Česká lokalizace Sony Ericssonu P900 zřejmě nebude

Diskuze čtenářů k článku

Jiri Jirinsky  |  13. 05. 2004 22:29

Beru,ze jsme pro ně maly trh,ale pro koho nejsme....mam P900 jiz 4 mesic a vytknout mu mohu minimum.Po P800 kterou jsem tez mel,to fakt prima telefon.Skoda,ze vyrobce na nasi zemi tak kasle.Stacilo by byt ve skupine zapadnich zemi delsi dobu a i kdyby byl nas trh sebemnsi,nedovolil by si to.Takze mile Sony diky,ze i v CR jsi diky nam SONY....ze......


mejte se vsichni prima


Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirku  |  22. 04. 2004 09:30

čekal sem s koupí jen na češtinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Ludvik  |  01. 12. 2004 23:11

Nabizim CZ do P900. nejedna se o vtip, viz SEMania.com
kontakt 736 678 055

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  02. 12. 2004 00:03

Zdravim a blahopreji k uspechu. Jak by to bylo mozne provest fyzicky, aniz bych stroj daval z ruky a za kolik? Jsem z Ostravy. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  18. 04. 2004 13:15

Je to stejné jako s mnoha ostatními věcmi. Ten kdo si říká šéf firmyx v CR by měl jít do pr.... a raději prodávat brambory. Zasraní Rumuni mají lokalizaci i když si ti cikáni koupí pár těchto mobilů. Asi by měl kdosi vysvětlit, že tady není rozvojová země a už dávno nejsme na stromech. Ostatně historicky by s jak švédové tak japonci měli dívat směrem k nám a nikoli naopak. Ale existují i jiné telefony s lokalizací. Není sice nutná, to je fakt, ale potěší. Milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  16. 04. 2004 14:09

Na jiném diskuzním serveru vznikl nápad začít atakovat české vedení SE dopisama s razantní žádotí o českou lokalizaci.Byl bych rád, kdyby jste se přidali a zabjovali také=. Jde o princip věci.

 žádost vytvoříte a pošlete na této adrese :
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=cz&lc=cs&ver=4000&template=ph1_2_1&zone=ph&CID=105&subject=Opt1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2GunS  |  14. 04. 2004 23:01

Tady kdyz tak najdete nejaky ty Symbian aplikace, i ceskou klavesnici. Vse je freeware - http://p900.wz.cz.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jumbos  |  14. 04. 2004 22:20

Přátele je to tedy pěkný vymrd . Když jsem telefon kupoval před měsícem tak se mi dušovali prodavači , že je to tutovka . Sice jsem si už na anglinu zvykl , ale pro oko by nabyla k zahození česká lokalizace . Kurva a to jsem byl do dnešního dne nadšený výrobkem této firmy .No asi spadnou z lopatky zákazníku a dost lidí , kteří váhali s koupí se přikloní k něčemu jinému .          

Slibotechnám zdar a SE obzvlášť !!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel K  |  14. 04. 2004 17:46

jsem majitelem od 16.12.04 SE 900, a jsem velmi naštván neseriózním přístupem jak šéfky Sonyericssonu v Praze tak i vedením SE v Londýně. Na co si ONI vlastně hrají , hlavně že je to v Rumunštině že jo. Ať spadnou v SE z hrušky dolů.ONI nás mají jako své zákazniky za blbce, s kterýma můžou orat sem a tam, ale takhle se taková" Super firma" k zákazníkům nechová. Je to vůbec možné aby v 21 století se takto přehlížela Česká republika uprostřed Evropy a EU. Jednou udělají velký humbuk jak nebude české prostředí a pak skutek utek, ale to ať jdou mezi opice do pralesa. Ať jdou v SE do háje zelenýho. Místo toho aby pořádně pracovali, tak tohle. Nevědí kde vzít finance na české prostředí? Zrušit pobočku v Praze a Londýně, stejně je to jen jako PROFORMA!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolik pacholik  |  14. 04. 2004 18:28

Ha ha, celkem prijemne jsem se zasmal. Uz jsem chtel napsat, ze alespon SE P900 nebude mit kazdy jouda, ale evidentne jsem se mylil Jinak pri vasi cestine by vam ceska lokalizace byla stejne k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  14. 04. 2004 18:51

Hele jak muzes mit telefon od 12-teho mesice roku 2004???
Cestujes v case nebo co??? To opravdu P900 umi - HI HI HI
Tak to do ni taky JDU!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KL.  |  14. 04. 2004 21:18

Jo dělat českou lokalizaci pro pár desítekt zákazníků, je opravdu velmi důležité... Vždyť kdo používá P 900, tak asi stejně jede komplet v angličtině... Ale ty kontakty s diakritikou by nebyly špatné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 04. 2004 06:55

Je tady spousta křiklounů.Tak jim ho dojděte vrátit když Vás napálili.Já měl P800 s češtinou a vrátil jsem se k angličtině.A teď na P900 mi nechybí.Česky psát umí,včetně kontaktů.Opera taky zobrazuje česky a co ještě dalšího potřebujeme?Ty programy co na P900 používám jsou taky v angličtině,takže česká lokalizace mi v tomto nepomůže.Já to vidím takle:

1) chci nebo potřebuji takový telefon tak si ho pořídím

2) chci češtinu musím si pořídit něco jiného

spousta lidí si koupí telefon že na něj mají .Neví ani jak ho ovládat.Tohle není "masovej" telefon,ty češtiny mají.

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  14. 04. 2004 17:15

kdyby se radsi vybodli na lokalizaci a obtezovali se dodat stabilni firmware! napr. dneska jsem prisel pozde do prace proto, ze muj debilni telefon (P900) se v noci (z flight modu) restartnul ... rano jsem se vzbudil o hodinku pozdeji, mobil cekal na zadani pinu .. stalo se mi to teda poprve za 4 mesice co ho mam, ale i to je az moc! muj drivejsi siemens C35 budil mnohem spolehliveji (sice ne mp3kou, ale spolehlive) ..

bud si uz nikdy nekoupim slozitejsi telefon nabo si uz nikdy nekoupim sony ericsson ... jeste uvidim, ale se*ou me dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  14. 04. 2004 15:47

Jak nainstalovat cesky font do P900, aby mi to psalo v Opere cesky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToM  |  14. 04. 2004 15:15

Jediny proc jsem byl zvedavy na lokalizacy byla CZESKA T9 jinak je mi Czestina uplne ukradena a jediny co bych pokud by slo vytahnul by byla ona t9.....sakra....snad se nejak ziska fakt by me to mrzelo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  14. 04. 2004 14:09

Je to od SE pěknej podraz, to bylo keců že v květnu bude k dispozici česká lokalizace, kdyby rovnou řekli, že nebude tak by udělali lépe.

dejv

PS. Na druhou stranu nepředpokládám, že by (potencionální) majitel byl naprostý analfabet co se týče jazykových znalostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  14. 04. 2004 13:38

Také jsme majitel SE p900. Telefon samozřejmě ovládám bez sebemenších problémů, ale češtinu bych přivítal. Zdá se mi to trošku jako rána pod pás. Když P900 vylítla tak SE horečně češtinu sliboval. Že by se jednalo pouze o marketingový trik............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel  |  14. 04. 2004 13:14

Sony Ericsson P900 mám a že není v češtině mi vůbec nevadí.
Dá se na to zvyknout a pokud člověk kupuje telefon pro svoje funkce tak tuhle drobnou chybičku oželí, protože P900 je TOP!

Mějte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  14. 04. 2004 13:09

fakt maso, SE u me dost klesl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  14. 04. 2004 13:00

Je mi jedno, že anglicky umim celkem obstojne a tem par vyrazum v mobilu samozrejme rozumim,ale vadi mi pristup teto firmy.Nejaka asijska firmicka, ktera v Evrope proda par telefonu do svych mobilu cestinu da, ale SonyhoEricssona Cesko asi moc nezajima. Me zase od ted uz nezajimaji produkty od teto firmy. O P900 jsem opravdu vazne uvazoval.Ale at si jej radeji proda v Rusku nebo Polsku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  14. 04. 2004 13:10

Mam na sonyerika stejny nazor. Pred dvema lety jsem koupil Ericssona T39m a neustale se mluvilo o tom, jak do nej firma udela novy firmware s ceskou T9. Nakonec skutek utek, a SMSky se na nem skorem nedaly psat. Uz mam Samsung E700 a jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  14. 04. 2004 12:36

Mozna je to tak lepsi, ze to nebudou prekladat. Jelikoz ceske preklady v MT jsou nekde dosti zavadeji, je lepsi anglictina. Ty zakladni vyrazy co jsou v mobilech snad umi uplne kazdej, kdo tomu trochu rozumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arkobad  |  14. 04. 2004 12:19

Čeština může někomu chybět, ale není to až takový problém.
Pokud P900 nabízí alespoň české fonty (pro psaní textů, mailů a hlavně pro prohlížení dokumentů a www stránek) a pokud nabízí českou virtuální klávesnici, pak by to mělo většině uživatelů asi stačit...
Ale přiznám se, že P900 vůbec neznám. Lze tam normálně nahrát nejaké TrueType fonty třeba z PC? Byť s nějakou konverzí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 12:32

P900 je fajn smartphone, ale CZ/SK virtuálnu klávesnicu bohužiaľ nemá.
A pritom by ich to veľa času nestálo.
Lokalizácia tých pár vstavaných aplikácií je asi nezmysel, ale tú klávesnicu mohli spraviť...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arkobad  |  14. 04. 2004 12:54

Lokalizace vsech aplikaci je opravdu zbytecna. MDA2 se dodava nejen s lokalizaci systemu a standardnich aplikaci (word, excel, outlook, ...) ale i s lokalizaci vsech aplikaci dodavanych jako bonus t-mobilem. Kdyby to zarizeni dali radeji o 500 levneji, bylo by to lepsi.

Udelat klavesnici by snad ale nemel byt tak velky problem, ne? P900 ma mnoho priznivcu, tak by to mohl nekdo udelat. Nemel by take byt problem udelat univerzalni klavesnici, kde by se uz jen uzivatelsky definovalo (treba konfiguracnim souborem), jake je rozmisteni klaves, jaky znak na klavesnici se ma zobrazit a jaky UNICODE to ma vygenerovat...

A jak je to s tema fontama? Zobrazuji ci nezobrazuji se tam hazky a carky? Jde tam font s diakritikou nejak dostat? Na PocketPC normalne fungujou truetype (TTF) fonty z PC, normalne je pak lze pouzivat treba v PocketWordu, resp. zasahem do registry lze rici i systemu, ktery font ma pouzivat. To by na P900 melo jit take, ne? A pokud nepodporuje TTF, tak by mohl existovat nejaky konverzni programek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnz  |  14. 04. 2004 13:13

ttf fonty podporuje aj ja s nimi  mozem pisat v quick worde :D

a cesku (slovensku) klavesnicu si mozes lahko doinstalovat bol tu niekde navod a odkaz na stranku toho manika co to spachal ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  14. 04. 2004 13:59

Ja mam ceske fonty v P800 a nemam tam ceskou lokalizaci. Vsechno beha v pohode az na tu ceskou klavesnici. Ona teda beha taky ale zobrazuji se na ni ty zname klikyhaky jako otoceny otaznik atd. misto ceskych znaku prestoze cesky pise. Tak jsem ji zas odinstaloval. Pri psani cestinu az tak nepotrebuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:15

Mne tá klávesnica na P800 funguje v pohode, zdá sa mi, že ju ten maník robil iba pre dva firmware: P800 EMEA5 a P800 z GSMobil.
Pre P900 taká klávesnica neexistuje, hoci si myslím, že by to malo byť jednoduchšie, keďže u P900 sa dá prehadzovať rozloženie kláves za behu. Slovenská klávesnica na P900 mi chýba z 2 dôvodov: chcem mať kontakty s diakritikou (a nechce sa mi to vždy editovať v Outlooku) a chcem mať možnosť písať do Google po slovensky. Na P800 s tým nemám problém, ale na P900...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:16

Mne tá klávesnica na P800 funguje v pohode, zdá sa mi, že ju ten maník robil iba pre dva firmware: P800 EMEA5 a P800 z GSMobil.
Pre P900 taká klávesnica neexistuje, hoci si myslím, že by to malo byť jednoduchšie, keďže u P900 sa dá prehadzovať rozloženie kláves za behu. Slovenská klávesnica na P900 mi chýba z 2 dôvodov: chcem mať kontakty s diakritikou (a nechce sa mi to vždy editovať v Outlooku) a chcem mať možnosť písať do Google po slovensky. Na P800 s tým nemám problém, ale na P900...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:16

Mne tá klávesnica na P800 funguje v pohode, zdá sa mi, že ju ten maník robil iba pre dva firmware: P800 EMEA5 a P800 z GSMobil.
Pre P900 taká klávesnica neexistuje, hoci si myslím, že by to malo byť jednoduchšie, keďže u P900 sa dá prehadzovať rozloženie kláves za behu. Slovenská klávesnica na P900 mi chýba z 2 dôvodov: chcem mať kontakty s diakritikou (a nechce sa mi to vždy editovať v Outlooku) a chcem mať možnosť písať do Google po slovensky. Na P800 s tým nemám problém, ale na P900...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo J.  |  05. 10. 2004 16:46

Existuje slovenska klavesnica pre P900? Existuje slovenska podpora pre grafity na P900? Dakujem za skoru odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobes  |  14. 04. 2004 13:11

Samozrejme ze ma. Cesku/slovensku klavesnicu pre p800/p900 urobil jeden fanusik a poskytol ju na volny download. Kto hlada najde. Alebo sa staci prihlasit na pandore do konferencie p800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:23

http://start.mujicin.cz/p800/
Funguje aj na P900?
Na P800 mi to beží perfektne, ale mám obavy, že na P900 mi to bežať nebude... Skúšal to niekto na P900?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:35

Práve som to vyskúšal na P900 EMEA6 (CDA162003/9) a nebeží to.
Funguje to niekomu aspoň na P900 EMEA5 (CDA162003/5)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  14. 04. 2004 13:16

Hm, koukam, je to tu samej znalec ....  ;o)

Ceska klavesnice pro 900 existuje a je velmi pouzitelna.

Ceske fonty existuji taky ( CEGeorgia.ttf a CEVerdana.ttf ).

St.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  14. 04. 2004 14:19

Ok, znalče, a kde sa dá downloadnuť tá česká klávesnica pre P900? Pre P800 nie je problém, ale pre P900?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  14. 04. 2004 14:36

hledej smudlo .. jak uz nekdo psal, kdo hleda najde .. a u nas v cechas je obrovska komunita fanousku - staci zabrousit na zminovanou konferenci na pandore o p800, dnes uz o px00 ))))

ach jo - lenost je DESNA VLASTNOST !!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  14. 04. 2004 15:03

A tak uz ho nechej Vlku, ja bejval kdysi taky takovej ..  ;o)

Tak dobra, pouzivam sice jinou ceskou klavesnici (ne free) ale potesil me tim titulem znalec, tak si kvuli tomu rozvrtam P900 a vyzkousim konkurenci ... :o)))

http://www.p-800.tk/

Postupuj podle navodu, tzn:

1. instalace

2. restart

3. applications\control panel\Other\Language selection\

4. vybrat "American English" a potvrdit "Done"

5. restart

6. musi to chodit

ted jsem to zkousel a bez problemu .. a to jsem jeste proti navodu nechal pri instalaci vybrane vsechny typy klavesnice.

Tak a du si to uvest do puvodniho stavu ..

Ozvi se, jestli to zabralo ..

St.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno  |  15. 04. 2004 13:18

Používám tuhle klávesnici a funguje na P900....žádný problem jsem neodhalil...průběžne aktualizuji firmware (posledni verze organiseru je R4B03) a funguje vždy..

http://194.212.150.98/p800/klavesnice.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Ludvik  |  01. 12. 2004 23:13

Mam flash do P900 s CZ!! info na SEMania.com nebo na 736 678 055.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor