Diskuse u recenze Sony Ericssonu T610 obnovena

Diskuze čtenářů k článku

Martin Koťátko  |  01. 11. 2003 13:37

Lidi, hledam nějaký propojení T610 s počítačem (mobil eště nemám, ale brzo ho mít budu). Problém je v tom že nemám na počítači USB výstup, a podle jednoho zdroje jsem zjistil že přes kabel se sériovým portem se nedaj posílat fotky z mobilu na počítač (kvuli fotkam chci t610 s Pc propojt)                   

Nevíte někdo jak mi poradit, za odpověď předem díky   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rebby  |  30. 09. 2003 12:41

Pohyb Joye v levo spustí první položku ve Vlastním menu. To je sice hezké, ale je mi k ničemu. Chci si z položek ve Vlastním menu vybrat sám. Chtěl bych, aby se po pohybu joye v levo otevřelo právě toto menu. Protože jinak se k němu člověk musí proklikávat a to je nepohodlné a zdlouhavé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie  |  30. 09. 2003 11:22

Vážení,
po přečtení megarecenze na tento mobil jsem si ho pořídil a po několika málo dnech jsem zjistil, jakou jsem udělal chybu. Tento telefon se nějak nepovedl. Přes všechny ankety, které jej stavěji na první místo musím konstatovat, že si jsem vědom pouze dvou vlastnosti, podle který by mohl být nazvám královským šperkem.
První zklamání nastalo u displeje. Špiní se neuvěřitelně rychle a na nikterak ostrém slunci není na něm nic vidět. Na přímem slunci si musíte vyrobit (přeba s bundy) nějaké stínítko. Ovládání se mi zdá dosti složité. Než se proklikáte k nějaké položce Na to by se ale možná časem dalo zvyknout. Zabudovaný fotoaparát je sice hezká věc, ale v tomto případě jeho využití tak snad ofotit si jizdní řád nebo něco podobného. Fotky obličejů jsou trochu z oblasti Zombí. Neuvěřitelný počet tlačítek pro přístup na Wap. Kliknete omylem nahoru a pokud velmi rychle akci nezrušíte, tak si můžete 5 kB odečíst z účtu (u T-Mobile). Kliknete na boční tlačitlo tlačitlo a máte to totéž. Tolik vychvalovaný organizer postrádá opakovaný připomínkovač (alespoň jsem jej nenašel). Pochvala patří psaní SMSek. Při psaní dlouhé SMSky se ani u poslední neprodlužuje odezba klaáves. Šumící reproduktor se údajně dá vyreklamovat. Uvidíme. On mi totíž po 10 dnech zkolaboval a musí do servisu. Spojení přes modrý zub a infra běhalo bez problémů. Přes tato všechna negativa by se ještě dalo přenést, ale přes nečitelný displej už nikoliv. Odprosil jsem svou T39 a myslím, že u ni zůstanu. A ty dvě vlastnosti, které mu nelze upřít? Tak předně výdrž. Na jedno nabití vydržel 7 (slovy sedm) dnů po celých 24 hod. zapnutý a během dne normální provoz (tak 20-30 min hovorů) a každý den zapnutý modrý zub asi tak 6 hod. Občas IR. A druhá již zmíňovanému psaní SMSek, ale to je na známku "Královský šperk" trochu málo. A moje doporučení. NEKUPOVAT!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 09. 2003 14:11

Ahoj, slysel sem o nejakym triku jak z T610 dostat pamet vetsi jak 2 mega.udajne se jedna o neco s vyndanim baterky.Zkousel ste to nekdo, jak to dopadlo a jak se to dela?

Diky Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MARKUS NASLUND  |  16. 09. 2003 19:28

CHcem sa opytat ci ked kupim novu 610 ci je na displeji ochranna folia . ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 09. 2003 14:17

Je ale bohuzel je nepruhledna :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MARKUS NASLUND  |  17. 09. 2003 20:45

Dik !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 09. 2003 19:02

Na strance http://www.jbenchmark.com/  dopadl mobil s celkem spatne strasne málo bodů. je to nejak poznat pri hrani her na T610? Jsou pomale nebo se sekaji? Ja hraji na mobilech celkem rad hry obzvlast pri cestovani.Doufam ze to neni moc znat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  16. 09. 2003 10:23

Hoši nevím co tady pořád řešíte ale tyhle diskuze jsou pro mně nelépe čitelné a přehledné!!!

Tak raději pište něco k T610 ne které objevujete ameriku když nokia jí má už dávno zmapovanou i na GPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek K  |  16. 09. 2003 09:19

Vážení,

prosím Vás o informaci zda funguje e-mailový klient u erika T610 přes GPRS ?

Dík - R

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  16. 09. 2003 11:45

jasně, že ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Bobek  |  24. 09. 2003 11:52

Hm,s tim bych si nebyl tak jisty, ja ho nemuzu rozchodit. Mam tam uplne stejne nastaveni jako v Outlooku,ale porad se mobilu nedari navazat spojeni se serverem. Muze mi nekdo poradit jak na to. DIIIKY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  15. 09. 2003 21:11

T610 se mi fakt libi, az na integrovany digi fotak... patrim mezi ty, co nesnasi fotak v mobilu.... ja vim,pro nekoho je to treba dobra i uzitecna vec.. ale.. mam svuj digitak...  
a digitak v mobili proste nesnasim!!!!
nebudu tu rozebirat kvality integrovanych digitaku v mobilech,o tom vi kazdy sve.. ale zajimalo by me, ma T610ka vubec nejakou zaslepku na cocce digitaku??Nebo je jen tak odkryta a vesele se na ni muze prasit?Co takhle koukam po fotkach,nepripada mi,ze by cocka byla nejak chranena.Dale se mi vubec nelibi ovladani typu Joystick... kamos ma T68i a nejak mi to nesedelo,ale asi de o zvyk,ze?.Treba novinka od SE T230 ma lepsi ovladani(pro me).T610 se mi fakt libi, ale nejspis si pockam az SE udela neco bez digitaku...
Kdyby byla T610 bez digitaku, a s centralnim ovladanim z T230, tak hned do ni jdu!!! 
A myslim ze se brzo dockam!!!

Jo jeste by me zajimalo, nejsem si jistej, ale T610 by mela mit citac SMS,nebo ne??Pokud jo,je tam i citac prijatych SMS??Treba Nokia 3510i ma citac prijatych i odelsanych SMS, a dokonce i polozky,komu vsemu byla SMS odeslana...pro me celkem dost dulezity(pro nekoho naopak zas zbytecnost...Ja mel citac SMS v Eriku T65, ale jen citac odeslanych,ale citac prijatych by se taky hodil Pokud to mate zjisteny jak je promakany citac V T610(pokud ma..),piste!!! Dik!!!

                     

!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Steiner  |  15. 09. 2003 18:32

Dobrý den. Rád bych se zeptal, jak je to s tarify u Oskara. Pokud si koupím T610 s tarifem nezavěšuj za 5.500 + 2000 zálohu, a nějakým způsobem vypovím smlouvu, získám neblokovaný mobil T610 za 7.500, nebo mi Oskar naúčtuje nějaký další poplatek za nedodržení smlouvy? Rád bych si v nebližších dnech tento mobil koupil, a chci ho co nejlevněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xelibri  |  15. 09. 2003 19:00

Okopírováno ze stránky Oskara:

* Zvýhodněná cena je poskytována pouze za podmínky, že zákazník bude využívat aktivovaný tarif po dobu nejméně 5 měsíců od data aktivace SIM karty s příslušným Tarifem nové generace nebo Tarifem Mezi námi . V případě nedodržení smluvních podmínek bude účtováno odstupné ve výši dle příslušného tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 09. 2003 19:19

To by mě zajímalo taky.Kdyby se neplatilo nic na víc byla by to nejlevnější cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bond..._James_Bond  |  15. 09. 2003 20:40

Neplati se nic navic jen telefon za dotovanou cenu + ta zaloha. vyzkouseno s jinym tel. (samsung SGH-V200) funguje to  kupovano asi před měsícem zrušeno první týden - Nevyhovující tarif. Ptali se v čem atd... to se da obkecat a do 24 h to mas zrušeno a sim vyndej možná ti pak budou ještě volat na důvod zrušení (zas někdo jiný) zrušeno do 48 h.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  15. 09. 2003 20:31

Kupoval jsem takhle Samsunga S500. Zaplatil jsem 4977Kč za telefon plus 2000Kč volací zálohu. Druhý den jsem paušál zrušil a Oskarovi propadla volací záloha. Ještě by mi mělo přijít poměrné vyúčtování za používání tarifu. Vzhledem k tomu, ze jsem nevolal a neposlal ani SMS, bude se asi jednat jen o drobné. No a mám S500 za 6977Kč a jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kows  |  15. 09. 2003 21:41

Stejně jsem to udělal i já. Zaplatil jsem 4977+2000 volací záloha, ale když mi přišla faktura chtěli po mě ještě další 2000,-. Tak ted nevím co s tím. Máte stejnou zkušenost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzik  |  15. 09. 2003 23:16

Muzete nekdo presne ric jak je to s tou koupi u oskara? Chtel bych ho u nej koupit a pak jim rici papa. Ale nerad bych pak platil jeste neco navic (krome te zalohy). Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  16. 09. 2003 08:52

Chci take koupit T610ku. Tarif Nezavesuj je min. na 5 mesicu? Jinak, zda se mi, ze by si pri poruseni smlouvy mohli nechat tu zalohu 2000, plus nauctovat jakesi pokuty. Nevite prosim nekdo presneji, jak to je? Kazdopadne, telefon mam jiz snad zamluveny, v nejhorsim u tarifu zustanu. Ovsem rad bych vedel alespon, zda musim na min. 5, ci 12 mesicu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  16. 09. 2003 15:48

Hmmm, to je divný. Když jsem ten tarif rušil, tak mi operátorka řekla, že si nechají ty 2000 Kč plus mi ještě přijde něco za používání tarifu, ale mělo by to být pár korun, tak nevim. Faktura mi teprve přijde, takže potom dám vědět jak to dopadlo.

Jestli jsem to správně pochopil a že jsem se předtim ptal na mnoha místech a četl jsem spoustu diskusí, tak ta pokuta za vypovězení tarifu jsou ty 2000Kč, které jim tam člověk nechá jako volací zálohu. Jestli je to jinak, tak je to banda hajzlů, protože to nikde neni přesně vysvětleno.

Chtělo by to, aby sem napsal někdo, kdo s tím má zkušenosti, jak to ve skutečnosti někdo je, nebo jestli to neví někdo z redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kows  |  16. 09. 2003 16:52

Tak přišla mi domů faktura na zaplacení poměrné částky za paušál (používal jsem ho asi 3dny - 135kč) a + další 2000,- jako pokuta za odstoupení od smlouvy. Tak jsem hned volal operátorce a ta mi zdělila, že tuhle částku musím zaplatit a oni mi ty 2000,- pošlou složenkou domů. Tak si jen tak říkám co je to za logiku když zaplatím 2000,- volací zálohu a oni pomě chtějí další dva když mi je pak vrátí. Nevím co si o tomhle tom mám myslet, proč to takhle komplikují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Steiner  |  16. 09. 2003 18:14

Díky všem za odpoveď. Zítra to vyzkouším. Jestli vše projde, tak je Oskar fakt dobrej operátor. T610 za necelých 8.000,- je fakt nádhera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  17. 09. 2003 20:29

No, pořád lepší tahle komplikace, než kdyby chtěli další dva tisíce navíc, ne? Uvidím, už by mi mělo v těchto dnech přijít vyúčtování, tak jsem na to zvědavej. Pak dám sem do diskuse vědět jak jsem dopadl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  18. 09. 2003 13:37

Mi prisla taky faktura jeste na dalsi 2000... Ptal jsem se v obchode a pry staci poslat jen rozdil a je to vyreseno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2003 22:38

Ja nevim proc tu kartu vubec aktivujete. Tim ze ji pouzijete tak vlastne prijmete smlouvu a vystavujete se riziku ze budete muset zaplatit i dalsi penize.Oskar by mel pravo vymahat pokutu za nedodrzeni smlouvy (cca 1000,-) a dale pak muzete zaplatit jeste 2 mesice pausal protoze je 1 mesic vypovedni lhuta.

Jak uz jsem odpovedel drive:

Je pravda, ze u Oskara neni PISEMNA smlouva, ale pokud vyndate SIM kartu z obalu a porusite "pecet" tak prijimate ""Vseobecne podminky a uzavirate smlouvu se spolecnosti Cesky Mobil a.s."" a  take pri aktivaci SIM karty u operatora prijimate tuto smlouvu a operator jeste overuje vase udaje.

Pisemna smlouva to tedy neni ale u soudu rozhodne platit bude stejne.

Pokud si porizujete telefon predem uz s tim ze Oskara pouzivat nebudete, tak nerozlepujte tu jejich obalku (pecet), nevyndavejte SIM kartu Oskara a vubec celou tu tasku nemusite vlastne ani otvirat .

Tim neni uzavrena smlouva a nic dalsiho uz platit nemusite!!!

Oskar samozrejme s tim uz pocita a je to zahrnuto i ve smlouve v kapitole 2. odstavce 2.1.4 a 2.1.5.

http://www.oskarmobil.cz/legal/conditions.php#bod2

Oskar si ponecha jistinu (vasi zalohu) na pokryti nakladu za ponechani SIM karty a dalsich nakladu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vočko  |  15. 09. 2003 18:28

Je mi divné, že jsem už dlouho nikde neviděl příspěvek od XXteens a podobných. Třeba v této diskuzi bych je určitě čekal, že by MM začala diskuze filtrovat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juan  |  15. 09. 2003 14:45

U ET byl T610 nejakou dobu v nabidce, ale pak ho stahli - udajne se objevily "nejake" problemy...  Nevite co se stalo? Byl to reproduktor, nebo problemy se SIM...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xelibri  |  15. 09. 2003 18:14

Jednalo se o výpadky signálu-chyba ze strany SE. Nyní (od 1.9.03.) je tel. opět v nabídce eurotelu.Nedotovaný 12.000, mobil+ 6.500. Já osobně jsem ho koupila a jsem maximálně spokojena. Přecházela jsem z T68i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  15. 09. 2003 12:42

Jsem fanda SE a vážně uvažuji o T610, ale mám následující dotazy na štastlivce vlastnící T610:

1. Je také T610 tak náchylná na zakrytí antény jako předcházející "Erici" (nač mi je špičkový telefon, který dám do kapsy u kalhot a už se mi nikdo nedovolá!)

2. je u T610 propracovanější Tel. seznam, který dokáže vyhledávat podle skupin, do které jsem kontakt zařadil? Tuto vlastnost ocenuji u S55 (přidám kontakt do skupiny Zákazníci a už nemusím prohledávat celý adresář a vzpomínat pod jakým jménem jsem zákazníka zařadil)

3. Lze obejít omezení tel. seznamu kdy nemohu zadat např. adresu zákazníka (toto pole u starších SE není) pomocí nějakého konkrétního programu v javě, který umí pracovat se seznamem T610 a rozšiřuje jeho možnosti?

4. Lze přiřadit klávesové zkratky i jednotlivým funkcím nejemom osobám v tel. seznamu? (tuto funkce je u siemensů, kteří mají jak vlastní menu tak možnost využít klávesových zkratek pro funkce v telefonu) 

5. existuje v javě nějaký program pro T610 fungující jako "file manager" (opět vlastnost Siemensů - jen čekám, že mi někdo napíše ať neotravuji a koupím si Siemens )

Závěr

Neberte moje otázky jako útok proti T610 (vím, že zase vyniká v jiných oblastech proti ostatním značkám) ale odpovědi na tyto otázky mě fakt zajímají.

Pepik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xelibri  |  15. 09. 2003 18:48

1. Při zakrytí horní části telu rukou úpadek signálu nepozoruji. Osobně můj kousek má signál v naprosté pohodě (zakoupeno u eurotelu)

2.Ne, neumí

3.U kontaktů lze nastavit, které položky chcete u zadávání kontaktu do tel. seznamu použít.Je to: jméno,domácí tel., tel do zaměstnání,mobil, fax, jiné,adresa el. pošty, titul, společnost-kam se vejde bez problémů adresa a ještě zbyde spousta místa (třebas pro další adresu, IČO apod.)

4. Nevím, mám nastaveno vlastní menu, ke kterému se dostanu pohybem joysticku vlevo.

5.????????

Toť vše, co mohu po krátkém užívání odpovědět. (zdaleka nemám tel. "prozkoumaný" a návod jsem ještě taky nečetla!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  15. 09. 2003 12:38

Hezký den, může někdo s delší zkušeností fundovaně říct co ten joystick? opakovaně čtu o určitých problémech s ním, viz dnešní diskuse a připadá mi, že je asi nejslabším článkem z hlediska dlouhodobé výdrže..díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H.S.  |  15. 09. 2003 19:46

Tel. mám 2 měsíce a žádný problem s joyem se ani v nejmenším neprojevuje. A kdyby, tak je tu něco jako záruka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ChiChi  |  15. 09. 2003 09:26

Tech udavanych sto padesat tisic je jako obvykle zavadejici soucet vsech kapitol nebo jen pocet precteni kapitoly prvni? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 09. 2003 10:30

Je to součet čtenosti všech kapitol. Nevím, co je na tom zavádějícího...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tf  |  15. 09. 2003 10:50

No já nevím, když má článek 5 kapitol a každou si přečte 30000 lidí, tak si celý článek přečetlo 30000 lidí a ne 150000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2003 11:19

V článku je ale snad napsáno něco o sto padesáti tisících čtenářů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tf  |  15. 09. 2003 13:28

"...má neuvěřitelných 150 tisíc zobrazení, čímž se stává pravděpodobně nejčtenějším článkem..."

Takže článek, který se vejde do jedné kapitoly, a ta jedna kapitola bude mít 140 000 zobrazení nejčtenějším článkem nejspíš nebude, i když si ho přečetlo mnohem víc čtenářů...Hmm

Rada pro autory: chcete-li mít nejčtenější článek, rozsekejte ho do co nejvíc kapitol. Ideálně, co slovo, to kapitola. Při 100 slovném článku, který si bude chtít přečíst 1000 lidí máte hnedka 100 000 zobrazení.

Nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2003 13:36

Všimněte si velmi důležitého slovíčka "pravděpodobně". Vzhledem k tomu, že nemáme jednokapitolový článek, který by měl sto padesát tisíc zobrazení, můžeme si podobné předpoklady dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tf  |  15. 09. 2003 14:47

No, vzhledem k tomu, že recenze měla osm kapitol, vychází mi to na cca 19 000 zobrazení jedné kapitoly. Takže ekvivalentem podobně čteného jednokapitolového článku je 19000 zobrazení ...

Osobně je mi celkem jedno, jak stanovujete čtenost článků. Jen nechápu, že pan Broža v tom nevidí nic zavádějícího... Naše diskuse myslím ukázala, v čem je to zavádějící. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2003 14:53

Mít vaše problémy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gorge  |  15. 09. 2003 15:35

myslím si, že je to pravda! kolik je vlastně DOOPRADY zobrazení???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  15. 09. 2003 22:19

at tech precteni bylo kolik chtelo, je to celkem jedno, telefon je to stejne dobrej...

jenom mi to pripada, ze kdyz dojdou argumenty , tak se napise " mit tak vase problemy...) "...ale to je vase vec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2003 22:29

Mám naštěstí na práci důležitější věci, než dokazovat, že článek s nejvyšším počtem shlédnutí má také pravděpodobně nejvyšší čtenost. Tahle diskuse byla od samého počátku nesmyslná a opět si nadávám, že jsem se do ní nechal zatáhnout. Uznávám všechny namítky, výtky, doporučení, protesty - všichni máte pravdu, hlavně po mně už nechtějte žádnou další reakci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  15. 09. 2003 15:05

Já myslím, že je úplně jedno, jak to bereme... my počet zobrazení bereme jako celek, protože ne každý přečte celý článek a například u této recenze je návaznost docela dobrá a dle stastik jde vidět, že takřka všichni, co klikli na druhou kapitolu, už článek dočetli až do konce. Rozdíl mezi první a druhou kapitolou bude markantní vždy samozřejmě, někteří utečou v šoku z délku článku, na jeho podrobné čtení nemají čas, jiní si přepnou textovou verzi, aby naopak klikat nemuseli. Zde je čtenost jednotlivých kapitol - pro zajímavost:





Zobrazení kapitol članku

Srovnání s předchůdcem T68i a další konkurencí
64789

Hranaté křivky, pevné tělo, nádherný design
14729

Nový způsob ovládání, nová strategie a filozofie
11972

Barevný displej 65 000 barev, vnitřní uspořádání menu
12293

Volání, SMS zprávy, rychlá a pohodlná klávesnice
10320

Integrovaný foťáček, ukázka snímků, velikost paměti
11254

Polyfonní melodie, organizér, Java, WAP, e-mail
11311

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  15. 09. 2003 15:00

Nezabudaj ale na nas - citatelov textovej verzie, kde je vzdy len jedna kapitola. Myslim, ze netvorime zanedbatelne percento (osobne aj keby som mal Gbitovu linku, tak by som cital clanky v textovej verzii - nemam rad rozdelenie do kapitol)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CS.Razor  |  15. 09. 2003 09:16

Tak by me moc zajimalo, jake mate s T610 zkusenosti (pochopitelne ti, kdo ha maji:).
Displej pouzitelny?
A uz vam ten telefon nekdy spadnul? Ono je to dosti dulezite, co telefon vydrzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budman  |  15. 09. 2003 09:34

T610 jsem před nedávnem zakoupil u Oskara (jeho současná cenová nabídka s tarifem Nezavěšuj je prostě nepřekonatelná) A jsem plně spokojen, displeje jsem se trošku bál, protože jsem ze všech stran slyšel a četl že na slunečním světle se na něj nepodívám, ale není to tak - je to spíš o volbě barevného schématu - smaozřejmě když si zvolíš nějakou barevnou šílenost, tak máš smůlu, ale normální schéma s jasně kontrastníma barvama jsem v pohodě přečetl i ve slunečním svitu.

Jedinou chybkou kterou jsem zatím našel je, že při aktivaci budíku, zmizí v pohotovostním režimu datum, který je nahrazen právě tím budíkem, ale to řeším tak že budík aktivuji před spaním a je to

padat jsem ho zatím nenechal a nenechám, myslím že by to vydržel, ale asi by to ošklivě odnesl kryt, což nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  15. 09. 2003 15:47

presne tak...nenechte ho spadnout...

me se to bohuzel povedlo, a je osklive poskrabanej. prece jenom "rejpnuti" do toho hliniku je videt a uz to nic nezachrani...

a vymena by stala asi 800 kc, coz se mi zda zase hodne penez...

 

jinak s founem naprosta spokojenost...prechazel jsem z t68i , a pokud jste si zvykli na "mouchy" ktery maj eriksoni, tak vam to u tohodle ani neprijde...je to jenom lepsi...)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 09. 2003 13:02

No v podstate jedina moucha, ktera me vadi je telefonni seznam a na tom se oproti predchudcum nezmenilo vubec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dias  |  15. 09. 2003 10:34

T610 mám 4 týdny. Klady - podle mne - jsou: a) je velmi skladný a v žádné kapse nezavazí; b) je i poměrně lehký (ovšem nedá se s ním žonglovat jako v přiblblé TV reklamě); c) dobře vyřešené T9 - jakmile se mi to podařilo pochopit, píšu SMS podstatně rychleji; d) má výborné zvuky a melodie (je to sice hloupost, ale potěší každého, kdo pro to má smysl); e) baterka vydrží minimálně 6 dní bežného provozu (já moc nevolám, ale každý si to chce prohlídnout, pofofit, přehrát si pár melodií atd...) f) ovládání je celkem snadné a logické; g) a hlavně - umí skoro všechno, na co si člověk vzpomene.        Zápory: a) dost špatně se udržuje nezaplácaný a nepoškrábaný; b) joystick po týdnu používání začal vrzat; c) použité fonty nejsou moc velké a kdo je slabozraký má smůlu - nezazoomuje (aspoň jsem nenašel takovou možnost - ani v manuálu); d) má neuvěřitelně dementní zapínání ala Nokia - někdy to trvá i 2 - 3 minuty, než se povede nastartovat; e) umožňuje nahrávat mluvené poznámky, ale záznam je tak slabý, že při přehrávání prakticky není slyšet obsah (ale možná něco dělám blbě).

Osobně si dávám veliký pozor, aby mi nespadnul, můj odhad je, že by to nepřežil bez značné újmy - plastová část krytu i sklíčko displeje vypadají křehce. Koncem minulého týdne týdne mi několikrát vytuhnul po vložení TWIST karty, ale možná to bude tím, že jsem jej málo zajistil aretačníí západkou, která jde dost ztuha. Displej je perfektní při běžném světle (i venku), na přímém slunci to ovšem žádná sláva není. Není to ale taky nijak tragické, stačí se pootočit nebo vhodně naklonit ..... s tím bych si hlavu moc nelámal. Funkčně je to špička, v provedení je co vylepšovat ale pořád je to nadprůměr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  15. 09. 2003 11:43

6 dní provozu na jedno nabití je totální nesmysl. Vy se na ten telefon jenom koukáte??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dias  |  15. 09. 2003 13:08

Nejsem si jistý, jestli reagujete na můj příspěvek - pokud ano, pak bych znovu opakoval (či spíš parafrázoval) zbytek věty, kterou jste možná nedočetl - s mobilem se volá, fotí, prohlížejí obrázky, přehrávají zvonění apod. Přesněji - volám cca 15 - 20 minut denně, zhruba dvojnásobnou dobu strávím s organizérem a dalšími funkcemi mobilu. Možná jsem měl tedy napsat, že "baterka vydrží minimálně 6 dnů mého běžného provozu" . Ale totální nesmysl to asi opravdu nebude - za ty 4 týdny jsem nabíjel třikrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 09. 2003 13:09

No on je provoz a provoz. Ja napr. nabijim N6310 ob den i casteji (v extremnich pripadech i 2x denne ale to je vyjimecne) a nedavno jsem ji pujcil kamosovi a on si liboval ze cely tyden nenabijel a jeste nebyla baterka na dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xelibri  |  15. 09. 2003 18:52

Mě vydrží baterie 5 dnů ( v noci nevypínám) s tím, že denně stahuji mejly, "teluju" tak 30 min, smsek pošlu asi 10. Ono také dost záleží jak máte nastavené podsvícení displeje a kontrast!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor  |  15. 09. 2003 19:26

Re: KLADY bod e) - s tou baterkou se mi to taky nějak nezdá - telefon používám poměrně hodně, ale víc jak 3 dny z něj nyvmáčknu...

Re: ZÁPORY

bod d) - tlačítko ON/OFF se musí držet aspoň 3-4 sekundy, jak při zap., tak při vypínání telefonu. Je to sice doba (v porovnání s jinými mt), ale mě se při tomto postupu nikdy nestalo, že jsem musel čekat dlouho a už vůbec se to nedá počítat na minuty.

bod e) - nejedná se o vadu nebo slabý reproduktor. T610 zkrátka NEMÁ hlasité hands free a tudíž lze nahrávky z diktafonu poslouchat pouze s telefonem U UCHA! Pak je hlasitost naprosto dostačující, v podstatě stejná jako při hovoru.

Jinak se vším souhlas, snad až na to tuhnutí - mě se něco podobného ještě naštěstí nestalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janci  |  16. 09. 2003 14:49

bod e) problem je samozrejme v tom, ze ak je niekde slabsi signal tak sa bateria vybije ovela skor. dokonca zalezi aj na tom aka frekvencia siete sa pouziva ... takze ked pojdete s telefonom na chatu, kde bude signal slaby, tak sa vam kazdy telefon vybije velmi rychlo :( :). moj mobil u nas doma nikdy nevydrzal dlhsie ako 4 dni, ked som vsak bol napriklad v Bruseli tak som si nemusel brat ani nabijacku a v pohode vydrzal 7 dni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xelibri  |  15. 09. 2003 18:20

Displej pouzitelny? Záleží na Vámi zvoleném schématu. Některá jsou opravdu špatně čitelná na denním slunci. Doporučuji stáhnout nějaké z members.lycos.co.uk/mosedrengen nebo esato.com

Tel mi již spadnuj, ale mám ho v pouzdře (light), takže žádná újma!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  15. 09. 2003 06:59

Datumové řazení používejte, co možná nejméně, nejlépe vůbec    Je to příšerně nepřehledné a vlastně se to nedá číst, protože chybí návaznost...  To by se z diskuze stal chat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 07:49

Naprostý souhlas.    Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  15. 09. 2003 09:37

Taky souhlasím. Datové řazení je NELOGICKÉ a v případě diskusí NESMYSLNÉ. Prosím řaďte dle témat!! Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 09. 2003 10:28

Ano, je to logické, nicméně diskuse řazené dle data umíme stránkovat, zatímco diskuse dle stromu se stránkovat dost dobře nedají (nelze je useknout uprostřed stromu). A pokud je u článku více než cca 500 příspěvků, zatěžuje jejich zobrazejí server natolik, že se zkrátka nezobrazí. Proto jsme u SET610 učinili toto opatření, aby diskuse vůbec byla čitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  15. 09. 2003 11:02

nelze je useknout uprostřed stromu

Na konkurenčním serveru si s tím hlavu očividně nelámou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 09. 2003 13:58

Stránkování uprostřed stromu je velmi nepřehledné, proto to tak dělat nebudeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  15. 09. 2003 14:19

tak strankujte po 50ti prispevcich + zobrazte jeste ty prispevky, ktere "dokonci" nacnuty strom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  15. 09. 2003 00:47

Bohuzel, na slibene porovnani T610 a T68 stale cekam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  15. 09. 2003 07:23

2MaLer: Proč čekáš? V databázi jsou data jak T610 tak T68, tak je prskni vedle sebe a je to.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 09. 2003 10:31

Bohužel se nám nepodařilo "sehnat" oba mobily vedle sebe; na druhou stranu je možné oba mobily porovnat v databázi. A vzhledem k ceně T610 skutečně nevidím důvod, proč kupovat T68i s mizerným displej a pomalým menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  15. 09. 2003 10:36

NEJDE o porovnani parametru, ale funkci, coz z DB opravdu nevyctu (posilam sem kdysi seznam veci ktere me na T68 stvaly, douafl sem ze na ne bude tito odpovezeno). A nejde o nakup T68i kterou bohuzel vlastnim, ale zda zvazovat T610 jako upgrade nebo se na to vy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  15. 09. 2003 12:29

pane Lere
ja osobne jsem presel z T68 na T610 ihned, jak se 610 objevila u T-Mobile. (i kdyz jsem zakaznikem Eurotelu)...... A jsem vice ,nez spokojen !!! nejaky fotak mne nezajima, to je zalezitost pro adolescentni mladez, blbost, ktera je pro mne osobne navic.....Ale nemohu si stezovat. Nedavno jsem si nechal udelat update na novy system a telefon chodi k naproste spokojenosti. Dal jsem si do nej i prostredi Aqua , takze vyhlizi,jako mac v desitce ,bluetooth chodi s mym macem i s handsfree Parrot v aute bez chybicky......jedine, co bych mu mozna vytknul, je display, ten mohl byt TFT,
na slunicku je skutecne spatne citelny ale pokud vahate nad zmenou, nevahejte.
Mohu vrele doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Koťátko  |  20. 10. 2003 22:34

Máte pravdu, T68i má jen přídavný foťák, a se 265-ti barvami si toho moc neprohlídnete. , Ato nemluvim o mms, aspoň co já vim tak T610 je o hodně lepší, ba i bezvadnou volbou pro koupi telefonu. Jen mně mrzí malé rozlišení fotoaparátu, a taky jsem něco zaslech o šumivim reproduktoruk, celkem by mně zajímalo: čim to je, co se stim dá dělat a za kolik.  Jinak až budu mít na T610, tak si pro ni poletim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  15. 09. 2003 00:01

T610 je skvělý telefon a takovou popularitu si jistě zaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N7650-kar  |  15. 09. 2003 00:25

Az na ten fotak, vetsi SHIT jsem jeste nikdy nevidel Ale jinak dobry, telefonovat se s tou "hracickou" pravdepodobne da

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaZaL 2110  |  15. 09. 2003 00:27

Aspon ze jsem ho videl ja. V N7650...na ten fotak nikdo nema

Dosvidanja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  15. 09. 2003 01:35

No mně vadí kvalita fotáku a absence pamětových karet, ale ty karty mi tam chybí hodně!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  15. 09. 2003 10:27

.. a vodotrysk, popř. hlasové "psaní" sms Vám nechybí?

p.s.: trochu střízlivosti v hodnocení by neškodilo.. všem.. žádná "hračička" nedokáže vše.. i když by patrně mohla (tedy na svou dobu).. ale o to jde výrobcům těchto "hračiček" ze všeho nejméně. vždyť kdo by pak kupoval ty další kvanta zástupců nových modelových řad, kdyby měl ten svůj "ideální" dávno v kapse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor