Treba by ale vazne investice do posileni technologie (aby zvladla zatizeni plynouci provozu zapricinenym lakavejsimi tarify) zvyseny zajem zakazniku nezaplatil.
Vy do statistik a odhadu mobilnich operatoru vidite? Ja tedy ne. :)
A mluvit vazne (nejen placat fraze v diskusich) lze jen s udaji na papire na stole.
Zkusim ted trochu spekulovat. Kdo bude nejvetsim tahounem mobilnich dat? Sudenti? Bezne rodiny? male firmycky do peti zamestnancu?
Obavam se ze ne. Naopak to budou velke korporace, firmy s poctem zamestnancu okolo stovky a nebo i vice.
A priznejme barvu, vetsina firem ma stale Eurotel. Obcas TMO, U velkych firem, aby clovek Oskara pohledal. A nemusi jit dvakrat o kvalitu sluzeb ci ceny. Je to hodne i o image. A u mnoha firem stale preziva nazor, ze pokud neni na vizitce Eurotel, je to podezrele.
Dalsim faktem muze byt treba i schopnost a pruznost obchodniku, kteri s na urovni B2B jednaji.
Ele znovu opakuji, do karet operatorum po obchodni strance nevidim.
Jen dokazi pochopit, pokud napriklad Oskar nesel do UMTS. V dane chvili je to proste spravne rozhodnuti.