ČTÚ: Lidé si nejvíc stěžovali na Telefóniku O2

Diskuze čtenářů k článku

Ľubomír  |  27. 09. 2010 19:13

Pri takom ČTÚ aj Orange vzdal účasť v tendri v ČR na 4 mobilného operátora. Vaši politici tam odkladajú svojich známych, ktorí majú všetky volania zdarma, preto ten úrad nefunguje. Možno im prednostne na úrade rezervovali aj Iphone4 zdarma. Možno ste prišli o takúto ponuku:
http://img.orange.sk/orange_sk/data/cennik/OR_... ...
Rakúsky cenník Orange vyzerá ešte lepšie.
Na ČTÚ sa budete sťažovať zbytočne tam sú zabetónované židle až do volieb a potom zase budú zabetónované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 09. 2010 20:57

Tohle je fakt hrozný!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrea Voleská  |  10. 01. 2011 16:00

je to hrozný žádný volný sms to me stve nejvíc .................................................
Akdybych si dobyla 200kč tak by mohli dát 500 volných sms to by se me libilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msi+  |  27. 09. 2010 18:56

jo o2 stěma sem skončil na dobro stačil mi od nich ten pomalej net prej 8mbit měl sem 4 byl sem rád tak šel z baráku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Host  |  27. 09. 2010 23:37

Buďte rád,že jste se jichzbavil.Mám předplacenku IVM-40Kč na týden-33,5MB.Nekorektní uplatňování FUP (např.již po 9.2MB s následným vnucováním dražší varianty)Rychlost 3G+ max. 580kbps,průměrně 430.Po dalším uplatnění FUP jsem jel 14 dní tempem 12-13kbps.Reakce operátora-to není možné,to vám nemusíme věřit!Teď nastala opět tatáž situace,takže asi opět pojedu 2 týdení období svižným tempem třetiny GPRS.Reakce:napište si stížnost,posílám vám sms-kou adresu.Předminulou SO a NE poslány 2 SMS-odečteno 7!Reklamace-v sobotu a neděli tu nemám žádný záznam v počítači,o odeslaných SMS!Tak asi takové jsou služby o2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msi+  |  28. 09. 2010 00:52

já vim no oni kecaj změříte si to 20x jinde na jinech stánkách a tvrděj že máte víc podle jejich měření rychlosti připojení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  28. 09. 2010 16:11

a cetl jste si podminky te sluzby ? Zrejme ne. Nikdo Vam negarantuje u ADSL rychlost 8Mbit/s je to maximalni rychlost at si to pustite pres jakehokoliv poskytovatele. Takze by bylo mozna fajn si nejdrive precist podminky a potom nadavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msi+  |  28. 09. 2010 16:47

Ondra co bych četl měl sem to o polovinu pomalejší ted mám upc 25mb/s a těch 25 mám a tak to má bejt, nebudu platit o2 750kč za tu jebku pomalou kterou už maj dávno ve slevě za 500korun a furt mi účtovaly 750. O2 už pro mě NEEXISTUJE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  28. 09. 2010 17:13

no ja jsem psal co by se melo cist nez se porizuje sluzba ci cokoliv jineho. Ano UPC funguje na jine technologii nez ADSL, ale take neni vsude. Take bych rad UPC, ale bohuzel tu neni. Takze ne kazdy muze vybirat. A ono ADSL od O2 ci odkohokoliv jineho u nas je stale stejna sluzba, jde pres stejne kabely, DSLAM a ustredny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdoucí  |  27. 09. 2010 18:18

Pokud někdo sepíše rozumnou stížnost na ČTU tak se k ní přidám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  27. 09. 2010 18:17

Já jsem u O2 maximálně spkojen, internet v mobilu za 100,-Kč na měsíc, rozšiřují 3G, pokrytí skoro všude narozdíl od ostatních. Spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AirForce1  |  28. 09. 2010 21:31

jaktože jen 100 měsíčně? já myslele že ten nejlevnější internet od o2 stojí 150 pro paušál a nebo 4x40 takže 160 pro předplatitele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 09. 2010 15:37

Já si stěžuju na ČTÚ, protože se podílí na tom, že tu mezi mobilními operátory nefunguje konkurence a tím pádem máme jedny z nejdražších a zároveň nejhorších služeb v Evropě. Nepochopitelně a zcela skandálně zdržuje licenční řízení na 4. mobilního operátora, které mělo podle původních plánů proběhnout již na jaře tohoto roku!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Many  |  27. 09. 2010 11:40

Vypadá to, že Vodafone je zcela bezproblémový...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  27. 09. 2010 12:07

Tak tak. příklad : O2 mě vyloženě štvalo , byl sem na prodejně a ptal se jakto že mi strhli nějákých 150 ,- . Oni že je to za net v mobilu na měsíc, měl sem jeden měsíc zadarmo, zapoměl sem si ho odaktivovat (mám jinou práci) no a tak sem se s nima hádal a ženská na mě kouká jako na pitomce a říká "Poslište.. a kupoval ste si někdy auto ?"
já :"Nekupoval"
"no tak kdyby ste si ho někdy kupoval tak zjistíte že za věci se platí!"
"ale já nepřenesl ani jedinej bajt , uplně sem zapoměl že něco takovýho mám"
"TO je jako by ste si kupoval auto!! "
no tak sem přešel k VDF.
Stalo se něco podobného, ale tam ten 3G internet stojí asi 300,-
po 3 měsících mi to začnou účtovat..
"Ale já nechtěl"
"A vy jste student?"
"JO ! , jsem"
slečna mi povídá "Tak to máte 50% slevu, reklamujeme to."
měl sem útratu asi 300,- a teť mám přeplatek 48 ,- ...
To je jiná káva než O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skvara  |  27. 09. 2010 13:11

souhlasím, že Vodafone celkově přistupuje k lidem tak nějak nejvlidněji, ale na druhou stranu sám vím, že O2 pošle ještě SMSku, ve které je napsáno, že ti končí internet v mobilu na měsíc zdarma a pokud ho nechceš využívat dále jako placenou službu, tak ho máš zrušit... navíc kdyby sis vzpomněl dříve než na faktuře, tak ti naúčtují jenom poměrnou část měsíce (vzpomeneš si až po týdnu, tak zaplatíš třeba 40 Kč)
takže tak nějak asi tvoje blbost... a když už jsme u toho, tak Vodafone ti taky nic neodpustil, to že ti tam dali nějakou reklamaci a slevu je fajn a potěší to, ale platit jsi to musel taky (i když jenom menší část)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  27. 09. 2010 13:23

Jako že si za to můžu sám taky vím ...uvědomuju si to a akceptuju, ale když ti v O2 začne ženská vykládat , jestli sis někdy koupil auto ?!?!? To je na mě moc.
u O2 sem byl v zahraničí na dlouho a neměl sem sim v telefonu.
sms mě myslím nepřišla, těško říci , VDF posílá taky smsku.
U toho Vdf, to pak bylo tak, že sem chtěl jen ten základní internet s 100mb FUD pro mě za 88kč, tak mě to ženská domluvila tak, že prostě jeden měsíc budu používat ten 3G , ale že mi na něj dá tu slevu 50%. i když to bylo už PO začátku dalšího měsíce, a pak že mi to přehodí na ten s 100 MB FUD. Takže sem věděl že mám na měsíc 3G internet v mobilu za kterej zaplatím 150,- .
prostě se mi zdají, že sou u VDF hodný na ty debily co zapomínají a nevědí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merediction  |  27. 09. 2010 14:04

Nebo dobrá věc je to, že když si nabiji určitou částku (kredit) tak mám 4 týdny internet za 20kč týdně...ale nějak mi už neřekli, že musím ten standartní (40kč/týdně) nejprve deaktivovat...takže jsem ve finále platil 60 kč týdně(ten za 20+ten za 40)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dcermak  |  27. 09. 2010 20:41

To se mi stalo taky, operátor na o2 lince to odmítl vrátit, tak jsem podal písemnou reklamaci ikdyž mám předplacenku, a přeplatek 80korun mi vrátili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  27. 09. 2010 20:42

A ta ženská co koukala jak na pitomce fakt říkala "poslište" s měkkým i? :) To musela být hrozně pitomá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  28. 09. 2010 00:47

poslište !! pitomej sem já, protože neumím pořádně gramatiku a sem línej se učit I/Y . mám na to dokonce i papír
omlouvám se! jako vždy, ale je to lepší než před lety ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lol  |  29. 09. 2010 08:54

proste jsi blb a holt za to musis zaplatit. operator ti poslal nejmene 2 sms s upozornenim abys deaktivoval sluzbu. a ted se divis a delas ze sebe akorat hlupaka. uz si zvikni ze za rucicku te nikdo vodit nebude a jsi zodpovednej za svoje ciny.
btw: proc sis vubec nechal aktivovat sluzbu kdyz ji nebudes vyuzivat? aha ja zapomnel, hamty, hamty je to zadara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  29. 09. 2010 12:52

Protože sem chtěl vyzkoušet jestli to využiju, a ejhle, využil !
jen sem si z drašího 3G u Vdf udělal to levnější s 100mb FUD .
Já ale vůbec nepopírám, že za to nemůžu sám. jen dávám příklad jaký sou to u Vdf jiný lidi !
Pamatuju si jak sem byl u O2 vypovědět číslo a služby, a ptaly se mě, proč chci u O2 zkončit
"Protože neříkáte lidem celou pravdu a veše informovanost pro lidi je totálně špatná. a jediné co se snažíte je z lidí vytřískat co nejvíc peněz !"
a chlap se na to škodolibě usmál a povídá "To asi všichni operátoři."
Jak todle může vypustit člověk z pusy ??? jednině tehdy, když viděl že sem na ně velmi rozloben a že už nemá cenu lhát.

U Vdf mě za ruku vodí, heč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawe  |  27. 09. 2010 11:11

Moc by zřejmě nejen mě zajímalo, kolik lidí si pradoxně stěžovalo na ČTÚ.Tento úřad neustále blokuje vstup dalších operátorů a jde na ruku těm současným. Proto zde máme takové ceny ,které si zasloužíme, a to ty nejvyšší v celé Evropě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  27. 09. 2010 11:46

A tady si myslím, že je ten zakopaný čokl. Nemá si cenu stěžovat na předražené služby našich operátorů k úřadu, který nefunguje, jak má. Je třeba si stěžovat na daný úřad pro nečinnost nebo pro neschopnost. Až bude daný úřad fungovat jak mu přísluší, teprva tehdá se dočkáme nějakých změn. Jinak řečeno, je třeba zachovat ordnung, stížnosti poslat výš a když bude vůle, možná se dočkáme změn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlo  |  27. 09. 2010 15:59

Kam mám poslat stížnost na ČTÚ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  27. 09. 2010 16:36

Svému poslanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  27. 09. 2010 22:34

No přecě těm nejkvalifikovanějším: Bratru "silničnímu zákonu" Šimonovskému a nebo "zpěvákovi" Štěpánkovi, jehož kamarádšoft s Železným už nás stál 11 miliard...
www.ctu.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frost  |  28. 09. 2010 07:24

Njn... stačí být z řad vyvolených a nebo mít dobré kamarády a hned je o teplé místečko a mnoho "finančních příležitostí" postaráno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javimvsechno  |  27. 09. 2010 09:43

Celkem logika, ne? O2 je největší operátor na trhu, tak je logický, že na něj bude nejvíc stížností. No a potom překvapivě následuje T-Mobile. No kdo by to čekal. Na pekárny Odkolek taky bude víc stížností, než na nějakýho lokálního pekaře ve městě s 5000 obyvateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipik  |  27. 09. 2010 09:52

na druhou stranu podil mobilkomu vzhledem k telefonice je 1:3,5 a pritom mobilkom rozhodne nema 1/3 zakazniku co telefonca, to uz taky o ledacems vypodiva kdyz se z jejich par zakazniku (mobilkomu) urodi tak zajimavy cislo stiznosti az u CTU...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  27. 09. 2010 10:14

No nevím, jestli víš všechno, Nějvětší počečet uživatelů má T-Mobile, takže cca 850 stížností na O2 a 77 na T-Mobile je nepoměr. Je to jenom v přístupu k zákazníkům. Mám sim u obou operátorů, takže můžu srovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blablabla  |  27. 09. 2010 17:06

nevim kde si vzal těch 850 na O2 já vidim teda 144

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2010 21:08

Největší operátor v Česku je stále O2. Když si T-Mobile počítá do svých zákazníků i rok neaktivní SIM a pevné linky = 5,5 milionu zákazníků, tak když do O2 také zahrneme pevné linky máme hned skoro 7 milionů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Postrach  |  27. 09. 2010 23:33

Celosvetove je zas nejvetsi vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 09. 2010 11:14

China mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 09. 2010 11:12

To asi nemyslíš vážně. ČTU řeší samozřejmě i pevné linky a služby spojené s provozem ADSL takže T-mobile nemá šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bivoj  |  27. 09. 2010 10:18

Co to tady meleš o logice ??? Největší mobilní operátor v ČR je T-Mobile a teprve poté je O2, takže si to v hlavince trošku porovnej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coRY  |  27. 09. 2010 10:31

tak tak ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2010 10:35

No souhlasím O2 určitě není už dlouho největší operátor.
nicméně by mě spíše zajímalo kolik stíšností je na ČTÚ
Protože tu za všechny problémy v telekomunikacích je právě od nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moas  |  27. 09. 2010 11:02

V článku se píše, že čísla se týkají "uživatelů služeb elektronických komunikací". Není tam nic o mobilech. Tedy to chápu tak, že kyslíkům započítali i pevné linky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blablabla  |  27. 09. 2010 17:04

Co to tu meleš ty tam se vůbec nemluví o mobilních operátorech ale o všech tak počítej že o2 má ještě spoustu zákazníků na pevný + internet + televize takže největší je O2. T-mobile je největší ale jen v mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javimvsechno  |  27. 09. 2010 18:58

Jak už tu někdo psal - O2 neposkytuje jen mobilní služby :) O2 poskytuje net, pevný linky, pevný telefony (chápu, že ty zrovna asi pevnou linku nemáš, ale to neznamená, že neexistujou). A když do toho započítám tyhle služby (nevim přesný čísla, takže je to jen můj názor), tak z toho vyjde největší operátor v ČR. Tak si myslim, že o logice můžu mlít :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javimvsechno  |  27. 09. 2010 19:01

jeste bych rád dodal: Lawyered :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  27. 09. 2010 20:39

Ale co do výnosů z mobilních služeb je už zas jedničkou telefonica. :)
btw, otázka je, jestli ty reklamace jsou jen na mobilní služby, nebo i na fixní. Pak už by to srovnání větší vs. menší dost pokulhávalo.
Bohužel tímhle nás už páni novináři neobšťastní. Tj. aby poskytli kvalitní plnohodnotnou informaci. Take víme zas houby, jak je to doopravdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  27. 09. 2010 10:38

A pak ještě existuje porovnání vzhledem k počtu zákazníků, kde "vede" U:fon následovaný O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moas  |  27. 09. 2010 10:59

Je to někde v psané podobě? Dle zkušeností souhlasím s tím, že na tom musí Ufon být absolutně nejhůř, ale rád bych to viděl v nějakém textu napsáno s konkrétnějšími čísly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  27. 09. 2010 11:33

Na konkurenčním webu, 23.9. "Zákazníci si nejvíc stěžují na malé operátory, ani Telefónika O2 neuspěla"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  27. 09. 2010 16:48

tyvishowno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor