Desire HD za polovic: otázky pro HTC

Diskuze čtenářů k článku

ivan  |  06. 11. 2010 15:25

Mám problém s aktivací apl.Rock player v HTC Desire HD.Po stažení přes "market"požaduje aktivaci.Poraďte jak na to...nebo jinou aplikaci pro android,kt.by přehrávala filmy.Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bittner  |  19. 10. 2010 19:34

Doufam ze pristi akce bude pro skutecne zakazniky a uzivatele HTC a ne jen rychly vydelek pro prekupniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 21:50

to zalezi na tom, jestli to bude opravdu akce a nebo jen vyborna reklama:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  19. 10. 2010 10:54

htc sa v cr znasi, najprv sutaz Vytvor kryt pre Htc Tatoo, potom Vytvor android aplikaciu a teraz toto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:10

osobne jsem jen rad, ze se na nas HTC nevykaslalo, kdyz se podivam na takovy chudaky uzivatele SE, jak na sve lidi kasle, uz jen fakt, ze skoro rok vychazi do xperie x10 android 2.1, vysel driv uz i na hero, a kdyz mel pred par tydny uz konecne vyjit, opet to odlozily, spoustu lidi to tak namichlo, ze telefon zkratka prodali, a to se nebavim o tom, ze podpora 2.2 androidu je ne v nedohlednu, ale nebude vubec:) cili htc je jedna z tech rekl bych slusnejsich firem, co se tyce snahy udelat neco pro sve zakazniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  19. 10. 2010 10:14
barberry.pha  |  19. 10. 2010 10:11

Tak koukam na tu fotku vytvorenou desire HD ... pekny ruzovy kolecko uprostred jako mela HD2 .. takze koukam ze v HTC opakuji nektere chyby ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  19. 10. 2010 12:12

Přesně tak.. A jelikož jsem měl HD2 zhruba rok, tak můžu potvrdit, ŽE SE NEJEDNÁ O ŠPATNÉ NASTAVENÍ FOTOAPARÁTU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  19. 10. 2010 12:17
***********  |  19. 10. 2010 12:57

Z jedné strany je vidět denní světlo od okna a z druhé strany zdroj umělého světla. Uprostřed fotografie se ty dva světelné zdroje setkávají. Proto tam dochází k barevnému přechodu. Je to normální jev, který se nazývá vyvážení bílé. Automatika nemá šanci s tím něco provést. Objeví se na jakékoliv fotografii z jakéhokoliv fotoaparátu za těchto podmínek.
Fotografující může tento jev eliminovat , ale to jak je vidět neudělal.
Jinak je fotografie výborná , kresba a tonalita velmi dobrá. Jen je vidět, že fotografující pohnul při fotografování fotoaparátem, nemá příliš pevnou ruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubo  |  19. 10. 2010 13:48

Dobrý den, díky za hodnocení. Fotil jsem to po 14 hodinovém čekání v zimě venku, takže jsem opravdu neměl už pevnou ruku. Okno, ze kterého svítilo to ostré světlo, bylo z pravé strany. Jen jsem se snažil zaostřit na text na hrníčku a když už jsem mačkal spoušť, tak mi trošku cukla ruka, nechtělo se mi nic nastavovat nebo fotit znova, byla to jen jedna fotka a pak jsem šel hned spát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  19. 10. 2010 14:10

Co jsou tohle za báchorky? Děláš si srandu? Ať už jsem fotil cokoliv, kdykoliv a jakkoliv, tak se mi tohle nikdy nestalo. Ale jakmile jsem vzal do ruky HD2, tak fotky byly podobné jako ta v článku - a to jsem fotil v místnosti i venku.
Níže máš odkaz na fotky - focené v zimě a venku (bez umělého světla). HTC HD2, cca 3 týdny nový bez fixů a s originálním SW.
http://img34.imageshack.us/gal.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:06

takhle, hd2 jsem mel taky a to, ze mas fotky ruzove, byla vada v softu pro fotak, kdyz pak vysly fixy a opravy, tak se to celkem znatelne zlepsilo: jinak panove, co cekate, telefon je na svete teprve den a uz ma byt na 100% vyladeny? je perfektni v mnoha dalsich ohledech, holt ty fotky nejsou to prave orechove, osobne je mam s velkym mnozstvim sumu a obcas lehce prepalene, co me trochu mrzi je fakt, ze neni vic moznosti nastaveni toho fotaku, jako ma treba sony ericsson, snad to brzo htc vyladi nebo na to vyjde nejaky soft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barberry.pha  |  20. 10. 2010 10:26

"jinak panove, co cekate, telefon je na svete teprve den a uz ma byt na 100% vyladeny"
tohle myslis vazne? kdyz pominu ze ho maji za pulku ale normalne stoji 14 litru tak tomu dame jeste pul rok treba bude fungovat? ja vlastne zapomnel ze on jenom iPhone musi jit do prodeje dokonaly a vyladeny protoze kdyz je tam neco co hapruje tak se s toho muzou vsichni posr... a jak je to mozny atd, ale kdyz je to u jinych pristroju a znacek tak to je v pohode, vsak on je to novy pristroj to se musi doladit, vsak ti majitele to vydrzi a nevadi jim ze dali 14 tisic za pristroj ktery budou muset pul roku doladovat ... na HD2 vyslo tolik opravnych fixu behem 3 mesicu od uvedeni jako zatim na zadny jiny predchozi model od HTC ... ale vsak co ono to nevadi ... neni to apple tak se to toleruje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenzor  |  19. 10. 2010 17:17

Chytrolíne. Tady, na té fotografii z HTC Desire HD2 je vše v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cenzor  |  19. 10. 2010 18:42

Tady, na té fotografii z HTC Desire HD2 je vše v pořádku.

http://img149.imageshack.us/img149/1418/imag0005t.jpg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barberry.pha  |  20. 10. 2010 10:22

nebudu polemizovat ze prava pulka hrnicku mi prijde lehce naruzovela ... u hd2 i u tedka desire HD je ten ruzovy nadech nejlepe videt kdyz foceny nejaky bily predmet, nebo je okoli bile, treba v zime, je to chyba hw a sw to muze tak maximalne nejaky eliminovat ale neudela to 100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 10. 2010 18:56

Vysvětlení sice zdánlivě zasvěcené, ale současně naprosto scestné. Chtěl bych vidět světelné podmínky, které by vytvořily uprostřed fotografie růžový kruh (který navíc zcela shodně zahrnuje hrneček v popředí i zeď v pozadí). To prostě nejde, je mi líto. Něco takového může vzniknout leda přímo "na čipu", rozhodně ale ne vinou osvětlení.
A postup, jakým "fotografující může tento jev eliminovat", by mě upřímně řečeno docela zajímal. Já ho neznám (pokud nemluvíme o dodatečné a v takovémto případě ne úplně snadné úpravě třeba ve Photoshopu) a to se myslím ve fotografování vcelku orientuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxmz  |  19. 10. 2010 18:31

Tady už jsou nějaký fotky a video http://goo.gl/Wuos...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  19. 10. 2010 10:04

Zvažoval jsem přechod na android ve spojení s HTC, ale foto hrníčku mě odrazuje...je nějaké vysvětlení těch růžových fotek napříč modelovými řadami? Nechápu to. Doufal jsem že u nových hraček to již bude minulost, ale stává se z toho poznávací znak značky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ano  |  19. 10. 2010 10:56

Je to nesprávné nastavení fotoaparátu.
A jsi na mobilmanii, tak se nediv, že redaktor si neudělal svůj materiál , ale použil nějakou zrůdnost , kterou dostal zadarmo od někoho z horní dolní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 19. 10. 2010 13:41

telefon nemáme, co je spatneho na nasem zpusobu ziskani fotografie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubo  |  19. 10. 2010 14:07

Možná půjdu telefon reklamovat, protože se mi na hrnečku začíná stírat nápis.
http://img149.imageshack.us/img149/1418/imag0005t.jpg...
Jinak vedle leží HTC Desire, který mám na týden zapůjčený a dnes ho půjdu vrátit. Když jsem si hrál s Desirem, tak mi baterka nevydržela do večera. Teď u Desire HD je stav po 7 hodinách (z toho cca 2-3 hodiny intenzivního využívání, zbytek jen pohotovostní režim) na 70%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  19. 10. 2010 14:21
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:13

to jsi na tom dobre, ja ho mel na 100% nabity v 6:30 a po hrani angry birds, nfs shift, brouzdani po wifi, foceni, mailech apod jsem byl okolo druhe na 50%, pricemz herni cas vyuziti telefonu byl okolo tech 2-3 hodin odhadem taky, mas asi lepsi baterku:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubo  |  19. 10. 2010 16:42

Spíš jsem jenom nehrál hry. :) Každopádně jde jen o to, aby vydržel do večera nebo do noci. Pak ho člověk stejně píchne na nabíječku a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:59

ja mel ted velmi kuriozni kiks, prijmul jsem hovor, po chvilce mi zhasl displej, parkrat jsem si ztlumil reproduktor pomoci postranich tlacitek, pak jsme hovor ukoncili a ja nemohl za nic rozbehnout displej, mackal jsem horni tlacitko jemne, silne, drzel jsem ho, nic, takze sundat postrani kryt, vyndat baterku, zandat a nabehnout cely system znovu (doufam, ze kvuli tomu tam ten rychly kryt neni) - a taky se mi pres den zahadne uvolnilo 150 mega ramky, pritom jsem nic tak obriho nemazal a sense mam zapnuty (aktualne mam 360 MB ram), telefon mi znovu nechce stahnout angry birds (hra prestala fungovat, zalagl se telefon, vzdy jsem ji pres spravce vypnul a zkusil 15x znovu, nic, takze odinstal), ted mi pri stahovani z marketu na moji vlastni 5 Mbit wifi hlasi pri 29%, ze stahovani bylo pozastaveno, a uz se neda dal rozbehnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  19. 10. 2010 18:58

Hele to vypinani je vetsi problem nez si myslis...nejsi jedinej. pockej jeste tak den a uz si nezavolas. stejne jako ja...teda zavolas, ale nezavesis. BTW nemusis to restartovat staci necim silnym zasvitit na to proximity cidlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0uky - c.95  |  19. 10. 2010 19:01

Potvrzuji, taky se mi stalo, že při hovoru a ani po ukončení hovoru jsem nemohl rozsvítit disp. Baterka ven a zpět. Stalo se mi to 2x po sobě, pak už ne. Senior funguje, ten jsem otestoval. Vinu dávám Sense.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lordmystic  |  19. 10. 2010 22:14

tak tohle se mi dělo i na htc hd2 kam jsem si nahrál android... problém bude asi v softu či driverech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  19. 10. 2010 19:38

A víte přibližně nějaký datum, kdy by Vám mohl dorazit na test?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOMBY  |  19. 10. 2010 09:54

Redakce MM by mohla od HTC vyzískat seznam telefonů, které byly dávány na protihodnotu. Čeho se lidé zbavují a jak staré to byly kousky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 19. 10. 2010 09:56

více než odpověď v tomto článku z nich nedostaneme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 10. 2010 10:16

Kdyby jste byli trochu investigativní tak si stačilo projít frontu lidí a ti na požadání rozprávěli téměř o všem aby se zabavili. Pořád lepší to zjistit od lidí než přijít k lidem do auta a vyzvídat kde je ten seznam lidí aby jste si ho mohli vyfotit - to bylo zralé na facku.
Mimochodem přesně teneto seznam si udělal jeden z kolegů čekající tuším jako pátý a opravdu to byl jeden zajímavější kousek vedle druhého...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ano  |  19. 10. 2010 10:53

Máš pravdu.
Ale inteligenci ani přirozenou nemůžeš od redaktora Mobilmanie očekávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  19. 10. 2010 11:05

Jezis mat vase starosti, kua zobrali prvy smartfon co nasli, alebo kupilui daku sunku a sli to odniest. Nikto tam dobrovolne asi nedaval telefony s vyssou cenou.
Naco uz zistovat teketo nepodstatne sprostosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 19. 10. 2010 13:37

jak jsme se dostali od HTC k osobnim utokum?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
japonec  |  19. 10. 2010 21:27

ze na to vubec reagujete....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeus  |  19. 10. 2010 11:12

Mobilmanie jsou schopni tak akorát vykrást diskuse a nápady uživatelů, viz ta akce s kradenými fotografiemi z twtru v článcích o akci HTC. Jsou neschopni samostatně přemýšlet. Jejich kvalita odpovídá kvalitě Mobilmanie. Je to web pro adolescentní hlupáky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipos  |  19. 10. 2010 11:35

Proto jsi tu pečenej vařenej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeus  |  19. 10. 2010 11:37

Jasně. Zajímá mě o čem se bavíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 19. 10. 2010 14:31

Jste autor těch fotek?
V praxi to chodí tak, že se fotky použijí výměnou za link (z webu s vysokým ratingem, jako je MM), což jsme udělali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:25

hlavne ze ty (s kolegy) vedes profi web o molinich pristrojich vid? mobilmanie se snazi jak muze, jak to bylo presne s fotkami, to netusim, moje nejsou, zeptej se autora a pak neco pis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 19. 10. 2010 13:40

byli jsme investigativní tak akorát, dělat seznam starých mobilů prostě nebyla naše priorita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza c.98  |  19. 10. 2010 16:21

co si pamatuju, tak z telefonu tam byly htc hero (cerne, bile), stary diamond, htc cruiser myslim, pak od nokie 6600, 6230, e66, dale SE P900, nejaky no name telefon s wm snad 6 let stary a vic ted nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  20. 10. 2010 12:31

na twitteru androwebu byl seznam..25 nokii atd..majitel webu by i vedel znacky podle me..takze jestli Vas to tolik pali jaky telefony to byly..zeptej te se tam - chytraci a napadaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaZ  |  19. 10. 2010 09:53

Ted jsem koukal na aukro a je tam pekna rada HTCek z teto "promo" akce. Podle obrazku bylo vetsina cekajicih mladsiho veku okolo 18-25 let.
Za den cekani mit navic nejakch 6 000kc je pro studenta velkou vyzvou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 10. 2010 10:01

Čekal někdo něco jiného? Promo akce přece není primárně určena k tomu, aby se konkrétní telefon dostal k uživateli, který ho bude mít jako "svůj" telefon, ale HTC šlo o to udělat si reklamu. Pokud HTC na dané akci přišla o nějakých (čistě teoretických) 600 tisíc zisku, tak získala oproti tomu obrovskou reklamu napříč základnou uživatelů a možná i nějaké klienty jiných značek, kteří si příště zase koupí HTC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blbec  |  19. 10. 2010 12:23

Vzdyt je to ziskova akce. Telefony prodavali za skladovou cenu = zsik nekolika set tisicová rekl.kampane.Tomu se rika podnikatelsky umeni(spise zaklady).
Jinak cekam na HTC DHD, ze to bude taky takovehle akce. Pak uz svuj stary smartphone vytahnu ze supliku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saltibarfast  |  19. 10. 2010 14:42

jj, máte pravdu, je jich tam hodně, sám se za to stydím, ale prostě se těším na G2 a tohle byla příležitost jak si ho zajistit za menší peníz. 13 litru bych za mobil prostě nedal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor