Eurotel a silné výpadky CDMA

Diskuze čtenářů k článku

USER  |  19. 02. 2005 13:55

POKUD MÁTE CDMA, TAK SE PŘIDEJTE - JE TO I VE VAŠEM ZÁJMU. NA ÚTERÝ 1.3. JE OD 9:00 RÁNO AŽ DO 9:00 NÁSLEDUJÍCÍHO DNE VYHLÁŠENÝ "DEN VZDORU".

Smyslem je, přimět Eurotel vyšším zatížením sítě k tomu, aby dostál svým slibům o vysokorychlostním internetu, vhodném pro "stahování hudby a filmů" jak hrdě prezentoval. Aby si uvědomil, že si nemůže se svými zákazníky beztrestně zahrávat. Nedořešené technické problémy a omezování některých služeb činí v mnoha případech CDMA kvalitativně horším připojením, než je GPRS. Je smutné, že za daného stavu neřeší ISP vlastní technické problémy, ale místo toho se intenzivně věnuje náboru dalších klientů, kteří rozhodně nepřispějí ke zvýšení průchodnosti místy silně přetížené sítě.

Na http://www.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=40646&reakce=40646 , nebo na http://anon.free.anonymizer.com/http://www.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=40646&reakce=40646 (anonymně) je vlákno, kde pozlobení uživatelé CDMA domlouvají na tom, jak pomocí zvýšeného objemu stahování dat (současné stahování Linuxových distribucí účastníky akce) přinutit Eurotel, aby dostál svým původním závazkům.

CDMA, pomalejší, nespolehlivější a v neposlední řadě provázené neplněnými mediálními sliby je pro část uživatelů, vázaných poměrně nemravnou a téměř nevypověditelnou smlouvou, nepoužitelným připojením s ohledem na jimi plánované využití (z mediální kampaně Eurotelu neplynulo nic o omezování P2P sítí, natož o problémech se stabilitou připojení a přetížených oblastech...)


Citace jednoho výmluvného příspěvku:

"Pokud je na http://www.nix.cz/graf2/switch_16_2_4.html zobrazen tok přes CDMA, tak max. denní dat. tok je 180 mbps. Je-li celkem 30 000 lidí s CDMA přípojkami, potom je průměrný datový tok na existující přípojku ve špičce 100 kbps (průměr na počet připojení, ne tedy na aktuálně připojené).

Protože pravděpodobně nikoliv nepodstatná část nepřijímá trvale běžící streamy, ale stahuje po malých kvantech (surfování, pop...), tak se nedá bez znalosti jiných statistických údajů odhadnout počet aktuálně připojených,

Ve špičce bývá zobrazována průměrná rychlost (dsl.cz) pod 200 kbps, za předpokladu neomezené kapacity sítě sítě by stačilo na zdvojnásobení datového toku cca 1000 lidí (z těch, kteří v onu dobu trvale nestahují), na zvýšení o 10 % pouhých 100 lidí, na oněk cca 5 %skoku v době zavedení/zrušení FUP pouhých 50!!!

Pochopitelně, čím více, tím lépe, ale netřeba se obávat nízké efektivity - stačí cca 0,17% menšina (o více než řád méně, než je homosexuálů v populaci )

Z grafu nixu vyplývá, že oněch 180 Mbps nebylo v rámci kalendářního roku překročeno, možná se z toho dá usoudit, že existuje nějaká horní limita dat, ke které se ET přiblížil. Možná právě proto omezuje co může, protože o co sníží stávající datový tok, to může rozprodat formou dalších přípojek.

To je také patrně důvod, proč se "nesosači" nemohou dočkat zlepšení - omezení se nedělají kvůli nim, ale kvůli přílivu dalších...

Zkusit to k 1.3.? Proč ne, je to den, jako jakýkoliv jiný... Mělo by ale o tom vědět co nejvíce lidí, takže bychom měli všichni informovat kde se dá - alespoň na jednotlivých fórech. Času je zatím dost a účast je zapotřebí co nejvyšší.

Na závěr ještě poznámka - na http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?PG=1&ARI=121504&CAI=2114 je moc zajímavé srovnání - odcituju: "Následující graf ukazuje podíl jednotlivých rychlostí při měření. Rozsahy jsou v 50kbit rozestupech, hodnotě 100 tedy odpovídají rychlosti 100-149 kbit/s, 150 pak odpovídá 150-199 kbit/s. Dobře je vidět, že nejvíce uživatelů CDMA dosahuje rychlostí 100-149 kbit/s, zatímco u ADSL je většina uživatelů soustředěna na horní hranici rychlosti, tedy 400-450 kbit/s. Ač je tedy v průměru CDMA o třetinu pomalejší než ADSL, většina uživatelů bude ve skutečnosti pociťovat spíše čtvrtinovou rychlost." Podívejte se prosím na graf na onom linku (Podíl jednotlivých rychlostí u ADSL a CDMA) - je to velmi smutný pohled.

Eurotele, Eurotele, kde zůstaly tvoje sliby..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
USER  |  19. 02. 2005 13:51

POKUD MÁTE CDMA, TAK SE PŘIDEJTE - JE TO I VE VAŠEM ZÁJMU. NA ÚTERÝ 1.3. JE OD 9:00 RÁNO AŽ DO 9:00 NÁSLEDUJÍCÍHO DNE VYHLÁŠENÝ "DEN VZDORU".

Smyslem je, přimět Eurotel vyšším zatížením sítě k tomu, aby dostál svým slibům o vysokorychlostním internetu, vhodném pro "stahování hudby a filmů" jak hrdě prezentoval. Aby si uvědomil, že si nemůže se svými zákazníky beztrestně zahrávat. Nedořešené technické problémy a omezování některých služeb činí v mnoha případech CDMA kvalitativně horším připojením, než je GPRS. Je smutné, že za daného stavu neřeší ISP vlastní technické problémy, ale místo toho se intenzivně věnuje náboru dalších klientů, kteří rozhodně nepřispějí ke zvýšení průchodnosti místy silně přetížené sítě.

Na http://www.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=40646&reakce=40646 , nebo na http://anon.free.anonymizer.com/http://www.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=40646&reakce=40646 (anonymně) je vlákno, kde pozlobení uživatelé CDMA domlouvají na tom, jak pomocí zvýšeného objemu stahování dat (současné stahování Linuxových distribucí účastníky akce) přinutit Eurotel, aby dostál svým původním závazkům.

CDMA, pomalejší, nespolehlivější a v neposlední řadě provázené neplněnými mediálními sliby je pro část uživatelů, vázaných poměrně nemravnou a téměř nevypověditelnou smlouvou, nepoužitelným připojením s ohledem na jimi plánované využití (z mediální kampaně Eurotelu neplynulo nic o omezování P2P sítí, natož o problémech se stabilitou připojení a přetížených oblastech...)


Citace jednoho výmluvného příspěvku:

"Pokud je na http://www.nix.cz/graf2/switch_16_2_4.html zobrazen tok přes CDMA, tak max. denní dat. tok je 180 mbps. Je-li celkem 30 000 lidí s CDMA přípojkami, potom je průměrný datový tok na existující přípojku ve špičce 100 kbps (průměr na počet připojení, ne tedy na aktuálně připojené).

Protože pravděpodobně nikoliv nepodstatná část nepřijímá trvale běžící streamy, ale stahuje po malých kvantech (surfování, pop...), tak se nedá bez znalosti jiných statistických údajů odhadnout počet aktuálně připojených,

Ve špičce bývá zobrazována průměrná rychlost (dsl.cz) pod 200 kbps, za předpokladu neomezené kapacity sítě sítě by stačilo na zdvojnásobení datového toku cca 1000 lidí (z těch, kteří v onu dobu trvale nestahují), na zvýšení o 10 % pouhých 100 lidí, na oněk cca 5 %skoku v době zavedení/zrušení FUP pouhých 50!!!

Pochopitelně, čím více, tím lépe, ale netřeba se obávat nízké efektivity - stačí cca 0,17% menšina (o více než řád méně, než je homosexuálů v populaci )

Z grafu nixu vyplývá, že oněch 180 Mbps nebylo v rámci kalendářního roku překročeno, možná se z toho dá usoudit, že existuje nějaká horní limita dat, ke které se ET přiblížil. Možná právě proto omezuje co může, protože o co sníží stávající datový tok, to může rozprodat formou dalších přípojek.

To je také patrně důvod, proč se "nesosači" nemohou dočkat zlepšení - omezení se nedělají kvůli nim, ale kvůli přílivu dalších...

Zkusit to k 1.3.? Proč ne, je to den, jako jakýkoliv jiný... Mělo by ale o tom vědět co nejvíce lidí, takže bychom měli všichni informovat kde se dá - alespoň na jednotlivých fórech. Času je zatím dost a účast je zapotřebí co nejvyšší.

Na závěr ještě poznámka - na http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?PG=1&ARI=121504&CAI=2114 je moc zajímavé srovnání - odcituju: "Následující graf ukazuje podíl jednotlivých rychlostí při měření. Rozsahy jsou v 50kbit rozestupech, hodnotě 100 tedy odpovídají rychlosti 100-149 kbit/s, 150 pak odpovídá 150-199 kbit/s. Dobře je vidět, že nejvíce uživatelů CDMA dosahuje rychlostí 100-149 kbit/s, zatímco u ADSL je většina uživatelů soustředěna na horní hranici rychlosti, tedy 400-450 kbit/s. Ač je tedy v průměru CDMA o třetinu pomalejší než ADSL, většina uživatelů bude ve skutečnosti pociťovat spíše čtvrtinovou rychlost." Podívejte se prosím na graf na onom linku (Podíl jednotlivých rychlostí u ADSL a CDMA) - je to velmi smutný pohled.

Eurotele, Eurotele, kde zůstaly tvoje sliby..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_vsech_siti  |  25. 01. 2005 08:10

Mam CDMA od 11.11.2004 a musim rict, ze jsem naprosto spokojeny, jak s rychlosti, tak se stabilitou. jediny problem byl ve win 98, kdy po 5ti hodinach prestaly tect data. V xp tento problem neni.Mam jeden a porad ten samy modem.(prvni modem) nevypina se, nehreje se. a pripojim se bez pronlemu. rychlsot pres den cca 400kbps.. v noci mnohem vice.
pro zajemce muzu dat screen pokud neveri.
a pro rypaly.. IP adresa nepatri CDMA, mozna to bude tim, ze jsem ted v praci...

Tak a ted to mne!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LuftWaffle  |  24. 01. 2005 20:39

... tak to bych tu asi nemel psat, ze mi jede nekolik mesicu bez vypadku non-stop  clovek pak ani nevi, kam ho dal... a to byl prvni kus....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Retikula  |  24. 01. 2005 17:24

Ahoj,

rikal jsem si, ze bych mel dat take sve slovo do pranice. CDMA od Eurotelu pouzivam od srpna 2004. Nejprve jsem byl zoufaly - a to hodne. Denne jsem dvakrat, trikrat jezdil do prodejny, resil problemy, menil pristroje. Celkem jsem jich mel PET. Nakonec jsem se vratil ke ctvrtemu kusu, ktery zlobil relativne nejmene. CElou dobu jsem se potykal s tim, ze modem se po hodine neaktivity odpojil ze site. Sice se tvaril, jako pripojeny, ale kdyz jsem zadal jakoukoliv akci, vse bylo nedostupne a netekla zadna data. Byl odpojeny. Musel jsem se
'odpojit' a znovu pripojit a pak to zase slo. Nekdy jsem musel resetovat PC. Muj ctvrty kus ale funguje jinak. Po hodine necinnosti se sice odpoji take, ale zaroven opravdu shodi spojeni, takze se PC jiz netvari jako pripojene a pri nasledujicim pozadavku mi nabidne okno moznosti pripojeni. To mi vyhovuje. Proste se znovu pripojim a zase to jede.

Celkove bych to hodnotil jako velmi povedene pripojeni. Je to sice trochu drazsi, nez jsem byl zpocatku za sluzbu zaplatit, a bylo by prima, kdyby to stalo kolem 800, ale to uz je detail. Jsem hodne spokojen, behem poslednich dvou mesicu rychlost VELMI vzrostla, slape to jako vino i s malinkou antenkou, mohu se pripojit kdykoliv chci a delat co chci a ne jen hlidat impulsy, jako tomu bylo kdysi u Telecomu. Opravdu doporucuji, i kdyz uznavam, ze si muzete prozit nervak pri vyberu spravneho kusu. Ja kupoval v Jindrisske v Praze, byli tam maximalne vstricni lide a timto je zdravim.

PF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  23. 01. 2005 19:02

Poridil jsem si CDMA v utery. Hned ve stredu mi menili modem, protoze se furt kousal. Ve ctvrtek a patek to celkem fungovalo, ale ted sem se cely vikend v podstate nepripojil, resp. netekly zadny data. Tak ted nevim, jestli to je tema vypadkama nebo si mam jit zase pro jiny modem. Neni tu nekdo s okoli Kolina, ze by se se mnou podelil o svoje zkusenosti, jak mu CDMA funguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Scholze jr.  |  24. 01. 2005 12:24

Jsem z okoli Kolina a tenhle weekend jsem sice nejaky trabl s CDMA mel, ale pripojil jsem se a jelo to. Coz ale ve tvem pripade vubec nic neznamena, obzvlast pokud ses na jine BTS (na jinem sectoru).

Pokud s tim mas stale trabl, tak se mi ozvi na m(tecka)scholze(at)seznam(tecka)cz uvidime co se s tim da delat.

Mirek Scholze jr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flying.rhino  |  23. 01. 2005 17:39

v patek jsem si poridil cdma, do dneska (ne) se mi ho nepodarilo pripojit, pri reklamaci mi vymenili kabel a ted se mi to nejak mlati s windowsama .. pekna pruda .. ... skusim sformatovat hardisk a nastavit to znova, jestli to nerozchodim, tak cdma sbohem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CDMA test  |  24. 01. 2005 14:04

Nechápu s čím máte všichni problémy. Já CDMA zatím nemám ale dotáhl mi kolega zcela zavirovaný notebook s CDMA. Tak jsem to formátnul nainstalova okna stáhnul oladače ze stranek Eurotelu a frčelo to na 800 i více. V reálu stahoval tak 31 - 41 Kbs a to bez externí antény, s tou to frčí udajně rychleji. Testováno v Brně. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Exciter  |  24. 01. 2005 15:12

zkus použít USB hub, prodávají ho v ET nebo všude v PC prodejnách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 01. 2005 14:41

Nechci nic řikat ale když voláte tísňovou linku tak se tak se simka automaticky přihlásí na jakoukoli dostupnou sít i když máte simku třeba od ET tak se hovor realizuje cez TMO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  23. 01. 2005 15:30

Tak, tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  23. 01. 2005 15:32

Nemáš tak docela pravdu. Pokud má tvůj operátor signál tak se SIMka nikam nepřehlásí. Takže pokud nemáš signál třeba Eurotelu, tak SIMka vyhledá jinou nejsilnější síť a uskuteční hovor na tísňovou linku. Pokud ti ale na displeji svítí plný signál, ale operátor má nějaký výpadek, nedovoláš se nikam.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  23. 01. 2005 15:43

No, trochu blbost. Je dobre volat 112. V ten okamzik je jedno jaka a zda vubec mate v tel. SIMku. Telefon zacne volat 112 pres nejsilnejsi BTS treba martanu. Zkuste si to overit, treba na net monitoringu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  23. 01. 2005 16:15

V dobu, kdy jsem na 155 volal jsem o 112 nemel moc paru, je to uz par let zpatky.

A ze je lepsi volat na 112 neni az tak uplne pravda. Pokud volas 112, tak se dovolas na Centralni operacni stredisko, ne zridka jej obsluhuji v ramci kraje napriklad hasici nebo policie. Bydlim kousek od Olomouce, pokud vytocim 112 tak se dovolam na tisnovou linku policie v Ostrave (jeste zhruba pred pul rokem to tak bylo, jak tomu je ted nevim). A pokud jde o minuty jako v pripade zachrany lidskeho zivota tak je rozhodne lepsi mluvit se sestrou, ktera sedi na dispecinku zachranky v Olomouci, nez s policajtem v Ostrave - ktery sice moje tisnove volani vyhodnoti a preda Zachranne sluzbe do Olomouce, ale minuty v takovem pripade bezi desetkrat rychleji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán Ch..  |  23. 01. 2005 20:56

Zase kecáš, o lince 112 si nemusel mít žádnou páru, stačilo by vyndat SIM z mobilu ... možná u některých mobilů ani to ne ... a volal by jsi na tísňovou linku i bez znalosti konkrétního tísňového čísla ... prostě by ti stejně jinam nešlo ... ale kdo si chce vymýšlet, nebo snad z nějakého důvodu potřebuje ... tomu to asi nikdo nerozmluví ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  24. 01. 2005 01:08

No, na 112 jsou proskoleni lide (policie) a ve vterinach hovor prepoji dal. Tak uz 112 funguje. A nejen ve Spidlove. A bez sim prave kazdy rozumny mobil auto nabidne 112. Ale chapu situaci a dobuSnad to dopadlo okJinak cdma je gut a tesim se na edge ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  23. 01. 2005 18:56

Průšvih bude, když zrovna ta nejsilnější BTS nude mít výpadek(ve smyslu, že bude mít nejsilnější signál, ale nikam se nedovoláte) 

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel_Poupera  |  23. 01. 2005 14:34

Výpadky na CDMA jsou poměrně časté a zase mne tak moc nepřekvapí,  málo kdy jsou ale tak dlouhé a předem neohlášené. Je to docela škoda že taková dost drahá služba trpí "dětskými nemocemi" které přetrvávají víc než 5 měsíců po spuštění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Novák  |  24. 01. 2005 11:37

Nemyslím si, že by to byly zrovna dětské nemoce.(To spíš například problémy s modemem a pod.) Je vidět, že Errortel má svoji síť už pomalu přetíženou a nemá moc možností jak ji posilovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  23. 01. 2005 12:43

Puvodně sem byl s CDMA naprosto spokojený. Rychlost sem měl někdy dokonce 500kb/s takže naprostá spokojenost. Za posledních 14 dní, se ale CDMA dokázalo tak znechutit, že dost litiju té dvou roční smluvy co mám. Rychlost mi spadla na 8kb/s. A to ještě jeno když mám štestí. Když ho nemám, tak to prostě nejede vůbec. Děs a hrůza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  23. 01. 2005 14:57

Reaguji jen na vaší "větu pod čarou" : Nepletete si náhodou explorer a iexplore ? ( tedy "prohlížeč nabídky Start" s prohlížeči Internetu" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  23. 01. 2005 15:20

Nepletu, existuje jenom jeden prohližeč explorer. Zkuste si nekdy spustit "Tento počítač" a do řádku "Adresa" napište "www.mobilmania.cz" a co se stane? Z Pruzkumnika je razem Internet Explorer. Proces, ve kterem bezi IEcko se jmenuje expolorer.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0i+@  |  23. 01. 2005 16:55

Stiskni Ctrl+Alt+Del (ve Win98) -> záložka "aplikace" -> pravým tlačítkem kllepni na spuštěný prohlížeč -> přejít k procesu -> iexplore.exe, ne expolrer.exe. Netvrdím že spolu nemají nic společného a vypadají skoro stejně, ale jsou to různé aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  23. 01. 2005 22:08

To jsou jen takove popisky pro nas usery - radeji se kouknete do slozky windows (98 i XP), najdete tam explorer a explorer.exe (zobrazte si vlastnosti a uvidite ;o).
Je to proste jedna soucast OS s ruznymi ksichty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  23. 01. 2005 22:23

Udělej to stejny ve Win XP. Tam existujem jenom explorer.exe Neexistuje zadnej iexplorer.exe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  24. 01. 2005 10:06

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
Mozna by stalo za to si krapet overit svy tvrzeni, nez ho reknes nahlas. Zvlaste pokud si ho prakticky kdokoli s XP muze overit dvemi kliknutnutimi...

I kdyz mas vlastne pravdu... zadny iexploreR.exe neni... (.
Nikdo netvrdi, ze nejsou provaznany... ale neni to uplne totez. A ano, i exploreru samotnyho se da zbavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie, Matchpie  |  23. 01. 2005 22:38

Sorry, udělal sem neco spatne. Opravdu existuje explorer.exe a iexplorer.exem ale rozhodne nejde o dve aplikace. Obadva umi naprosto to stejny, pochybuju, ze by microsoft psal dva naprosto stejne programy. Mno a nebo kdyz chcu optimalizovat stranky pro IE, tak je vlastne optilizuju pro Prozkumnika a to proto, ze MSIE poustim pres Tento počítač a jako adresu potom napišu http://...

Mno ale každopadně k CDMA se to moc nehodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceman  |  23. 01. 2005 22:52

Loooool tak to se podívej pořádně , složka Windows obsahuje explorer.exe což je základ bez kterého Windows nejedou a pak se podívej do složky Program Files\Internet Explorer a tam najdeš iexplore.exe, což je prohlížeč. Čili z toho jasně vyplývá, že jde o dvě naprosto rozdílné aplikace i když úzce provázané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  24. 01. 2005 12:46

OK, tak mi ukaž jaký je mezi nimi rozdíl? Kdyz spustim iexplore.exe a do řádku adresa napíšu "Tento počítač", vidim všechno co mam videt kdyz kliknu na ploše na "Tento počítač". Když spustim explorer.exe a do políčka adresa napíšu "http://mobilmania.cz" vidim mobilmanii. Jediný co nevidim je rozdíl mezi temito tak rozdílnými aplikacemi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceman  |  24. 01. 2005 17:47

Pokud máš XP tak si pusť IE a pak v taskmanageru killni iexplore.exe a explorer.exe a rozdíl hned uvidíš . Při prvním ti XP pojedou a při druhým killu pápá a tlačítko restart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  24. 01. 2005 19:56

Samozrejme, protoze cely Windows bezi na exploreru.....ale ty aplikace maji uplne stejnou funkcnost. Uplne stejne by Win mohly jen na iexplore.exe, ja nemuzu za to Mrkvosofti napsaly pro explorer.exe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jixxie  |  25. 01. 2005 04:07

myslim ze to tak neni. explorer je windowsi program manager a spousti se pri prihlaseni do profilu (a pokud ho killnete, jde stejne dobre pres taskman zase spustit, nemusi se restartovat pc) a pokud se ho nasledne pokousite spustit znova, nespusti se jeho dalsi instance, ale jen se otevre okno pruzkumnika. a to okno, v pripade ze je nainstalovany internet explorer, je komponeneta volana z nejakeho spolecneho dllka, uplne stejne, jako kdyz spustite samotny iexplore.exe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matchpie  |  25. 01. 2005 19:45

Jestli vas dobre chapu, tak mame stejný názor, iexplore i explorer je naprosto stejná, nebo minimalne velmi podobna aplikace, ktera cerpa velkou cast kodu z jednoho spolecneho souboru. Takhle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:27

Takhle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:27

Takhle rozhodně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:27

Takhle rozhodně ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením webů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:28

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením webů resp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:29

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením webů resp. ftp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:29

Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením webů resp. ftp. Pokud

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  31. 01. 2005 08:34

Omlouvám se za reakce, ale to je fakt síla - nechápu co se stalo...
Takhle rozhodně ne !!! Explorer je opravdu součástí jádra a nemá vůbec nic společného s prohlížením webů resp. ftp. Explorer je tzv. shell, který se stará o základní GUI a je zodpovědný za interakci s uživatelem.
Co se týká tvrzení o jedné aplikaci - slyšel jsi někdy něco o ActiveX, OLE, COM apod. ??? Tohle je totiž přesně to o čem to celé je... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poloblázen  |  23. 01. 2005 12:33

Je pravdou, že to včera šlo celkem dost pomalu, oproti jiným dnům, ale vysloveně jsem výpadek nezaznamenal. Na měření DSL.CZ to bylo nějakých 216 kbs. Běžně mám minimálně o 50 víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  23. 01. 2005 11:20

Víte co je zajímavé? Mám doma CDMA modem a provozuju ho na dvou počítačích: na starém notebooku PII 300 MHz a novem pocitaci P4 2,8 GHz (barebone od AOpenu). Na NTB se občas stane, že sice připojení funguje, ale nepřenáší se žádná data. Řešil jsem to s infolinkou snad stokrát a stejně nic nepomohlo... No a na penťáku mi zas občas modem shodí Windows XP do modré smrti s hláškou IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - po odeslání na Online Crash Analysis mi napsali že je to chyba ovladače... Nemáte někdo podobné zkušenosti?
Ale jinak to celkem chodí, až na posledních pár večerů kdy byla rychlost připojení fakt strašná... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  23. 01. 2005 12:11

Podobné problémy s touto hláškou jsem měl před léty také.Chyba byla  v použitých pamětech.Prostě neběhaly s ovladačem pro GPRS modem od T-Mobilu.Nechci tvrdit ,že ve Vašem případě je to samé.Jinak co se týče výpadků CDMA měl jsem je v Hradci Králové taky a to dokonce od středy do soboty vždy okolo 17-19hod.Na Eurotel lince mi řekly ,že o problému se ví a že na tom pracují.Jinak jsem s CDMA velice spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  24. 01. 2005 14:41

Jsem taky z Hradce Králové... Problém s pádem XP jsem vyřešil připojením modemu přes externí disk (jako rozbočovač)...
2Honza: Nemáš ICQ, rád bych si vyměnil zážitky z rychlosti online....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  23. 01. 2005 12:25

Aaaa, tak to moc dobre znam. Mam XP + Communication Center a tady ta hlaska me taky cas od casu zlobi, ale jen pri restartu (nebo startu) Windows, pomuze jen opakovany restart (treba i 5 krat za sebou), nebo restart pres Nouzovy rezim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VS  |  24. 01. 2005 11:30

Pouzij ovladace k modemu z www.cellnet.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flekl  |  17. 02. 2005 14:21

No i já bych to chtěl vědět - IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - mě občas přijde také, ale nikdo to zřejmě neumí vyřešit. Takové moje tušení je, že to dělá při větším zatížení PC. Další, že to výhradně dělá WinXP+SP2 ve spojení s Athlonem.
Už jsem to měl kvůli tomu na reklamaci, údajně zjistili vadnou paměť, ale už to dělá znovu.
Nemohu se zbavit toho tučného písma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kabl  |  23. 01. 2005 10:31

uoipo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  23. 01. 2005 10:36

Ale vždyť Eurotel přeci nemůže mít nikdy žádné problémy - to přeci jen Oskar je ten shit kterýmu nikdy nic nefunguje  No ale změna je život... Výpadky u zastaralých systému bych čekal, ale u nových... Hmmm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  23. 01. 2005 10:59

Už jsem to tady psal...před pár lety měl Oskar výpadek sítě - cca půlka ČR byla 5-6 hodin bez Oskařího signálu. Pokud si dobře pamatuji, nešly volat ani tísňové linky. To mi přijde jako větší průser než CDMA zpomalené na rychlost GPRS.

Ono Oskarovi to teď celkem funguje, ostatně nabízí jen nejnutnější základ (hovory, SMS, trochu GPRS). Jsem zvědav, jak bude fungovat Oskarovo EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  23. 01. 2005 11:39

Na ten vypadek si taky pamatuju, bohuzel jsem jej pocitil jak se rika na vlastni kuzi. Druhy den po vypadku k nam priletel znamej, ze mu zkolabovala mu matka - pozdeji se ukazalo ze embolie. S tatou jsme popadli mobil a bezeli k nemu, byla v bezvedomi tak vytacim 155... tu du du... Znovu - to same. Volane cislo jakoby neexistovalo. Pritom hovory normalne fungovaly, ale na tisnove linky jsem se nedovolal. Pripada mi to jako paradox, v pripade vypadku by se prece operator mel snazit napred zprovoznit tisnove linky, ktere v tomto pripade ani druhy den po vypadku nefungovaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán Ch..  |  23. 01. 2005 20:49

Trochu lžete, ale to nevadí ... dokáži Vám to ... i před 5 lety to bylo stejné jako dnes ... pokud vím, tak na tísňové linky je toitž možné volat i bez vložené SIM karty, takže pokud by i náhodou měl tehdy někdo skutečně problém, tak by se v tísni dovolal bez ohledu na to, jakou mobilní síť GSM jeho mobilní telefon pro tísnový hovor zvolí ... existuje totiž povinný vnitrostátní roaming pro veškeré GSM telefony.
Nemám rád podobnou demagogii, ale protože si pamatuje celkem přesně všechny "výpadky mobiklních sítí", tak mohu také prohlásit, že jediný a opravdu větší výpadek byl způsoben v síti Oskar pouze díky neschopnosti, nebo spíše lajdáctví ze strany ČESKÉHO TELECOMU, kdy parta kopáčů s bargem ufikla optiku směrem k ústředně a nezafungovala draze placená záložní linka ... to byla kvalita služby, na kterou ani následná omluva v médiích nestačila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 01. 2005 00:55

"Trochu lžete, ale to nevadí ... "
To je dobře, že to nevadí
Je otázka, zda v té době fungovala 112. Pokud ne, dle mého se nešlo bez přihlášení do sítě dovolat na tísňové linky. Nechete tvrdit, že se vám dařilo volat 150 nebo 155 nebo 158 bez SIM karty, že ne? Btw. mnoho starších lidí dodnes o lince 112 neví. A starší lidé např. lékařkou pomoc potřebují častěji než mladí a informovaní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 01. 2005 01:04

Pokud je mi známo, tak záložní systém Oskarovi nefungoval především proto, že v dané době žádný neměl (alespoň tohle mi tvrdil kamarád, který několik let Oskarovu síť pomáhal stavět). O překopaném kabelu opravdu nic nevím, možná jsem to tenkrát přeslechl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  24. 01. 2005 16:30

"Pomáhal stavět síť..." To jako kopal základny pro BTS Tak tomu rozumím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 01. 2005 18:14

Montoval ty antény. Myslíš, že to, že Oskar neměl záložní systém si přečetl v novinách a záměrně kydal špínu na někoho, kdo mu vyplácel přes 50 tis. měsíčně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 01. 2005 20:57

Ty vysílače jsou propojeny někdy kabely. A ty si všichni mobilní operátoři buď staví sami, nebo si je pronajímají od jiných operátorů. Oskar to pronajímal od ČT. Stačilo mu přivést drát z vysílače do nejbližší ústředny. No a nějaký bagr nějaký kabl překopl. Ale na to měl Oskar smluvně s telekomem dohodnutou zálohu dalším kablem, za kterou platil, ale kterou CT neudelal. Takze chyba Oskara to nebyla. Jinak - je to už dost dávno a od té doby je klid.

Eurotel měl např. výpadek roamingu někdy před 2 lety, kdy všichni zákazníci v zahraničí nemohli volat, a jeden výpadek v půlce Prahy asi taky v té době ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Turoň  |  24. 01. 2005 00:46

Jak to s matkou tvého kámoše dopadlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 01. 2005 00:47

To předtím byl můj příspěvek, nepíšu ze svého počítače...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  23. 01. 2005 17:51

No tak Eurotel měl těch jednodenních výpadků mnohem víc, tak nemá cenu se hádat kdo a kolikrát, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  24. 01. 2005 00:49

Já se nehádám Nevím, kolik měl výpadků, CDMA nemám (možná si ho pořídím až ho odladí...spíše ale ani tak ne) a nezajímám se o to až tak, abych to hledal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kabl  |  23. 01. 2005 10:30

dobry den,mam dotaz.Nevite cim to muze byt ze mi vypadava pripojeni ?? mam take Cdma.dekuji za odpoved ICQ 231 627 271
dekuji kobrle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mnx  |  23. 01. 2005 00:05

Na cdma.cz se objevily názory že prý upgradujou síť na připravovanou Revision A. Může k tomu někdo fundovaný něco říct? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Omn  |  23. 01. 2005 00:48

Obecně se informace o upgrade jejich sítě někdy v budoucnu ví, ale dle všech příznaků to není právě nyní. Tyto výpadky, byly způsobeny jiným systémovým problémem, který určitě budou tajit a nebo jej budou vydávat za plánovaný. Plánované změny a zásahy jsou ale ze strany Eurotelu provozovány v době od 01:00 do ranních hodin. Tak jsem zvědavý jak se k tomu postaví. Počítám, ale že to budou přecházet bez větších informací a s informacích jen o malých lokálních drobnůstkách. )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  23. 01. 2005 10:25

vcera taky vubec nefungoval wifijet, signal dobrej, ale netekly zadny data...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovicka  |  23. 01. 2005 11:45

takhle to bylo u mě s cdma, plnej signál a nic víc, ani jsem si neškrtl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  23. 01. 2005 19:31

Tohle se mi s CDMA se mi tohle stává docela často. Hlavně doma. V práci mi to jede perfektně, ale doma, i když mám plný signál, se internet poslední dobou plazí hůř jak GPRS. Stahování rychlostí 3-4Kb mi připadá pro CDMA při plném signálu docela trapný. Někdy před vánoci mi od Eurotelu přišel dopis, který upozorňujě na špatné koncovky kabelu u externí antény. Dopis jsem někam založil, takže teď nevím, jestli zrovinka moje koncovka patří k těm špatným. Když mám ale dobrej signál, tak by to koncovkou být nemělo. Neřešil někdo něco podobného ? Dobrý signál a velmi malý průtok dat ? Ještě jednu zkušenost. CDMA mi velmi často padalo. Vydrželo připojené tak půl hodiny a spadlo. Při připojování se spojilo tak na druhý i třetí pokus. Přeinstaloval jsem wokna a teď připojení drží, nepadá a spojuje se  na první pokus. Teda pokud Eurotel nemá žádný výpadek. Jako včera. To se nepřipojíte ani náhodou. Docela bych ocenil, aby Eurotel měl nějaké stránky, kde by informoval o tom kde a kdy bude výpadek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor