Dobrá zpráva: jakýkoli software pro chytré telefony a PDA za české koruny

Diskuze čtenářů k článku

Peter Adamec  |  23. 09. 2004 00:52

Jen bych rad doplnil, ze zadarmo to nedelame, to jiste ne, ale zakazniky to nic navic nestoji a to je ten rozdil. Nejsme prvni co v CR takle prodavaji, ale jsme prvni, komu nemusite psat o cenu, prvni, kteri maji stejne ceny jako provozovatel (az na to DPH: ), takze lez to neni. Je to proste pro uzivatele vice "easy".


Co se plateb kartou tyce, nejde o to, ze je to skutecne nebezpecne, u serveru jako Handango urcite ne, ale jde o to, ze stovky a tisice uzivatelu si to mysli, maji strach, i kdyz nepodlozeny. A pro ne je tahle sluzba. Ten, kdo muze platit kartou kupuje primo, kdo nemuze, nebo nechce, ma tuhle moznost. A to, ze to neni online, mozna i k tomu dojde, je to "v jednani", problem je ale v tom, ze tech, co chteji platit a ne warezovat je v CR malo a navratovost je "na dlouho", mozna az "na nikdy"  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf  |  23. 09. 2004 08:41

Pane Adamec, sluzba je to velice zasluzna, ale proc maji vase stranky tak priserny design ? Je to jak z dob Netscape 4 :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ordinary boy  |  22. 09. 2004 22:46

Me jen fascinuje, jak je na serveru, jehoz materska firma je provozovatelem nekolika velkych elektronickych obchodnich domu "propaguje" platby kartou. Mohl byste me, pane Kuruci, prosim detailneji popsat co jakemu mebezpeci se vystavuji v okamziku kdy platim software kartou pres zabezpecenou platebni branu na Handandgo? Nebo dokonce jake nebezpeci me hrozi pri platbe kartou na Vltave? Na obou zminovanych serverech jsem jiz nekolikrat kartou platil a opravdu jsem netusil, ze se vystavuji takovemu nebezpeci.

Nedivim se, ze pak banky na zaklade takovychle blabolu nemaji zajem platby po internetu provozovat/povolovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  23. 09. 2004 00:43

nechci se s tebou hadat, ale platba kartou je urcite vic nebezpecna nez dobirka, prevod, atd.; nerikam ze kartu nepouzivam, ale musis, resp. mel bys uznat ze platba kartou na netu proste neni uplne ta nejbezpecnejsi cesta..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ordinary boy  |  23. 09. 2004 06:41

U dobirky mas taky riziko, ze platbu ztopi postak pro sebe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  23. 09. 2004 07:34

To riziko tu je v případě, že ten pošťák bude mít IQ zhruba jako číslo bot či nižší. S 99% pravděpodobností by se na to přišlo ještě před koncem směny, kdy by to udělal. A i kdyby nastala ta přibližně 1% pravděpodobnost, tak zákazníka to zajímat nemusí neb ten už má zboží doma (dostane ho proti platbě, kterou předal pošťákovi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  23. 09. 2004 09:09

to nemusis resit ne, zbozi mas, jak si to vyresi postak s prodejcem to je jejich job..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  23. 09. 2004 20:10

No a co? Vy jste zbozi uz dostal. Kdepak je tedy to riziko pro zakaznika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 09. 2004 16:52

To ze ti vubec nic neposlou - pri dobirce se alespon namahali poslat prazdnou zasilku - takze jiz by mohli i do ni neco zabalit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 09. 2004 16:58

Dale - platis je cislem a datem expirace a tedy zrejme musi embosovana - tedy mozno v ni platit v mechanickem zarizeni !!! A takovou kartu bych si v zivote nevzal !!! Me staci, ze je povolena placeni magnetickym prouzkem a podpisem - a i to ze se transkce on-line overuje - po zablokovani se jiz ihned neda pouzit - kdezto v pripade embosovane se stop listy odesilaji s velkem zpozdenim a ja rucim za trnasakce i nejakou dobu po nahlaseni !!


Zkratka je pro mne nepredstavitelne riziko (kapesni zlodeji) mit u sebe jiz samotnou embosovanou kartu - coz je vetsinou nutny prostredek pro platbu kartou na internetu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn  |  25. 09. 2004 11:17

1. Pro platby na netu mám virtuální kartu, tj. nemůžu ji ztratit, protože fyzicky neexistuje.

2. O jakékoliv platbě touto kartou jsem okamžitě informován mailem.

3. Stopnout přes inetové bankovnictví jakoukoliv transakci je otázka několika minut.

4. Na kartě je nastavený denní limit, takže sebevětší šikula mne nemůže připravit o víc.

5. Na inetovém bankovnictví mám neustále přehled prostředků blokovaných pro transakce prováděné přes tuto kartu a budu-li chtít, nastavím systém tak, že žádná transakce přes kartu neproběhne dokud ji opakovaně neautorizuju v seznamu blokací.

6. Přes tuhle kartu nakupuju dobře dva roky po celém světě a ještě jsem nepřišel ani o halíř.

 

Asspenn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klm  |  22. 09. 2004 22:38

Už dávno si SW kupuju přes net s MasterCard. Zůčtování je také v Kč, a MasterCard nebo VISA už má dnes snad každý ne? A kdo ne, tak stejně nemá na to aby si to koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExMiniStr  |  22. 09. 2004 20:10

Rozhodně dobrodinci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holzer  |  22. 09. 2004 16:02

Zase jsme myslim sto let tzv. "za opicemi", platit se tam da jen prevodem a pak to snad poslou (doufam, ze ne postou). Bez demoverze a bez moznosti zaplatit kartou a hned aplikaci pouzivat. Nakupuji na my-symbian.com, handango.com a epocware.com a kdyz se rozhodnu, tak mam v telefonu plnou verzi do 5 minut.  Asi chci moc. Tomas


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  22. 09. 2004 18:39

Nechápu co to tady brchláš za kraviny - evidentně jsi ani jeden z těch jmenovaných zahraničních serverů nenavštívil protože bys ty moulo dávno věděl že nabízejí právě a hlavně shareware, takže každý průměrně inteligentní šimpán si stáhne demo z netu a v případě nutnosti si může plnou verzi objednat, zkušební lhůty trvají nejčastěji 14 dní, takže času je habaděj .
Mimochodem, podobných služeb pro PDA Shareware v ČR už dávno funguje víc - autor měl buď projevit aspoň kousek snahy o objektivitu (a zmínit aspoň některé) a nebo rovnou do titulku napsat že jde o jen další zaplacený PR článek a ne o originální článek (bohužel - v celém cpressu/živě stále častější nešvar)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 09. 2004 19:23

2Radek: Kdyby si místo blábolů o PR článku uvedl linky na zavedené služby udělal by si mnohem lépe.
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  22. 09. 2004 19:56

softy pro  pdačka se dají koupit už hezky dlouho za kačky na www.palmpcz.cz, nebo na www.pdasoft.cz a pro mobily na www.phonesoft.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  22. 09. 2004 19:56

soráč, jsem se uklep


www.palmpc.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holzer  |  22. 09. 2004 21:44

Tedy opravdu nevím co tím chtěl básník říci. Možná by jsi měl pozorně číst (pokud to umíš). Nestěžoval jsem si na žádný shareware ani nic podobného - pouze na způsob nákupu. Toť vše. Jinak dík za poučení o zkušebních lhůtách - to tady asi nikdo nevěděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  22. 09. 2004 14:49

Pokud nebudou kompletně v češtině,tak je raději koupím na warezu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  22. 09. 2004 18:38

Kdo by neco lokalizoval pro par desite maximlne snad set ceskych zakazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  22. 09. 2004 19:54

Budeš se divit, ale několik takových nadšenců se najde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Triple X  |  22. 09. 2004 14:33

uz to funguje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  22. 09. 2004 14:11

Stranky www.ahmobile.cz opravdu nechodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyhryz  |  22. 09. 2004 14:07

nikdo nic nedělá zadarmo. to by to byla charita. pokud si opravdu, ale opravdu budu chtít koupit nějaký soft, víceméně tím vyjádřit svůj respekt k tvůrcům tohoto softu, tak si jej koupím na přímo, jako doposud.


Jinak warez, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qvang  |  22. 09. 2004 14:37

Ono mezi bez primeho zisku a zadarmo je trosku rozdil. Jinak warez je bezesporu vyjadreni ucty k tvurcum jak kdyz vysije.......


Super napad a sluzbicka pro lidi co nechteji platit po webu svoji kartou.


Qvang

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Triple X  |  22. 09. 2004 13:03

No muze to byt fajn,skoda jen ze ,,Stranku nejde zobrazit" 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  22. 09. 2004 13:48

Který odkaz máte na mysli? Mně fungují...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Adamec  |  23. 09. 2004 00:55

Omlouvam se za vypadek www, provider se rozhodnul, ze bude opravovat a resetovat server prave v dobe zverejneni .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor