Eurotel potichu změnil ceny mobilních telefonů nabízených v rámci věrnostního programu Mobil+. Nemá se čím chlubit, protože výhodu tohoto programu v podstatě zrušil. Ceny telefonů a ostaních zařízení jsou nyní stejné, jako by si je pořizoval nový zákazník. Dříve přitom platilo, že stávající zákazník při využití Mobil+ mohl ušetřit pětistovku. Operátor zvýhodnění při nákupu Mobil+ rušil postupně - v lednu se sleva snížila s tisíce korun na zmíněných pět set, dnes už není žádná.
Připomeňme, že Mobil+ je program pro současné zákazníky Eurotelu, kteří si výměnou za další úvazek na dobu určitou mohou koupit nový telefon za dotovanou cenu. Zatímco doposud byla tato cena ještě zvýhodněna oproti bežným dotovaným cenám telefonů pro nové zákazníky, dnes už jsou ceny stejné pro nové i stávající zákazníky. Stávající zákazníci však nepřijdou úplně zkrátka, jsou zvýhodněni nižšími zárukami.
Aktuální ceník Mobil+ si můžete prohlédnout zde. A že se opravdu neliší od běžných cen pro nové zákazníky si ověříte zde.
Oživeno
Od Eurotelu jsme dostali k výše zmíněné skutečnosti následující vyjádření:
Snažíme se nabídku pro naše stálé zákazníky neustále obnovovat. S ukončením této nabídky připravujeme pro stávající zákazníky v rámci programu Mobil+ novou nabídku. Při uzavření či prodloužení smlouvy mohou stávající zákazníci aktuálně využít nabídky zvýhodněného volání až o 60 % a zasílání SMS za 1 Kč po dva roky při přestoupení na speciální Max tarify, nebo nabídky dotovaného telefonu již za 1 Kč. Pokud využijí nabídky Max tarifů a mají navíc zájem o nový telefon, mohou vybírat z nabídky nedotovaných telefonů, přičemž je jim garantována nejlepší cena na trhu. Zakoupí-li si totiž naši zákazníci ve značkových prodejnách Eurotelu mobilní telefon a během 14 dnů od nákupu prokáží, že stejný typ telefonu lze zakoupit jinde levněji za stejných podmínek prodeje, je jim v rámci odebíraných služeb poskytována sleva ve výši rozdílu cen a navíc dalších 10 % z rozdílu cen.