Nemyslím, že Eurotel rozdával (to už se snad ani prodejem nedá nazvat) SIM karty proto, aby si vylepšil počet zákazníků (i bez této akce by jich měl nejvíc), ale hlavně proto, že každá prodaná SIM je potencionálně nový zákazník. Nemyslím, že je více než polovina SIM s bonusem vyhozena hned po vypotřebování dobitého a bonusového kreditu. Jasně, že je dobré vykázat velký přírůstek zákazníků, ale:
1) Něco stojí SIM, něco propojovací poplatky, někdo jede na Data Nonstop místo na paušálu na GO, mnoho SIM je použito třeba na DMS, které ET musí zaplatit, je pak otázka, zda by při vyhození dejme tomu 75% Vánoček hned po vypotřebování kreditu byl Eurotel tratný nebo ne.
2) Muselo jim být předem jasné, že tímto popudí spoustu lidí - četl jsem spoustu reakcí typu: "Eurotel má nejvíc zákazníků jen díky Vánočkám." apod.