Eurotel má problémy s infolinkou a ovládáním služeb (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

Jouda  |  22. 08. 2005 16:43

Jiz je to vice nez 14 dnu, co nejde objednat "logo et", respektive po odeslani na 999111 se nic nestane. Pouze dojde SMS o chybe v systemu (za kterou zaplatite jako za beznou SMS). Jak mi potvrdila operatorka na infolince, tato sluzba byla nenapadne a pekne potichu bez nahrady zrusena. Ze by konec nazvu "Eurotel"? To mi slecna ale nepotvrdila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  21. 08. 2005 23:46

asi je to aby mě jako vánočkáře donutily aktivovat si poslední sim kartu smskou a ne na infolince né dělám si srandu ale teď abych zjišťoval jak DN zapnout smskou kurva když jim to nevalí... už mám jen 15 min na aktivaci ktera navaze na minulou sim abych nemel díru v připojení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sas  |  22. 08. 2005 14:21

Jo tak nedoslo  Akorat neslo dobit kredit, neslo vikendove volani, neslo ET Star, nechodily 3 dny SMS a MMS zpravodajstvi z iDNES,......
Ten ET je opravdu arogantni!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  22. 08. 2005 15:17

týýýýýý dáááááá dýýýýýý - ještě eurotelu chybí starý dobrý halali... a může to zabalit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  21. 08. 2005 23:46

asi je to aby mě jako vánočkáře donutily aktivovat si poslední sim kartu smskou a ne na infolince né dělám si srandu ale teď abych zjišťoval jak DN zapnout smskou kurva když jim to nevalí... už mám jen 15 min na aktivaci ktera navaze na minulou sim abych nemel díru v připojení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alis  |  21. 08. 2005 22:34

Vážení. Kdybyste VŠICHNI, co tady píšete o volání na GO linku, uměli zacházet s telefonama, znali základní info o službách atd., nemusíte na infolinku volat a nečekat přes hodinu na spojení s operátorem. Pomyslele někdo z Vás na ty lidi, který tam seděj, zvedaj hovory a již 3. den poslouchají od lidí, jak nic nefunguje! Všichni ty lidi, co vyřizují vaše dotazy (někdy naprosto zbytečné), vědí, že není vše OK. Zamyslete se nad tím trošku ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPIN  |  22. 08. 2005 08:48

Zadny ze systemu Eurotelu, kterym by se zakaznik obslouzil SAM nefungoval. Ani SMS, ani linka *44. EUROTEL UPRAVOVAL SYSTEM OPRAVDU DUKLADNE. Nefungovalo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  22. 08. 2005 11:15

Kdyz si snazis tyden aktivovat sluzbu MMS a stale to pise, ze zadost o aktivaci je v poradku a sluzba bude aktivovana a za pul hodiny prijde sms, ze sluzba nemuze byt aktivovana abys to zkusil pozdeji co udelas? chces zjistit proc. a jak to udelas? zavolas na help line. nevim co se da delat jineho. a kdyz tam volas dva dny 1 volani 44minut, druhe 17minut ... atd... nemam tolik casu abych travil zivot tim, abych volal na infolinku kde nejsou schopni mi odpovedet v realnem case... tak se sam zamysli nad tim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  22. 08. 2005 23:12

Upřímně řečeno - pokud použiju všechny samoobslužné kanály a ty nefungují, zavolám na infolinku. Jsem platící zákazník a skutečnost, že pracovníci infolinky už třetí den odpovídají na ty samé naštvané otázky mě vůbec nezajímá. Chyba se pochopitelně může stát, ale nevidím důvod, proč se k ní operátor nepostavil čelem a nedal na IL nějakou automatickou hlášku typu "Vážení zákazníci omlouváme se za výpadek těch a těch služeb. Na odstranění chyby intenzivně pracujeme. Systémy budou funkční přibližně v xxx hodin. O jejich plném zprovoznění vás můžeme informovat formou SMS. Děkujeme za pochopení". Stavění se do pozice mrtvého brouka a mlžení tu záplavu dotazů na IL přímo generuje.

Ostatně není IL právě od toho, aby pomohla zákazníkovi, když má nějaý probém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stlk  |  21. 08. 2005 21:27

Byl to můj nejdelší hovor. Podlehl jsem touze vyzkoušet víkendové volání zdarma. Ani na několikátý pokus jsem nebyl úspěšný při volání na *44. Zavolal jsem tedy na infolinku *88 a čekal. A čekal, a čekal, a čekal... Přesně hodinu a čtyřicet minut. Baterka začala docházet, když se konečně ozval vyzváněcí tón a vzápětí milá operátorka. "Víkendové volání si budete moci aktivovat až na příští víkend, nyní nelze z důvodu úprav v systému..."
Poděkoval jsem jí za info a popřál pevné nervy a pohodovou náladu při hovorech s jistě mnoha naštvanými zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  22. 08. 2005 14:20

Aha, a já myslel, že se hovor rozpojuje po hodině a čtvrt...., že by už ani tohle nefungovalo, nebo šli dotyčné osobě špatně hodinky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPIN  |  21. 08. 2005 20:21

Ahoj,
nekdo by mi mohl vysvetlit, jestli nedostupnost sluzeb EUROTELu zpusobila PORUCHA (info z infolinky v sobotu rano) nebo UPRAVA SYSTEMU (info v nedeli). Kdyz upravuje system T-MOBILe, tak to avizuje dopredu a zakaznik se podle toho zaridi. EUROTEL upravuje system a zakaznikovi se jezi... ( no, hadejte co???)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  21. 08. 2005 20:29

Stačí se kouknout:
http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=4612

To nebylo v plánu. Lehlo to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  21. 08. 2005 18:01

Volal jsem na infolinku, po nějaký době jsem se na ni dovolal, ale když jsem chtěl od operátorky zjistit jakékoliv info u svého tel. čísla, omlouvala se, že to není možné, že OD PÁTKU (dnes je neděle!!) "upravují systém" a tak mi žádnou informaci nemůže dát. Mám prý vydržet do pondělka, že "snad" už prý ten jejich systém bude plně funkční....
Tak nevím, nedělá to ET těm španělům nakonec schválně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Operator  |  21. 08. 2005 14:11

Eurotel je jednička a všichni to vědí. Jen to nikdo nechce říct nahlas. T- Mobile je ubožák. Rozdávat simky zdarma v Hypernově umí každej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sas  |  21. 08. 2005 14:16

Ses debil! Precti jsi, co jsi napsal! "ET je jednicka,vsichni to vedi a proto se to boji rict nahlas" To je opravdu logicky!!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Operator  |  21. 08. 2005 16:16

Tak ty jsi asi debil ještě větší, když jsi to nepochopil.Přečti si to ještě jednou a nepřekrucuj to, co jsem napsal.Nebo je to na tebe tak složitý???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAMES  |  21. 08. 2005 15:55

tahni do <> s ET
vodní foun má budoucnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dcdan  |  21. 08. 2005 18:28

JEDNICKA JE OSKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  21. 08. 2005 21:46

Je mi te lito . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPIN  |  21. 08. 2005 08:44

Tak jsem si vzal informacni letak, aktivoval vikendove volani zdarma postupem v letaku a jen jsem koukal. EUROTEL si vesele uctoval kazdou minutu volani. S aktivaci mi radila i infolinka, na hlasove lince pro aktivaci *44 bylo hlaseni ve smyslu "sluzbu vyuzivaji zakaznici, kteri se dovolali pred Vami." Teprve na nekolikate zavolani s cekanim v radu desitek minut ( celkove jsem zjistovanim co se deje ztratil vice nez hodinu casu). Technici Eurotelu opravuji jiz od patku poruchu, EUROTEL uctuje misto vikendoveho volani ZDARMA kazdou minutu.
Tim u me EUROTEL ztratil povest seriozniho operatora. At si uzije penez, kterych ziskal z meho GO-telefonu diky necestnemu jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leszek  |  21. 08. 2005 10:48

Stalo se mi to taky, ale potom mi castku vratili, nastesti. A kdyz jsem dnes rano zapnul mobil, Prislo mi 8 zprav, ve kterych mi ET vraci ruzne castky - od 7,50 do 119 Kc, ktere mi vubec nepatrily a na ucet se mi nepricetly. Proste maji v tom ohromnej bor*el, a jsem zvedavej, za jak dlouho to vyresi, protoze mam SIMku ET ve starym telefonu, a tyhle "spamovy" zpravy mi zahltily SIMku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhsoft  |  21. 08. 2005 12:09

Jo jo, Eurotel, více ze života

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sas  |  21. 08. 2005 13:47

Uz 3 dny mi nechodi sms a mms z iDNES od ET !!!! Nemuzu o vikendu volat!!!! A nikde! NIKDE neni jedina omluva!!!!!! Ani na www ani na infolince. Doufam, ze si to lidi zapamatujou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 08. 2005 22:15

Ja by som skôr povedal, že to je paralélna akcia k SMSkovaniu zdarma od T-Mo. Len sa divím, prečo sa Eurotel mstí aj súčasným zákazníkom? Že by to bol tajný zámer dostať sa až na 3. miesto?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  20. 08. 2005 23:47

Prosimte, precetl sis po sobe tu uvahu co si napsal? Zda ano tak promin. Mam soucit s postizenymi lidmi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  20. 08. 2005 23:47

Prosimte, precetl sis po sobe tu uvahu co si napsal? Zda ano tak promin. Mam soucit s postizenymi lidmi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  20. 08. 2005 21:43

To je vsechno soucast ty jejich reklamni akce - "Ne my, ale vy jste jednicky". A to ze jim ted nic nefunguje to potvrzuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenky  |  20. 08. 2005 19:55

Jo jo,je tomu tak,nedávno jsem volal 3 x na infolinku a ne a ne se k nim dostat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor