Eurotel nabádá k nastavení inkasa na špatný účet

Eurotel v současné době rozesílá svým zákazníkům společně s vyúčtováním služeb leták, ve kterém nabádá k platbě inkasem. Na tom by nebylo nic zvláštního, operátor tak získá větší jistotu plateb a výměnou za to nabídne nějakou tu službu navíc.

Pozorný čtenář nás však upozornil, že číslo účtu uvedené na letáku není stejné, jako číslo účtu, na které odváděl platby doposud. V letáku je uvedeno číslo účtu 480512004 / 0400, ale správné číslo účtu k odvádění plateb za vyúčtování je 500114004 / 0400. Na infolince o problému už věděli a slibovali rozeslání nových letáků se správným číslem. Kolik zákazníků však do té doby odešle souhlas s inkasem ve prospěch špatného účtu? Operátor by měl našlápnuto na pořádný problém.

Nelenili jsme a informaci jsme ověřili přímo u operátora. Chyba opravdu nastala a uvedené číslo je špatné, nicméně patří také Eurotelu a peníze tedy nakonec skončí tam, kde mají.

Přikládáme vyjádření tiskového mluvčího:

„V letáku přiloženém k vyúčtování telekomunikačních služeb, ve kterém jsme zákazníkům nabízeli platbu inkasem, došlo k uvedení chybného čísla účtu. Tento účet je ale také účtem Eurotelu, takže nemohlo dojít k zaslání platby na účet třetí strany. V tuto chvíli již distribuujeme nové letáky se správným číslem účtu a současně zákazníkům rozesíláme informační SMS zprávu, ve které uvádíme správné číslo inkasního účtu. Zákazníci si mohou správnost čísla inkasního účtu také kdykoli ověřit na bezplatných zákaznických infolinkách. Zákazníkům se za tuto chybu omlouváme.“

Určitě si přečtěte

Články odjinud