Český trh s navigacemi: zajímavý rozhovor se šéfem Garminu

Na webu časopisu Marketing&Media si můžete přečíst zajímavý rozhovor s Ivem Steinerem, obchodním a marketingovým ředitelem firmy Picodas Praha, která v České republice zastupuje značku Garmin. Rozhovor je postaven spíše obchodně; týká se distribuce, značek na trhu, jejich podílu, způsobu marketingové komunikace. Přesto je v něm hodně informací, které i běžným uživatelům stojí za přečtení.

Osobně si nejsem úplně jistý udávaným podílem značek na českém trhu. Je pravda, že u nás neexistují žádné oficiální statistiky, ale 15 % a třetí místo pro TomTom se mi zdá velmi málo. Měl bych výhrady i k některým dalším informacím, ale jde o rozhovor, tedy o názor zpovídaného.

Diskuze (5) Další článek: Google Maps přidaly terénní mapy

Témata článku: Garmin, Rozhovor, Trh, Šéf, Český, Český trh


Určitě si přečtěte

Android 12 přinese nové prostředí. Google ukázal, jak bude vypadat
Vladislav Kluska
Android 12BetaAndroid
Skvělá zpráva pro řidiče: Mapy.cz podporují Android Auto
Karel Kilián
Android AutoMapy.czSeznam.cz
Xiaomi Mi 11 Ultra má dva displeje a nejlepší foťák na trhu

Xiaomi Mi 11 Ultra má dva displeje a nejlepší foťák na trhu

** Xiaomi Mi 11 Ultra láká na špičkový fotoaparát a druhý displej ** Dvojice modelů Mi 11 Lite uspokojí náročnější uživatele střední třídy ** Překvapením je odlehčená vlajková loď Mi 11i

Martin Miksa | 105

Martin Miksa
DxOMarkDruhý displej