz

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Moravec  |  02. 02. 2003 17:22

    Diky za odpoved.

    Ja se vicemene ptal jen ze zvedavosti. Koneckoncu sam uznavate, ze uvest tyto informace na stranku neni spatny napad, coz si myslim i ja. Dle meho nazoru to zvedne duveryhodnost. Udaje o subjektu z vypisu rejstriku domen czNICu jsou sice hezke, ale ne kazdy si je dohleda (byt je to snadne).

    Jinak plne souhlasim s tim, ze podobne projekty by bez nadseni (alespon pocatecniho) nemely sanci vzniknout. Vzpomenme treba prukopnicke zacatky ceskeho internetu vubec, ze? :)

    Drzim vam palce a hodne zdaru s projektem. Uz ted jsem zvedavy jaky bude mit uspech a jak na neho zareaguje konkurence (napr. T-mobile :)

    J.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  02. 02. 2003 00:30

    t-mobilu se nijak nezastávám a k bojkotu jsem se chtěl připojit. ale nebylo to tak jednoduché... V den D jsem nahodil go kartu, na které bylo asi 320 kč a bojkot mohl začít... S paegsem měsíčně provolám tak 1500 kč, tak jsem si říkal, že na ten jeden den mi 300 budou stačit. Volal i psal jsem normálně, tak jako každý jiný den. Ale.... jaké bylo mé překvapení, když už v 7 večer byla slavná go karta úplně prázdná a mi to ukončilo hovor... Trochu drahé volání s go kartou, že?

    Rozřešení - i když se mi kroky t-mobilu a hhlavně způsob uvedení těchto kroků a taky znalosti (ty jsou totálně katastrofální,to by bylo na celou diskuzi) a jednání jejich jako-personálu nelíbí, neznám levnější variantu. Ani oskar mi nevyšel levněji. A to je ten důvod, proč zůstávám.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarda  |  02. 02. 2003 00:09


    Trochu přidám do diskuze.
    Předem musím nastínit mojí situaci. Ne vlastní vinou jsem se dostal do finanční tísně a tak jsem nemohl uhradit jednu fakturu u T- Mobile. Při komunikaci se zákaznickým centrem jsem dostal návrh na splátkový kalendář a tento jsem akceptoval a dodržel všechny náležitosti požadované operátorem.
    Poté jsem s nimi komunikoval prostřednictvím meilu ohledně soutěže "melouny se valí" viz následující stať:

    27. prosince 2002
    zprava: Mám dotaz? Kdy už konečně uděláte také pořádnou soutěž i pro
    zákazníky kteří nejsou až tak moc bohatí? Vaše melouny byly opět určeny
    pouze pro majetnější zákazníky kteří mají dost prostředků na rozhazování.
    Takový obyčejný zákazník nemá na to aby mohl posílat 100 a více SMS-sek za
    den s tím, že možná vyhraje!!! Pro příště bych se přimlouval aby v podobné
    soutěži bylo ustanoveno poslání SMS-ky každou hodinu pouze jednou a nebo
    jenom jednou za den!! Aby šance na výhru byly pro všechny stejné. Jelikož z
    podobné takto postavené soutěže už předem jsou vyloučeni všichni zákazníci
    kteří mají nižší příjmy a takoví by uvítali mít možnost něco vyhrát. Kdežto
    podnikatelé a horních 10000 mají dost tak nepotřebují takovéhle výhry. Pokud
    snad máte takové zisky aby jste mohli tolik rozdávat na výhrách!! Tak by pro
    zákazníky bylo určitě milejší snížení cen všech tarifů třeba o polovinu.
    Takhle pracháč dostane miliony a chudák jim to zaplatí!!!! Používáním
    telefonu. Po takovýchhle hrách a soutěžích mám úplně chuť ten telefon zrušit
    a přestat používat. Co vy na to???


    zasíláme Vám odpověď na Váš e-mail ze dne 27. prosince 2002.
    Jsme rádi, že jste si zvolil právě společnost RadioMobil a.s. provozující
    síť GSM T-Mobile. Veškeré návrhy či připomínky našich zákazníků jsou pro nás
    velmi důležité, používáme je jako podněty pro další zkvalitňování a
    zlepšování našich služeb. Děkujeme Vám za zaslání Vaší e-mailové zprávy.
    Mrzí nás, že chápete smysl vánoční soutěže "Melouny se valí" tak, jak
    popisujete ve své zprávě. Naším cílem naopak bylo, aby se do této soutěže
    mohli zapojit všichni naši zákazníci. Twistoví i paušální. A to se nám také
    podařilo.
    Věříme, že naše společnost nabízí svým zákazníkům mnoho výhod a speciálních
    akcí tak, aby s využíváním našich služeb byli co nejspokojenější. Vaše
    případné návrhy a nápady samozřejmě uvítáme.
    S pozdravem a přáním příjemného dne
    XXXXxxxx


    29. prosince 2002
    Je mi bohužel líto ale nepochopili jste mojí výtku ohledně soutěže "melouny
    se valí"!! Já vám nevytýkal možnost zapojení do soutěže ale čestnost
    vlastního průběhu soutěže. Kdy byly velice zvýhodněni respektive
    upřednostněni ti kteří mají dostatečné příjmy!!!
        Napsání a odeslání takovéto krátké SMS-ky trvá přibližně 2 minuty.
    (záleží na typu telefonu) Soutěž měla hlavní čas od 12 do 22 hodin což je 10
    hodin čistého času neboli 600 minut. Tak vychází reálně možnost poslat cca
    300 SMS-sek za jediný den soutěže. Krát 26 dní trvání. Což v případě
    Twistového zákazníka činí 510 (840) Kč za zprávy jediný den a za celou dobu
    soutěže 13260 (21840) Kč velice silně pochybuji, že si takový přepych mohl
    dovolit každý Twist zákazník s běžným příjmem. U paušálních zákazníků je to
    podobné. Takový přepych si mohl dovolit pouze ten který je v těch horních
    10000 nejbohatších.
    Navíc nezohledňuji, že se dalo denní heslo posílat ještě i před
    12-tou hodinou a bylo také platné pro soutěž!! Teď sami uznejte čestnost
    takovéhle soutěže jak má mít šanci na výhru zákazník který pošle SMS-ku
    jenom jednou za hodinu nebo také jenom jednu za den?! Což pravidla
    nevylučovaly.
    Závěrem chci oznámit, že celé zasílám na vědomí televizi
    Se srdečným pozdravem Váš zákazník


    zasilame Vam odpoved na Vasi e-mailovou zpravu ze dne 29. prosince 2002.
    Potvrzujeme informace uvedene v predesle korespondenci o tom, ze vanocni
    soutez "Melouny se vali" byla urcena pro vsechny zakazniky T-Mobile.
    Fungovala na stejnych principech jako ostatni souteze. Vyherce byl vylosovan
    nahodne pocitacem, nebyli zvyhodnovani zakaznici s nejvice zaslanymi
    souteznimi SMS zpravami.
    Verime, ze Vam zaslane informace pomohou. V pripade dalsich dotazu se na nas
    kdykoliv s duverou obratte.
    S pozdravem a pranim prijemneho dne
    XXXXxxxx


    Vážená paní XXXXXX
    Opět s vámi nesouhlasím a dovoluji si vám oponovat!! Prosím přečtěte si
    pořádně a hlavně  podrobně pravidla soutěže "melouny se valí" Zvláště tu
    pasáž o odesílání SMS zpráv kde je doslova uvedeno  "čím více pošlete tím
    vícekrát budete zařazeni do slosování"!!!!!!! To už samo o sobě je
    znevýhodnění některých zákazníků a to celou dobu tvrdím a za tím si stojím.
    To, že losování provádí počítač to už tomu nijak nepomůže, neboť ten kdo si
    mohl dovolit zaslat spoustu SMS-sek tak měl větší šanci být vylosován než
    ten kdo poslal jenom jednu. Jenom pro názornost uvedu zjednodušený příklad
    jednoho dne: zákazník X pošle 300 SMS-sek a tak je ve slosování 300 krát,
    zákazník Y pošle jenom 1 SMS-ku a tak je ve slosování pouze 1 krát. Tím je
    ve slosování celkem 301 položek a z toho počítač má vybrat pouze jednoho
    zákazníka výherce!!! Ptám se podle pravděpodobnosti kdo spíše bude
    vylosován???? A je jedno jestli to losuje počítač nebo to někdo tahá z
    klobouku.
        Nakonec když to zpracovávali počítače tak není přece problém udělat
    přehled a zveřejnit! kolik SMS-sek poslali zákazníci s Twist tarify a kolik
    poslali zákazníci s nízkými a vyššími tarify. (nízkými tarify myslím tarify
    Paegas 20 a 80 a vyššími mám na mysli tarify Paegas 300 a 400).
    S pozdravem a přáním hodně úspěchů

    Jaké bylo moje překvapení když jsem náhle v půli ledna zjistil, že mám blokované odchozí hovory. Jelikož nešlo ani volat na zákaznickou linku která je z mobilu zdarna tak jsem musel volat na speciální uváděné číslo. Tam jsem se dověděl, že prý byl splátkový kalendář zrušen jelikož jsem prý neuhradil fakturu za běžný měsíc. To jsem jim ihned vyvrátil jelikož platím prostřednictvím inkasa z účtu a inkaso proběhlo včas. Na to mi tvrdily, že to tvrdím já tak jsem jim řekl, že to netvrdím ale přímo čtu z výpisu mého účtu. Načež po nějaké době čekání mi začali říkat, že jsem fakturu sice uhradil ale prý až po splatnosti! Ta měla být údajně 22.12.2002 a prý platba byla připsána až 23.12.2002 Tak jsem si vzal k ruce fakturu a ihned jsem jim to opět vyvrátil jelikož splatnost byla ve faktůře uvedena 27.12.2002. Opět následovala dlouhá pauza a pak tvrdily, že nic jiného nevidí a tak celou věc přeposílají reklamačnímu oddělení a to mě prý bude následující den kontaktovat. Reklamační oddělení se ozvalo až za týden s tvrzením, že prý souhlas a podepsaný splátkový kalendář jsem prý poslal pozdě a tvrdili, že ho dostali až 3.1.2003 a měli ho dostat do data první splátky což bylo 15.12.2002 a já jim ho poslal doporučeně 9.12.2002. Bylo ale zajímavé, že hned ten samý den byly hovory opět dostupné. Já nelenil a ihned jsem podal na poště reklamaci této zásilky a z pošty mi přišlo, že si zásilku převzali 11.12.2002. Z celého jasně vyplívá, že celé byla jejich msta za to, že jsem si dovolil trefit se do jejich debilní hry.

    Uvádím to hlavně pro ty kteří se jich snaží zastávat. Já už s nima udělal krátký proces poslední tečka byla zdražení SMS zpráv v mém tarifu. Přitom jsem byl jejich zákazník s původním tarifem víc jak tři roky a jejich služby jsem si pořídil i přesto, že jsem ve svém bydlišti v té době ještě neměl ani dostupný signál.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    santana  |  02. 02. 2003 02:32

    Nezlobte se, ale zajimalo by me, jestli to, co jste poslal T-Mobile ohledne melounove souteze, jste myslel vazne, nebo jste jen zertoval? To budete priste psat na Sazku, aby udelali pravidlo, ze kazdy si muze vsadit sportku pro jeden tah jen jednou, nebo si muze koupit jen jeden los, aby jste mel stejnou pravdepodobnost vyhry, kdyz na vic, nez jeden los nemate? To snad opravdu nemuzete myslet vazne?

    Pokud na neco nemam, tak to nehraju! Proc by mel T-Mobile a kdokoliv jiny poradat nejake "socialni" souteze? Kdyz se nekdo rozhodnul inestovat denne 100 SMS, proc ne, kdyz vy jste mel jen na jednu, proc ne. Ten prvni mel asi vetsi sanci na vyhru, taky do toho ale investoval. To je proste risk.

    A jestli si myslite, ze se nekdo trapil vasim mailem a kvuli tomu vam vypnul mobil, tak to uz jste asi opravdu paranoidni. Spis bych rekl, ze ten co vam na maily odepisoval, tak se asi stezi udrzel smichy. A co televize, neda to do nejake estrady?

    Santana

    PS: Netrpite pocitem socialni diskriminace?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  02. 02. 2003 12:04

    Přesně tak. Ten bohatší si může dovolit poslat třeba 100 SMS, ale ta investice je 100x větší než za 1 SMS.  Naprosto s vámi souhlasim.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  02. 02. 2003 23:47

    To buď rád, že ti jen vypli mobila, já bych tě s nim za tyhle maily rovnou umlátil. T-mobile nemám rád,ale jestli jim píše takovýhle hloupý maily víc lidí, tak je mi jich skoro líto. Když nemáš na to abys mohl posílat smsky,tak je neposílej.A místo toho abys psal dlouhý a blbý maily si zajdi na brigádu.Aspoň se pak zase "nedostaneš ne svojí vinou" do finanční tísně a nebudou ti muset vypnout mobil

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  01. 02. 2003 22:50

    Přidávám se k protestům, neb T-Mobile lže a jeho služby nefungují a zákazníky tak částečně úmyslně poškozuje. Není možné nic na t-zones přenastavit a zrušit, stále hlasí vadnou zprávu, odmítá vrátit neprovolaný kredit Twist a mění pravidla hry pro stávající zákazníky. To, jak se k nim zachoval je nesolidní a zatím nemá u nás mezi operátory obdoby, tolik negativních změn najednou si zatím žádný nedovolil. Přiznám se, že i Oskar a Eurotel semtam ušili podrazy, ale takovýhle kalibr zatím nikdo, alespoň co si za dobu sledování mobilů od roku 1997 pamatuji.

    Uvědomte si, že jeho předražené reklamy, změna jména a tak všech podniků a výzdob a všeho ho stály nesmírné náklady stejně jako nové služby roamingu. Melouny mu nevyšly a slíbené zisky tam nedostal a teď si musí vyhojit ty náklady, neb díky těmto nákladům a ztrátám nemá zdaleka takový zisk, jaký by si prál a jeho představenstvo si už nemůže dovolit kupovat obden nového bavoráka. Co naplat, musíme ty prachy vydřít ze zákazníků, kteří často díky blokaci, smlouvě a vzájemnému provázání mezi přáteli a strachem ze ztráty čísla vše snesou a zůstanou.

    Proto Vás vyzívám, nenechte si to líbit, zapojte se do aktivního demonstrativního bojkotu v Út 4.2. a pokud nedojde ke změnám, tak se snažte ukončit smlouvu s T-Mobile, jste-li jako já s jeho postupem a změnami navísost nespokojení a natrvalo odejdete! Jedině tak je šance, že stejnou nechci říci podraz na vlastní zákazníky neudělá i Eurotel nebo Oskar či to případně raději ještě odsunou do budoucna. I v západních zemích jsou některé služby zdarma a nevidím oprávnění pro takto rozsáhlá zdražení a rušení SMS a zároveň poškozování svých zákazníků lživými zprávami a nemožností změny služeb!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sean  |  02. 02. 2003 01:22

    nenechte si to líbit, zapojte se do aktivního demonstrativního bojkotu v Út 4.2. a pokud nedojde ke změnám, tak se snažte ukončit smlouvu s T-Mobile

    To je snad vtip! Sotva skončil první bojkot, ve kterém všichni vyhrožovali, že pokud T-Mobile něco neudělá, tak od něj odejdou, a už tady máme druhý bojkot. A opět se stejnými podmínkami: pokud nedojde ke změnám, tak půjdeme pryč.

    Cha, cha - myslíte, že vám ještě někdo uvěří? Jste jen tlučhubové, kteří dovedou nadávat od klávesnice.

    nevidím oprávnění pro takto rozsáhlá zdražení a rušení

    Já naopak nevidím žádné právo, kterým by zákazník měl soukromé společnosti diktovat podmínky a ceny služeb. T-Mobile může Twistům klidně zítra zatrhnout posílání SMS z mobilu a nikdo proti tomu nebude moc udělat ani ťuk. Zákazník má ale právo odejít od T-Mobilu - a zde naopak nemá operátor žádné právo zákazníka držet.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarmil Grgal  |  02. 02. 2003 10:59

    "Proto Vás vyzívám, nenechte si to líbit ..."

    Víš co, vyzívej se a běž spát. A v úterý vstaň, a běž bojkokotit a pak zahoď SIMku a utíkej k Osralovi.

    J.G.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gecco  |  03. 02. 2003 08:35


    neb T-Mobile lže

    ... a kdo lze, ten i krade a zere male deti ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  01. 02. 2003 18:51

    Dovolte,abych i ja k problematice tykajici se T-mobile neco pridal.Kdyz T-mobile kupoval Paegas hlasal,ze se jedna jen o zmenu jmena..pamatujete ten slogan?Haha..uz tenkrate jsem vedel,ze pokud ho koupi,nastane to co cca pred rokem v SRN a to zruseni sms bran a navyseni cen za priorotni sluzby,ktere zakaznici vyuzivaji.Je jasne,ze se pochopitelne jedna o sms.Jak v SRN,tak i v CZ je sluzba sms vyuzivana hojne,to T-mobile moc dobre vi.Po cele Evrope T-mobile skoupil licence na vysilani jistych siti,ktere ma zprovoznit do urciteho data,pokud tak neucini,bude krute sankciovan.Takze se nas mily T-mobile snazi sehnat penize kde se da.Jednoduchy a proziravy tah...zlikvidovat sms brany na netu...to aby lidi zacali hezky tukat do klavesnice svych mob.telefonu a tim kazda sms byla zpoplatnena a navic cenu sms upravit smerem nahoru.Vysledek...ano prijem za sms sluzby tak pujde strme nahoru.Mrzi me to,ze mluvci T-mobilu tyto veci mlzi a uvadi,ze sms-brany jsou ztratove technologie,ano jsou v porovnani s tim,kdyby se uctovala kazda odeslana sms z telefonu.Zakaznikem T-mobilu jsem byl od sameho jeho zacatku,kdy vstoupil na trh jeste jako Paegas,mrzi me to,ze na sve zakazniky usil takovou boudu.Patrim do skupiny lidi,kteri vic textuji,nez volaji a za mesic jsem odelsal cca od 300-500sms.Pokud si pripocte k 1Kc  0,70h lehce si spocitate,kolik bych cca platil za sms.Je mi lito,ale nezbylo mi nic jineho,nez od T-mobilu odejit:(((

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  01. 02. 2003 18:58

    Teď jste naštval všechny bojkotáře, že jste vevyběhl do ulic s lámpijonkem a praporkem s nápise T-bojkot....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  01. 02. 2003 19:05

    koukal jsem do ceníku a varianta HIT je stále výhodná. Vlastně nejvíhodnější na našem trhu...

    Upřesnil bych jen pár nesrovnalostí, keré máš v textu:

    1) T-Mobile je jen název sítě. Vlastníkem je stále Radiomobil.

    2) Proto nemohl T-Mobil koupit Paegas. Šlo pouze o změnu názvu sítě. To je pravda!

    3) Jako registrovaný uživatel t-zones můžeš mít 20 nebo 100 SMS zdarma... To dříve nenabízeli a je to lepší než vidle v oku :o)

    4) Mají pravdu s tím, že se musí pokrýt náklady na odeslané SMS z www

    5) Zajímavé je, že nebojkotujeme třeba energetiku nebo vodárny, kteří zdražují své služby téměř pravidelně

    Přeji spokojenost s dalším operátorem

    Zdeněk

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  01. 02. 2003 19:09

    Otázkou zní, jestli vám ta krása stojí za upsání se na 2 roky. Po tom, co dělaj bych jim nevěřil ani "Dobrý den"

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  01. 02. 2003 19:22

    Vždyť dobře víte, že zákazníci s paušálem mohli beztrestně ukončit smlouvu... Většina lidí číslo používá dlouhodobě, takže jej bude používat i za 3 roky :o)

    Otázkou při uzavírání a prodlužování smlouvy zůstává, jestli ušetříte více na telefonu, nebo na telefonování. Pokud voláte málo, je lepší telefon. Pokud více, HIT.

    Nechápu, proč tu stále někdo píše, jak s ním T-Mobile vytírá jako s hadrem. Služby se zdražují častěji než zboží. Někdy to trvá déle, jindy je to častěji. Záleží na tom, o jakou službu nebo zboží jde...

    Viděl jsem lidi, kteří si v prosinci uzavřeli smlouvu a v lednu ji šli vypovědět, protože jim zdražili volání do hlasovky a přitom ji měli deaktivovanou... Lidi jsou vyčůraní, to se musí nechat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym :-)  |  02. 02. 2003 09:38

    U Oskara je sms za 1 kč i be úpisu tak proč se upisovat a čekat až mi ještě zněvýhodněj sazby a proč by měl být výhodnější paegas, když píše, že více smskuje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  01. 02. 2003 19:19

    Ano muzes si zvolit doplnek ke svemu tarifu v podobe HITu,ale to pochopitelne take neni je tak....Kazpopadne to co vyhovuje jednomu,nemusi vyhovovat druhemu.Ver,ze mi opravdu nezbyvalo nic jineho,nez prejit.Mel jsem u nich tarif "60"+1xpartner kartu.mesicni pausal cinil 570Kc celkem z obou karet bylo odesilano od 450-700sms.Narust o 70% by byl pro nas neunosny.Podotykam,ze jsme byli spise orientovani na sms,nez na volani.U Oskara jsem nechal udelat dva pausaly celkem za 500Kc a tim ziskal i volne minuty pro mou pritelkyni...sms zustaly stejne tzn 1Kc.Takze musim rici,ze jsme si o proti staremu tarifu s T-mobilem polepsili....o 70Kc mensi pausal,+40min.volneho volani...brano na oba uzivatele.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  01. 02. 2003 19:30

    Tak to gratuluji :o) To je znatelná úspora. Měl si starý tarif. S 80tkou bys platil o 95Kč méně a měl bys o 20 minut více. Nonstop se vyplatil málokomu. Za 154Kč tam byla úspora u výrazně vyššího volání a to už se dalo uvažovat o vyšším tarifu...

    Třeba to napraví nové tarify. Uvidíme.

    Nicméně si myslím, že pokud máte telefon jen na to valání  a SMS, u Oskara ušetříte (jak kdy, také to není zdaleka pravda). Hlavní výhodou T-mobilu bývaly vždycky většinou služby doplňkové. Stále jej vnímám jako prvotřídní kompromis. Zatím mě nikdo nepřesvědčil o tom, že by byla jejich konkurence lepší.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    netwoR  |  01. 02. 2003 20:50

    "Prvotridni kompromis", to zni zajimave. To si budu muset zapamatovat. :)))
    ntw

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  01. 02. 2003 21:04


     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pospa  |  01. 02. 2003 23:37

    3) Mluvil bych jen spis o tech 20 sms zdarma - MESICNE. Jo, je to fakt lepsi nez nic, mnohem lepsil. Ale za tech sto uz zas musis platit, zadne zadarmo!

    4) Naklady na branu budou asi miliony
         Zisk maji 6,5 miliardy korun
         Obrat bude ohromna castka.
    T-mobile si mohl vybrat, bud tech par milionu, nebo posramocenou povest. A proc se asi rozhodl jak rozhodl?

    5) Vodarne platim za vodu, elektrarne za elektriku, ale T-mobilu za cely  balik sluzeb. Cena vody koresponduje s naklady, ale T-mobile dela obrovsky zisk z celeho komplexniho baliku sluzeb. Stacila by dobra vule a sluzby mohli zustat. Cena za sms z webu je prece jaksi zahrnuta v placenych sluzbach.

     Neberu T-mobilu jeho rozhodnuti. Komu se to nelibi, ten at prejde nebo at je sticha.

    Me se skutky TýKrychle už nelíbilí, dokonce tak, ze nejen ze nepouzivam jejich simkartu, ale do jejich site nepisu, nevolam (az na vyjimky). Nechci, aby podobne napady meli i ostatni operatori

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  02. 02. 2003 08:42

    Za sto si opravdu musíš zaplatit, jenže:

    paušál za MobileBox je 90Kč a v tom 100SMS zdarma (10-80Kč úspora)

    volání do MobileBoxu je stále zdarma a z toho plyne další výhoda... čtení emailů zdarma (úspora 1Kč za minutu)

    faxy a větší mailovou shránku využije méně lidí, ale je to další úspora.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym :-)  |  02. 02. 2003 09:44

    Hele, když mi do školy na přednášku přijde sms s mailem tak je to dobrý, ale, že bych mohl vytáhnout mobil a nechat si maily předčítat  ještě tak, že podle zkušeností (zkoušel jsem to ze zvědavosti) je často těžké vůbec rozumět tomu co tam někdo napsal. To teda rozhodně ne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    los_adios  |  02. 02. 2003 15:22

    Všichni se na to díváte z pohledu uživatelů T-Mobile. Ale, co já budu dělat se čtením e-mailů zdarma, faxy a s větší mailovou schránkou? S esemeskama za kačku od oskara, dyť mě to teda tím pádem vyjde stejně. A to jen tak pro radost, abych mohl posílat zprávy z netu nebudu vrážet peníze do těch, kterí nás uplně prachsprostě okrádají. Dyť to je humus. Ale to je teď už jedno, nebo mě to je jedno, od začítku, co užívám telefon, sem měl dva roky Eurotel a teď třetím rokem Oskara. Nemůžu říct e bych si musel stěžovat. Je to ale jen a jen vaše volba!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pospa  |  02. 02. 2003 18:40

    S timhle bez vyhrad souhlasim!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ladik  |  03. 02. 2003 10:18

    ad 1)  Vlastníkem Radiomobilu je T-Mobil, to není jen název, jen název byl Paegas.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jeez  |  03. 02. 2003 19:16

    1)Souhasim s ladikem,ale částečně,Radiomobil dostal "trochu" toho kapitálu,T-Mobile je většinovým vlastníkem.
    T-Mobile vlastní Deutsche Telecom,Radiomobil směle kývl na zahraniční kapitál,bohužel pro něj,s DT to nevypadá zrovna nejlíp...Za rok asi stejně budete muset změnit operátora

    4)Pokrýt náklady?Z čeho je pokrývá Eurotel nebo Oskar?Jakto,že ti dva na to maj a T-Mobile ne?Maj vyšší ceny za volání nebo SMS?Prosimtě.

    Eurotel používáme od dob,kdy byl jediným operátorem v ČR.Mám ho doteď a nikdy jsem si nemusel stěžovat.Jediný operátor,který má třeba na předplacenkách jako jediný HSCSD...Jeho služby mi naprosto vyhovují a změnit operátora je zbytečný.
    V porovnání třeba Go Fun a Twist Extra tarif - Twist mi nabízí stejnou cenu za SMS,volání o 40hal. vyšší a nepočítám měsíční paušál...Vzhledem k tomu,že 9/10 lidí z mého okolí má Eurotel,tak se mi Twist vůbec nevyplatí.

    Přeju vám,abyste taky byli tak spokojený se svým operátorem jako JÁ!

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr.Brain  |  04. 02. 2003 12:16

    Jako registrovaný uživatel t-zones můžeš mít 20 nebo 100 SMS zdarma

    Jo, jenže za těch 100 SMS zdarma musis zaplatit 95 Kč. To je teda fakt naprosto zdarma )

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Faja  |  01. 02. 2003 18:44

    Osobně si myslím, že když nekdo chce tak proč ne! Vše se ma zkusit a osobně se jich zastanu!!!

    Tři roky jsem měl Paegas (TMO) a bylo to jakš-takš, ale co je TMO jde to od 9-ti k 5-ti, už jen co se týče jednání se zákazníkem. Byl jsem se jen tak informovat ve třech prodejnách TMO na chystané zdražení služeb a oni na to: MY?? MY NEZDRAŽUJEM, VOLÁNÍ DO PEVNÉ SÍTĚ BA-NAOPAK SLEVÍ .... (v této době kdy má každý mobil, budu čekat na to až dotyčný příjde domů abych mu mohl brnknout na pevnou když budu mít na výběr ze dvou spojení na něj - Mob/Pevn.link., 99,9% volání z mobilu mám na mobil) TADY MÁTE CENÍK A NASCHLE. Bohužel na ceníku je vytištěná platnost do 31.1.2003 :o))) cha cha jsem se posmál a koupil Oskara!!!!!!

    Prostě jednaj s lidma jako absolutní mistři světa, v ničem nevyhoví, protože jsou to líná ho..da!!!!!!!!!!!!!!!!

    A navíc kdyby tomu rozuměli tak prosím, ale oni jsou tupí, prostě tupé HO..DA!!! Pár krát jsem je dokonce přesvědčil že mě okradli o nějaké prašule na kreditu a oni to vrátili, ikdyž to nebyla pravda )))

    Raději nekomentuji Click a t-zones...

    Ať žije Oskar a Eurotel!!!!!!

    Naštěstí min. 1/3 mých přátel už TMO zahodila na věčné časy..

    S pozdravem všem Faja

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdeněk  |  01. 02. 2003 18:54

    Tak to asi nejsi moc oblíben

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    IVO  |  01. 02. 2003 18:21

    T-Mobile sou svině! Zlatej Paegas!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pavel Soukenik  |  01. 02. 2003 18:19

    Obvykle se k reakcim na internetu nepripojuji, ale tento nazor mi skutecne vyrazil dech!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  01. 02. 2003 17:59

    Zkuste místo bojkotování navštívit www.eurotel.cz nebo www.oskarmobil.cz a podívat se na nabídky konkurence?! Tohle je snad k vidění jen u nás . Než bych změnil ze dne na den operátora, raděj se zapojím do 8 bojkotů, napíšu 30 mailů operátorovi a to všechno i přes to, že vím, že mi to vůbec nepomůže? No možná chce jen někdo - co nejvíce poškodit T-mobile a vytřískat z toho co se dá.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  01. 02. 2003 18:26

    Tak to je zatím první rozumný příspěvek. Já jse přestal používat druhou simku od paegase hned jak ukončil účtování po 30sekundách a bez bojkotu.Vy byste se všichni měli nad sebou zamyslet a zaty prachy co tady co tady strávíte nad těma kravinama u netu můžete mít simku u jiného operátora. Máte ještě dva.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    bla-bla  |  01. 02. 2003 18:40

    Jste naivní, protože ostatní operátoři se zachovají stejně jako T-Mobile. Šlo jenom o to, který z operátorů najde tu odvahu být první!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  01. 02. 2003 18:54

    Neřekl bych, když operátor nastolí politiku "lidového operátora", tak jí nemůže ze dne na den změnit... Oko neni piča oko vidí (teda jak u koho ). Budu vždycky tam, kde bude nejlepší poměr cena/služby/chování.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  01. 02. 2003 19:37

    To jako chceš říct že mi zdraží hovory do vlastní sítě ze 3.15 na 5 kc

    a sms z 2.10 na 3 kc  tak to jsi naivní a webová textovky mne nijak nebolí stejně moc toho nepíšu ale i tak je to podraz.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  03. 02. 2003 09:48

    Kdybych zustal u TMobile, asi bych se taky takhle nejak zkousel utesovat

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    eska  |  03. 02. 2003 00:33

    No, bezva... ma to ale háček: ani Oskar ani Eurotel v místě mého přechodného pobytu NEMÁ POKRYTÍ, takže přejít k jinému operatoru = mobil vyhodit.........

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  03. 02. 2003 12:48

    Tak si zavolej na 800 770077 tam Ti řeknou víc.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  03. 02. 2003 15:49

    Coz to je za cislo?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  03. 02. 2003 15:57

    To je na oskara můžeš se domluvit na prověření pokrytí atd.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A501  |  03. 02. 2003 11:04

    Mohu s tebou asi jen souhlasit.Užili jsme si při prvním bojkotu trocha legrace, ale řešením je opravdu vybrat si služby toho operatora který mi vyhovuje více. Sám kromě TM využívám už přes dva roky služeb i jiného operátora a tak jsem prostě svému okolí oznámil, že budu více k zastižení na tomto jiném čísle a basta. Twistku si nechávám jako zálohu, když bych byl někde se špatným signálem (ani jeden operátor nepokrývá 100% území).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    petr  |  04. 02. 2003 20:38

    Tak tohle muze tvrdit snad jen ten, kdo ma predplacenou kartu a je vysmatej a v pohode. Kdyz budete mit firemni smlouvu a mesicne mate 2600 ks firemnich SMS, tak to znamena zdrazeni o 2600Kc + zdrazeni o 150 Kc/pausal x pocet pausalu + snizeni poctu volnych minut = platit dalsi provolane/ = narust o cca 20-30%. Takze kdo komu skodi?

    Radeji se zapojim do 8 bojkotu v nasledujichch 5 ti měsicich, pokud budou. Proc? Protoze jsem spocital, ze zmena operatora bude stat cca 35000Kc, ze dopisy, vizitky, zmeny v papirech, webu a tak. Mesicne budu platit o 6000 vic. Tak se budu 5 mesicu aktivne zapojovat do bojkotu a mozna to vyjde. Pak v 6 mesici prejdu jinam a stejne 6000 usetrim.

    Tak me vysvetlete kdo na tom chce co vytriskat????

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym :-)  |  01. 02. 2003 17:52

    Je potřeba T-Mobilu udělat nějaké náklady a trochu přiskřípnout tipec. Myslim, že názor, že je bojkot na nic je špatný. Nejprve jim řekneme, že nejsme hadr aby s námi vytírali a pak přejdeme jinam. Vždyť oni nám dělaj to samý. T-Zones a jejich slavný ochutnávky jsou zářným příkladem.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarmil Grgal  |  02. 02. 2003 10:45

    Dám ti radu:

    Napiš si nějaký transparent a běž před ředitelství Radiomobilu a pár hodin tam postůj.

    Napiš si ještě jeden s nápisem "Jsem trouba" a běž dom.

    J.G.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nemesis  |  02. 02. 2003 12:51

    Já si myslím, že nám NIKOMU nejde o to VĚDOMĚ POŠKOZOVAT t-mobil! My chceme jenom na infolince 800 73 73 73  zjistit všechny podrobnosti a výhody mezinárodního operátora! Já tam budu volat každý den, vždy když budu mít o přestávce chvilku času.

    Nesmí mně nic UJÍT, nesmím nic zameškat! A také budu častějc chodit do jejich firemní prodejny pokecat si s holkama, že jo když nic....!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  03. 02. 2003 12:36

    A všechny je přiveď do jiného stavu patří jim to.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    G.L.  |  01. 02. 2003 17:42

    A co kdo chce ještě bojkotovat??? Stejně se ten první rádobypokus o "něco" vůbec nepovedl. Ale v každým případě to byla sranda!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    KJ  |  01. 02. 2003 17:30

    Uz me ty bojkoty prestavaji bavit.

    Kdyz se vam nelibi, co T-Mobile provadi, tak se zbalte a jdete jinam. Kdo vam brani? Klidne jdete... Kdyz vas odejde dost, tak mozna i neceho dosahnete. ALE PRESTANTE TEMI BOJKOTY KOMPLIKOVAT ZIVOT S MOBILEM OSTATNIM!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor