JJ, mně to samé dělalo taky asi před týdnem, ale s tím rozdílem, že mě to párkrát pustilo i k možnosti zvolit si jméno a heslo, ale dál ani ťuk, ale mezi tím mi to sem tam hodilo i hlášku o tom, že stránka nelze zobrazit. Asi po 20 reloadech stránky - následném restartování pc - a dalších 15 pokusech jsem se na..l a poslal jim e-mail, popsal jsem chybu, konfiguraci pc, typ připojení a nakonec je pěkně seřval.
TOHLE MI OD NICH PŘIŠLO, já osobně bych jim tam napsal znova a čekal bych, jestli použijí tu samou výmluvu, to ať mi nikdo neříká, že úpravy na serveru dělají každý týden a k tomu neplánovanou, o které nešlo včas informovat.
Vážený pane,
zasíláme Vám odpověď na Váš e-mail ze dne 21. ledna 2003.
Je nám velice líto situace, která nastala při využívání služeb t-zones.
V danou dobu jsme registrovali omezení na službě t-zones z důvodu neplánovaných nutných úprav na tomto portálu, o kterých nebylo možné dopředu informovat. Chtěli bychom Vás ujistit, že v současné době je služba již plně funkční. Za vzniklou situaci se Vám omlouváme.
Pokud by však potíže přetrvaly, znovu nás, prosím, kontaktujte s uvedením Vašeho telefonního čísla a pokud možno co nejpřesnějšího popisu situace, k níž dochází. Jestliže se objeví určité chybové hlášení, budeme rovněž rádi, když jej opíšete. Zároveň bychom Vás požádali o souhlas se vstupem do Vaší schránky v případě, že to bude vyžadovat řešení vzniklé záležitosti. Tyto údaje nám mohou velmi pomoci při ověření dané situace.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Jana Ottová
Oddělení péče o zákazníky
RadioMobil a.s.
Evropská 178, 160 67 Praha 6
Tel: 4603, (+420) 603 603 603
Fax: (+420) 603 604 606
E-mail: info@t-mobile.cz
Internet:
www.t-mobile.cz
Sítí T-Mobile se rozumí síť T-Mobile provozovaná společností RadioMobil a.s.