Eurotel na léto připravil akci s dlouhým názvem Volej v létě třem kamarádům zdarma. Platí od 1. července do 31. srpna a je určena jak paušálním zákazníkům, tak majitelům předplacených karet Go.
Během léta můžete volat až na tři vybraná čísla zdarma v síti Eurotel. Ovšem slůvko „zdarma“ se vztahuje pouze na minutové sazby, zaplatit je nutné paušální týdenní poplatek. Pokud se rozhodnete aktivovat pouze jedno číslo, činí poplatek 49 Kč na týden. V případě aktivace dvou nebo tří čísel naráz zaplatíte 59 Kč na týden. Je možné i kombinovat, že si nejprve aktivujete jedno číslo a třeba za několik dnů další za doplatek 10 Kč.
Volat bez dalšího účtování můžete na vybrané čísla neomezeně po celý den. Akce se samozřejmě nevztahuje na roaming. Aktivace bude možné provádět až do 31. srpna a do té doby bude služba automaticky opakovaně aktivována každý týden, pokud neprovedete deaktivaci.
Aktivace:
- zašlete aktivační SMS ve tvaru PRITEL XXXXXXXXX na číslo 999235 (písmena X zastupují telefonní číslo, na které chcete volat za jednorázový paušální poplatek)
- zavolejte na linku operátora *11
Deaktivace:
- zašlete deaktivační SMS ve tvaru PRITEL D XXXXXXXXX na číslo 999235 (písmena X zastupují telefonní číslo, na které už nechcete volat za jednorázový paušální poplatek)
- zavolejte na linku operátora *11
Oživeno:
V diskusních fórech se rozšířila fáma, že deaktivace služby stojí 49 Kč. Je to ovšem pravda jen částečně. Pokud službu deaktivujete a nechcete ji dále používat, je deaktiace zdarma. Pokud se ovšem rozhodnete deaktivovat pouze jedno číslo a přitom máte nadále aktivní ještě další, bude vám naúčtován deaktivační poplatek 49 Kč. Je to celkem logické, operátor se tím brání vypočítavcům, kteří by si neustále měnili číslo této služby a mohli tak volat do sítě Eurotel v podstatě jen za 10 Kč za hovor (nebo i více hovorů, pokud by na stejné číslo volali opakovaně).
Eurotel ovšem zapomněl uvést, v jakém tvaru se má poslat deaktivační SMS zpráva, aby byla služba deaktivována bezplatně pro všechna čísla zároveň. Prozatím tak můžete učinit zavoláním na infolinku *11 nebo na značkové prodejně. Podle vyjádření operátora je už deaktivační zpráva pro celkové zrušení služby připravena a zanedlouho bude možné využít i tuto snažší cestu. Proč už to nefunguje od počátku? Buď na to u Eurotelu opravdu "zapomněli" nebo to byla nepěkná lest pro zákazníky.