Čínští zloději kopírují design známých telefonů

Diskuze čtenářů k článku

pepcadvorak  |  17. 10. 2005 08:23

To že Číňani něco okopírovali, o není nic nového. Dokáží okopírovat vše. A pokud má nějaká firma ještě továrny v Číně, jsou kopie do několika dní od uvedení originálního výrobku, Proto výrobci luxusních hodinek své továrny v číně zavřeli, nebo vůbec nemají. Pak to okopírování trvá přibližně měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  16. 10. 2005 19:20

Nechci jako správný puboš vyvolávat flame, měl jsem Nokii, teď mám SE (to abych nebyl škatulkován jako fanatik té či oné značky). A že někdo kopíruje Nokii, mě ani moc nevadí, dokonce mě to tak trošku hřeje, protože mám pocit, že Nokia je ta, co si občas propůjčí nějaký ten osvědčený nápad konkurence.
Nokia dělá kvalitní telefony, o tom není pochyb, co ji ale chybí jsou funkce. Jak už tady kdosi psal, Nokii si koupí lidi, co už ji znají a jsou na ni zvyklí. To je přesné. Ve svém okolí neznám absolutně nikoho, kdo by si v současné době N. koupil, jen ti co už ji měli. Nokia těží z minulosti a podle toho jejich telefony vypadají. Když k tomu přičtu ne příliš vydařené (vlastní) designové výstřelky plus vydařené okopírované, není u Nokie o co stát.
Toť můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOBEK  |  16. 10. 2005 16:07

TakY jsem se na stanku D-NETu nestacil divit ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  16. 10. 2005 15:40

Marku, zmen link na tych cinanov na tento, nie kazdy si hned vsimne v tom starom slovicko english
http://www.d-net.com/website_EN/index.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ekim  |  16. 10. 2005 11:53

Kolik ewropskych a svetovych firem vyrabi kompasy, lzicky, rachejtle a cinsky porcelan? To vsecko je puvodem cinske a pritom to vsici pouzivaj... Tak nevim proc by cinani nemeli pravo neco kopirovat. Kdyz udelaj telefon za polovicni cenu klidne ho koupim pac Cina je technicky vyspela velmoc. Narozdil od cele EU dokazala postavit raketu ktera funguje i s Taikonauty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvr1  |  16. 10. 2005 12:00

jojo,asi pred 4lety jsem cetl jeden prispevek na email. konferenci ..." muj znamy z Leningradu ma NOKIE dve, levou a pravou, je s nimi velmi spokojen, jsou to gumove holinky" ...
ja osobne proti nokii nic nemam..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  16. 10. 2005 12:36

Za jakou cenu?Za cenu lidských životů a otrokářství???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ekim  |  16. 10. 2005 13:03

Mno kazda zeme se odlisuje necim jinym. To ze prosperita USA stoji na valkach je este horsi nez ono vykoristovani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  17. 10. 2005 11:21

Tak to by chtelo dokazat - jestli si myslis ze je to kvuli rope, tak to sese na omylu -  ty totiz USA maji sve pomerne dost a na rozdil od nas - kdyz jsi myslis, ze  to neni dulezite, tak od zitrka budes tankovat za 60 Kc/litr a platit za plyn a nekde i za teplo (vyrabi se spalovanim plynu v nekterych mestech)  dvojnasobek dnesni ceny !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  16. 10. 2005 13:23

spis za cenu podhodnocene meny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  15. 10. 2005 14:59

Vsem, kteri tak obdivuji cinske zbozi (zpravidla az na vyjimky laciny smejd) a haji ty "sikovne" plagiatory, bych rad pripomel, ze si vlastne s.rou do vlastniho hnizda.
Cinske firmy - ve spolupraci s blbosti obyvatel zapadniho sveta, kteri jejich vyrobky kupuji i kdyz mnohdy je jina moznost - likviduji jednu nasi firmu za druhou. Proc ? Protoze si mimo jine mohou "dovolit" extremne nizke vyrobni naklady diky zatim naprosto nenarocne pracovni sile.
Mate 3 moznosti, holoubkove:

1/ Budete se chovat na trhu inteligentne a budete davat prednost "domacim" producentum (Evropskym, pripadne i americkym). Chapu, ve zmrdidobe, kdy se neda verit ani tomu co je na krabici napsano, je to tezke, lec neni to nemozne... Ve sve praci budete poradne makat a ne se flakat, budete studovat technicke obory a ne jen okecavacky typu prava, filosofie, ekonomie...

2/ Smirite se s navratem do divokeho kapitalismu 19. stoleti bez pohodli dnesni doby, aby mohly nase firmy naklady konkurovat armadam cinskych komunistickych otroku...Ovsem tezko rici, zda si tim pomuzete.

3/ Prijdete o praci, pripadne budete zanedlouho delat pucfleky Asiatum

Tak si vyberte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  15. 10. 2005 22:20

Obzvlast ten bod 1/ je trochu nacistickej, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  16. 10. 2005 21:28

Neleze uz vam to tak trochu na mozek ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  16. 10. 2005 08:29

Tak, když budem kupovat speciálně ty americký výrobky, tak to naší ekonomice moc nepomůže ) Ale co se týče výrobků našich (+EU) versus Asijských... tak ono to máš dost těžký, když Asijský tričko si můžu koupit za 150,- Kč a když se vybírá, tak se dá i u asijců koupit z kvalitního matroše, ale když půjdu někam do značkové prodejny, tak za něj vypláznu 2000,- Kč
--
A mimochodem ted Ti reknu tajemstvi, jak vznikaji "znackove" vyrobky mnoha firem - napr. Adidasu - tak proste nekde v Horni Dolni vyrabi Lojza Vohnoutek tricka za 50,-Kc a kdyz maji panove z Adidasu zajem, tak si par vemou na test a pokud jim vyhovuji, tak lojza ma tu cest ze mu udeli licenci, pujci masiny, ktery na to budou delat loga a uz jedou uplne ty samy trika jako pred tim, akorat nesou hrdy logo adidas a jejich cena z 50,- vzroste treba na 1050,- Asi tag DD Takze tolik o znackovym obleceni

Takze vubec neznamena, ze kdyz si nekdo koupi triko za 150,- od nejakyho malyho vyrobce, ze musi byt nutne mene kvalitni nez triko za 2000,- od svetove ultraznacky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sandokan  |  16. 10. 2005 10:59

Na stancich u rakosniku nakupuji jen ubohe socky. Radeji si koupim obleceni nekde v kamenem obchode a podporim ceskeho podnikatele nez cpat penize sikmookemu smejdu ktery neplati clo a dane.
Vice curaku jako jsi ty a tento socansky stat zbankroruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nusurda  |  16. 10. 2005 11:18

No jo, Sandokane, Ty ses nase spasa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  16. 10. 2005 18:41

ha ha ha tohle me pobavilo a vis o tom ze sikmoocko i cesky podnikatel berou tricka ze stejneho skladu makra? tak z tydle odpovedi sem se malem pochcal smichy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  16. 10. 2005 23:56

Blabolite nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  16. 10. 2005 12:33

Ty musíš bejt hodně zhulenej.Je vidět,že o tom nevíš vůbec nic.A když píšu vůbec,tak opravdu myslím vůbec!!!Pohybuji se v tomto oboru od roku 1993 a takový blábol jsem ještě neslyšel)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  16. 10. 2005 21:27

Ja te ty blbosti a polopravdy nebudu vyvracet.
Ale jak jsem psal: mas na vyber, jak to dopadne, je i ve tvych rukou. Zjevne si prejes prijit o praci a delat Cinanum pucfleka - ja doufam, ze takovych neni vetsina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  15. 10. 2005 12:38

zajimave - kdyz to udela nekdo maly a neznackovy, tak je to kradez, kdyz to udela nektera z velkych znacek, tak je to jejich super novinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diver  |  15. 10. 2005 11:04

Je to sice nemožný, ale co takhle aby všechny současný výrobky Made in China, byly třeba Made in Hungary apod. jako třeba výrobky od Nokie atd? By se asi páni asité divili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diver  |  15. 10. 2005 11:00

Je to pakáž co parazituje na myšlenkách druhých. Nikdy nezadadnou do společnosti a mohou volat donekonečna po zrovnoprávnění. Chtějí rovnoprávnost? FAJN, tak ať se chovají správně. Odplivávám před nimi jako před Vietnamci. Nejsem rasista, ale tohle dopaluje do běla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František  |  15. 10. 2005 09:57

Čína - to je největší obchodní hrozba světa! Je jich tam jak much a uživit se musí všichni! Činský shit bych si nikdy nekoupil !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  15. 10. 2005 10:23

Pokud ti tedy mohu poradit, nekupuj si pro jistotu vůbec nic  Už i nějaké potraviny u nás jsou Made in China
Jinak..našel jsem tam i svojí D500  A má dokonce i foťáček na svém místě...
Ale tu hlavní směrovou klávesu okopírovali docela ošklivě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 09:40

Toto jednani bych odsuzoval tehdy, kdyby to ten cinsky vyrobce nabizel jako original a uvadel by tak zakazniky v omyl. To by proste byl podvod.
Ale i kdyz si nekdo koupi ve vietnamske trznici tricko s napisem "Adidas" (nebo spis "Abidas") za 80Kc, tak tezko muze predpokladat, ze jde o original. Zkousel nekdo anketu? Kolik % lidi v trznici si mysli, ze kupuje original? Tedy kolik lidi je podvedeno?
A firma Adidas stejne tak tezko muze predpokladat, ze timto prisla o nejaky zisk (o zakaznika), protoze ten Lojza, kterej nakupuje vietnamska tricka by si stejne v kramu Adidas tricko za dva litry nikdy nekoupil.
Cele toto je jen trapny humbuk. Megafirmy posiluji svoji moc a megastat jim v tom za nase penize pomaha. A jeste tak posiluje svoji moc a oduvodnuje "smysl" sve existence.
Nokie si clovek kupuje vetsinou kvuli znamemu ovladani, atd... Ma to i ten cinan? Nehlede k tomu, ze okopirovat design chvilku trva. Ta Nokia, kterou tento telefon napodobuje, je preci jiz dost "out". Kolikpak asi ubere nokii klientu? Podle me asi moc ne.
Pred cca mesicem jsem videl francouzskej trapnej dokumet o nejakym expertovi, kterej cestuje do ciny a zabavuje tam "padelany" zbozi. Ten dokument byl plnej bedujicich predstavitelu zpadnich megafirem (vsechno miliardari), zejmena vyrobcu hodinek (hlavne svycarskych), o kolik prej diky padelani prichazej. Vse doprovazeno zabery brutalnich razii na obchudky s hodinkami za 10 dolaru nekde v Cine, placici prodavacky, ktere prijdou o praci, atd....
A pak asi pred tejdnem jsem v ekonomickem zpravodajstvi CT24 videl reportaz, jak svycarskym hodinarskym firmam loni vzrostly zisky asi o 30% a ze prej export nejvic roste do USA a na druhem miste.......hadejte kam.......do Ciny!  
Dusevni vlastnictvi je proste nesmysl. Pokud chci nejakej napad, myslenku utajit, tak ji holt nesmim nikomu vykecat, ukazat. Viz recept na Bechera ci Colu, ale stejne tak receptury leku, vyrobni postupy mikrochipu, atd....
Zejmena u designu je to proste uplne evidentni. Jakmile nejaky design zverenim, ti lide si ho zapamatuji (to je preci i mym cilem). Ten design se jim zapise do mozku. Ovlivni JEJICH mysleni, interferuje s JEJICH estetickym citenim. Tezko pak mohu chodit a chtit jim to z mozku odstranit lobotomii. Panove, tech 5 milionu neuronu tady vlevo ve vasem mozku jsou vlastne moje!.
http://www.libinst.cz/tl/tl_12_2001.pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner (novy)  |  15. 10. 2005 09:55

"Dusevni vlastnictvi je proste nesmysl."
To te docela prozradilo. Ty jsi jeden z tech, co se zivi stahovanim nelegalnich kopii filmu, hudby a softwaru a jejich vypalovanima prodavani, ze? Je to videt. Co by jsi rekl tomuhle: Pul roku jsi se mordoval s napsanim nejakeho romanu, nemohl jsi se kvuli tomu poradne venovat rodine, po pul roce by jsi to dal do vydavatelstvi. Oni to vydali, nejakej lojza si to koupil, tisickrat okopiroval a prodaval za polovicni cenu, nez tvuj vydavatel.
Chces argumentovat tim, ze kdyz on to muze prodavat tak levne, vydavatel to prodava zbytecne draho? On totiz ten zlodej nemusi financne pokryt tvoji pulrocni praci, on to ma zkopirovane za tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 10:45

Obvinovat a falesne soudit lidi, kdyz je vubec neznas, to prozrazuje akorat tebe. Jenze mas smulu, ja jsem na druhe strane, jsem autor.
U dnesnich romanu bych tipoval, ze 70% trzby ziskas behem prvniho mesice (az dvou) prodeje.
Uz bych chtel videt tu kvalitu kopii od Lojzy, abych za to dal radeji kilo, nez dve kila za kvalitni original.
A dale: Lojza by samozrejme riskoval moralni odsouzeni. Kdyby Lojza byl vydavatelstvi, posramotil by si reputaci, autori by ho odmitali, atd... Proste spolecnost by si poradila i bez statniho monopolniho donucovaciho aparatu.
Ostatne kdybys znal moderni trendy, tak bys vedel, ze stejne uz se dnes vetsina objevu a vynalezu ani nepatentuje, protoze v globalnim svete bys to musel patentovat vsude a to stoji priserny prachy. Navic vyvoj vseho je tak rychly, ze nez te stacej okopirovat, uz zase delas neco jineho. Strategie vetsiny firem tak je vrhnout novy produkt na trh a nez se konkurence staci vzpamatovat (prizpusobit, okopirovat), vrhnout na trh uz neco dalsiho.
Ten tvuj system statniho monopolu na vynucovani autorskych "prav" naopak vede k prisernostem typu placeni za hudbu v hospode, hotelu ci za vyzvaneni v mobilu, k softwarovym patentum, DMCA, atd... Navic je patrne, ze prospech z toho nemaji autori, ale opet moloch OSA (RIAA, ...) a mamuti koncerny (od M$ az po SonyMusic) - cili molochy napadne podobne molochu statu, ktere si take jeden s druhym jdou na ruku.
Je zajimave, ze lide tveho typu na jednu stranu nadavaji na "monopolni" molochy microsoftem pocinaje a hudebnima megavydavatelstvima konce, tleskate statu za jeho moudre antimonopolni aktivity, ale jaksi uz vam nevadi, ze ten samy stat tyto molochy daleko vice podporuje, nez je pak antimonopolne postihuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko.gordon@seznam.cz  |  15. 10. 2005 12:41

Koukam,dneska je to tady sraz sjetejch.Prestante si pichat ty sajrajty do zil.To,ze napises o neexistenci"dusevniho vlastnictvi",to si zaslouzi jen jedno.PAR FACEK.Napis mi spojeni,na Tvou odusevnelou podstatu.Rad se domluvim a tech par facek Ti prijedu predat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 13:33

To bych te chtel videt, houzvicko.
Ale alespon je videt, jakej typ lidi zaujima jake postoje. Nasilnici a rvaci stoji za tebou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NM  |  15. 10. 2005 14:43

A datum zveřejněte, protože se k němu přidám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 15:16

IQ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petra  |  15. 10. 2005 18:20

Ty by sis měl spíše přehodnotit své IQ. A než plácneš nesmysl, zamysli se nad sebou. To cos napsal je totiž naprostá kravina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 18:34

Co takhle zkusit nejaky racionalni argument?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  15. 10. 2005 23:36

No ja nevim, co tady Leo napsal spatne. Je to jen naturalisticky pohled na vec a bohuzel ma ve spouste veci pravdu. Takze z toho vyplyva, ze je tu spoustu jedincu, co si nevidi ani na spicku nosu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  15. 10. 2005 15:31

A za Tebou zas stojej,corkari a zlodeji.Koukam,ze Ty se citis byt cistej a povznesenej,kdyz obhajujes kradeze.To je vazne na hlavu.Useknout ruku,jako ve stredoveku.To je des,jaky Ty si pako.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  15. 10. 2005 16:10

Co to meles? Ja vystupuju proti vsem formam kradeze - od poulicniho kapsare, pres Kozenyho az po financni urad.
Nevim, jestli se mam cejtit povznesene, ale nekradu. Natoz abych to mel primo ve sve filosofii a na dennim poradku, jako statni byrokracie.
Fakt nechapu, co to blekotas. Jaky corkari? Kdo obhajuje kradeze (tedy porusovani vlastnickych prav). Myslim, ze spis ty. Fakt duchaplnej prispevek. Neuvazoval jsi o prednaskovem turne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  15. 10. 2005 09:31

"Funkčně telefon zhruba odpovídá originálu..." Ale jenom opravdu zhruba.Anijeden z telefonů nemá javu,Irda a BT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopaticak  |  15. 10. 2005 08:58

No konecne na to nekdo prisel Jako podtitulek bych napsal: jak okrast zlodeje Na kradeze designu je totiz nokia temer expert...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  15. 10. 2005 09:27

Ale ale,a jaké telefony proboha NOKIA okopírovala???To já mám teda názor přesně opačný - NOKIA je jedna z těch kteří si jdou vlastní cestou a design jejich telefonů je naprosto odlišný od ostatních...To se radši zaměř na všechny asijské telefony - to jsou všechno stejný šunky jak vzhledem tak funkcema (vyjimkou je tak trochu SE,asi protože má základy v evropě ...A hlavně jejich véčka,to je všechno to samé jen s jinýma nápisama a naprosto minimálně pozměněným designem.A nejlepší je že když přišla NOKIA s véčkama které se ani trochu nepodobaly těm asijským (třeba "kobercové"...),tak na to ještě všichni nadávaly a "vysmívaly" se tomu...Lidi,myslete než něco řeknete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  15. 10. 2005 11:12

jj pravda, hnusnější telefony než dělá Nokia se hledají velmi těžko. Ta jde skutečně vlastní cestou. Všecko co z nich vypadlo je pořád stejně hnusný cihla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ekim  |  16. 10. 2005 12:15

Hahaha a co trebas Siemens. Ten ma vlastni konstukcni kancelar a v dobach hdy Nokia delala cihly vymejslel telefony ktere sou vzhledove vyuzitelne dnes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ekim  |  16. 10. 2005 12:16

Hahaha a co trebas Siemens. Ten ma vlastni konstukcni kancelar a v dobach hdy Nokia delala cihly vymejslel telefony ktere sou vzhledove vyuzitelne dnes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner (novy)  |  15. 10. 2005 09:46

Souhlasim s Kailem.
Takovy magory mam nejradsi. Koupi si shit telefon od SE nebo nedejboze od Siemensu, zjisti, ze je to sunka, ale aby se obhajili sami pred sebou, vsude dokola roztrubuji, jak je Nokia naprd. Jen zavidite zakaznikum Nokie, ze nebyli skrti a pri koupi telefonu sahli hloubeji do kapsi, za coz dostali odpovidajici kvalitu.
Nechci vyvolavat flame. Na debilni prispevek reaguji debilni reakci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  15. 10. 2005 12:34

Koukam,ze Ti nevadi byt po ranu tak sjetej.Clovece zkus napsat reakci,bez pouziti halucinogenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  15. 10. 2005 15:18

Ty jsi chuj. A muzu se zeptat, co nemaji Siemensy a Nokia jo? Nokia, ktera doted, skoro v roce 2006 neumi ani u nejvyssich modelu v adresari odlisit jmeno a prijmeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  15. 10. 2005 18:01

Ta vase reakce je opravdu debilni, to mate pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nortonek  |  15. 10. 2005 19:31

Teď jsi mě opravdu pobavil..."Jen zavidite zakaznikum Nokie"...ono totiž není co závidět.Nokie jsou akorát tak hrozně předražený...nemá nic co by neměli i ostatní značky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 10. 2005 00:14

Dovolím si taky reagovat na diskuzi k tomuto článku.Už jsem pár telefonů vystřídal (se,motorola,siemens) a co se týká vzhledu tak asi nejvíc se mi líbil SE T630,nová řada "eriků" se po stránce designu moc nepovedla ale co se týká výbavy nemají chybu,Mě osobně telefony které jsou nadupané vším možným mp3,foťák,popřípadě oper. systém a výhody s tim souvisejicí omrzely (podobné jsem měl tři).Telefon mám k tomu abych se s ním bez zbytečných průtahů dovolal tam kam potřebuji,občas poslal nějakou tu sms,ráno mě bezpečně vzbudil a aby byl alespoň týden při životě a "nefňukal" každý dva dny že má hlad.
Abych to neprotahoval,jelikož se mi stejskalo po legendární 3310,koupil jsem si 3510i,všechno co jsem tu napsal splňuje,a co je nejdůležitější,dobře padne do ruky a ještě líp se díky velkým vypouklým klávesám ovládá,na to ostatní jako je hudba,filmy,hry dokumenty atd. mám PDA Palm T3
Řeknete si že jsem zarytý "nokiář",jste ovšem na omylu,když vyrobí takový telefon jakýkoliv jiný výrobce nejsem proti a musím říct že poslední modely nokie střední třídy mě docela zklamaly,proč nokia nevytáhne některý starší model a trochu ho neoživí do dnešní podoby při zachování rozměrů,prsty a oči budu ještě pár let potřebovat, tak proč si je k....  na minitelefonech.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 10. 2005 10:15

Nokii jsem měl jednou a nikdy více. Zlatej SE nebo Siemens. To co mě nabídnou, to může nokiie tiše závidět i z vyšší cenové kategorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner (novy)  |  15. 10. 2005 09:46

Souhlasim s Kailem.
Takovy magory mam nejradsi. Koupi si shit telefon od SE nebo nedejboze od Siemensu, zjisti, ze je to sunka, ale aby se obhajili sami pred sebou, vsude dokola roztrubuji, jak je Nokia naprd. Jen zavidite zakaznikum Nokie, ze nebyli skrti a pri koupi telefonu sahli hloubeji do kapsi, za coz dostali odpovidajici kvalitu.
Nechci vyvolavat flame. Na debilni prispevek reaguji debilni reakci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner (novy)  |  15. 10. 2005 09:47

Pardon za ten zdvojeny prispevek. Jestli je to mozno, pani moderatori, jeden smazte, dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  15. 10. 2005 01:20

Usmevne je, ze na vsech upoutavkach na tech strankach jsou bile xichty, zadny sikmoocko )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobov brat  |  15. 10. 2005 01:01

hmm, ta poznamka o cinskej elektronike je dost komicka kedze vacsina elektroniky sa vyraba v cine a blizkom okoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RodneyM  |  15. 10. 2005 01:00

Neměli by za to dostat nějakou pokutu,nebo něco podobného?Když se podle Nokie 6610 "prý" vyrobil Sagem (myslím,že my-x6-2),tak tady je podoba téměř stoprocentní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor