Český Telecom nabízí o Vánocích každou čtvrtou minutu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Dlouhan3  |  02. 12. 2002 06:59

Vážení diskutující,  po té době, co chodím na MM mě ani nepřekvapuje, že se k článku rozvinula takováto diskuse. Těší mě, že je mezi lidmi tolik času, že mohou diskutovat opravdu na každé téma. Co vás propánajána na akci ČTC štve? Jste z různých důvodů jejich zákazníky?  Jste nuceni z různých důvodů akceptovat jejich ceny? Rozčilili jste se při oznámení vánoční slevy? Vy se rozčilíte, když vám někdo sleví? To je zajímavé, já mám ze slevy kvalitního zboží radost, už proto, že místo předem dohodnuté ceny budu platit méně. Myslím, že by vám udělala radost řekněme 100 proc.sleva. Na jak dlouho-asi tak na měsíc-ne to je málo, myslím, že půl roku by většině z vás stačila. Ne ne ne, špatně. Myslím, že kdyby vám za volání ještě platili, že by to bylo špatně. No nejlepší by asi bylo, kdyby nedávali žádné slevy a nejitřili emoce. Ale zase je lepší odreagovat si přirozenou agresivitu u monitoru než někde na ulici. Takže díky za dobré zprávy, pan Lutonský !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benicio  |  28. 11. 2002 09:37

akce telecomu je k nicemu a je vylozene k smichu, z pevny linky uz neska vola jen par duchodcu + statni aparat, obzvlaste mezimestky hovory kde uz sou nekdy ceny srovantelne s mobilnimy operatory. Dokud telecom nezavede pausal na mistni hovory nebo alepson na internet tak ad de do hajzlu. A ta akce na zastaraly a predrazeny isdn se zavazkem na rok a pul, to uz je fakt silny kafe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Champion  |  27. 11. 2002 16:07

Tady je zajímavější tisková zpráva ČTc pro dnešní den:

Na dnešním představenstvu ČTc byl odvolán generální ředitel pan Přemysl Klíma.

Pokud si někdo z čtenářů Mobilmanie myslí, že by to v čele ČTc zvládl v tomto horkém křesle v době privatizace a hledání kuce lépe, má možnost se přihlásit. Byla ustavena komise, která bude hledat jeho nástupce.

Zatím byl touto funkcí dočasně pověřen pan Ondřej Felix, stávající předseda představentva. Dočasně znamená do 20.12.2002, na kterýžto den byla svolána mimořádná valná hromada. Jednat se bude především o příčinách doposud neúspěšného prodeje státního podílu v ČTc a volba nového generálního ředitele bude také na programu dne.

Jaké šance má stát se trvalým "zimním králem" v telecomím království právě Ondřej Felix? Vězte, že funkce je to pouze dočasná a to do konečného vyřešení prodeje majoritního podílu státu a ten se pouze odložil, ale nezastavil.

A kdo vypadne ještě z kola ven? (kolo = představentvo, dozorčí rada, top management, atd.)

Kolo: to je také jako kolo, kolo mlýnský, za čtyři rýnský, kolo se nám polámalo, mnoho škody nadělalo.

Takže, kdo přijde nadělat škodu nyní?

A co na to pan mlynář nebo snad pan Mlynář?

A co na to Jan Tleskač?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  28. 11. 2002 08:44

 Taky čteš Reflex?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 11. 2002 11:17

Ja se spis divim, ze CTc zavedl vubec nejakou slevu kdyz ho k tomu nic nenuti. Konkurence mu zatim moc nehrozi, zakazniky tim nenalaka ... Nebo ze by jim prece jen teklo do bot?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  27. 11. 2002 11:41

No sleva je na mezimestske a mezinarodni hovory - tam uz telecomu konkurence docela hrozi pres

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  27. 11. 2002 11:41

No sleva je na mezimestske a mezinarodni hovory - tam uz telecomu konkurence docela hrozi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  27. 11. 2002 11:41

No sleva je na mezimestske a mezinarodni hovory - tam uz telecomu konkurence docela hrozi pres volbu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  27. 11. 2002 11:41

No sleva je na mezimestske a mezinarodni hovory - tam uz telecomu konkurence docela hrozi pres volbu operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 14:14


Clovece, ty nez se vymacknes ...

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  27. 11. 2002 22:00

Sorry, ja za to nemuzu, za to muzou nase pos***y skolni Wokenice pro rok 2000. To ony samy... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 09:32

At udela CTc jakoukoli akci, vzdy je ten spatny...
Ja rozhodne nepatrim k jeho obdivovatelum, spise naopak, ale tato akce nekterym klientu CTc zlevnuje volani az o 25%, proc ji tedy zatracovat??? - to, ze ji nekdo nevyuzije, neni prece duvodem k nadavani. Ano, Cesky Telecom neni nejprivetivejsi operator na nasem trhu a je mozno jej hanit za mnohe, ale za toto zrovna ne.
Ale - uprimne, kazdy z operatoru ma sve zaryte zastance i stejne zaryte odpurce a tito se pri posuzovani konkretnich akci obvykle profiluji na okrajich spektra reakci - sice casto mylne, ale maji na svuj nazor narok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  28. 11. 2002 07:01

Presne tak, sam bych to nenapsal jinak. Po prestehovai jsem si pevnou neporidil, radsi volam pres mobil, konkretne pro me je to vyhodnejsi. Telecom nemam rad, ale tohle "zlevneni" je lepsi nez nic. Takhle tady kazdy rika, ze to neni pro "vsechny" a ze je to "malo". Kdyby se za stejnych podminek neodecitala minuta, ale pricitala, to by najednou zdrazilo "vsem" a strasne moc! Holt i kdyz se nekomu neco zlevni a on na to stejne nadava, tak nevim co chce .... zdrazit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  27. 11. 2002 08:21

z tehle bonbonku CT je mi nabliti. me nezajimaji akce tohole typu  cili nechci slevu zadarmo! ja ocekavam od telecumu (naivne) dalsich 90 kc navic pro tarif home standart. a nebo treba home zero (minus) -90 kc a ne tech zlodejsich 20 kc. a pak si tu slevu udelam sam tim ze budu volat pres jineho operatora ha?! a ty minuty si pak muzou nacpat jenze vono tezko davat neco vic nez par minut kdyz stejne vetsina domacnosti provola tak maximalne hodnu na pevny. a to ze CT hodnotime zaporne a vzdy negativne? je snad nas problem ze ma nejhorsi image ze vsech firem? neni! je to jeho problem a proto na nej diky jeho monopolistickemu postaven daleko ostrejsi metr. to jen tak na okraj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenik  |  27. 11. 2002 00:58

V celém tom nadaváni se nekde stratilo 5 min. ktere telekom nezaučtuje, nevim jak kdo, ale ja mam jak mobil, tak i pevnou a těch 5 min se hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Nováček  |  26. 11. 2002 23:02

Nesatčím se divit - pan Lutonský coby nový tiskový mluvčí Českého Telecomu ?  Tak jen jeden postřeh : meziměstské  mezinárodní volání  mimo špičku? Kolik z nás volá večer a o víkendu do jiného kraje a jak často ? Kdyby to platilo pro veškerá volání dejme tomu mimo špičku, bral bych to jako slevu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 11. 2002 23:19

"Kdo nenadává s námi, patří k nim a pojďme na něj." Jen si rýpněte, mě to nic nedělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  27. 11. 2002 01:27

Nazdarek,rypat nebudu,spis se jen zeptam. Plati to i pri volani pres Xcall z domaci pevna na pevnou. Jsem tedka v Dansku,tak jsem se chtel zeptat,jestli,kdyz mi bude nekdo volat, zaplati za 5 minut (4*5)20kc, za 10 minut (8*5)40kc, za 15 (12*5) 60 Kca za 20 (16*5)..tedy 80kc misto 100Kc 

Myslim,ze 5kc je za minutu po 19hodine.Nebo tak nejak..

A jak jste prisel na to, ze pri provolani 20 minut Vam dan CT 5 minut zdarma?

Diky

TM

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 09:27

Pri provolani 20-ti minut mas 5 zdarma - z tech dvaceti - kdyz je kazda ctvrta zdarma, ne???  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  27. 11. 2002 12:55

To se to haji, kdyz mate pristup na Internet v praci - ja mam jedinou moznost pres Telekom a za svy!!! Hlavne nezacinejte s tim, ze doma vytacite taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 14:14


Takze podle tebe je nejhorsi vadou Ceskeho Telekomu, ze nemuzes Internetit v zadarmo v pracovni dobe...
Nejsi nahodou urednik???  

... ale co, taky nazor ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  27. 11. 2002 14:26

Az budu potrebovat novy ovladace na pocitadlo a podobny voloviny, reknu Vam a Vy mi je vypalite na CD a poslete mi je DHLkou????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 14:59


Klidne - akorat misto DHL ti to poslu postou - staci, ne? - dej vedet ...

Akorat - protoze se v IT docela pohybuju - jak casto stahujes ovladace??? Ty meni OS jednou tejdne?? - resp. proc si nenechas dodat ovladace od dodavatele HW???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  27. 11. 2002 11:01

pan Lutonský coby nový tiskový mluvčí Českého Telecomu

     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  26. 11. 2002 19:22

Fakt. Teleshit je uplně na hovno!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  26. 11. 2002 18:58

At uz do sakra do haje ! Je to vic nez trapny.... kdyby to ty debilove dali taky na internet.... jo a k ty akci ISDN Sprint....je tam hacek, ze se musite zavazat na 1,5 roku, a odstpupeni od smlouvy stoji nejak 5600 kc :))) Takze zadna vyhodna akce.....jenom se zavazete na 1,5roku na placeni predrazenyho a staryho ISDN..... at si to strcej nekam !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  26. 11. 2002 17:28

Mám mini..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  26. 11. 2002 16:49

Hmm, připomíná mi to bajku, i nu slyšte : pokud si koupím oříšky "Veverčin Chrup" mezi 17:00 - 20:00, ale nesmí to být ve všední den dostanu slevu 15% z cfeny ,alale musím stát na levé noze ne déle jak 5 minut, které však musí končit v době po 18:30.

Telecome, Telecomu, proč nás nutíš myslet si o sobě, že jsme jen stádo tupých hovad?!?!??!?!?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 11. 2002 16:40

No to se nám teleshit zase předvedl! To si dělá srandu, ne? No stejně je mě to naštěstí jedno, díky bohu nejsem jeho zákazníkem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 11. 2002 16:45

Ano, přesně tohle jsem očekával. Ať žije veřejný nepřítel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 11. 2002 07:28

At jsou proti Telecomu reci jake chteji, fakt napriklad je, ze porad Telecom nabizi pro vetsinu lidi nejlevnejsi pristup k internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 11. 2002 15:05

To snad ne! Nejlevnější přístup k internetu! Napište Klímovi, ať vám to zvedne. Musíte to ale poslat faxem, aby to stihnul, než poletí.

Já platím za neomezené připojení rychlejší než dial-up pod 300,- měsíčně, za to bych neměl ani ten telekomunistickej drát, který je, jen tak mimochodem, pro připojení k inetu snad nejdražší na světě.

Jinak ta sleva je opravdu výsměch. Jestli jste ještě nezrušili drát, volejte přes TELE2 nebo jinýho operátora a ta sleva bude vyšší a hlavně i ve špičce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 11. 2002 15:12

Ja psal, ze je to nejlevnejsi varianta pro vetsinu lidi, nepsal jsem, ze pro vsechny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  28. 11. 2002 11:21

My už doma doma ani rodiče v práci nedáme Telecomu za meziměsto, či mezinárodní hovory ani korunu, voláme přes TELE2, ta úspora je značná.  Možná, že se pletu, ale není možnost telefonování s TELE2 jen v Praze a v Brně (či jiných větších městech?).

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  27. 11. 2002 09:33

Pane Lutonský, nezlobte se na mě, ale tahle akce je opravdu spíš výsměch. Při těch podmínkách, které Telecom vytyčil, je to pro většinu lidí k ničemu. Připadá mi to, jako by šel po ulici skvěle oblečený milionář s nabitou prkenicí, na rohu hodil nějakému žebrajícímu chudákovi do klobouku desetník, nechal se u toho vyfotit do novin pro článek "Já lidumil" a pak si to ještě odepsal z daní....  Ono i slevové akce je třeba dělat s citem pro veřejné mínění, zvlášť při tom, jakou image Telecom má - a to zcela zaslouženě. Takže ta zásada "lepší nějaká sleva než žádná", kterou jste ve svém článku vytyčil, nemusí být tak docela pravdivá - žebrácká almužna může (právem) urazit daleko víc než nic.

Proto se ptám: byl by při obratu (a ziscích) Telecomu takový problém dopřát zákazníkům třeba snížený paušál (či naopak zvýšený počet "volných" minut)? Já myslím, že ne - a potom bych také neváhal Telecom pochválit. Takhle bohužel nemůžu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 11. 2002 09:53

Vaše otázka není správná. Nelze poměřovat tržby a zisky s různými zvýhodněnými nabídkami. Jak chcete rozhodnout, jestli je akce úměrná k finančním výsledkům Telecomu? Je adekvátní odpuštění paušálu, volání měsíc zdarma, nebo něco jiného?

Operátoři stejně podobné nabídky připravují jen proto, aby více vydělali, aby získali nové zákazníky, aby si zlepšili image. Pokud by si mysleli, že jim to nic nepřinese, uživatel nedostane vůbec nic. Kdyby byla v oblasti pevných telefonních sítí větší konkurence, jistě bychom se setkali s lepšími nabídkami, podobně jako u mobilních operátorů. Konkurence však není a nelze očekávat, že se jediný hráč na trhu přetrhne.

Rozhodně si ale nemyslím, že jde o žebráckou almužbu. Při volání mimo špičku meziměstsky mám slevu 25 % - copak to je horší  varianta, než kdyby Telecom nenabídl nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  28. 11. 2002 08:34

Dobrá, co se týče "přiměřenosti" slevy vzhledem k obratu a zisku, to je věc názoru, na nějaké objektivní pravdě se asi těžko shodneme. Mě na té akci nejvíc štve jedna konkrétní věc - to omezení do 20 minut. Prostě "čtyři koruny vám ještě dám, pět už ne" - samozřejmě můžete kontrovat, že každá sleva musí mít někde strop, ale tady je těch stropů nějak podezřele moc (mimo špičku, meziměstsky, max. 20 minut, "minihomáci" mají smůlu). Jak zcela spráně píšete, každý operátor provádí slevy ne pro potěchu svých zákazníků, ale pro to, aby si vylepšil image a získal další "dušičky". Jenže Telecom se chová jak slon v porcelánu, stačí si přečíst příspěvky v téhle diskusi, aby si každý udělal představu, jak to na většinu lidí působí (čímž nijak nehodlám obhajovat vulgární a často hloupé komentáře) - a čímpak si asi Telecom tuto pověst vybudoval? Právě svou cenovou politikou, které je tato sleva důstojným pokračovatelem.

Ještě si dovolím jedno přirovnání: Představte si hradního pána, který je neomezeným vládcem svých poddaných. Celý rok je dře z kůže, ale jednou, když má zrovna narozeniny, jim milostivě hodí dolů z hradeb ohlodanou kost. Jak to asi na místě toho poddaného budete vnímat? Možná za tu kost budete vděčni, ale možná vás takový projev zvůle spíš naštve...

Tím končím, už si připadám jak Ježíš Kristus, mluvím pořád v podobenstvích. Přeji Mobilmanii i Telecomu hezký den .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  27. 11. 2002 09:59

No nevim, kazda akce nasich operatoru (vcetne uuuzasneho Oskara;) ma sve specificke podminky a kazda muze byt pro nekoho vysmech a pro nekoho uzitecna. Chvilemi docela zasnu, kdyz to tady ctu (tim nemyslim zrovna vas prispevek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 11. 2002 16:46

Mimochodem: docela rád bych viděl diskusi, kdyby stejnou akci nabídl "oblíbený" mobilní operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 11. 2002 17:33

No vidíte, když jste to tušil, tak sám moc dobře víte, jak moc skvěle působí akce telekomu na (nejen) své zákazníky. Zkrátka telekomu jde jen o to aby ždímal a ždímal a vůbec mu nezáleží na svých zákaznících! Přírovnejme to k akci oskara-víkendy zdarma. Co je lepší? ................................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 11. 2002 17:42

Zkrátka telekomu jde jen o to aby ždímal a ždímal a vůbec mu nezáleží na svých zákaznících!

Jak jste na to přišel?

Osobně se mi tato akce líbí, protože ji mohou využít všichni zákazníci. Nemusíte si kvůli ní pořizovat nový paušální program.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fuck  |  26. 11. 2002 18:23

Co to tu melete ? Jak vsichni ? A nemusi menit pausal ? V clanku je napsano,ze to neni pro Home mini ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  26. 11. 2002 18:57

Kdyby to bylo i pro dial-up, tak by se dalo o necem diskutovat. No nic. Stejne brzo s Ceskym Terorcomem skoncim uplne.

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  26. 11. 2002 20:58

Ano, je to pro vybrané programy. To je ale přece stále velký rozdíl oproti srovnávanému Oskarovi, kde si každý musí pořídit novou aktivaci. Zde navíc není nutné nic platit.

Netvrdím, že akce Telecomu je nějaká bomba. Člověk s ní však může ušetřit, nic nestojí - tak proč za ni na adresu operátora padají taková silná slova? To by bylo chvály, kdyby něco takového udělal mobilní operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 11. 2002 07:39

Netvrdím, že akce Telecomu je nějaká bomba. Člověk s ní však může ušetřit, nic nestojí

S timto plne souhlasim a taky nechapu proc ty nadavky

Btw kdyz zde vsichni tak nadavate na Telecom: kdyby se u mobilnich operatoru vyrizovaly napriklad reklamace vyuctovani tak promptne a jednoduse jako u Telecomu, to by bylo bajo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  01. 12. 2002 08:37

Marku, sorry, ale tahle akce je úplně ale úplně na nic. Vypadá to sice jako 25% sleva, ale ta je podmíněná konzumací určitého objemu (docela předražených) služeb.

Shrnu-li to:  Minuta meziměsta mimo špičku via ČTc stojí 1,70 Kč. Za 3 minuty tedy zaplatím 5,10 Kč a čtrtou minutu mám "zdarma". Pokud použiju Tele2, zaplatím za 4 minuty mimo špičku 4,80 Kč. Standardní nabídka mě tedy vyjde levněji než "akce" a ještě nemusím provolat ony 4 minuty. Program Tele2 je navíc dostupný pro každého (kromě Home Mini, kterého se navíc tato akce netýká).

Takže se ptám: O čem je tato "akce"????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 11. 2002 18:59

To je pravda, to by si snad ani telekom nemohl dovolit-akce ktery dava on tak jen novym zakaznikum + s tim jejim aktivacnim poplatkem! I kdyz by me to neprekvapilo! No a vykendy zdarma by telekom nezavdl ani kdyby ho mucily....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumpa  |  27. 11. 2002 10:08

>No a vykendy zdarma

Je priznacne, ze "nejinteligentnejsi" prispevky sem pisi "lide", kteri ani neumi napsat slovo _vikend _

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  26. 11. 2002 20:20

 Takovou blbost může vymyslet fakt jen telecom! Podle mého názoru je to akce na dvě věci!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 09:40

No - prirovnam...

1. CTc a jeho sleva az 25% na volani mimo spicku a o svatcich - vsichni uzivatele (mimo HomeMini) ji mohou bezplatne a bez jakychkoli dalsich podminek vyuzit, automaticky a zdarma...

2. Oskarovo volani zdarma o vikendech - jen pro zakazniky, kteri si poridi tarif v urcitem obdobi a predplati si sest mesicnich pausalu, dalsi podminky nejsou...

Takze, shrnu-li predesle, tvrdim, ze akce Oskara je sice daleko vyhodnejsi, ale pouze pro velmi omezeny pocet uzivatelu, akce CTc neni tak bombasticka, ale na druhou stranu je poskytnuta valne casti stavajicich klientu a to automaticky.

Co je lepsi??? - tezko rict, kazda z techto akci ma jiny marketingovy cil, ale o tom, ze by nektery ze srovnavanych subjektu poskytl neco zdarma, je iluzorni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  27. 11. 2002 15:41

CTc nedava slevu 25% pro nektere tarifni programy mimo spicku a pouze pro mezimesta. Sleva je navic omezena delkou hovoru a to pokud volate 5.-20. minutu. Vetsina hovoru je totiz podstatne kratsich. A samozrejme pro mezimestske hovory, protoze pres 90% hovoru je mistnich, hlavne po precislovani.
Me to ale stejne zajimat nemusi, protoze mam doma Home Mini, ktere je drceno jak to jen jde
Proste sleva, aby se neco delo a Telecom to nic nestalo. Nekomu se mozna hodi, me ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  27. 11. 2002 17:31

Ale toto ja jsem tvrdil - sleva neni pro vsechny a cini az 25% - nemyslim, ze mezi nasimi nazor yje rozpor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  27. 11. 2002 18:19

Slepej jak patrona

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  26. 11. 2002 19:29

> Ať žije veřejný nepřítel.

Pravdou je, že ČTc se chová jen přirozeně a "tržně", když ho k tomu nic nenutí, proč by měl něco zlevňovat nebo dělat něco ve prospěch zákazníků A za to, že to tak je, nemůže ČTc, ale stát a jeho neschopné orgány. Tedy, já budu originální (i když je to prd platné):

Milý státe, jdi k šípku

Copak telefonování, tam je ČTc tlačen konkurencí z řad mobilních operátorů, ale co se děje v oblasti poskytování Internetu, to je fakt k

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  26. 11. 2002 20:21

Tlačen konkurencí ..? Jakou? Telecom vydělává dnes hlavně přes firmy a ti provolají tolik, že by se mobilním operátorům mohlo o tom jen zdát. Firemní klientelu možná dobrou má Eurotel, ale to je sesterská společnost Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  27. 11. 2002 08:57

Dceřínná, ne sesterská.

provolají tolik, že by se mobilním operátorům mohlo o tom jen zdát

A jak to spolu souvisí? Být ceny za hovorné u telecomu ještě vyšší, tak ty firmy volají raději z mobilů, teda aspoň ty dobře hospodařící. Už takhle je ve špičce sazba z mobilu často výhodnější než z pevné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peggynek  |  27. 11. 2002 17:24

Pane, dceřiná se píše s jedním n. Není to odvozeno od dceřin a příponou ná, ale od kořene slova dcera, tam nikde n není!

Neozval bych se, kdybyste vy neupozorňoval na češtinářsko–ekonomický prohřešek.

Mně se akce Telecomu moc nelíbí. Není moc výhodná, ale akceptuji, že ji mohou někteří využít a ať si ji také využijí...

Ahoj Peggynek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 11. 2002 07:29

... docela rád bych viděl diskusi, kdyby stejnou akci nabídl "oblíbený" mobilní operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  27. 11. 2002 10:04

V civilizovanem prostredi by clovek cekal, ze kdyz nekomu nevyhovuje nejaka akce/nabidka, ze ji proste nevyuzije. Ne, nekdo zkratka musi plodit nesmyslne poznamky a delat ze sebe "frajera" komolenim jmena dotycne firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor