Eurotel GSM banking pro zákazníky ČS

Diskuze čtenářů k článku

your  |  27. 04. 2002 07:57

Dle sdělení na zelené lince CS je možno pomocí SIM Toolkit ovládat pouze jeden účet .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 04. 2002 07:51

Je to pěkné. Hmmm... Aktivace zadarmo. Hmmmm.... Jenže na stránkách www.csas.cz jsem si přečetl, že tato sranda by mě stála 50 Kč měsíčně. A to už mi za to tedy nestojí. To si raději občas do té spořitelny zajdu a ušetřím ročně šest stovek. To opravdu všichni ostatní chodí tak často do banky, že se jim to vyplatí ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Click  |  26. 04. 2002 08:46

Chce to jenom dobře číst, protože se jedná o jinou službu (SMS banking)...nevím proč to tam uvádějí. SIM Toolkit se ve spořitelně jmenuje GSM banking - SIM Toolkit a stojí pro sporožiro 5,- káchlí měsíčně! což je absolutně nejlevnější na trhu. Ta služba GSM banking (bez dovětku SIM Toolkit) je pouze klasické SMS zprávy bez využití Toolkitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 04. 2002 11:27

Jo, jenom je to přesně naopak. Za těch 5Kč je právě ten nezabezpečený SMS banking (bez toolkitu), který lze používat z jakéhokoli operátora (i Oskar), ale má mizernou bezpečnost a ČS ho bude v květnu definitivně rušit. Za GSM Banking (SIM Toolkit) se má účtovat skutečně 50Kč/měsíčně s tím, že do zrušení původní SMS služby účtují jen těch 5,-  a do té doby by rádi nabrali dost klientů, aby si zvykli a těch 50,- pak platili. Také byly zastaveny nové aktivace W@P bankingu, aby ho klienti nevolili jako alternativu těch 50,- (s GPRS by vyšel mnohem levněji při srovnatelném komfortu). 

Podobně je to s přechodem Sporotelu na Servis 24 - kdo dobrovolně přešel dřív, měl ho levnější než Sporotel, po (ne)dobrovolném převodu zbytku klientů v květnu to už nebude pravda (.

Bohužel, vzhledem k tomu, že zdražují i ostatní banky (např. e-banka) mohou si to ti ničemové dovolit. Operace na přepážce jsou taky nesmysl (zoufalý poplatky a fronty). Jedinou trochu použitelnou alternativou je Internet Banking za 10,-/měs., ale chodí mizerně (teď např. dva dny nešel vůbec) a nenajdete tam ani přehled transakcí (. Mimo jiné, to že IB "někde" nefunguje zveřejnili nenápadnou zprávičkou po dost dlouhý době - mezi tím jsem (já blbec!) dvakrát přeinstaloval Javu, protože hlásila chybu apletu, což jsem (výjimečně neprávem) přičítal jako obvykle Bilu Gatesovi .   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Click  |  26. 04. 2002 11:58

Nevím, kde berete tak zkreslené informace. Spořitelní GSM banking - SIM Toolkit mám již s RDM  (resp. manželka) a nyní jsem si zřídil i Eurotel k mému sporožiru  (bohužel nejde k jednomu sporožiru mít oba operátory...). Spustěj to sice od 2. května, ale mají nějaký "pilot" (nebo jak to nazývaj) jenom pro vybrané klienty, tak jsem se jim přihlásil  a můžu to využívat už od minulého týdne. Cena za RDM 5,- Kč a u Eurotelu to má být také za stejnou cenu (jiná položka k tomu ani v sazebníku není - ten ale na netu není nutné hledat, prostě ho tam spořitelna nemá kompletní...hurá na pobočku). Ovšem pro běžný účet, kde mám RDM SIM Toolkit je to již za pade - to je pravda (ten mám ale jako podnikatel).

Pokud mám dobré informace - a věřte, že mám - tak minimálně do konce roku se s cenou nemá hnout. I když za ten směšný (oproti jiným bankám) poplatek 5,- Kč to dlouho nevydrží. Zvlášť, když ještě dostanu 5,- Kč slevu za vedení sporožira (v důsledku je GSM vlastně zadáčo).

Myslím, že s Eurotelem spořka má docela můj obdiv (v její rychlosti), protože je první z velkých bank (no, Komerčka nechce GSM, raději nechá všechny klienty stupidně volat s operátorem) i s dobíjením kreditu - to nemá ani naše jednička v přímým bankovnictví eBanka (a to se divím).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 04. 2002 12:02

Vycházel jsem ze stránky ČS, kde je skutečně uvedeno 50Kč za službu GSM Banking.

http://www1.csas.cz/servlet/RedirectServlet?pageID=1542&itemId=172

Protože jsem chtěl mít ve věci jasno, zavolal jsem na zelenou linku spořitelny, kde po chvíli objasňování mé otázky jednak sdělili že to SIM Toolkitové bankovnictví stojí 5 Kč a jednak mi dali další číslo na jinou zelenou linku, kde jsem se dozvěděl, že služba GSM Banking je skutečně jiná služba, stojí opravdu 50 Kč, týká se jen běžných účtů. Na stránkách spořitelny je tedy chyba, kterou tímto vzali na vědomí. Služba GSM Banking polmčka SIM Toolkit stojí opravdu jen 5 Kč a navíc člověk dostane slevu 5 Kč za vedení účtu, takže je to vlastně zadarmo. Vzhledem k tomu, že zřízení je zdarma, nic nebrání tomu si to vyzkoušet a kdyby to v budoucnu neúměrně zdražili, není nic jednoduššího, než to vypovědět. Akorát pro Eurotel běží do konce měsíce pilotní provoz, takže zájemci musí počkat až do 5.2. S okřídleným koněm to již nějakou dobu běží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lacey  |  25. 04. 2002 09:53

Jak je to u Eurotelu, kdo provadi autentifikaci uzivatele k bankovnimu uctu, u TMO je to primo banka, ale u ET jsem slysel, ze to dela primo sam a pak nasledne komunikuje s bankou, proto tak snadna aktivace u jakekoliv banky. Nechci byt paranoik, ale je to bezpecne, kdyz mi dekoduje zpravy prave ET a ne primo banka??....mozna to tak neni a ja se mylim, muze mi to nekdo vysvetlit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee.yellow  |  25. 04. 2002 10:42

Opak je pravdou.

Bankovni aplikace, kterou používá ET,  je o dve generace pred starou SIMTOOLkitovou technologii, kterou dodnes používá Paegas.

Je to dano i casovym odstupem mezi spustenim u ET a PG.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lacey  |  25. 04. 2002 11:45

Ale nic jste tim nevysvetlil, tedy ma otazka stale trva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
click  |  25. 04. 2002 21:35

Samozřejmě, že Eurotel neprovádí žadné ověření s bankou - naopak! Eurotel z důvodu bezpečnosti vůbec nesmí mít přístup k takovým informacím. Jednoduchá aktivace (aktivační SMS zprávou bez nutnosti nahrávání čehokoli na SIM kartu) je provedena tím, že menu GSM banking je rovnou "vypáleno"  na SIM kartě od výrobce a banka pouze menu "zviditelní" tou SMS zprávou. Ale co je hlavně SUPR, je Dobij Go rovnou z mobilu a ještě je možné nabít kredit i  někomu jinému!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 04. 2002 08:34

Je to super!
Konecne to muzu zacit taky vyuzivat.Jen by me zajimalo jestli mi GSM Banking bude podporovat moje sim toolkitova karta eurotelu kterou jsem si vymenil asi pred rokem?Nebo si ji budu muset nechat vymenit znova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  25. 04. 2002 09:47

jestli mas simku s juice a toolkitem, tak ji menit nebudes. jak je v clanku - jen zajdes do banky, tam ti smskou aktivuji banking, je to akce na 5 minut, nic to nestoji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  25. 04. 2002 00:56

KONEČNĚ JOOOO.

Celou dobu sem čekal na GSM Banking u ČS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  25. 04. 2002 00:56

KONEČNĚ JOOOO.

Celou dobu sem čekal na GSM Banking u ČS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos H.  |  24. 04. 2002 23:13

Bude to fungovat i k obsluze beznych uctu nebo jen sporozirovych?

Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  25. 04. 2002 00:36

Pokud to bude alespoň trochu podobné jako u PG, tak by to mělo podporovat oba typy účtů. Mimochodem, setkal jsem se už s GSM bankingem u tří bank (všechny na platformě PG) a ten spořitelní je bezkonkurenčně nejhorší.

A ještě poznámka, víte, že v této službě jsou čeští operátoři na absolutní světové špičce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee.yellow  |  25. 04. 2002 11:25

Nechapu, z ceho vyvozujete zaver, ze GSM banking je u CSAS bezkonkurencne nejhorsi?

Mam jej od prvniho dne po jeho spusteni (u SCAS ) a naprosta spokojenost.

Odpovedi do 20s, moznosti prace s uctem jsou asi ze vsech GSM bank postavenych na SIMTOOLkitu nejpropracovanejsi ....

Mel jsem tu moznost porovnat to same u CSOB a GE ....... nic moc ...

Takze zase jen hloupe  keci ..............

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
click  |  25. 04. 2002 21:37

Ano! Je možné obsluhovat jak sporožiro, tak běžné účty a to vše včetně možností dobíjení kreditu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor