Eurotel změnil své logo

Eurotel od 16. května začal při své prezentaci používat novou grafiku. Možná jste si už všimli nových billboardů, nová je údajně i televizní reklama. Změnilo se ovšem i logo. Červená křivka je nyní plastická a je v ní použit barevný přechod.

Včera jsem u nového loga Nokie nesměle podotýkal, že mi připadá trochu nevyvážené. Nevím, co diplomatického dodat v tomto případě. Ať se na mě operátor nezlobí, ale připadá mi, jakoby tvůrce loga právě objevil, že ve Photoshopu existují styly vrstev. A aby to stálo za to, použil hned několik efektů najednou. Opravdu nerozumím, proč z plochého loga najednou vystupuje plastický cákanec se stínem.

(U černobílé varianty je křivka černá, bez plastického efektu. V případech, kdy je logo prezentováno v malé velikosti, zůstává stejné jako dřív, ploché.)

Diskuze (60) Další článek: Mobil v ceně 10 000 Kč zadarmo!

Témata článku: , Euro, Logo, Euro &, Barevný přechod, Log