Daleko větší sviňárna je, že si zřídím službu, ke který si koupím nějaký zařízení (u O2 je to modem s STB za cca 3000 Kč) a pokud službu za dva měsíce změní, umožní mi sice zrušit službu, ale už ne vrátit zařízení. Že by mě však upozornili na neaktuálnost tarifu, kterej uzavírám, to ne.
V tom je podstatně víc peněz, než ve službě, kde se částka změní o stovku. Ano, koupil jsem si to zařízení ze svý svobodný vůle. Ale k určitý službě, jejíž podoba se razantně změní a pro jinou službu využití nemá. Navíc je to zařízení obsahem smlouvy, kde je dokonce napsanej i název tarifu, ke kterýmu jsem ho koupil.
Po pravdě... Když nastoupil do O2 Budník a prohlašoval, že Telefónica nejednala vždy fér a PPF to napraví, čekal jsem lecco. Ale ne, že po pár měsících budu v dobrým vzpomínat na Telefónicu. Ta aspoň přechod na nový tarify nedělala nuceně a starý tarify držela ještě pár let.