Český Telecom už není státní, získala ho Telefónica

Diskuze čtenářů k článku

BU M  |  08. 04. 2005 00:53

mám z toho divný pocit
ale horší to být nemůže, protože aktivace pevné linky teď stojí přibližně 4000. ale co na aktivaci tolik stojí nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  08. 04. 2005 01:22

No, rozhodne si mylim, ze na aktivaci PL sou vetsi naklady nez na podani SIM karty ze skrinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  08. 04. 2005 11:28

Prispevek na vybudovani linky - tedy 2 vodicoveho vedeni od ustredny az do tveho bytu k mistu kde mas telefon. Aktivace sim karty spociva ve vyrobeni simky a zavedeni udaju o ni do pocitace u operatora - Coz se u pevne linky z duvodu uctovani a prideleni cisla musi delat rovnez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  07. 04. 2005 09:49

Co ten nadpis???
Telekom je státní a bude do té doby,dokud neproběhnou všechna potřebná řízení!
Ale to není jen problém tohoto serveru....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  07. 04. 2005 07:29

Konecne ten trapny spolek nekdo koupil a udela tam slusny poradek (Eurotel?-co ma spolecneho s Evropou? Je to jen trapny Ceskotel zahledeny do sebe, umi jen uboze diskriminovat ostatni-cena volani na Oskara napr.). Tak doufam, ze tento novy operator udela poradek v obou spolecnostech a zavede evropskou slusnost, namisto nadutosti Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 14:31

"cena volani na Oskara" - tak ta je stejna jak na T- mobile a u vsech platis ve sve cene propojovaci poplatek do cizi site(uctovany tvemu operatorovi prave touto cizi siti) a kterej je vnimam jako pokuta, ze do jeho site volas z konkurencni misto, abys sis koupil jeho predplacenou kartu - a on tak ziskal dalsiho zakaznika !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  08. 04. 2005 09:40

No nebylo tomu vždycky tak. TMO si účtoval za volání do Oskara částku jako za volání do ET + 1,- ; Eurotel pak dokonce částku téměř dvojnásobnou oproti volání do TMO. Tohle bylo myšleno. Je potěšující, že tahle drzost patří již minulosti a účtuje se do všech cizích sítí stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
detlef  |  06. 04. 2005 20:44

Můj skromý názor je takový že Telefónica bude muset něco udělat s cenama - ale směrem dolů protože rapidní odhlašování linek zrovna není pěkná vizitka a prakticky nejvýnosnější věcí telekomu je eurotel... hold se bude muset vyhazovat, snižovat ceny a dle mě nejdůležitější bude to že telefónica začne více spolupracovat s alternativními opy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  06. 04. 2005 20:16

Cena se mi zdá celkem nízká. Nechce se  mi hledat, ale zisky Eurotelu, potažmo ČT sou také v miliardách.
Proč v takovém spěchu?? V těhle cifrách sou holt i promile hezké "provize"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:08

Stale se zapomina, ze 82 miliard ze 51 % staniho podilu - takze hodnota cele firmy je zhruba 160 miliard a tato cena po prepoctu na cenu akcie, je mnohem vestsi nez za jskou se prodava na burze !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:11

A jeste doplnek pro ty zcela neznale - pokud vlatnite 50% firmy tak to znamena ze vam nalezi rovnez pouze 50 % zisku - tedy pouze polovina !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:10

V zhledem k nabidute cene si dovoli hovorit pouze ten, kdo tvrdi, ze celej nas svet ovladaji zeleni muzickove, kteri prileteli na zemi z kosmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SystemSecurity  |  06. 04. 2005 19:18

má ještě česká republika co prodat????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 04. 2005 19:32

Budvar. Ale to ať si zkusí! To bych se fakt naštval

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Takeru.TK  |  06. 04. 2005 20:38

Přesně tak! NA BUDVAR NEŠAHAT!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 20:44

Bohuzel! ODS, p. ing Tlusty (budouci ministr financi) uz nekolikrat verejne prohlasil (vcetne i p. Tupolanka), ze Budvar hodla jeho budouci vlada (ktera tady uz zrejme brzo bude) urychlene prodat! Co je ovsem jeste horsi, je fakt, ze se tenhle debil netaji ani tim, ze pry nejidealnejsim kupcem bude americky Anhauser-Busch, kterej vyrabi americkej shit s nazvem Budweisser! A uplne nejvetsi drzost je, ze firma Anhauser-Busch s klidem prohlasila, ze pokud Budvar ziska, omezi vyrobu jen pro ČR, Slovensko a mozna byvalou SSSR. Budvar totiz kupuje nikoliv, aby ho rozvijela, ale naopak, aby jen ziskala ochranou znamku, ze soudnich sporu (vetsina Evropy), kde s nama prohrala! Coz kvituje i tlusty mozek ing. Tlusty! Pry si vsichni oddechnem, ze nebudou uz muset byt soudy (kde ovsem vetsinou vyhravame). Je to nechutne vlezdoprdelstvi amikum (jinak nic proti USA) ze strany ODS (jako tomu je u nakupu stihacek - prskaji, ze vlada vybrala moderni Gripeny - hrozne plytvani penez..., ale pochcanek Necas klidne rekl, ze by za stejny peniz koupil pouzite, zastarale F-16, protoze jsou proste od Amiku...).
Nechapu, jak muze mit v Budejovicich ODS takovou podporu! Ten tlustoch Tlusty se jim smeje do xichtu... Fakt, nechapu...
Doufam, ze nejaka strana (jakakoliv) udela v Budejkach predvolebni bilboardy, kde bude varovat, ze ODS chce znicit Budvar! Mohli by tam dat vystrizky rozhovorů z ekonomickych magazinu, kde ing. soudruh Tlusty zvanil o nutnosti urychleneho prodeje teto firmy.
Zatim se brani jen samotny Budvar. Reklamni slogan " To nejcenejsi, co mame" bude stat jeho reditele po nastoleni ODS rezimu okamzite misto, hadam...
A uplne zaverem (pro ty, kteri ekonomice treba tolik nerozumi): Budvar neni potreba v zadnem pripade prodavat. Na trhu s pivem je naprosto skvele fungujici konkurencni prostredi (na rozdil na poli pevnych i mobilnich telekomunikaci). Uz jsme prisli o Plzen, ktera se vari snad i v Polsku a kterou mj. diky ODS ziskala temer zadarmo nejaka Jihoafricka spolecnost... Znacka Budweisser Budvar ma pro Česko nepředstavitelnou cenu a dela Česku vybornou reklamu v zahranici! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 21:00

(Příspěvek zrušen. Jste na serveru o mobilech, prosím respektujte to. Sem nepatří debaty o pivu a o politice, v takovém případě musíte na jiné servery. Děkujeme za pochopení, redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 21:54

Dekuju za upozorneni... Ubozaci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Disident  |  06. 04. 2005 22:20

No, to sou mi veci. Clovek je chvilu mimo republiku a...ze by mobilmania zacla zase cenzurovat. Prispevek od MASH jsem stihnul docist a po refresh je zase fuc... Nevidel jsem tam zadne sproste slovo, jen odpoved na reakci. Hm, tak jste jen o mobilech? Ja myslim, ze ne! Chapu, ze pivo neni asi hlavni obor vaseho serveru, ale v podstate to zase az tak diametralne od tematu clanku nebylo...v prodeji statniho podilu lze najit prusecik. Mazete takhle vsechny prispevky, ktere se netykaj mobilu? Vzvlaste, pokud treba kladne hovori o jiste opozicni modrostrane? Ja myslim, ze ne! Nikdy bych na pivo nereagoval, ale timhle ste me vyprovokovali! Smazete i me? Doufam, ze ne. Net me tu stoji pekne prachy!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 23:36

Znovu dekuji, nechapu, proc porad sve upozorneni dopisujete... Jsem jenom zvedav, jestli takhle mazete i jine prispevky, ktere se primarne netykaji mobilnich telefonu.
Forma, kdy me smazete jen tak, bez jakehokoliv upozorneni, presto ze v mem prispevku nebyl zadny vulgarismus, jen odpoved na jiny dotaz, ktery se jeste ke vsemu vzdalene (okrajove) blizil tematu, povazuji za ubohe! Snad v tom neni ta politika... To by bylo z Vasi strany naprosto HROZIVE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 04. 2005 19:31

Mhm. A kde je můj příspěvek, kterým jsem reagoval na dotaz jestli má ČR ještě co prodat?  Nic víc než Budvar už totiž nemáme. Buď smažte ten dotaz nebo se nedivte, že se tu objeví odpovědi

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  08. 04. 2005 09:37

Jaktože nemáme co prodat? Co takhle kompletně vybavený cirkus - rozsáhlé budovy, 3 scény: Velká 200 artistů; Střední: 80 artistů; Malá: 17 artistů; k tomu spousta personálu a solidní autopark. Každý den mají spoustu reklamy na všech televizích v primetime. Sice mají poměrně drahý provoz, ale každodenně baví svými kousky okolo 10 milionů zákazníků. Někdy až k slzám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TheFlyingman (novy)  |  06. 04. 2005 19:05

Takže možná budeme mít třetího nadnárodního mobilního operátora, nepředpokládám že si Telefónica Eurotela nechá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 04. 2005 20:39

Tak to se bohuzel sakra mylis - Telefonica se dusuje, ze si Eurotel necha a v ZADNEM pripade ho NEPRODA (coz je zrovna dle meho docela skoda - osobne jsem si tady Orange docela pral.. Ale treba mile prakvapi (at uz tim, ze si telefonica ET necha a bude slapat a nebo tim, ze ho nakonec precejenom proda)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  06. 04. 2005 21:37

No jasně. Koupím něco za spoustu peněz, rozdělím to na ziskovou a ztrátovou část a tu ztrátovou si nechám .... vrať se na zem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a8n  |  07. 04. 2005 11:12

Hlavně aby Eurotel implementoval CDMA Rev.A

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  06. 04. 2005 18:54

Mno, doteď jsme nadávali, jakej Telecom je, ale teď těch 80 miiard bude chtít firma velice rychle zpátky, takže teď, kdo služby telecumu využíváte,  poznáte, co je to ždímat zákazníky. Teď začne teprve ta pravá rejzovačka, ještě budeme třeba v dobrém vzpomínat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 20:21

Asi jako, kdyz predluzenej Deutsche Telekom ziskal drtivou vetsinu v Paegasovi... Zname, vime .
P.S:Ale Telefonica neni predluzena ani zadluzena... Ja bych se nebal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  06. 04. 2005 21:13

Ten T-mobile je skutečně průšvih.  Tohle snad dopadne lépe. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  06. 04. 2005 21:19

Jo, v novém bytě budu během několika dní platit poslední "paušál" za umrtvenou pevnou linku, než bude definitivně zrušena. Za totálně odpojený telefon si totiž žlutosmrad účtuje 130,-/měs. Pokud Telefónica něco kupovala, tak je to Eurotel a k němu si holt bude muset vzít smrdutý odpadek. Pokud vím, tak celá "skupina" vydělala za loňský rok 5,5 miliardy korun, z toho zisk mobilní divize byl 6,5 miliardy. Závěr si udělá nepochybně každý sám, tedy každý, kdo umí sčítat a odčítat ...

Zatím nevím, co by mě mělo motivovat k držbě pevné linky. Paušál okolo 300,-/měs to opravdu není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:04

I za vyputy telefon se palti - nebot stale mas k dispozici vedeni a za nej se palti. A nech si ty urazky - Alternativni operatori to taky nedelaji z poteseni, ale kvuli zisku - ale na tom neni obecne nic spatneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 04. 2005 21:45

O AO jsem nenapsal ani pímenko. Že nepracují pro potěšení, ale kvůli zisku je mi jasné, stejně jako že se snaží nahnat spousty ovcí ne zcela úplnými informacemi (viz třeba dealeři Tele2). Na tom prvním není nic špatného, na tom druhém samozřejmě již ano.

Drát tam bude i nadále, ale budiž, dejme tomu, že se o něj Telecom nebude muset starat. Kromě toho mi pracovník na IL ČTc řekl, že pronajatý telefonní přístroj si zpět nevezmou a že mám dvě možnosti - buď za něj platit dále nájemné nebo si jej odkoupit. Dráty navíc nesmím podle téhož pracovníka zlikvidovat a oni to neudělají, respektive neudělají to zadarmo. Taky docela bomba.

Píšeš, že by mě mohlo držet mimošpičkové hovorné 0,90/min. To číslo vypadá vcelku pěkně, ale do pevné sítě volám akorát tak na úřady, čili ve špičce, kdy nejsem doma u své potenciální pevné linky, hovory jsou účtovány schematem 120+60, což tu výhodnost trošku sráží. Navíc volám převážně na mobilní telefony, protože mám větší jistotu, že se dovolám skutečně tomu komu chci a nemusím se vybavovat třeba s jeho babičkou, která mi maximálně řekne, že mám zavolat na mobil

K těm "napáleným mobilními operátory": Zkusil jsem si svůj dlouhodobý telekomunikační provoz analyzovat pomocí prográmku Tarify2000. Mobil mě vyjde o několik stokorun měsíčně levněji, při neskonale vyšším komfortu. Opravdu nevidím důvod, proč bych měl pevnou linku (začít) používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  08. 04. 2005 11:07

"Drát tam bude i nadále, ale budiž, dejme tomu, že se o něj Telecom nebude muset starat. Kromě toho mi pracovník na IL ČTc řekl, že pronajatý telefonní přístroj si zpět nevezmou a že mám dvě možnosti - buď za něj platit dále nájemné nebo si jej odkoupit."
Tak to slysim poprve - proste ho staci  donest na telepoint a tam si ho vzdy proti potvrzeni vzali zpet a i kdyz to byl telefon rotacni - vhodny tak k likvidaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  08. 04. 2005 11:21

"To číslo vypadá vcelku pěkně, ale do pevné sítě volám akorát tak na úřady, čili ve špičce, kdy nejsem doma u své potenciální pevné linky"
Jsi zkratka ten typ, kteri vic vola na mobili, ale pro ty co si chetji volat delsi dobu svym kamaradum je to dobre reseni. A oni treba si na mobil zavolaji a tam se domluveji ze jsou obas doma a tak si pak zavolaji zna pevne linky. Zkratka jsi spravne uvazil sve moznosti - pro ty co volaji jen malo je mobil lepsi reseni - to nepopiram a je to i ekonomicke - draty je treba polozit a i one se starat a navic musi mit na ustredne vlastni tzv. vstupni tridic. Jinak ty tvoje draty (vetsinu vedeni k tvemu bydlisti) muze pouzit pro jinou telefonni linku - treba pro tu kde je vedeni v mnhem horsim stavu, nez byvale tvoje a tak nemuseji zustat lezet uplne ladem. 
Treba u me si rodice odhlasili pevnou linku a domnivaji se ze usetrili - oni mozna, ale mne se zvysili vydaje zhruba 3x , nebot vzhledem k tomu ze pouzivam  T-mobile, jsem si byl nucen koupit kartu Eurotel QUATRO GO (oni maji pouze karty Eurotelu) a i tak me hovor stoji asi 3 Kc/min misto onech 90 hal/min.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:16

Treba cena za mistni volani 0.90 hal /minuta mimo spicku !!! A to ze vtech 300 Kc je dost hovoroveho kreditu - ne kazdy kdo silne vola se dal napalit mobilnimi operatory, ze jsou nejlevnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 13:18

Oprava: 90 hal - 0.90 Kc za minutu mistniho volani (v ramci kraje) mimo spicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 04. 2005 19:26

No bomba! Já Osobně volám do Oskara za 20 haléřů za minutu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  06. 04. 2005 17:37

Nechápu, proč to museli prodat nějakej španělům?! Ti v tom udělají taky pěknej maglajz!!!
Kdyby to radši vláda střelila za míň nějaké jiné serióznější společnosti!! Např. Švýcaři to mohli dostat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 04. 2005 17:51

Ty jsi nejakej chytrej, vid? Zjsisti si laskave, co je Telefonica, jak hospodari, co a kde dokazala a pak tu zvan...
Nejlepe by bylo Telecom prodat klidne jen za polovicni cenu a hlavne stranou ODS, ze? Zname, vime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fousekx  |  06. 04. 2005 18:03

Přesně tak! Kdyby to vláda prodala někomu, kdo nenabídne nejlepší podmínky, tak by to zavánělo korupcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  07. 04. 2005 09:33

To je pech, kdyz v podstate jedina relevantni podminka byla nejvyssi nabidka (;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uz to neni, co byvalo  |  06. 04. 2005 18:05

Se bojis, ze Spanele tu zavedou nove zvyky (jako je siesta apod.) a Ty se potom treba nedovolas na infolinku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  06. 04. 2005 21:10

Jo, a budou tu zavedeny býčí zápasy a každý zákazník na ně bude muset povinně chodit  Jinak ta firma není státní (vlastněná Španělskem) a má vlastníky z celého světa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel.b  |  07. 04. 2005 07:51

Tady bohuzel rozhodla financni potreba statu,ja osobne spis ocekaval France Telecom (Orange)!Jenze s nimi byly problemy,tak bohuzel...Dokonce asi pred pul rokem jsem myslel ze Vodafone bude vlastnit Eurotel,ale nakonec ma Oskara!Jsem toho nazoru,ze co se dari Telefonice v jizni Americe se nemusi darit tady.Jina kultura a smysl pro rozvoj!Mrkni schvalne na web jihoamerickych operatoru a sam/a/ uvidis jak jsou daleko!Moc nadseny/
a/ nebudes!Mas-li zajem o debatu na tyto a ruzny temata tak se mi prihlas na MSN chicot@seznam.cz,je to muj nick a zaroven e-mail!S pozdravem Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 04. 2005 16:51

Už bylo na čase, aby někdo vzal do ruky vidle a ten chlív uklidil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loutka  |  06. 04. 2005 17:04

Tos rek´moc hezky a vystizne! V Telecomu delam, tak vim velmi dobre, o cem mluvis. Kez by se nekdo uz zamyslel nad tim, co se posledni mesice ve firme deje, doufejme...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Radil  |  06. 04. 2005 16:48

No však už bylo načase. Ty k....y bolševický z Telecomu akorát dusili trh.    Teď se snad trh uvolní pro alternativní operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.  |  06. 04. 2005 17:52

A proč by to Telefónica měla dělat? Proč by měla někomu uvolňovat trh? Dobrovolně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SystemSecurity  |  06. 04. 2005 19:17

ty si debil R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 04. 2005 19:33

A ty jsi nějaký chytrý. Dobrovolně to dělat fakt nebude...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  06. 04. 2005 21:06

V každém případě stát už nebude mít důvod Telecom protěžovat a trh snad bude fungovat lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  07. 04. 2005 10:55

to je najednou změn, na trhu je vodafone, t-mobile a telefonica misto oskara a eurotelu tu mame svetove hrace... na vyvoj na trhu jsem opravdu zvedav, nicmene nepredpokladam ze by v situaci oligopolu sel nekdo do cenove valky, mozna vodafone trochu pritlaci na pilu, rad se stava jednickou na trhu, otazkou je zda se to na ukor snizeni zisku ze zakaznika vyplati, akcionare zajima predevsim momentalni ziskovost popr vyhled na nejblizsi roky  dopredu...  telefonica a tm urcite pujdou cestou budovani retencnich prvku, prenositelnost cisla totiz urcite zkusi reklamne vyuzit neslabsi na trhu vodafone..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  07. 04. 2005 14:25

"situaci oligopolu" - Tak ten si predstavuji ponekud zcela jinak - zvlaste u Oskara - ten az do nedavna byl totiz ve ztrate !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 04. 2005 11:31

Protežovat (z latinského protegere, angl. protect, franc. protéger), to nemá s tíhou nic společného. Velmi rozšířená chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dobrkac  |  07. 04. 2005 16:24

Možná, že je to z latiny, ale česky tam to ě je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  08. 04. 2005 08:15

Díval ses do slovníku? Nebo odkud bereš tu jistotu? Správně je e bez háčku, ověř si to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
casial  |  08. 04. 2005 23:55

Ty woewago, fakt :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 04. 2005 15:17

Bolo by dosť naivné myslieť si to. Stačí sa pozrieť k susedom na Slovensko, kde už nejaký-ten rok Slovak Telekom nie je štátny. A liberalizácia sa NEKONÁ. Niečo sa síce za posledné 2 mesiace začalo rysovať, ale Deutsche Telekom si telefónne prípojky nepistí tak ľahko.
Opakujem - liberalizácia trhu nezávisí od vlastníka monopolu. Závisí to od sily a ochoty úradov rozbiť monopol. A tá na Slovensku nie je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  06. 04. 2005 16:41

Otazka je, zda volat hura...Snad jo, snad si Telefonica dobre povede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
callaque  |  06. 04. 2005 16:22

jsem velmi zvědav jak si Telefonica povede a co nám přinese nového...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeTr7650  |  06. 04. 2005 16:48

To byl fofr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor