Zdravotní pojišťovna Metal-Aliance rozjíždí pilotní projekt integrované péče, jehož součástí je také zřízení call centra pro klienty. Cílem projektu realizovaného ve spolupráci s Europ Assistance je podpořit přímou komunikaci s pojištěnci, zvýšit jejich informovanost o činnosti a projektech pojišťovny. Call centrum zajišťuje například následující služby:
- poskytování informací o veřejném zdravotním pojištění, o hrazení zdravotních výkonů a léčiv
- poskytování informací o preventivních programech, o podmínkách a doporučeních při cestách do zahraničí
- poskytování informací o smluvních a nesmluvních zdravotnických zařízeních
- komplexní péče o pojištěnce v cizím jazyce
- služba právní asistence na telefonu
- služba „Lékař na telefonu“ (konzultace zdravotního stavu, vysvětlení lékařských pojmů, vysvětlení laboratorních výsledků, vysvětlení lékařských postupů, informace o užívaných lécích a vedlejších účincích, prenatální problematika, problematika mamologie a mamodiagnostiky)
Postupně bude nabídka asistenčních služeb dále rozšiřována a doplňována, např. o objednávání do smluvních zdravotnických zařízení Metal-Aliance nebo o registraci pojištěnců do systému nadstandardní péče.
Call centrum je dostupné na infolince 844 125 124 denně od 8 do 18 hodin. Využívat jí může všech 398 000 pojištěnců.