V průběhu minulého týdne se v našich mailových schránkách začala hromadit upozornění na přetrvávající problémy e-shopu O2. Rozeběhla se i diskuze na SuperFóru, kde uživatelé k obligátním technickým důvodům přidali i spekulaci, podle které může za výpadky přechod e-shopu na nový design. Někteří se začínali těšit na nové funkce, kterými by webový obchod O2 dohnal konkurenci.
Abychom spekulace ukončili (nebo také potvrdili), zeptali jsme se na tiskovém oddělení operátora. Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat: „Minulý týden došlo na serveru, kde e-shop běží k technické závadě, za kterou se zákazníkům omlouváme. Prováděla se změna konfigurace, nový e-shop spouštět nebudeme. Objednávka fixních služeb (ADSL, O2TV, balíčky) nebyla touto technickou závadou ovlivněna. Pouze k ní není možné přistupovat z hlavní stránky e-shopu, ale je nutný přístup z produktových stránek ADSL, O2TV, balíčků na našem webovém portále www.cz.o2.com.“