Jestli to bude mít výdrž jako iPhone, tak to daleko nedojede.
To je nová Imyš?
Jen by mně zajímalo,jak vyřeší výhled z vozu,páč jak tam dají okna,tak je bude microsoft žalovat
Woe:)))
Hlavně by měli vymyslet něco jinýho než plechovku na čtyřech kolech, protože tento design je již patentován a šlo by o sprostou kopii.
Blbost, vždyť Macy se taky prodávají s Woknama 😉 Nebo už od toho Apple upustil?
To zase naroste počet exekucí, potom co si iOvečky vezmou pro ně nesplatitelné milionové půjčky, jen aby jim na veřejném parkovišti před panelákem svítilo nakousnuté jablko na iAutu. B-]
Já si myslím že iAuto bude pro správné fungování potřebovat iBarumky, jezdit bude umět jen po iSilnicích a jejich iŘidiči budou potřebovat iPovinné ručení. Takže si troufám tvrdit že než vznikne odladěný a použitelný ekosystém, bude ještě nějakou dobu trvat.
Jo, na to už se taky teším, vyměnitelnej iVolant 9999 korun. Gumovej iStěrač, 2499 korun 😃
Cena nadupanýho lamba a výbava na úrovni felicie? Proč ne, jdu si stoupnout do fronty, já výkon nepotřebuju hlavně když to bude odladěný :)
A s dokonalým ekosystémem. Budeš mít k tomu notebook Apple a telefon Apple. U Lamba nebudeš mít telefon žádnej a notebook od Asusu, takže Lambo bude jen pro socky.
Snad se to neohne, až si do toho sedne trochu otylý fanoušek Jablek. Jinak dalším logickým krokem elektrovozů od IT výrobců je jejich automatizace. U Google a jejich týmu profesionálů si dokážu představit, že elektronická auta budou po městě jezdit naprosto bezchybně. Pokud ale jablečné auto bude jezdit podle Apple Map, trochu se bojím o zdraví oveček.
Já mám strach spíš o tvé duševní zdraví, ale především, pokud Google autíčko bude tak skvěle zabezpčené a bude lagovat jako Android, tak to potěš. Věřím, že Apple car bude omezené, ale narozdíl od Google auta bude funkční. Google tam narve nějakej open-source a to bude teprve prdel 😀
Apple Auto zase dostane baterii s kapacitou dvou Honorů od hujveje, ale zdejší recenzenti a ovečky to určitě vyzdvihnou do nebes, protože alespoň budeš mít čas při každohodinovým dobíjení jít na záchod, díky čemuž budeš mít zdravý močový měchýř.Nepochybuju ani o tom, že každé otevření dveří bude zpoplatnění částkou jeden dolar a pokud nezaplatíš, budeš dovnitř muset prolézat pouze kufrem, popřípadě auto bude sloužit jen jako velká bluetooth reprobednička Beats.
Je mi jedno jakou bude mít baterii, pokud bude proti konkurenci natolik energeticky úsporné, že vydrží se stejnou baterií to co konkurence s téměř dvojnásobnou kapacitou. Věř mi, ale fakt nelžu, ale Huawei P8 má na baterii identickou výdrž s iPhonem 6 i při kapacitně větší baterii. Jedinné kdy vyhraje P8 ve výdrži na baterii je při zapnuté GPS. I různá měření prokázala, že např. Galaxy S6 vydrží méně jak iPhone 6.
Ano víme, Apple pomalu ale jistě vyrábí perpetum mobile. Za rok s kapacitou 100 mAh udrží iPhone při životě 5 dní.
No konečně. Ač jsou mi zařízení od Apple ukradené, elektrické auto bych chtěl. Bude prča, až budou ovce jezdit s autem na kterém bude svítit iJabko. 😀 No snad mi moje benzínová plečka ještě 5 let vydrží. Pak to totiž strhne lavinu a s elektroautama se budou konečně muset vytasit i ostatní výrobci, snad tam zase VW nebude mít nějaký zlořádná software.😁 pro kritiky lektroaut, stačí mi dojezd +- 250 km, nikam dál autem nejezdím, od toho je tu Prndolíno. A kdybych náhodou jel k moři, tak klidně nějakou tu pauzu po cestě udělám, na kafe, jídlo, WC, no prostě na pohodu. B-]
To mě by třeba nestačilo, protože běžně přes víkend najedu 500+ km. Takže nejspíš nějaký čas také budu taky muset vydržet u svojí benzinové plečky B-]
a kéžby se tak stalo :) klesne poptávka po ropě, sníží se její cena a najednou mi bude jedno, že živím 12 válců :)))btw. pokud netrolíš, tak jsem zvědavý, jak budeš co 250km nabíjet auto půl dne 😃
Máš doma čtyči fábie s tříválcovým HTPéčkem? K čemu? :-O
a já si zrovna před chvilkou říkal, kterého vola to napadne 😃ne, mám to pod jednou kapotou 😃 (F01 760Li)
Ve městě: 18.9, mimo města: 9.6, kombinovaná: 13.0to je pravda? Protože se mi to zdá na ten obsah celkem málo ja mam 3 litr a mesto mi to papa kolem 10-11
čím větší obsah, tím více to jde ovlivnit hlavně nohou na plynu...nerad mluvím o nějaké průměrné spotřebě, protože stačí, když nemám náladu na šneky a jsem někde kolem 25...pak jedu v menším provozu, pohodovou konstantní jízdou a jsem někde na 10-11...na dálnici bere při 160 jako 2.0TDI...
sory mam tam chybu ma tam byt "mimo mesto". Je fakt ze neni problem to tocit aby to papalo 25. Stejne ale vzhledem k objemu mas tu spotrebu dost nizkou.Ja na dalnici pri 160 mam kolem 12-14l a to jen udrzuji rychlost. btw to je atmosfera ne?
twin turbo, ale ty turba nemají moc vysoký plnící tlak, jsou tam jen pro plynulejší zátah motoru odspodu...proto to má taky "jen" 400kW...ta spotřeba je taková kvůli převodovce a řídící jednotce... 8 stupňů a v EKO režimu řadí výborně na spotřebu, motor moc nevytáčí... ale ber to jako extrémní případ, to přálo štěstí, nikdo nezdržoval, bylo sucho, nebyl protivítr a kdo ví co ještě 😃 většinou "na spotřebu" nejezdím, užívám si výkon motoru :)
To pak chapu, jo tak kdo by jezdil na spotrebu? 😃 bych pak mohl jezdit s HTP (Hovno To Pojede)
jako ono to HTP má při své maximální rychlosti větší spotřebu, než já při stejné 😃jak se říká...Hovno To Pojede 😃
Ja mam htp a zere mi to 5,8 - 6,2. V zime o pul litru vic. Neprsi na me a vzdy me vsude dovezla Fobie moje...:)
cena se nesníží, zvýší se a stejně tak její zdanění.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.