Podle informací analytiků společnosti Flurry není o Google Nexus One tak velký zájem, s jakým se počítalo. Za 74 dní od uvedení do prodeje se ho prodalo jen 135 000 kusů, což v porovnání s miliony prodaných iPhonů nebo Motorol Droid za stejnou dobu, je opravdu směšné číslo. Motorola Droid s Androidem je ještě o něco málo úspěšnější než iPhone, přesně se jí prodalo 1,05 milionu kusů za 74 dní od zahájení prodeje.
Na vině řádově menšího úspěchu telefonu od Googlu ve srovnání s přímými konkurenty je prý špatný marketing. Ten na americkém trhu nejlépe zvládá právě Apple, Motorola se pro kampaň Droidu dokonce na věhlasu iPhonu lehce "přiživila" (čtěte Agresivní kampaň útočí na iPhone a slibuje Android 2.0). Google se naopak nechal slyšet, že vysoké prodeje „N1“ nebyly primárním cílem, že jde hlavně o technologickou výlohu Androidu. Podivná pravda, nebo zpětně vymýšlené alibi?
Pro úplnost je třeba dodat, že Flurry nepracuje se skutečnými počty prodaných kusů (tato data si firmy pečlivě hlídají), ale snaží se je podle pečlivě stanovené metodiky vypočítat podle počtu stažených aplikací.
Zdroj: Flurry