Další webová brána s textovkami do T-mobilu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

JOBI  |  16. 03. 2003 18:58

Hmmmm
Tak si Budvar udelal ZADARMO peknou REKLAMU a SMS branu
samozrejme po 14dnech provozu ZRUSIL!!!
Ted tam lidi chodej ZBYTECNE a jim se to VYPLATI...
JOBI - WWW.SWEB.CZ/JOBI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  06. 03. 2003 18:57

tak jsem to zkoušel a nenaběhlo to.   tak co to je ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítězslav Steklý  |  06. 03. 2003 08:56

Dnes 6.3.2003 mi nejde na T-M poslat SMS ze žádné mně známé brány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jíra Nevěřící  |  06. 03. 2003 00:07

Logika je velmi zneužitelná zbraň oběma způsoby! Použij logiku a bude ti vyvrácena další "logičtější" verzí! Použiješ-li logiku proti ní samé, jsi nelogický/á! Buď sám/sama s sebou a až nám nebude nikdo lhát, nebudem už žít!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jíra Nevěřící  |  05. 03. 2003 23:55

Zkouším to už několikrát z růných přístupů! Asi to nejde a marním svůj čas na netu! Až to půjde, dejte mi vědět!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schiffa  |  05. 03. 2003 17:49

alesponj ted ne, no neva, ja pouzivam qalitnejsi sit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xFlower  |  05. 03. 2003 16:42

Cau lidi, kdo chce posilat smsky zadara i na T-mobile, at se registruje na www.1rstwap.com  a je to v poho, akorat to je v anglictine nebo nemcine, tak se mejte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  05. 03. 2003 18:04

Já jsem měl ve škole jenom ruštinu, anglicky a německy jsem se musel naučit sám. Já nevím, co ty přeškolené ruštinářky koho dnes ve škole naučí (pár jsem jich zažil v zahraničí a je to opravdu hrůza), když někdo nedovede vyplnit registraci na 1rstwapu. Prostě to chce číst, mít u sebe mobil, zadat jim tam kód, který přijde na mobil a pak ještě odeslat zpět e-mail. Jinak podrobná kuchařka byla v nějakém Computeru před Vánoci, ale tehdy to nebylo aktuální.

Znám několik lidí, kteří když uviděli registrační formulář v cizím jazyce, raději to vzdali. Tak chceme jít do Evropy. Nejsme Angličané nebo Francouzi, kteří mluví světovými jazyky od přirození a bohužel s češtinou to v Evropě nebude jednoduché.

Takže oprašte, co Vás ty ruštinářky naučily v angličtině nebo v němčině, nejen že budete mít SMS zadarmo i s telefoním seznamem a s doručenkou, ale zvykejte si současně na Evropu.

Budvar fungoval jen v sobotu bez registrace, v úterý to chtělo registraci, která nešla udělat a dnes už to nejede vůbec.

Zaregistroval jsem se ještě před zpoplatněním a 15 SMS do Paegase za týden mi stačí. Ještě jsem nemusel využít velkorysé nabídky t-zones na 20 SMS měsíčně zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garx  |  10. 03. 2003 19:52

NENE, 1stWap SMS posílání nefunguje na T-mobile!! Zaregistroval jsem se dnes, je k dispozici 14 SMS na týden, ale chodí to jen do Oskara (to jsem vyzkoušel) a asi i na Eurotel. Na T-mobile napíše Undeliverable.
A nechodí to například ani do Lotyšska, to jsem taky zkoušel. Napsalo mi to, že není registrovaný operátor...
Tak kdo by byl ochoten absolvovat anabázi registrace, není odměněn tím, že si může poslat do sítě T-mobile textovku. Zatím mi to chodí opravdu jen s Budvarem! (s omezením 3 SMS týdně)
Papa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tippman  |  04. 03. 2003 18:08

Jen otazka: Myslite, ze by se ujalo zavedeni SMS brany, kde by 1 sms do T-Mobile (pozdeji i do ostatnich, tedy az zrusi free branu) stala jen 50 haleru? System nakupu sms podobny jako treba na SMS.CZ, kde to ale stoji 1,20KC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 03. 2003 17:49

SumaSumarum:

- Je to brana Budejovickeho pivovaru

- Na rozdil od minuleho tydne uz vyzaduje registraci (a povoleni prichoziho Spammu)

- Autor clanku si mohl vyseuvedene informace (pouhym kliknutim) !

MaOucta

H.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  04. 03. 2003 14:10

Pokud někdo z vedení firem Eurotel, Oskar, čte tento můj diskuzní příspěvek pak je vyzývám, aby přehodnotili význam a smysluplnost těchto free sms bran. A to proto, protože nechci jako mobilní plátce dotovat ze své kapsy ty služby, které nechci používat a používá je úplně někdo jiný a zdarma. Je to úplně přesně stejný význam jako kdyby daňový poplatník, musel přispívat na ty skupiny obyvatel, kteří pobírají sociální dávky a nepracují. Také se mně nelíbí a je to velice nefér aby plátce, který kupuje mobilní telefon za standartní cenu musel dotovat ty telefony, které se prodávají za 1,- Kč.
Já zkrátka nepoužívám free sms brány a také nechci na tyto free sms brány příspívat ze své kapsy formou dražších měsíčních poplatků či dražších hovorů do pevný sítě. Zrušíte-li tyto free sms brány, pak určitě vám  zbudou peníze na investice do mobilních sítí. Zkrátka T-mobile si tuto myšlenku uvědomil a zrušil tuto free sms bránu. Jsem proti free sms bránám. Vždy bude někdo, kdo to bude muset zaplatit, když ne preipadoví zákazníci tak paušální zákazníci. Nehrajme si na socialistický stát. Budujme kapitalismus se vším všudy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pe3k  |  04. 03. 2003 15:09

ach jo! ty jsi ale vul! promin mi toto osloveni, ale skutecne si myslis, ze pokud jak rikas operatori tyto brany zrusi, dojde ke SLEVNENI napr. cen hovorneho ci sms??? myslis si, ze si t-mobile nechce namastit kapsy (nebo zaplatit dluhy za reklamu "paegas se meni v t-mobile") a ze vse co usetri zakaznikum v podobe slev vrati??? mi by se taky urcite nelibilo, kdybych (prestoze skryte) platil za neco co nevyuzivam, ale uvedom si, ze tohleto zruseni zadny pozitivni efekt neprinese/-lo! lidi uvedomte si to uz konecne a prestante kritizovat!

parime.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tiskovy.mluvci  |  05. 03. 2003 13:39

to Helmut Niedermann:

Skutečně žádný telefon není za pouhou 1 korunu. Je totiž nutno připočítat aktivaci ve výši 2.999Kč (T-Mobile) a podepsat smlouvu s operátorem na 2 roky. Tudíž "doťák" za 1Kč vyjde de facto na nějaké 3.000Kč a když to srovnám s běžnou cenou telefonu, tak jsem na stejné úrovni. Takže operátor na tom v žádném případě netratí, ale naopak je to pro něj výhodný kšeft. A v tom případě nemůže být o nějakém přispívání na dotované telefony při zakoupení telefonu za plnou cenu ani řeč.

(U Eurotelu je možno si vybrat mezi 1 a 2 roky úpisu s rozdílnými aktivačními poplatky. Oskar používá odlišný systém dotování telefonů.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanS  |  05. 03. 2003 15:43

Pe3k se ti za oslovení VŮL prakticky hned omluvil, ale bylo to zbytečné, protože po přečtení tvého příspěvku hodně lidí napadne, jestli se takoví blbci jako ty už narodí, nebo jsou to jen oběti spoloečnosti.

Kdyby jsi nechtěl platit všechny věci co nechceš, hodně bys narazil. To tvý: Je to úplně přesně stejný význam jako kdyby daňový poplatník, musel přispívat na ty skupiny obyvatel, kteří pobírají sociální dávky a nepracují. Copak se už dokáže rozlišit kdo se doma fláká protože nechce makat, nebo je doma nedobrovolněNE Podporu v nezaměstnanosti dostávají všichni stejně a to, jestli T-mobil bude některé služby dotovat pomocí jiných je jeho vlastní volba a nějakej usmrkanej zákazník (prý Helmut Niedermann) v tom nic nezmění.
Přece jen na něm záleží, jaký výkáže zisk (či nevykáže zisk). 

T-mobil zrušil free sms bránu a tobě to vůbec nevadí, protože ji vůbec nepoužíváš. Někdo ji za se použil rád protože když už byl na netu, proč by posílal SMS z mobilu.

Ps: když jsi pro zrušení tebou nepoužívaných služeb, co by jsi zrušil třeba u Českého telecomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
argument  |  05. 03. 2003 16:02

Když jste takovej koumák, Helmute, neporadil byste mi, prosím, jak to udělat, abychom např. my co nemáme televizi "nedotovali" konzumenty televizních reklam? Jistě uznáte, že to přece není fér.

Dnes, kdy již ne všichni operátoři mají SMS brány zdarma, můžeme na ně nahlížet jako na konkurenční výhodu či zbůsob propagace.

Též Vaše tvrzení, že ušetřené peníze na SMS branách zlevní služby zákazníkům je ve světle zrušení free SMS brány TM + zbražení poněkud nepřesvědčivé.

Ocenil bych (a možná nejenom já), kdybyste na můj příspěvěk zareagoval a dotáhl svoji "klidněkrkoloměhlavněprotiproudu" argumentaci do konce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BASSET  |  04. 03. 2003 13:31

HEHEHE, ten webmaster je naprostej idiot ... vezmete si MOZILLU a tuknete na ten link - a poslete si SMSku

Mimoto to nejni dalsi WEB, ale odkaz na jednou uz zverejneny jdeme na pivo, ze ? takze smolka, idiot je i ten, co tu kravinu publikuje

BASSET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pe3k  |  04. 03. 2003 15:30

myslim si, ze idiot je tady nekdo uplne jiny! slo jen o to ukazat lidem, ze to jde i jinak a kazdy dusevne zdravy jedinec to myslim si pochopil. a co se tyce mozilly, o te si myslim sve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crowley  |  05. 03. 2003 10:41

BASSET ma ve vsem pravdu. A co se tyce tveho pretezkeho zivotniho poslani "ukazat lidem ze to jde i jinak" ... To jsi chtel ukazat ze lze odeslat SMS pres BUD branu? Jestli ano tak si u me buh, na to by opravdu nikdo neprisel. Z celeho srdce Ti gratuluji. Pobavil me i clanek "napsali o nas" na parime.cz. Ty na ten server nemas asi moc plnohodnotnych prispevku co? Doufam ze uz Ti pan Dosedel svymi unahlenymi clanky nebude davat prostor pro obdobne prispevky na Tvuj web.


PS: mej se krasne ... a aspon si tu "BOZI sms parime stranku" uprav at to slape i v Mozille

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirča Rosenbergova  |  04. 03. 2003 08:33

Proč se na stránce objevuje nápis Nedostatečný limit, Nezavisle na tom zda jsem prihlašena nebo ne a vyčkám 2 minutového limitu.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumča  |  04. 03. 2003 00:07

Vůbec to nechápu, mě se na té Pařime.cz alias Budvar bráně objevuje, že přihlášený je Pe3ik, je tam vyplněný e-mail pro potvrzení a v rubrice podpis SMS taky Pe3k. Tak tomu už teda vubec nerozumím??? Zkoušel jsem to víckrát, pořád to stejný, vy jste si toho nikdo nevšiml? Jinak originál brána Budvaru je dost dobrá, chodí to super, ale jak dlouho???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pe3k  |  04. 03. 2003 01:19

vzhledem k tomu, ze budvar zavedl nutnost registrace, snazil jsem se vykoumat, kterak toto omezeni obejit a jak vidis, myslim, ze se mi to povedlo. sice se po kliknuti na odkaz t-mobile dostanes na budvar branu prihlaseny jako pe3k, ale zase mas o starost min. mno a pokud ti vadi to, ze je tam nejaky pe3k napsany jakozto odesilatel nebo adresat doruceny, tak si to vymaz, ne?

www.parime.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pe3k  |  04. 03. 2003 01:31

jaxem prave zjistil, nekdy to funguje a jindy vam to zase pro zmenu vyhodi hlasku Nejste přihlášen do systému a proto máte v tuto chvíli pouze omezená práva. v tomto pripade, pokud se vam nechce registrovat bud z nedostatku casu, z obavy pred privalem reklamnich smsek, ci z jakehokoliv jineho duvodu, staci kdyz zadate jmeno PARIME.CZ a heslo nevim. to si urcite kazdy zapamatuje. a okud bude tahle brana fungovat, pojede vam to i s temito prihlasovacimi udaji bez problemu.

www.parime.cz/sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdendax  |  03. 03. 2003 21:54

Ta brana byla, stejně jako celý web, přemístěna na www.parime.cz/sms !!! Narozdil od webu vsak brana jiz na stare adrese neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pe3k  |  04. 03. 2003 00:31

o cem to tu mluvis? tak ted te nechapu... parime.cz je nase druha domena, drive jsme meli estodolni.cz, ale ted prozatim funguji obe soubezne. nerozumim tedy tomu, co tu pises Narozdil od webu vsak brana jiz na stare adrese neni. muzes mi to prosim osvetlit? diky

pe3k [admin@estodolni.cz]

www.parime.cz
www.parime.cz/sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BASSET  |  04. 03. 2003 13:36

HEHEHE, ten webmaster je naprostej idiot ... vezmete si MOZILLU a tuknete na ten link - a poslete si SMSku

BASSET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  03. 03. 2003 20:56

Myslím, že někteří fakt své blbé žvásty přeháníte! Není snad úplně jedno, kdo tu bránu udělal a kdo ji používá. když mělo plno lidí odkazy na vlastních stránkách na SMS brány operátorů, nikomu to nevadilo. A najednou tu lidé, jako "Pan Anonymní", který má strach se i podepsat aspoň přezdívkou, mají plnou hubu "hnusu" a "parazitů"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 23:19

Myslim, ze je to dost velky rozdil jestli vyuzivate branu operatora (ktery kdyby chtel tak neni problem tomu zamezit...) ci soukromeho subjektu. Operator poskytoval branu v ramci komplexniho vyuziti sluzeb ze strany jak odesilatele tak prijemce, zatimco Budvar asi nechtel byt druhy volny a "osvobodit cesky internet"? Pouzivani scriptu cizich serveru je minimalne nectestne a nesportovni a lze diskutovat i na tema legality...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  03. 03. 2003 19:22

kritizované stránky, tj. parime.cz. Tam si můžete přečíst něco o tom, že Budvar zprovoznil stránky ... Osobně nevidím problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan Anonymní  |  03. 03. 2003 14:19

Mno řekl bych že už to asi bylo zatrženo.... viz:
Multiple Choices

The document name you requested (/_MOBIL_LOGOS/sms_zprac.php) could not be found on this server. However, we found documents with names similar to the one you requested.
(atd..)

A řešení? Zaregistrovat se!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 23:05

to by me zajimalo, zda to bylo planovane ci jako obrana proti tomu hotlinkingu... ale na muj vkus to probehlo trochu rychle, nemyslite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan Anonymní  |  03. 03. 2003 14:00

Tak to teda zírám. Jak jste tohle mohli uveřejnit. Někdo opravdu jen krapet upraví stávající sms bránu z jdemenapivo a vy ho hned tady označíte skoro jako machra. Navíc tam má plno chyb, např. při překročení časového limitu, kdy vám naskočí originální stránka, která celý tento ohavný čin, s ůčelem zpopularizovat estodolní prozadí. Měli byste se opravdu zamysle nad tím co zde dáváte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  03. 03. 2003 12:18

Ahoj, u nas odeslani do T-Mobile sice neco stoji, presneji 1,50 ale mate to bez reklamy. My na to nevydelavame. Stoji nas to presne tolik. Je to sluzba pro nase uzivatele. SMS dojde do minuty.

www.wapstranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleq  |  03. 03. 2003 13:19

ChaCha, a proc si teda nekoupit T-Mobile 20HIT kde je SMS za 1kc? :)

Kecate ze na tom nevydelavate.

 

Aleq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  03. 03. 2003 13:32

Nekecame. Predstava, ze to rozesilame z normalniho telefonu je absurdni. Takhle to delaji amateri a pak u toho nekdo vetsinou musi sedet a tak necekejte sms do 1 minuty.

My mame primy pristup do sms centra operatora a to stoji sakra penize. Resp. nam to outsorcuje treti firma. Neni to stezejsi sluzba, je to sluzba pro ty nase uzivatele, kteri maji drazsi zasilani a tak usetri. Navic si u nas mohou nechat poslat logo nebo ems ci zdarma stahnou pozadi. Je to doplnokova sluzba. Je spolehliva a bude fungovat i pri obrovskem navalu uzivatelu a nikdy vam neposleme reklamu.

Byla to jenom poznamka, ted uz je to skoro reklama, ale pokud by si nejaka z nasich sluzeb zaslouzila reklamu, byla by to asi jina viz. nas server www.wapstranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Doseděl  |  03. 03. 2003 14:03

Jen tak me ted napadlo, co treba spojeni telefonu s pocitacem datovym kabelem, coz umoznuje odesilat SMS z telefonu naprosto automaticky a to rychlosti, kterou zvlada telefon (odhaduju minimalne 15 za minutu), pripadne vice telefonu pro zvyseni kapacity ... Naklady s vhodnym tarifem 1,00 Kc + amortizace ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  03. 03. 2003 14:26

Urcite by to nejak slo. Takove reseni ale nemame a nase priority jsou nekde jinde. Nicmene jako sluzba pro uzivatele to muze byt pro mnohe vyhodne i za cenu 1,50 a za stavu, kdy opravdu na tom nic nevydelavame

Jedna vec je mit datovy kabel a druha je nejaky obsluzny software, ktery bude obsluhovatelny napr. z PHP. To bychom vyvijeli jenom toto a nedostali bychom se k tomu podstatnemu.  Treba ale nekdy vyjde cas. Pro zacatek by mozna stacilo, kdyby Mobilmania nas server neignorovala, protoze jsme rozhodne nejvetsi WAP katalog a patrime k nejvetsim WAP aplikacim na ceskem internetu vubec

No a jak se vam libi nase stranky, kdyz uz jsme u toho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 23:15

Napsat takovy "software" je otazka opravdu chvilku pokdu to ma pouze zasilat smsky...

Nicmene nechapu proc tedy provozujet neco na cem nic nevydelate. Cena 1,5 je smesna uz proto, ze je to temer stejne jako na twistu ...

Zkoukl jsem ty Vase wap stranky a uprime receno jsem cekal neco jineho. Tohle jestli je nejvetsi projekt/katalog ceskeho wapu, tak je to dost smutne. To neni psano ve zlem, ale proste mi vase stranky prisli dost prazdne a zmatecne. Popis 3 telefonu, 5 obrazku ke stahnuti a 10 odkazu v kazde kategorii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  04. 03. 2003 08:34

To si delate asi legraci. Obrazku mame nekolik set, melodii jeste vice, odkazu asi tisic, takze to jste lacine placl. Page view na wapu zhruba 15.000 denne. S popisy telefonu zaciname. A delat neco na cem nevydelame neznamena, ze to nemame promysleno. Takhle jednoduchy business jiz davno neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub (jinej:)  |  04. 03. 2003 12:52

tak smesny, aby nekdo nevydelaval na necem, na cem muze, business taky neni... To je opravdu velkoobchodni cena sms od T-mobile tak vysoka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  04. 03. 2003 13:24

my proste na tom vydelavat nechceme. Chceme spokojene uzivatele.

Cena je zhruba takova, ze pro kazdeho operatora si prictete 50.000 zrizovaci poplatek a asi 10.000 mesicne. Udelejte si kalkulaci kolik sms byste musel odeslat, aby jste si mohl dovolit sazbu napr. 1 kc.

Vydite to opravdu moc jednoduse. My jsme stali pred volbou nova sluzba uzivatelum bez zisku nebo nic a vybrali si prvni variantu.

Kdo neveri at tam bezi. Kam? No prece na www.wapstranky.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  03. 03. 2003 16:21

Pokud me pamet neklame, tak za pevne pripojeni se plati +/- 15 tis. mesicne pausal, zalezi na pozadovane kapacite linky, zda jde o dialup nebo pevnou linku a plus/minus sedmdesat haleru za SM zpravu. Pokud nebudu pocitat nutnost porizovani hardwaru, tak pri vetsich objemech se tato investice vrati. Je to ale beh na dlouhou trat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura Karas  |  13. 03. 2003 12:46

A proc si nekoupite nejakou mobilni branu, a tarif Osakara kde jsou SMS za 30 haliru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nuny  |  03. 03. 2003 11:24

Skousel jsem si posla sms na sého oskara a je to bez reklamy je mořné že tu reklamu cpou jen na TM. SMS do oskara podle zobrazení je nasměrována přímo na jejich sms bránu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 23:04

protoze pri zaslani na oskara je prozmenu znasilnena sms brana oskara ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 10:51

Tohl je fakt typicky ... udelat nejakou stranku a dat tam odkaz na post nekoho kdo udelal neco dobreho. Fakt hnus. To jsme opravdu pouze narodem parazitu??

MJ. MILA REDAKCE dle mho soudu byste podobne projekty nemeli propagovat!! Nebo to snad pisete za nejaky honorar?? Bezny uzivatel by tuto branu asi stezi nasel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  03. 03. 2003 10:00

Tak to mi pripada jako vazne zlej clanek - si udelam vlastni SMS branu presmerovanou na Jdemenapivo a budu mit clanek na Mobilmanii o tom, jak je to skvele, ze je dalsi SMS brana z internetu zdarma??? Tak to je fakt tezkej ulet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  03. 03. 2003 09:41

Řada firem totiž pochopila, že SMS zdarma jsou dobrým marketingovým nástrojem....

jojo, akurat TMobile webovy SMS pouzil k odpuzeni klientu..   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrk  |  03. 03. 2003 08:57

Jeden z argumentů zástupců T-mobile pro zavedení placených SMS internetových brán bylo, že pokud jsou zdarma, jsou uživatelům posílány reklamní smsky.

Situace nyní je asi taková, že se musíte někde zaregistrovat, aby ste si mohli poslat pár sms zdarma a přitom musíte snášet reklamy které budouch chodit na Váš mobil. Nebo musíte chodit na reklamami přecpané servery a s Vašimi sms budou posílány Vašim přátelům také reklamy...

Má to logiku?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jooky  |  03. 03. 2003 09:18

Ma to logiku. Zalezi kam se sypou penizky. Kdyz je to zadarma tak T-mobile nedostane nic. Takhle to zaplati Budvar. Budvar to da do nakladu na reklamu a je to.

Proto T-mobile zpoplatnil branu. nechci syckovat, ale za chvili to udela Eurotel a Oskar taky. Jen pocka az tento obchodni model prodela vsechny detske nemoci jako je nespokojenost zakazniku, neduvera firem v tento model tj. ucinost SMSkove reklamy atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  03. 03. 2003 09:23

to MRK:

trochu to pletete: tmobilu vadilo zneuzivani sms k reklamnim ucelum ZE KTERE NEMA TMOBIL PENIZE..coz neni tento pripad, uvidime jaxe to budvaru vyplati v delsim casovem horizontu..ona totiz reklama casem ztraci efekt, navic z reklamniho hlediska je dost naprd cileni teto reklamy...vubec netusite zda sms miri na kluka ze ZS, duchodce ci zenu v domacnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  03. 03. 2003 09:36

To bylo obycejny plkani mluvciho. Do (radoby ;) zpoplatneni SMS brany jsem zadny komercni SMSky nevidel. Prineslo je az tedka TMobajli zpoplatneni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voko  |  03. 03. 2003 21:08

Ono to zase neni tak úplně pravda, sms z internetu přece důchodci ani ženy v domácnosti většínou neposílají. A myslím že teenageři, kteří jí využijí nejvíc, jsou hlavní cílovou skupinou. (Důchodce už stejně asi pro změnu oblíbené hospody (protože tam nečepují Budvar) nepřesvědčí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  05. 03. 2003 12:31

trochu jste to popletl

samozrejme ze ze sms brany posilali sms hlavne mladsi lide, ale jde o to ze reklami text se zobrazi adresatovi a to uz muze byt kdokoliv  urcite podstatna cast z nich budou mladi lide, ale jak rikam je to brokovnici strilet na mouchy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  03. 03. 2003 23:01

Opravdu bych chtel videt to zneuziti smsbrany k reklamnim ucelum s 2 minutovym delayem. To by byla panecku reklama ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  03. 03. 2003 08:02

Dyť tu sms bránu ukradli od Budvaru a to je ještě propagujete... Hnus....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Stastny  |  03. 03. 2003 08:13

Treba to neukradli, treba to jsou porad oni . Milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  03. 03. 2003 08:17

Mozna to jsou oni, ale proc by meli kazdou branu s jinym designem????

Jsou to proste zlodeji. A vy byste si to meli alespon trosku overovat !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Dosedel  |  03. 03. 2003 08:38

A neni to treba tim, ze jim Budvar plati za reklamu? Nebo tim, ze dal svou branu k dispozici, nebot vi, ze je lhostejne, z ktere stranky mu lidi reklamu udelaji? Samozrejme jsem overil jak funkcnost brany, tak to, jakou reklamu posila. Ale povazoval jsem za zajimave upozornit na dalsi stranku, ze ktere je mozno SMS zdarma odesilat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Blaha  |  03. 03. 2003 12:51

Nadpis článku je nepravdivý ! Žádná "Další webová brána" maximálně další rozhraní. Tento článek mi silně připomíná bulvární tisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  03. 03. 2003 17:26

      action=http://www.jdemenapivo.cz/_MOBIL_LOGOS/sms_zprac.php>

Mluvi za vse.. autori clanku by se mely nad sebou zamyslet!!! Odbornost tohoto serveru prudce klesa.. sorry..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  03. 03. 2003 17:27

A ja bych se mel zamyslet nad svym pravopisem..  Sorry..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jn  |  03. 03. 2003 08:33

a neni to nahodou timhle: http://www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=104327&CAI=2116 (posledni odstavec)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  03. 03. 2003 08:35

Ne, je to ukradená brána od Budvaru. Je stejná grafika a vůbec po poslání SMSky se Ti na mobilu objevi reklama jdemenapivo.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Tůma  |  07. 03. 2003 09:47

Ne to není ukradená brána Budvaru, to je brána Budvaru! A na sms bráně Stodolní je umístěn regulérní link na sms bránu Budvaru. Přiště než napíšete nějaký osočující příspěvek si zjistěte fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VtG  |  03. 03. 2003 10:33

Presne tak ... je to okopceny ... kvuli takovymto podnikavcum se brzo docka odesilani SMS  zmen ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor