Eurotel spustil Akcelerator pro zrychlení GPRS (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

sajrajt 2  |  25. 04. 2005 22:49

stahnul jsem produkt,uspešne nainstaloval-restartoval PC a asi 20minut mi net lítal jak splašenej,prostě pohoda ale ta netrvala dlouho..."pro ůplnost...?
-poté veškeré načítání zamrzlo a vše se zpomalilo asi tak o 70-80%,tak nevím!!!?
restartoval jsem,restartoval jsem ,atd.. atd...ale nic
musel jsem to vypnout.......................ted mi to zas běhá stejně,jak před tim než jsem to tam dal a líp
Tak asi VELKEJ otazník!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
javascript:void InsSm('')
javascript:void InsSm('')

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  06. 05. 2004 23:08

Počítá Eurotel i s PDA zařízení? Konkrétně DataPhohe 2? Tam bych to také uvítal, jinak služba funguje opravdu dobře :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexandr  |  30. 04. 2004 02:05

Zdravim,

jiz je tu zminovan problem se strankami smerovanymi krz 10.5.4.xxx , nacpe se to do adres, podobne to trebas deformuje pripony com - comm , cz- czz , je to fakt opruz, nektere aplikace to znemoznuje. Nekdo nejakou radu co s tim? Mohl bych zkusit telefonovat do e-telu, ale ti jsou obvykle mimo. ET Akcelerator jsem neinstaloval, nezkousel, cetl o vlastnostech, nepotrebuji, reklamu filtruji, v Opere mam vypnuje obrazky, kdyz je potrebuji, natahnu v plne kvalite, nemusim se rozcilovat s jejich deformacemi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  26. 04. 2004 22:28

Pro praci na webu je komprese maly prinos - dnes tvori majoritu stranek prevazne jpeg, ktery se bud neda komprimovat, nebo se zmrsi. Pak je lepsi radeji jet bez obrazku. Maloktera stranka je tvorena prevazne html textem (ktery je dobre pakovatelny).
Veskere downloady jsou jiz pakovane, takze zde je prinos nulovy.

Mnohem lepsi by bylo zavedeni rychlejsich prenosu pomoci CS3 a CS4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
echidna  |  25. 04. 2004 21:33

Mám Firefox 0.8cz, Win XP a Eurotel Data Nonstop. Po nastavení proxy parametrů mi to jede v ok, i obrázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  24. 04. 2004 11:38

Take vam po odinstalovani zustaly v systemu nejake zbytky, ktere zpusobuji presmerovani obrazku (a kdo vi ceho dalsiho) na najake adresy tvaru 10.5.4.x (nebo tak nejak, presne si to nepamatuju)? Potrebuju se toho nejak zbavit, ale nevim, kde to mam hledat. Poradte, prosim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr duro  |  21. 04. 2004 09:01


a bez straty na datach - tato filozofia sa mi paci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr duro  |  21. 04. 2004 08:59

eurotel, orange, tmobile, oskar, dial up vsetko zvlada www.swyftnet.com

stiahni 1,4 instaalcku registtruj mas to mesiac zadara a vypadky menej ako 0.5% (za rok mi to raz padlo)

boli na cebite mali fajn prezentaciu a hlavne funguje to

maily ktore odchadzaju idu az 200% rychlejsie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadel  |  20. 04. 2004 22:11

Ted jsem to konecne stahnul a nacitani mobilmanie mi pripadlo tak o 50% rychlejsi ...CUs a BUS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 04. 2004 21:45

Vazeni, potrebuji poradit, stahl jsem si ET Akcelerator Plus v momente, kdy to zrovna "slo", instalace a vse kolem probehlo v poradku, mam XP. Pocitac jsem zresetoval a pripojil, nastavil jsem nejvyssi kvalitu obrazku, ale byl jsem nemile prekvapen, kdyz jsem se pripojil, z obrazku obliceje atd. se mi staly spis fleky. Pote jsem nastavil kvalitu na puvodni hodnotu a opet jsem byl zklaman...mate v tomto nekdo nejake zkusenosti? Chci zachovat obrazky v puvodni kvalite a presto net o neco zrychlit.Diky.Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  20. 04. 2004 16:45

Stravil jsem dva mesice s GPRS T-Mobile a PEVNE DOUFAM, ze tyhle dve "vylepseni" od Eurotelu nebudou to same. U T-Mobilu to bylo jen na otravu, uplne to ignorovalo me nastaveni, vypnout uplne to nikdy neslo, vzdy se tam cpal alespon ten akcelerator bez plusu...ted jsem na ET a jsem moc spokojeny, i bez vsech hovadinek mi chodi daleko lepe, tak doufam, ze to nepokazi stejne jako ten ruzovosedivy....no nic :) Stejne uz ted spis cekam, jak to bude s CDMA, takze se zatim tolik nevzrusuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aCIDfire  |  20. 04. 2004 10:27

Me by zajimalo,jak je to doopravdy s tou "komprimaci",resp.kostickovanim pics i kdyz se tam zapne,ze se to nema komprimovat,to bych videl jako dost zasadni problem,zvlast kdyz nekdo potrbuje stahnout obrazky ve full kvalite.

Ad CPROXY- je posledni verze 1.0(build 2.62)??? Zatim jedu pres EDTN s CP asi 2mesice,stabilne,

vypadek CPROXY asi jen 2x,coz je uplne v pohode,,takze detailnejsi srovnani s CPROXY

bych urcite uvital,zda ma cenu a cas to vsechno preinstalovavat kvuli tomu Acc.Plus. 
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  20. 04. 2004 11:47

Jenom bych se zeptal -Jedeš přes ETDN ve spojení s CPROXY, zkoušel jsi nainstalovat Akcelerátor Plus ? Mám taky ET plus CPROXY  1.0 (Build 2.110) a při dokončování instalace Akcelerátoru Plus naběhne chybová hláška - něco ve smyslu nutnosti odstranění dočasné verze aplikace .... Tak nevím, jestli to není třeba tím, že se tyto dvě aplikace třeba nějak vzájemně vylučují ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rothschild  |  20. 04. 2004 12:20

CPROXY za to nemuze, asi tam mas uz nainstalovanej GPRSpeed+ od T-Mobile, ten nejdriv musis odinstalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  19. 04. 2004 23:43

Proč český národ jen remcá a nadává??? Nechápu. Každy je dokonalý jen ten druhý ne???

Tím jsem všicni dmenti.

Jinak, mě ETA jede naprosto v pohodě. Odinstaloval jsem CPROXY, které mi za poslední 3 měsíce běželo 1 den v týdnu. Možná byla chyba u mě, ale bohužel už jej nemám.

S ETA se mi přenos znatelně zrychlil a používání pošty také. Někdo psal, že není možnost vypnout...

To jsem asi nepochopil, ale stačí v nastavení ETA odškrtnou např. GPRS a jede to bez něj. Pak zas zaškrtnout... Zda na to někdo potřebuje speciální odkaz v nastavení.. já ne.

Celkem mě i překvapují reakce očekávající něco jiného. Nějaký zýzrak, který zrychlý přenos o 100% nebo tak nějak. Od podzimu, kdy ET o službě informoval bylo jasné co služba nabídne.

No nic, ET díky za ETA (trochu to trvalo). Jen tak bokem, celkem se směju kámošovi, který si koupil DATA NONSTOP od TM kvůli rychlému kódování a nyní si drbe hlavu. Rychlost stejná jak u ET. V místech, kde se pohybujeme ještě menší. Nehledě na častější nefunkčnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  24. 04. 2004 00:41

He he, to bude tím, že jste zaměstnancem Eurotelu, všem ostatním CProxy funguje, marně ho pomlouváte. Měl byste si sám za zmršený ETA drbat hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 04. 2004 22:19

Jsem jen krátce zákazník Eurotelu. Kvalita poskytovaných služeb a divadlo kolem GPRS plus

mě utvrdilo v tom, že se vrátím ke "ZLATÉMU"  T-mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman  |  19. 04. 2004 22:15

Tak to zkouším - a:  Stránka pro nastavení služby Eurotel Akcelerator se zobrazí pouze, když jste připojeni přes síť Eurotel GPRS.

Aha - CPROXY. Vypínám CP - a:  Stránka pro nastavení služby Eurotel Akcelerator se zobrazí pouze, když jste připojeni přes síť Eurotel GPRS.

Pouštím Firefox, kde není nastaven proxy na CP a koukám do běžících služeb, CP tam není - a:  Stránka pro nastavení služby Eurotel Akcelerator se zobrazí pouze, když jste připojeni přes síť Eurotel GPRS.

Poslední nerv, záloha a odinstalace CP, restart W2k - a:  Stránka pro nastavení služby Eurotel Akcelerator se zobrazí pouze, když jste připojeni přes síť Eurotel GPRS.

Tak děte do háje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novak  |  19. 04. 2004 22:05

Musim rict, ze po spusteni teto pasluzby se mi nezobrazuji zadne obrazky v prohlizenych strankach. Vsechny obrazky jsou stahovany z http://10.5.4.10?/blabla ale nikdy se zadny nestahne. Doufam, ze to panove z eurotelu brzy zastavi, protoze tohle zavani sabotazi Jsem znechucen.
Pouzivam Mozillu Firefox 0.8/Linux, lokalita Praha 4. Je tu nekdo s podobymi zkusenostmi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 04. 2004 21:50

Pravidelne zkousim jestli uz nejfunguje eurotel.cz/akcelerator a dneska jsem ke svemu prekvapeni zjistil ze ano. Takze jsem si stahnul ten 'Plus'.

1 - v Mozille asi nefunguje. Minimalne obrazky mely puvodni kvalitu, rychlost nacitani stranek se zdala byt normalni.

2 - v IE to asi funguje, obrazky to nalezite degraduje (abych to otestoval tak jsem tam dal maximalni kompresi). Ale zase se mi stranka velmi dlouho vykreslovala, testoval jsem to na Priroda.cz a bylo videt jak se postupne vykresluji jednotlive DIVy, coz normalne rozhodne nedela.

3 - u druheho pocitace pripojeneho pres Winproxy nefungovala komprese ani v IE ani v Mozille

4 - pres Winproxy neslo odesilat postu, prijem byl ok.

5 - stavove ikony jemne receno zmatene, kazdou chvili signalizovaly neco jineho. Navic jsem ani nenasel moznost, jak docasne akceleraci vypnout (pokud se tedy vubec 'akceleruje' i neco jineho nez komprese obrazku)

6 - odinstaloval jsem tedy Akcelerator (protoze se mi zda ze vysledky zatim neodpovidaji tomu co bylo slibovano). A od te doby mi na pocitaci kde byl akcelerator nainstalovan nefunguje Explorer. Na jakoukoliv stranku hlasi ze adresa neexistuje. Takze pravdepodobne pri instalaci nejak upravuje konfiguraci IE, ale pri reinstalaci to uz neuvede do puvodniho stavu. Prima profi prace

---------------

Mimochodem, region Hradec Kralove takze ta hlaska o Praze je zavadejici. Vyjimecne nejsou prazaci nijak zvyhodnovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  20. 04. 2004 14:26

nastaveni/moznosti internetu/pripojeni/nastaveni/
odskrknout policko Pouzit pro toto pripojeni server proxy...

Pak ti IE ase pojede. Jinak doporucuju misto IE pouzit MyIE2, je s IE 100% kompatibilni+spoustu funkci jako v Mozille

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2004 17:06

To jsem samozrejme menil a nemelo to vetsi vyznam. At jsem tam nastavil cokoliv tak to neslo.

Ale nekdo tady zminoval verzi Akceleratoru 4, ta co jsem si stahnul (stahoval jsem to uz kolem 9 rano) je v2.913. Tomu rikam prekotny vyvoj software

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2004 17:15

Aha, ted koukam ze verze akceleratoru je asi u vsech 2.913. Jako verze 4.0.100.1190 se hlasi soubor s instalaci. Pak se v tom ma clovek zorientovat.
Musim rict ze zatim si u me Eurotel pohorsuje image, ktere si u me ziskal diky Nonstopu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Tichy  |  19. 04. 2004 21:45

Prisel jsem na to, jak rychlost posty trochu zlepsi (alespon tedy odesilani na vic nez 1.5 kBs). Alespon pro uzivatele Outlooku. Nastavte si Outlook Express podle obrazku v napovede - serverove IP na 127.0.0.1  Eurotel je tunta, ze tohle nenapise uz na zakladni stahovaci strance. Na jedne strane se tvari jako operator pro managery (ty teda negeru), ale zaroven ma technickou uroven webu jak pro maly deti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman  |  19. 04. 2004 22:18

Móóóc hezký obrázek - file:///C:/Program%20Files/Eurotel%20Akcelerator%20Plus/help_files/3.png ještě nám poraďte, jak se dostaneme na váš disk C:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  20. 04. 2004 14:21

Rekl bych ze pointa je v tom ze takto uz vime kde ten obrazek hledat, pote co si program sami nainstalujem a zasekneme se na tomto nastaveni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 04. 2004 21:20

Tak sem to chvili pouzival. U IE byl nejaky rozdil videt. To bylo ale nejspis zpusobene opravdu osklivou kompresi obrazku. Ikdyz sem mel nastavenou uroven komprese na obrazky v puvodni kvalite. Ta komprese asi nejde proste vypnout. Byly to obrazky ktere nebyly z cache a v jinem prohlizeci se zobrazovaly korektne. Takze informace, ze je ten akcelerator plus bez ztraty kvality neni zatim pravdiva. prestavam pouzivat dokud nevydaji nejakou funkcni verzi,ale ET uz to vazne prehani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saus  |  19. 04. 2004 21:03

Je to celí na hovno, i při vypnutým veškerým omezením se mi stejně některý malý obrázky nezobrazí. Když ale akcelerátor vypnu tak to jde jak má. Asi se vrátím k cproxy a možná taky k T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eze  |  19. 04. 2004 23:07

..a ke studiu češtiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deus-ex-machina  |  19. 04. 2004 20:18

Hele lidi ptrebuju radu. Me se teda nezda ze by to bylo nejaky extra zrychleni. Teda pri pouziti IE mensi rozdil vidim. Standartne pouzivam Mozillu a v ni ten program ocividne nefunguje.. Omlouvam se, pokud sem hloupejsi nez syn vesnickeho vidlaka a televizni rosnicky, ale nechcete me poradit jak tu Mozillu nastavit... Teda vcetne mailu. Odesilani funguje. Prijem podezrele ne :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evzen  |  19. 04. 2004 20:56

U Mozilly je treba nastavit proxy. Jiz bylo popsano vyse:
Autor: Jerry Datum: 19.04.2004 12:54
Titulek: Srovnani s CPROXY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jr.  |  19. 04. 2004 20:17

 Příbram funguje je to O.K

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  19. 04. 2004 20:03

"Stránka pro nastavení služby Eurotel Akcelerator se zobrazí pouze, když jste připojeni přes síť Eurotel GPRS."

No tak proč se mi nezobrazuje, když jedu přes Data Nonstopa???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 04. 2004 19:58

Poridil sem si eurotel i pro to, ze je spolehlivy a ma slusnou podporu. Ted se sam sobe smeju. Mam ET Data Nonstop a pripojeni nastesti docela funguje ale to je tak vse.S platbami a infolinkou mam jen same problemy, platby nedochazi na lince uz nejsou prijemni. A ted tahle zalezitost s Akceleratorem! Podarilo se mi program stahnout ale odkazy na strance jako navod nastaveni, nastaveni emailu a podobne ty uz nefunguji. Je hezke, ze je to testovaci provoz ale je to zbytecne neprofesionalni a mozna az drzost k zakaznikum. ET vazne klesa uroven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peta  |  19. 04. 2004 20:08

Stačí když najedeš na ikonu toho akcelerátoru na liště, dáš pravý tlačítko, zvolíš nápovědu a máš ji tu hned :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  19. 04. 2004 19:40

Je sice fajn ze podporuje Intetnet Explorer (kde funguje krasne), Netscape a Mozillu.. ale co Opera?? Zkousel jsem v ni nastavit proxy na 127.0.0.1:9090, funguje bezvadne akorat kdyz jsou potreba cookies (treba mobilmania.cz), tak nacte par desitek KB a potom uz jenom vidim hlasku ze ceka na nejake potvrzeni cookie od serveru a nic.. Tak ted sem nezachapal, zapnul jsem to abych si jeste jednou precetl tu hlasku a ono to fičí . Ale kdyz uz jsem tohle napsal tak to prece nebudu mazat . Hippo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  19. 04. 2004 19:46

Chvili to jelo a zase vidim tu hlasku.. Tak nic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peta  |  19. 04. 2004 19:01

Taky jste si všimli, že po nastavení kvality obrázku - původní, je obrázek i tak docela kostičkovanej? Škoda, docela znatelná chyba..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 04. 2004 19:07

Obrázek se v takovém případě určitě natahuje z paměti cache vašeho prohlížeče, kde je uložena zkomprimovaná verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peta  |  19. 04. 2004 19:42

Nene, otvíral jsem nové obrázky, které jsem ještě neprohlížel, tudíž se nemohli do cache jak předtím dostat. Jde to vyzkoušet změnou kvality komprese, nejhorší, a nebo nastavit bez komprese, kvalita se okamžitě projeví.  Ale i ta bez komprese je stejně hodně komprimovaná. Proto si myslím že nejde ta komprimace úplně vypnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 04. 2004 21:55

U GPRSpeed Plus se mi osvědčilo program při takových změnách restartovat - je tam na to ostatně rovnou příkaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mg  |  19. 04. 2004 18:41

Hmm, dost dobrý, jede to pěkně. Cproxy mi celkem padala, toto zatím jede výborně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 04. 2004 18:40

Pri pokusu o aktivaci sluzby NE-PLUSove sluzby mi to vzdy hodi hlasku ze musim byt pripojeni pres GPRS Eurotelu (coz samo s sebou jsem)... takze je to zrejme omezeno jen na nektere lokality, jsem v Jiznich Cechach, tak mam smulu
Herdek, ale jak mam zjistit jestli mi bude sluzba vyhovovat, kdyz mi ji nedovoli vyzkouset???? Jsou snad padli na hlavu?
Co se tyce pridelovani adres tak je to opravdu tak jak uz tady nekdo nastinil, kazda lokalita se zdruzuje pod pevne dany rozsah verejnych adres (mam to prakticky overeno).
Situace s s PLUS verzi je asi lepsi.... ale instalovat si nebudu, je mi to na nic. Potrebuju neco, co bude chodit na IPAQovi (PocketPC 2002).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  19. 04. 2004 19:00

Me to taky nejde se zaregistrovata a ani ta Plus verze mi nejdede a to jsem 20km od Prahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  19. 04. 2004 19:00

Me to taky nejde se zaregistrovata a ani ta Plus verze mi nejdede a to jsem 20km od Prahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  19. 04. 2004 17:29

Dal by se pouzit Akcelerator a Akceleratoe Plus najednou?!?!?!?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB  |  19. 04. 2004 19:23

Nedal. Buď program nebo bez nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sejrac  |  19. 04. 2004 17:28

No je to docela znat s tim programkem.Praha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 04. 2004 18:14

Jede to i v Brne, ale CPROXY je o dost lepsi. Hned jsem se k nemu zas vratil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  19. 04. 2004 15:54

Pred chvili jsem si stahnul program se stranek Eurotelu (odkaz je v teto dizkusi), nakonfiguroval a funguje to vyborne a to nejsem v Praze (jak se pise vyse) ale v centru Brna.

Eurotel je proste skvely operator a za zadneho jineho bych ho nevymenil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  19. 04. 2004 15:35

Tak už to funguje, ale pouze pro pražáky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  19. 04. 2004 16:47

Jelo mi to v práci v TP a teď doma v UL taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peta  |  19. 04. 2004 17:31

Mě to taky funguje, vypnul jsem si omezování všeho, a bez komprimace obrázků, a rychlost načítání stránek je na první pohled i tak mnohem rychlejší :) Lokalita Slaný a okolí. Nevím tedy co tím Eurotel myslí, že služba funguje jen na území Prahy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SUSTA  |  19. 04. 2004 14:30

Caute.

Viete preco vam to nejde nainstalovat ? Lebo je to ten isty software ako je T-Mobile GPRSpeed Plus ! akurat ma ine nastavenie servrov a ine ikonky ...

Hahaaaaa ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  19. 04. 2004 14:37

Nesmysl, jak jsi na to přišel ? Je to jenom tvoje spekulace ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SUSTA  |  19. 04. 2004 14:42

Eurotel Akcelerator je registovana obchodni znacka spolecnosti Flash Networks (ked kliknes na ikonku a zvolis o produktu).

a porovnaj si to s odkazom na download instalacneho suboru na strankach TMCZ:

http://t-mobile.cz/cms/c.asp?z=1134&w=1

HOWGH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SUSTA  |  19. 04. 2004 14:56

sorry, v tom akceleratovi to najdes v:

C:\Program Files\Eurotel Akcelerator Plus\about.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xray  |  19. 04. 2004 14:49

Shusta ma pravdu. Je to totez. Produkt sam o sobe neni spatny, ale ta implenentace....

 

Xray

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 04. 2004 14:26

Já mám podezření že to je částečná strategie.Hodně lidí se na GPRS naštve a v květnu hura do rychlejšího a splehlivejšího CDMA 450,včetně zakazníku T-mobile.I za cenu připlacení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XMen  |  19. 04. 2004 16:45

Téčko spustí EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  19. 04. 2004 16:49

Joo?? A kdy??

Aleš

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  19. 04. 2004 17:16

TM nikdy EDGE nespustí. To se monhu s Tebou klidně vsadit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  19. 04. 2004 14:12

Chybka - instalace nebyla úspěšná .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  19. 04. 2004 14:20

Zlatej T-mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  19. 04. 2004 14:09

tak je to prozatím k ničemu, protože jim nejede server a nepodaří se skoro nic přes to stáhnout. Vypadá to hrozně a nedá se toho moc nastavit. C-proxy je prozatím mnohem lepší. POkud to bude vypadat a fungovat jako teď tak zůstávám u c-proxy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  19. 04. 2004 14:09

 ... Podařilo se mě stáhnout verzi Eurotel Akcelerátor Plus, verze 4.0.100.1190, velikost souboru na disku činí 4,14 MB, bohužel pokus o instalaci byl neúspěšný. Konkrétně XP hlásí : A previous version of Eurotel Akcelerátor has been installed. Please uninstall this version before continuing. Aborting ....... Takže zatim patrně nic .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Becicka  |  22. 04. 2004 18:22

Taky me to nejde nainstalovat. Hlasi to to same. Info linka mi rekla jestli nepouzivam konkurencni produkty, tak jsem je odinstaloval, ale nepomohlo to. Tak nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  19. 04. 2004 14:09

 ... Podařilo se mě stáhnout verzi Eurotel Akcelerátor Plus, verze 4.0.100.1190, velikost souboru na disku činí 4,14 MB, bohužel pokus o instalaci byl neúspěšný. Konkrétně XP hlásí : A previous version of Eurotel Akcelerátor has been installed. Please uninstall this version before continuing. Aborting ....... Takže zatim patrně nic .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cacorek  |  19. 04. 2004 13:40

Program je na adrese http://etakceleratorplus.wz.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
student  |  20. 04. 2004 13:23

hm... není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxik  |  19. 04. 2004 13:16

A co jako čekáte od takovýho operátora jako je Eurotel? U T-Mobile jsou problémy jenom snad s T-Zones, ale Eurotel: Neexistuje se dovolat operátorovi, jak vidno ani na tiskový, drahej jak pozlacenej hajzl, ze složitý administrativy, dělaj ještě složitější, což mi zasvěcení jistě potvrdí. A tímto drobným výčtem to zdaleka nekončí.

Nedivil bych se, kdyby tam potom hodili zprávu o tom, že celej Akcelerátor, bylo jen nějaký přání jednoho z jejich pracovníků, a ten to v pomatení mysli umístil na web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskar1  |  19. 04. 2004 13:02

Eurotel nasazuje moderni technologie a ma zakonite problemy. T-Mobil to zna a Oskar k tomu speje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra  |  19. 04. 2004 12:56

Eurotel se snaží držet vysoké tempo rozvoje služeb nasazené T-Mobilem, ale nějak se to nedaří. Opakovaně nabídnout službu a opakovaně zjistit že je to nehotový zmetek, to opravdu nase.. nebo i naštve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hign  |  19. 04. 2004 12:55

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  19. 04. 2004 13:01

Hezká reklama.

Pro ostatní. NIC TAM NENÍ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 04. 2004 13:08

Hezkej pokus

Kdo si to chce sosnout tak at mi napise, poslu link.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 04. 2004 12:54

Tak se mi to podarilo stahnout a tady jsou me prvni dojmy. Budu srovnavat s CPROXY, ktery jsem pouzival doted.

Program je 4x vetsi, pritom nastavit se tam toho o moc vic neda.

Nastaveni proxy je localhost a pak porty 9090 pro HTTP, 9092 pro SSL a 9093 pro FTP. U Cproxy je jednotny port 3128, coz mi vyhovuje mnohem vic, protoze na NTB se obcas pripojuji ve skole a tak je proxy 192.168.0.1 a port 3128. U cproxy tam zmenim jen IP na local host. U ET to budu muset prepisovat vsechno.

Na rozdil od cproxy nekomprimuje gif, jenom odstranuje animaci. Komprimace jpg ma 3 stupne - nizka, stredni, nejvyssi + puvodni. U te nizke je to uz dost brutalni, spis jsou videt uz jen smouhy.

Vic jsem toho zatim nezjistil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 04. 2004 12:57

Jeste dodatek - CPROXY mi prijde mnohem lepsi Skoda ze ma celkem caste vypadky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evzen  |  19. 04. 2004 12:58

První měření. Na serveru DSL bez ETA 29 kbps, s ním 34 kbps, na POOH 39 a 44 kbps. Subjektivně je to srovnatelné s cproxy, které mám na PC doma. Zatížení systému je také srovnatelné, cca 10 MB v paměti mají oba programy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 04. 2004 13:04

Cproxy se da ale mnohem lepe nastavit.
Jinak, je to verze 2.913 a napoveda je uplne k jine verzi Kdyby se radsi ET domluvil treba prave s tim autorem CPROXY a koupil ten soft od nej, tak uz to mohl mit davno a nemusel to pul roku doladovat.

Pokud to, co se mi podarilo stahnout, bude finalni verze, tak u CPROXY zustanu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 04. 2004 19:14

Souhlas, alespoň by to nemuseli spouštět natřikrát a fungovalo by to hned  Ještě že to CPROXy mám, můžu se jim na nějaké testování v Praze vykašlat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  19. 04. 2004 12:28

Kua, chybelo mi 1,5 MB! Hodte to nekdo na server, prosiiiim. Hippo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Špidla  |  19. 04. 2004 12:32

Já ten soft stáhnout stačil, ale myslím že je zbytečné ho dávat ke stáhnutí když je v něm možná chyba a bude nová verze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  19. 04. 2004 12:34

Nic neni zbytecne , poslete mi to nejak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Špidla  |  19. 04. 2004 12:37

S rychlostí odchozích dat gprs bych to posílal cca 1 hodinu. Takže se mi do toho moc nechcce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  19. 04. 2004 12:35

přesně tak

nic není zbytečné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  19. 04. 2004 12:22

Cproxy je super. Nevím jestli vůbec mám přecházet nat ten jejich accelerátor ? Jestli to bude jen komrpimovat obrázky tak to cproxy umí taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phaeton_esc  |  19. 04. 2004 12:22

dejte mi nekdo kdo to ma vedet na icq 323234791...ftp dodam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitr  |  19. 04. 2004 12:20

Stihnul to někdo stáhnout? Dejte to někam na web, když už ET na nás kašle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  19. 04. 2004 12:20

Sory za výrazy, ale asi si z nás dělají prdel. Před chvilou jsem to stahoval a ted ten soubor tam už není. Kua tak proč to tam dávaj , když to za chvilu zas stáhnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  19. 04. 2004 12:20

bylo to tam a už není... to jsou ale....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phaeton_esc  |  19. 04. 2004 12:16

mrchy jedny...uz to smazaly...a me zbyvalo 0.5mb :((((((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  19. 04. 2004 13:28

Půl milibitu? No, to fakt nas.., nakrkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phaeton_esc  |  19. 04. 2004 22:36

0,5 MB jsi ted spokojnejsi hnupe? navic spousta lidi(vcetne me) pouziva pouze mala pismena..a tem chytrejsim doslo co jsem myslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  19. 04. 2004 12:07

Stáhnul jsem si ET Akcelerator Plus a nainstaloval. Internet se určitě zrychlil tak o 30 - 50 %. Načtení stránky mobilmania bez ET Akcelerator Plus zabírá asi 160-190 KB a s Akceleratorem se to zkomprimuje asi na 70 - 75 KB. Funguje to bezvadně na reklamu, ta se nezobrazuje vůbec a ani mě to nějak netíží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelevap  |  19. 04. 2004 12:22

Závidím Mě už teď nejde ani stáhnout Akcelerator z Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  19. 04. 2004 12:06

Jj, "sluzba se pripravuje" , tak tuhle hlasku sem na tech strankach videl uz nekolikrat, vzdycky prijdu pozde..
Zkusim stahnout ten programek a uvidime, alespon ze ten nestahli z webu. Hippo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr-wm  |  19. 04. 2004 11:50

Taky jsem nic zatim nenašel ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sejvi  |  19. 04. 2004 11:49

Tak to vypada ze to EUROTEL zase ze svych stranek stahnul...! Kurnajs proc to tam teda davaji, kdyz to za 30 minut zase odeberou...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m853  |  19. 04. 2004 11:49

pred 1/2 hodinou tam stránky byly - ted to zase stáhli. Peknej chaos a hysterie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phaeton_esc  |  19. 04. 2004 11:48

je to cely nejaky divny....asi pred pul hodinou sem se tam dival a bylo tam o tom na celou stranku textu a odkaz na jejich program.....ted tam ale pisou ze se to pripravuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  19. 04. 2004 11:41

na adrese v clanku je ze sluzbu pripravuji.

Vi nekdo kde to na tom svem webu maj?

Dikes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wilda  |  19. 04. 2004 11:55

Bylo to přesně tam kde je uvedený odkaz. Bohužel pouze tak do 11:35 a pak se objevila hláška o tom, že se připravuje......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bukux  |  19. 04. 2004 12:09

Nejake problemy. Behem dne spusti znovu. (zdroj infolinka ET)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  19. 04. 2004 11:33

eurotel by si mel aktualizovat stranky, na nekterych mistech je porad, ze sluzba se pripravuje...

viz

http://www.eurotel.cz/site/cz/servicesAndTariffs/services.html?list=40907

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 04. 2004 11:46

To snad není pravda! Ještě před půl hodinou tam ty stránky byly, infolinka mi potvrdila, že služba je už opravdu spuštěna - raději jsem se zeptal, protože webu Eurotelu se už moc nedá věřit.

Jdu volat na tiskové oddělení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  19. 04. 2004 12:03

ja jsem to videl taky, ale kdyz jsem kliknul na dalsi informace, tak mi to akorat zmizlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  19. 04. 2004 16:03

Mistře, na tu pravdivost informací na wwbu bych si být Vámi dal pozor. Jak se říká, nejdříve ukliď před vlatsním prahem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  19. 04. 2004 16:03

Mistře, na tu pravdivost informací na wwbu bych si být Vámi dal pozor. Jak se říká, nejdříve ukliď před vlatsním prahem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 04. 2004 16:29

Vy jste z Eurotelu, že? A zdá se vám normální zveřejnit stránky o provozu služby, potom je na 14 dnů stáhnout, potom zase na půl hodiny zveřejnit, instruovat infolinku, že služba jede, na dalších pár hodin stáhnout a potom uvést, že jde o omezený provoz pro Prahu?

Weby operátorů pro nás jsou informační zdroje, které není třeba ověřovat. Byli bychom velmi rádi, kdyby jimi zůstaly i nadále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helen  |  19. 04. 2004 16:53

Pane redaktore, zkuste u ET zjistit, jak se jim povedlo službu založenou na proxy lokálně omezit na území Prahy. To jako při vytvoření GPRS spojení zaznamenají ze sítě informaci o uživatelově poloze a podle toho mu dávají IP adresu ze specifického rozsahu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  20. 04. 2004 02:18

Dobrý postřeh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  19. 04. 2004 17:12

zda se nemýlím, tak vždy, když info na webu bylo, byla služba funkční. Myslím, že je lepší info stáhnout zda služba nejde. A co se týče jak může operátor poznat, že nejste z Prahy? To je zázrak, asi tim, pod jakou ústřednou jste přihlášeni. Jinak nejsem z Prahy a také mi to jede OK. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  19. 04. 2004 11:10

tak co, jak vam funguje ten akcelerator plus? ja prisel pres vikend o kabel k telefonu takze nemohu sam vyzkouset  :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sejvi  |  19. 04. 2004 11:10

Na prvni pohled se mi zda ze sluzba EUROTEL AKCELERATOR PLUS znamena zrychleni pouze tim, ze komprimuje obrazky...   Zrychlilo se nekomu surfovani po AKTIVOVANI teto sluzby...? Je nutne stahovat ten program Eurotel Akcelerator Plus, nebo staci jen AKTIVOVAT Eurotel Akcelerator...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiH  |  19. 04. 2004 11:48

Omlouvam se, asi jsem aux, ale kdepaxte  to stahli, ja nasel jen, ze se to pripravuje...

diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoner  |  19. 04. 2004 11:54

Stranky jim zatim nejedou , ale Akcelerator Plus maj ke stazeni zde:

http://www.eurotel.cz/external/data/EurotelAPSetup.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  19. 04. 2004 11:51

Služba se připravuje !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  19. 04. 2004 12:47

....s takovou se bude služba připravovat do nekonečna. Jak se říká: nedělej machry když nemáš křídla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  19. 04. 2004 15:35

15:30, Web Eurotelu:

UPOZORNĚNÍ:

Služby Eurotel Akcelerator a Eurotel Akcelerator Plus jsou prozatím spuštěny ve veřejném testovacím provozu, a to pouze na území Prahy.


...Takže zatím jenom pro cajzly, není proč nervovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Tichy  |  19. 04. 2004 19:19

Mam dotaz na Eurotel i na MobilManii:

1) dochazi pri stahovani i odesilani dat ke komprimaci JESTE NECEHO JINEHO nez jen obrazku (tedy jeste krome uplne blokace obrazku, zvuku a animaci) ? Pokud ne, pak je to dost ubohy programek. Stahovani obrazku, zvuku a animaci totiz obecne vypinam v nastaveni prohlizece. Me zajimaji skutecna data a ne obrazecky a zvucicky.

2) proc na strance Eurotelu nemaji upozorneni, ze Akcelerator Plus se po instalaci musi jeste nakonfigurovat ?

3) Ackoliv jsem zadal POP3 port, u ktereho chci zrychlit, a SMTP port byl prednastaven na smtp.etmail.cz, zadne zrychleni jsem nezpozoroval. Upload/download cca 4.5/1.2 kB.

Je to skutecne vsechno? Tak proc tolik humbuku kolem...

TT

PS jsem v Praze a nainstaloval jsem si Akcelerator Plus

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmanek  |  19. 04. 2004 20:04

Máš pravdu, není to žadné + ale VELKÉ MINUS !!! akorát to umí změnšit kvalitu obrázků, zablokovat javu, animované gify a to je vše....tohle ale umí dalších cca 20 utilit, které jsem už zkusil a využívám....takže po 1 hodině testování jsem tohle + hezky rychle odinstaloval, jenom to otravovalo... běžnému uživateli je to k ničemu ((( - a zrychlení ? - na úkor kvality kvantita - tomu neříkám zrychlení , ale OMEZENÍ !!!
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bowling  |  29. 04. 2004 07:49

takze je to vse na kokot,

na stejnem principu funguje

www.cproxy.cz

pouzivam dlouho a je to super, internet rychlejsi asi o 40procent, (dloiuhodobe vysledky)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
totojepast@seznam.cz  |  17. 05. 2004 04:02

pro neco takoveho nebezi i na dial-upu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor