Europoslanec Lamassoure navrhuje zdanit SMS a e-maily

Diskuze čtenářů k článku

MilS  |  30. 05. 2006 14:09

Samozřejmě, že platba Spam to vůbec nevyřeší, velké firmy budou otravovat dále- nehledě na to, jak to kdo chce řešit ?? Když lze vytvořit schánku poslat spamy a zase to zrušit ?? Kdo pak bude platit emaily ?? Leda by poslanec "na hlavu" vymyslel, že příjemnce, aby se Unie nažrala. Jak už někdo zde správně napsal, postupně se cena zvedne,.... jako se vším, A kde je pak princip internetu, který do teď zaručoval volnost informací apod,... to by pak mohli zavést placený přístup na všechno a každému k počítači nařídit zavést potrubní poštu s platbou rovnou do Bruselu, kařdý den po vypnutí PC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobeš  |  30. 05. 2006 11:08

Takže pan Mamlas nebo jak se ta věc co to vymyslela bude zjevně soocialista :)) Pokud stát neumí hospodařit a nehodlá se to začít učit tak má zavést novou daň budeme hádat na co ? na nové mercedesy pro zbytečné politiky jako je tenhle ? Hehe připomíná mi to středověk kde když panovník neměl prachy vypsal prostě novou berni dle libosti, třeba z počtu oken, dveří... v rukou magorů jako je tenhl ejsou moderní technologie skutečně nebezpečné... jsou schopni změřit zvážit a spočítat vše... i když se uprdneme... jo jo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  29. 05. 2006 10:40

To je ale kus kokota. To víte, v Bruselu se to hemží hovadama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  28. 05. 2006 23:52

Spine vyjebane fasisticke, hitler spolu s komunistami bol oproti EU len slaby odvar. Hajzli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nosjara  |  28. 05. 2006 19:47

dvě daně na jednu věc.....nejen v rusku je všechno možný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  28. 05. 2006 22:37

Všechno je možný vždyť se u nás platí i DPH ze spotřební daně = daň z daně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  28. 05. 2006 17:09

Mno. Co dodat. Napadá mě teď spousta sprostejch slov, ktera by to vystihla. Každopádně je pravda, že tim by zabili e-maily stejně jako u nás wap. SMS by to podle mě přežily, ale platit za maily? Nechci tim říct, že s tim souhlasim, bože chraň, ale za SMS už se platí a někteří lidi by to ani nepoznaly. Samozřejmě klesla by používanost SMS, to určitě, a hodně.
Ale ty E-maily. E.maily jsou tak populární tím, že se za ně nemusí nic platit. Ani si nedokážu představit, jak by to probíhalo. A nakonech by se obchodní jednání místo e-mailů vedla po ICQ a Skypu. Teda dokud nezpoplatněj i VoIP a IM.
Vopravdu ty debilové viděj že něco funguje a už z toho chtěj profitovat. Proč radši nepřiškrtěj pomoc vyspělejm státům, vyneslo by jim to víc. Jinými slovy, měli by si tam udělat pořádek.

Nemůžu reagovat jinak než mým oblíbeným citátem:
Na světě jsou nekonečné jen dvě věci. Vesmír a lidská blbost....ale tou první si nejsem jistý. - Albert Einstein.

PS: Jednou v jedné anketě řikal jeden děda když zpoplatňovali už nevim co: To je hrozný. Zachvilku budeme platit podle kapacity plic i za vzduch....
No nezdá se Vám, že už se k tomu EU pomalu blíží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.ZUBR  |  28. 05. 2006 10:04

Už takhle je cena za jednu sms 1,19kč s DPH celkem vysoka, proč nedat každému na ústa měřič dechu a podle toho, kolikrát se nadechl zaplati vdechné a podle počtu výdechů výdechné. Samozřejmě by měly být i omezeny hluboké nádechy a výdechy, aby se nedalo moc ušetřit. Za nádech bude taxa 0,01€ a za výdech 0,015€, coz by za jeden rok zivota (vzhledem k frekvenci dechu 12x minutu - nebudu brat noc) dalo za nádechy 5259,6€ (za spotřebovaný kyslík) a za vyloučený oxid uhličitý 7889,4€, což by součtu dalo 13149€. Ve výsledku nás pak může jen mást, že z těchto peněz bude financována nějaká válka, nebo něčí soukromá dovolené v Dubaji. Dál se budou ničit pralesy, zvýší se ekoligická daň na obnovitelné zdroje energie - proč ne, kdo by nezaplatil za čerstvý vzduch. LIDI MYSLETE!! DEFENESTRACE JEŠTĚ NEVYŠLA Z MÓDY!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.ZUBR  |  28. 05. 2006 10:07

Omlouvám se, chybka se vloudila ... částky jsem zapoměl násobit 12 Ale obrázek si uděláte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  28. 05. 2006 01:15

Napadlo vas pri vsech tech urazkach ze by nicotne zpoplatneni emailu asi notne omezilo problem spamu??? Sice by pribyla dalsi administrativa, ale clovek by asi dal toho EUR 0.00x za obycenjny email kdezto spammeri asi tezko, ze???

Fakt jak tupe ceske hlavy obcas dokazou byti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janisimo  |  28. 05. 2006 08:18

Když už se jednou budou platit emaily, tak nic nebrání tomu, aby se částka časem zvedla, tak jako u všeho. Krom toho si myslim, že by bylo třeba vytvořit komisi na vybírání emailových poplatků. No a komise nemůže sedět na ulici, takže by se našla budova a obsadila úředníkama a tlumočníkama. Časem by se zjistilo, že je tam těch úředníků moc a začalo by se pracovat na jejich snižování. Aby nebyl dotčen chod úřadu pro vybírání emailových poplatků, tak by se vytvořila nová komise, která by posuzovala současný stav,..... ale mezitím by se zvedli ty poplatky a dvě nově vzniklé komise by se pouze přejmenovali. Platim za připojení a platim za programy(jsem Linoxový lenoch). Ne díky za email platit nemusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  28. 05. 2006 11:44

spam chodi hlavne z usa a ciny a zbytku asie (v souctu skoro 100%) ... vzhledem k tomu, ze mam v opere spam filter, tak nehodlam platit dan z emailu kvuli tomu aby mi prisel o jeden spam z tisice min
nemluve o tom, ze tahle dan by sla bez problemu obejit inteligentnimi smtp servery v zahranici
ad tupe ceske hlavy: ano dokazete taky takovy byt, jak jste predvedl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  29. 05. 2006 08:16

Spam? Kdepak... vzdyt nedohledaj odesilatele... maximalne to nekdo zaplati za nej a bude vysmatej. V nejhorsim pripade se zacne platit dan za prijaty maily... a spamovat zacne EU sama (;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SocPredator  |  29. 05. 2006 12:46

Pobavils
Mě teda hlavně nenapadlo, jak by daň z emailu chtěl vybírat? Asi by monitoroval schránky, ne? Ten člověk je úplně na hlavu, to ber jako fakt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MilS  |  27. 05. 2006 20:36

To je vidět , že hodlají žďímat z lidí, kde to jde. K čertu s celou unií i s jejími představiteli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hamlet  |  27. 05. 2006 20:23

co jeste vymyslej,zmrdi!!!Za chvilku budou danit i to,ze dejchame!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joklad  |  27. 05. 2006 18:48

Zbavte vola moci..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  27. 05. 2006 18:08

Jako to je drzost největší, snažit se vydělávat na nečem, o co sem se ani nezasloužil... Tohle už mě fakt zvedá ze židle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  27. 05. 2006 18:05

shodou okolnosti mi nedvno prisel odkaz na vide, ktere to celkem vystihuje http://ods.cz/volby2006/download/multimedia/klip2_high.mpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 05. 2006 20:50

Mne pripada, ze nekteří voliči ODS jsou snad retardovani! Precti si neco o tom poslanci. Zjistis, ze je z vladni francouzke pravicove strany a v EP je ve frakci spolecne s nasi ODS.
P.S:Davat sem odkaz na stranky ODS mi pripada docela neferove, az ubohe. Myslim, ze to s diskuzi vubec nesouvisi a redakce Mobilmanie by to dle meho nazoru mela smazat! Za reklamni volebni kampan byste si meli zaplatit (pokud se tedy nechcete dal chovat socialisticky).
P.S:A "vymejvaci" agitacni klipy p. Rence a spol. ala 50. leta KSČ asi nema cenu moc komentovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  28. 05. 2006 11:31

ad pravice ve francii a frakce s ods: tohle moc neznamena, protoze pravice-levice ve francii jsou jinak posunute nez u nas a strany v ramci jedne frakce v parlamentu jsou ruznorode jako duha
ad ods: jestli ten klip najdete jinde nez na strankach ods, tak se odkaz muzete hodit, ten odkaz jsem sem dal jako parodii na dane a byrokracii a dosta jsem ho od kamarada, ktery my ho poslal, kdyz jsem sel na financak kvuli chybne vyplnenemu danovemu priznani
ad placeni: nechapu proc bych mel platit "kampan" (podle me jen jeden prispevek na foru) ods
ad agitacni klipy: no aspon jsou vtipne a celkem vystihuji hlavni problemy se kterymi se jako drive zivnostnik, dnes spolumajitel male sro. setkavam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 05. 2006 23:43

No vida, typicke chovani clenu ODS. Dal bych ruku do ohne, ze mate na klope modrou sipku . Najednou je to vlastne jedno - pravice, levice (ve Francii). Ale kdyby byl pan poslenec od FR socialistu, to by tu bylo hallo... ze? 
Reklama na ODS? Proc za ni platit, kdyz to muze byt zadarmo (ovsem na neci ukor). Ze by socialisticke chovani?.
Ad klipy: Vtipne asi pripadaji jen priznivcum ODS. Mne osobne a treba i lidem, kteri se o politiku prakticky nezajimaji prijdou spise hloupe, nektere pasaze az ubohe.
Ja jsem take zivnostnick (podnikam v IT) a na financaku ani socialce jsem zadny vyraznejsi problem nemel (ikdyz nektere veci by se mohly rozhodne zjednodusit). Naopak, pri me chybe (zapomel jsem se podepsat do jedne kolonky) mi pani z financiho uradu pro Prahu 5 sama zavolala telefonem a byla docela ochotna... Nikoliv jako v urazejicich klipech od resirera Rence. Mozna by to chtelo jen trosku uvazovat, ze? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  29. 05. 2006 02:22

ad modra sipka: ani ji nevlastnim, natoz abych ji nosil a uz vubec nejsem clen ods ... muzete prosim dat tu ruku do ohne a dat sem odkaz na zaznam? rad se pobavim (delate v it, tak urcite budete mit po ruce kameru) ... verim, ze ukazate jak cestne se chovaji "neclenove ods" a dodrzite co jste napsal
ad klipy a financak: politika me zajima jen kdyz mi leze do zivota a socialisticky stat, ktery mi leze do zivota na kazdem rohu se mi opravdu nelibi a potom co jsem musel jet z prahy do zlina, abych resil neco na financaku, tak ten klip pro me byl aspon naplast, ktera to udelala zabavnejsi ... tady zalezi hodne na chovani (povaze) urednika a spravny stat nedava prostor pro subjektivni/naladove rozhodovani uredniku
ad uvazovani: uvazovat nad cim? ... nejak mi ta veta prijde vytrzena z kontextu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  27. 05. 2006 17:58

Za každé slovo, které pan poslanec Lamassoure vypustí z úst by měl zaplatit daň ve výši 1,5 eurocentu. Ostatní polanci by měli za každé slovo platit jednu desetiticínu centu. Jde sice o malé částky, ale to co tam zbytečně nažvaní by v souhrnu vyneslo docela značné částky.

Soudruh Lamassoure by se možná mohl zabývat tím, proč se evropský parlament stěhuje (včetně tun papírů v krabicích a pomocného personálu) mezi Bruselem a Štrasburkem. Tahle do nebe volající pitomost stojí pár desítek milionů euro ročně.

Když se hlasovalo o vstupu do EU, byl jsem proti. Právě kvůli tomu, že jsem se bál šíleností, které z Bruselu přijdou. Tahle předčila moje nejtemnější očekávání.

Jeden spoludiskutující tu říkal, že je to jen návrh. Bohužel, jakkoli dementní předpis, jakýkoli zpackaný zákon, jakákoli sebevětší blbost, která otravuje lidi a znemožňuje normální život začíná vždy návrhem. A pokud se o takovém návrhu nebude mluvit, pokud se jeho původci nebudou propírat (nebál bych se říct že i patřičně skandalizovat), tak má každý takový návrh daleko větší šanci projít. Řada příkladů (nejen) z našeho parlamentu ukazují, že řada poslanců vlastně vůbec neví o čem hlasuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  27. 05. 2006 18:19

aspon by se vic snazili mluvit k veci ... tohle by asi nebyl uplne spatny napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 05. 2006 17:53

Jsem pro zrušení zbytečných Europoslanců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyp  |  27. 05. 2006 16:49

ŽIDOVINA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurosceptic Insider  |  27. 05. 2006 16:38

Údaje ze stránek Evropského parlamentu:
Alain LAMASSOURE, Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů) a Evropských demokratů,Člen předsednictva, Francie, Union pour un Mouvement Populaire, narozen 10. února 1944, Pau, http://www.alainlamassoure.com

A teď spekulace:
Europoslanci si od roku 2009 uzákonili základní plat ve výši cca 6700 €, to je podstatně víc, než berou dnes, a zatím není jasné jak to ufinancovat. Takže tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurosceptic Insider  |  27. 05. 2006 16:38

Údaje ze stránek Evropského parlamentu:
Alain LAMASSOURE, Skupina Evropské lidové strany (Křesťanských demokratů) a Evropských demokratů,Člen předsednictva, Francie, Union pour un Mouvement Populaire, narozen 10. února 1944, Pau, http://www.alainlamassoure.com

A teď spekulace:
Europoslanci si od roku 2009 uzákonili základní plat ve výši cca 6700 €, to je podstatně víc, než berou dnes, a zatím není jasné jak to ufinancovat. Takže tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  27. 05. 2006 16:37

Jinak vidím, že když se říká, že průměrný návštevník internetové diskuze je blbec, tak je to pravda.

Bože, vy tady držkujete, jako kdyby se to už schválilo. Kolika z vás došlo, že jde pouze o NÁVRH? A že podobných blbých návrhů tam mají zhruba 150 denně a 149 z nich se nedostane ani k prvnímu čtení (nebo jak postupje ta chronologie úkonů). No jo, jenže vyste tu zase všichni chytří jak rádio. Tamten nadává nad nemožným dvojím zdaněním (očividně neví, že mnoho věcí je zdaněno mnohonásobně, ale to mu nevadí), tamten zas kříčí něco o platech europoslanců (jestli jim závidíte, tak se do voleb můžete přihlásit taky) a obecně se tu pindá a nikdo neví proč. Pro nic. To je ono.

Prostě je to jen návrh. Co kdybysme začali rozpitvávat VAŠE debilní nápady? Podle toho, jak se vyjadřujete v diskuzích jich máte (skoro) všichni hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  27. 05. 2006 17:32

a) ze se nekdo rozciluje uz nad navrhem neni od veci, cim vice a cim vice nahlas se budou lide rozcilovat, tim rychleji bude zakon smeten ze stolu
b) ad mnohonasobne zdaneni - samorejme tu je, ale to nic nemeni na tom, ze je absolutne nemoralni, tudiz i drzkovani nad dvojim zdaneni je relevantni (mimochodem jde o to, jak si budeme vykladat termin mnohonasobne zdaneni - je to napr. to, ze ja si koupim rohlik, zaplatim dph, vyrobce zaplati dan ze zisku, dodavatel mouky zaplati taky dan ze zisku atd? - vetsinou se za dvoji zdaneni bere dvoji zdaneni u prijmovych dani - pri transferu zisku (nejdriv zdanen zisk, pak zdaneny dividendy) - to resi prislusne direktivy, ikdyz nerikam ze double-taxation neni sirsi pojem, nez jak jsem ho uvedl
3) je relevantni stezovat si na platy MEP, pokud to nekomu vadi, a to z toho duvodu, ze jsou ve vysledku placeni z nasich dani, nevidim jediny duvod, proc, kdyz se na tom nekomu neco nelibi, proc by mel hned kandidovat do EP, nesouhlas se da vyjadrit i janak
4) nevim jestli se tady pinda pro nic za nic, ale kazdopadne tvuj/vas prispevek ke kvalite diskuse moc neprispel..

tak to vidim ja..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  27. 05. 2006 19:05

Můj příspěvek neměl zkvalitnit diskuzi (to už nejde) ale jenom a pouze na*rat co nejvíc lidí (doufal sem, že mi někdo napíše, jakej jsem blb a tak).
¨
Docela mě točilo, jak se tu všichni plácají po zádech jak jsou skvělí a jací jsou europoslanci a spol. hlupáci a jak oni by to všechno vymysleli líp, levněji a chytřeji. A přitom je tu půlka vykřikujících lidí mnohem hloupějších než pan Lammasoure (možná i já). Jenže tady - v "anonymitě" internetu jsou všichni generálové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taky  |  27. 05. 2006 16:36

Kolega poslanec má pravdu. Jen informaci doplním - odborná komise, tvořená z poslanců a jejich rodinných příslušníků již schválila počítadlo, které se bude starat a tarifikaci SMS zpráv. Je připojitelné ke každému mobilnímu telefonu a o odečítání stavu se starají specielně proškolení zaměstnanci Finančních úřadů.
Zařízení je k vidění zde: http://www.iht-pup.com/fotogalerie/p1010057l.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tony  |  27. 05. 2006 15:18

Nikoho jineho nez social komunistu takova zrudnost nemuze napadnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 05. 2006 14:39

Koukam, ze nekteří zde diskutujici se tu opet opreli do "socanu", kteří vzdy muzou za to nejhorsi, ze? Chtel bych jen upresnit, ze p. Lamassour je clen francouzke vladni pravicove strany a poslanec Europarlamentu za frakci Evropske lidove strany, ktera ma v Europaralmentu momentalne majoritu a k jejichz idealum se velmi hrde hlasi nase (pry pravicova) ODS. ODS je samozrejme soucasti teto frakce... Tak to jen tak mimochodem - pro upresneni !
Jinak samozrejme s timto stupidnim navrhem absolutne nesouhlasim. Obecne uz jsou jiz vsechny telekomunikacni sluzby zdanovany vice nez dostaecne!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  29. 05. 2006 14:31

No hej, lenže pravica vo Francúzsku je nanajvýš tak niekde v strede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EuroSkeptik  |  27. 05. 2006 14:35

Navrhuji vystoupit z Evropské unie, takovou debilitu jsem ještě neslyšel. Kam zajde evropská byrokracie a šikana ? Nejdřív to byly populistické návrhy na tvrdou regulaci roamingu a nyní další zdanění SMS ? Proberte se páni politici. Prezident Klaus je chytřejší než celý evropský parlament, hlavně, že jste na něho kydali špínu a on jediný se nespletl, když šel na horu Blaník, když jsme vstupovali do EU. Václav Klaus dobře věděl o nebezpečí evropské integrace. A za dalších pět let se zavedou další daně na toaletní papír, na to, že dýcháme čerstvý toxický vzduch, daň na vodu a také daň, že vůbec existujeme, pak navrhnou zavést daň na novorozeňata. Že by se evropští byrokraté učili od pana Bursíka ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patt  |  27. 05. 2006 11:54

Lepsie by bolo keby europoslancom znizili plat na 1000 euro mesacne a hned bude dost penazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  27. 05. 2006 13:03

Určitě. To se jim to zvyšují daně, když oni to mají ve služebních nákladech (ty SMS a maily) -> rozbít jim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirne  |  27. 05. 2006 11:18

Pán by si "měl omévat přirození vlažnó vodó".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čestmír Srneček  |  27. 05. 2006 11:17

Že jsme do tý Unie vůbec Lezli... Kdo tam chtěl???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  27. 05. 2006 16:30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  27. 05. 2006 22:35

já taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
José Ždimera  |  27. 05. 2006 22:59

Taky vy dva plaťte i za mne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  27. 05. 2006 11:17

Omlouvám se,že je to tady třikrát.Pořád mně to hlásilo error.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  27. 05. 2006 22:36

No jo, ty tady budeš asi novej, co... Jinak bys totiž znal základní pravidlo na Živě, Mobilmanii a spol.: Když se objeví chybová hláška, zpráva je pravděpodobně odeslána.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  27. 05. 2006 11:15

Za chvíli jsou tady volby,tak jsem zvědavý,jak se u nich všichni ukážete.Toto je čistě socanský výmysl a ti naši by se k němu hnedle přihlásili.Takže pryč se socanama!A koho budu volit?Když slyším některé "nápady" z druhé strany,tak asi nikoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  27. 05. 2006 11:14

Za chvíli jsou tady volby,tak jsem zvědavý,jak se u nich všichni ukážete.Toto je čistě socanský výmysl a ti naši by se k němu hnedle přihlásili.Takže pryč se socanama!A koho budu volit?Když slyším některé "nápady" z druhé strany,tak asi nikoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 05. 2006 00:21

Vychladni. Sice jsou všichni posranci jedna pakáž, ale zmiňovaný nepřítel lidu je "Evropský Lidovec"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobeš  |  30. 05. 2006 11:14

Po socanech sou lidovci hned druhá nejhorší pakáž :)))
jo zapoměl sem na komouše :) al ety patřej do tý první kategorie... není mezi nima rozdíl .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  27. 05. 2006 11:14

Za chvíli jsou tady volby,tak jsem zvědavý,jak se u nich všichni ukážete.Toto je čistě socanský výmysl a ti naši by se k němu hnedle přihlásili.Takže pryč se socanama!A koho budu volit?Když slyším některé "nápady" z druhé strany,tak asi nikoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 05. 2006 14:30

Abych Te uklidnil, to neni socansky navrh. Nez zacnes o necem zvastat, over si fakt, priteli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maniac  |  27. 05. 2006 10:55

tak to uz je aj na mna moc, ma chut sa niekto pridat k hnutiu proti dementom a byrokratom v EU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peajea  |  27. 05. 2006 10:14

zabozrout vymastenej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yngwie  |  27. 05. 2006 09:30

Tak aspon vsichni prejdou na Gibo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  27. 05. 2006 10:07

Spis at jdou vsichni do prd.le!
A mevidim duvod, proc zdanovat neco, co uz zdanene je. Platim DPH za kazdou textovku? Platim. Platim DPH za pripojeni k netu? Platim. Tak at se jdou vysr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  27. 05. 2006 14:18

Časem třeba zpoplatní i Gibo, ICQ, Skype atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  27. 05. 2006 09:28

Těžko proveditelný, ale ne pro eurobyrokrata. Záchody by se musely přebudovat, zhotovit na nich nějaké "registrační" váhy, které by data on-line přenášely do Bruselu. Pokud by z někoho dlouhou dobu nic nevyšlo, svědomitý bruselský byrokrat by kontaktoval naše přicmrndálky socialisty. Ti by s finanční policií rychlého nasazení vnikli do domu a v zájmu vašeho zdraví - již jste dlouhou dobu neměl stolici - by vás převezli zdarma na vyšetření a doměřili daň a penále, to v případě, že jste zdráv. Pokud jste byl na dovolené a vykonával stolici tam nebo pokud chodíte pouze v práci, je zcela vaší chybou, že jste se nezaregistroval na příslušný jiný hajzl. Aby se zcela zamezilo daňovým únikům, měly by být zřízeny pouze veřejné záchody s registračními váhami, které by údaje přenášely přímo "hajzlbábě" do registrační pokladny. Pokud to na vás přijde mimo dosah záchodu, musíte s tím počítat a být vybaven přenosným záchodem s registrační váhou. Pravda, nemusí se přiznávat každá stolice a prostor pro daňové úniky je stále velký, proto pro zjednodušení by bylo možné využít stoliční paušály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jano  |  27. 05. 2006 09:06

SMSky su uz zdanene, nech si zdani dvojnasobne tu jeho blbu hlavu
obcas ma kde-kto nejaky "skvely" napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 05. 2006 09:01

Od té doby co si luza na náměstích povraždila elitu, je to zaprděný komoušský stát, který nemůže přenést přes srdce, že ztratil na významu a vymejšlí 3,14čoviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivoš Boháček  |  27. 05. 2006 08:40

Z něčeho se ty sociální rozpočty platit musí, ne? Jinak: koryta adieu ....
Proč myslíte, že se tak hrnou do přijímání nových členských zemí? Protože nás mají rádi?
Nebo proto, že ty rozpočtový průsery nejsou tolik vidět kdž se rozmělní v desítkách milionů nových obyvatel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
controlP  |  27. 05. 2006 08:28

Celej ten slavnej parlament, komisi, radu a buhvicojeste by meli rozpustit. A ty co v nich sedi taky. I s tlumocnikama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivoš Boháček  |  27. 05. 2006 08:42

Jo. Udělají z nich další nezaměstnaný. A podpory jim vyplatí z čeho? Kdepak, milej zlatej, to zamázneme my. Všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
controlP  |  27. 05. 2006 08:44

Neudeleji z nich nezamestnany. Sem rikal rozpustit. Nejlip nejakou kyselinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  27. 05. 2006 08:22

njn, komunisticko/socialisticko/sociální EU zase něco vymyslela...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
q  |  27. 05. 2006 08:09

Je zřejmé, že to navrhl Francouz! Díkybohu je správa daní, díky Velé Británii, oblastí výlučné pravomoci členských států.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  27. 05. 2006 09:40

no ve vylucne pravomoci - podivej se na DPH, na sblizovani danoveho zakladu, na direktivy o zdaneni, atd. ono to s tou vylucnosti je jen takova pohadka pro obcany, fakticky tady probiha (a bohuzel bude probihat) velmi silna danova konvergence (na bazi narizeni a direktiv, ne dobrovolna)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  27. 05. 2006 19:15

EU by mela naprosto spickove ekonomicke vysledky nebyt cerne diry v podobe dotaci francouzskym farmarum! Do neschopnych francouzskych farmaru se dnes lije nemala cast rozpoctu EU. Prijde mi tak jako naprosta drzost snazit se dostat jeste vice penez (predevsim) od zbylych clenskych statu (resp. jejich obyvatel) EU, aby si Francouzi mohli nechat ten jejich vynosny biznis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  29. 05. 2006 07:44

Neco mi naseptava, ze kdyby byl vynosnej, tak by neslo o cernou diru (;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a8n  |  02. 06. 2006 20:46

Výnosný byznys znamená to, že si na tom zúčastnění pěkně mastí kapsu. Správně by měli zrušit veškeré dotace zemědělcům. Jo a nejsou to jenom Francouzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenal  |  27. 05. 2006 08:00

Za chvíli ještě budem platit i vydejchanej vzduch - jen aby si někdo napakoval kapsu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sep  |  27. 05. 2006 08:07

Co kdyby si vsichni postizeni za jim navrhovanou castku najmuli poradneho hitmana? Tomu bych rikal demokracie v praxi ... jinak je to samozrejmeuplnej d ... l , kterej ohrozuje uplnej rozvoj ekonomiky ... predpokladam, ze dement je socan nebo lidovec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 05. 2006 00:17

Lamasour je člen frakce "Evropských Lidovců", jejímiž členy jsou z našich stran na rozdíl od socanů právě ODS, černoprdelníci, Železňáci a Zieleňáci...
Ale bez ohledu na stranu, dotyčný pan posranec zřejmě zapomněl že k těmto účelům se už platí DPH.
Zřejmě si vzal za své nápad jistého "liberálního" profesora ekonomie, který kdysi v diskusi na téma DPH a OpenSource nahlas uvažoval o tom, že i "software zdarma" (tedy v podstatě obdoba e-mailu, který je na rozdíl od klasických poštovních služeb taky zdarma a uživatel si hradí jen náklady na médium) by se mohl danit na základě jakési "obvyklé ceny odpovídajícího komerčního software", kterou by k němu příslušný úředník stanovil jako ušlý zisk státu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mek  |  28. 05. 2006 01:42

Plácáš nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xko  |  27. 05. 2006 08:19

jestli chce více peněz do EU tak by měli zrušit zasedání europoslanců... protože, když každej musí mít sebou aparát o x desítkách lidí (každej min. skoro dvacet tlumočníků pro každou z řečí v EU)... mohli by "schůzovat" přes NET v povinné angličtniě - ušetří se i za cestáky a hotely a x dalších lidí a výsledek bude stejnej až na to že se ušetří stamiliony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  29. 05. 2006 07:43

Hlavne jejich kazdomesicni stehovani (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yngwie  |  27. 05. 2006 09:29

A nebo všichni přejdou na Gibo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor