ČTÚ uvažuje o měření mobilního signálu na železničních koridorech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

09. 03. 2016 14:16

Co chtějí měřit, když většinou nikde nic vyjma měst není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2016 20:02

Kecy operatoru na material vlaku. Jedu-li v nemecku ci francii tak mam net ve vetsi mire vsude. Kdy prejedu hranice k nam, je to bida s nouzi.
Proste a jednoduse maji malo vykonne vysilace, maji je daleko o trati. Tot vse. Proste jen blaboly. Navic kdyby to zalezelo na materialu vlaku, tak asi nebude vypadavat signal i samotnemu vlaku jenz ma anteny na strese.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 03. 2016 18:11

netreba... skoro vsude mizerie, bida a hlucho. pamatuju na casy kdyz sem jezdival Brno-Praha pres Č.Třebová, katastrofa, jak se blizila stanice hned nazhavit telefon, napsat adresu a doufat ze bude k mani nejlepe 3G, ze se to rychle nacte. Bohuzel vyslovene prime pokryti by bylo dost narocne, leckde se trat klikati az beda, upotrebit by se mohli stozary, kde maj CD svoji privatni GSM sit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2016 17:11

Žádné zvažování, měřit! Včera bylo pozdě!
Jinak mám na cestování vlakem takový ohack : zapnout 3G/LTE only režim. Sice jsem častěji bez signálu ale kupodivu zatímco normálně skoro pořád visím na Edge, s tímto mám většinu cesty slabé 4G a to i v tom RailJetu. (Vodafone)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 03. 2016 17:10

To měli udělat už dávno. Pokrytí je bída a výmluva na pokovená skla je chabá, protože dobře nefunguje ani internet přes WiFi dopravců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor