Eurotel zvýšil čistý zisk na 7,25 miliard Kč

Diskuze čtenářů k článku

pistolnik  |  06. 02. 2004 02:13

Byl jsem 3 roky zákazníkem eurotelu a teďka jsem 1,5 roku u T-mobile a můžu prohlásit že už dlouho jsem větší kravinu neudělal protože T-mobile to je hrůza!!! Jeden příklad za všechny je tomu 3 dny jsem potřeboval trvale přeposílat e-maili na mobil od určitého odesilatele , kolega to měl přes web u Eurotelu zařízené za cca 20 sekund . Já se o to snažím už 3 dny ! Nejdříve jsem si musel založit schránku v T-zone a tu nastavit na přeposíláni ( což u Eurotelu nemusíte). Pořád to hlásí chybu i když jsem to pečlivě znovu nastavil ( 28 x ) to hlásí pořád . Přišel jsem o cca 58 e-mailů . Pravděpodobně mají moc zákazníků a potřebují se jich zbavit. Já už jsem se rozhodl , vrátím se k Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  06. 02. 2004 08:15

A přesně vo tom to je... služby a přidané hodnoty. Neříkám, že ten kdo chce "vysílačku" tak je asi pro něj eurotel vhodný, ale ten kdo chce mobilní telefonování a služby, ten ví, proč má eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kill bill  |  06. 02. 2004 10:22

No jestli to je o tom, ze Eurotel se nezmohl na nic jinyho nez ten pritroubly alias cislo@sms.eurotel.cz a tedy tam neni ani co nastavovat, protoze to nic jinyho neumi, tak jo
No a nefunkcnost kolosalniho T-zones je zase presne opacny extrem. Umi to vsechno, ale nic poradne a spolehlive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  06. 02. 2004 10:48

Tato služba je jedna z mála co mě u eurotelu vyhovuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  06. 02. 2004 10:53

Tato služba je jen jednou co mě u eurotelu vyhovuje...

Potřebuji vše: kvalitní pokrytí, spolehlivost, hlas, data, banking a salší služby

Jedině co mě zatím chybí je EDGE a možnost přístupu k účtu - výpisu - přes HTTP a samozřejmě SSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 02. 2004 11:42

Jasně se zde ukázalo to co několik lidí zde v diskusích tvrdilo, Data Nonstop je převratná služba, ale nikoliv pro masy ale pro naprostou minoritu, občas to v diskusích vypadá, že bez DN bejt operátor nemůže. Může a to v klidu. Ani ne 1% zákazníků Eurotelu tohle využívá, T-Mobile se do toho pustil jen proto, že asi těžko by obstál v konfrontaci s tím, že do dvou let chce být větší než Eurotel.... a hlavně Eurotelu chce přetáhnout klientelu.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  05. 02. 2004 14:39

Jo ale jestli nejakej operator zavede EGDE v kombinaci s neomezenymi daty, bude to uz jiny kafe nez tohle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  05. 02. 2004 08:39

No to je ale dobrá zpráva, to teď bude moci konečně snížit ceny, že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  05. 02. 2004 12:57

haaaaaaa chaaaaaaa  hiiiiiiiiii  chiiiiiiiiiiiii .... no to je ovsem vtip dne. kez by to byla pravda v pristim vyuctovani jsem dostal nejakou slevu navic, urcite by se hodila. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajo  |  05. 02. 2004 07:46

Při takovýchto ziscích by se určitě našel způsob zlevnění volání a služeb. To by opravdu nestačilo o miliardu méně? Volání na pevnou linku opravdu drtivou většinu soukromých zákazníků nebere. Jsou to jen podniky a úřady, na které soukromá osoba volá jen občas a takové zvýhodnění mi připadá až zbytečné. Zisky opravdu drží velké podniky. Mám to z vlastní zkušenosti. Málokdo si hlídá účet který neplatí z vlastní kapsy, ale platí ho firma. Pouze při sumách v řádu několika tisíc ( nad 5 - 6 ) se někdo pozastaví nad tím, zda je to úměrné. Jsem soukromě u T-Mobilu a kdyby ho nemělo 90% mých známých, určitě bych u něho již nebyl. ET je opravdu nejstabilnější a nejkvalitnější, ale taky nejdražší a rozhodně těží ze svého osamoceného začátku. Hodnotím ho i přes to, jako kvalitního, důvěryhodného a stabilního operátora. Kdyby neměl ty podniky, taky by určitě zlevnil. Snad k tomu jednou dojde a budou ho moci používat i normální lidé soukromě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  04. 02. 2004 22:04

Zisk výrazně ovlivnila sleva na dani kvůli vyplácení dividend v loňském roce a přecenění daňových závazků. Po očištění od těchto vlivů vzrostl čistý zisk o tři procenta na 6,5 miliardy korun.

To uz tak super nevypada, co? Stagnace.

Zdroj www.digiweb.cz:
http://digiweb.cz/4-10076450-13934080-i00000_d-e4

Spousta PR kecu, bum, bum ratata, jsme jednicky! Ale prirustky novych zakazniku za 2003 hovori o jasnem sestupnem trendu podilu ET na trhu. ET loni jasne prohral! Neni divu, je to jenom predrazena nuda, kterou nad vodou drzi predvesim firemni zakaznici, kteri to ze sveho neplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 02. 2004 02:42

No, 3% růstu zisku v odvětví, které celosvětově stagnuje, to není tak špatné.

Ze stejného zdroje jako uvádíte se dá ocitovat i toto: "lze pozitivně hodnotit efektivitu společnosti, která výrazně převyšuje další evropské mobilní operátory"

Podle vaší neúprosné logiky za firemní zákazníky platí někdo jiný. Vcelku by mě zajímalo kdo, protože bych v tom případě měl zájem stát se také firemním zákazníkem, abych nemusel platit účty za telefon .

ET neprohrál. Použijeme-li stařičký slogan "Jeden proráží, ostatní následují", přišel v minulém roce se službou Data NonStop a rozvířil tím poněkud stojatou vodu českých mobilních komunikací. Ač tržby za tuto službu jsou vzhledem k tržbám celkovým vcelku zanedbatelné (jde maximálně o stovky mil. Kč v porovnání s 27,6 mld. Kč), mohla tato služba přilákat ET nové zákazníky, kteří pak využívali i služeb dalších.

Nevím také, kde berete přesvědčení, že ET je jenom předražená nuda. Jistě se najde tarif a schema volání, kde je právě ET nejlevnější (kupříkladu minutový hovor na pevnou linku 16-19 hod. všedního dne z předplacenky Quattro Go vyjde levněji než volání pevná-pevná)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  05. 02. 2004 07:22

Ach jo:

1. za firemni zakazniky (zamestnance) plati ucty jejich firma, takze na nejakou korunu nehledi. ET ma opravdu vysoke % firemnich zakazniku z doby sveho monopolu a hlavne ti ho drzi nad vodou.

2. ET loni JASNE prohral v prirustku novych zakazniku, beznemu uzivateli nema moc co nabidnout.

3. DATA nostop je z hlediska trzeb a prirustku skutecne bezvyznamna - viz. bod 2

4. Nezajima me srovnani s pevnou linkou, ale ostatnimi mobilnimi operatory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel  |  05. 02. 2004 11:53

Další odborník:

1. co to blábolíš? Každej si hledí na peníze, jak zaměstnanec který si hlídá limit od zaměstnavatele, tak i sám zaměstnavatel který přes VPN Nonstop volá po firmě za 0,-

2. a divíš se? Volné místo na mobilním trhu je pouze v teen skupině, která je tak přihlouplá a rozhoduje se pouze podle reklamy. A co se týče nabídky, tak by jsi měl aspoň jednou nahlédnout třeba do katalogu služeba telefonů: Více důvodů. Nebo jsi také ten blázen do Oskara, který nedávno hlasoval na mobilmanii o nejlepšího operátora roku a v otázce, který mobilní operátor má největší portfólio MT, jsi hlasoval pro OS?

3. neználku. Data nonstop je co se týče zisku možná bezvýznamná věc, ale není to náhodou super nabídka, kterou ty popíráš v bodě 2?

4. jsi prostě frajer, který možná zná maximálně význam zkratky SMS, ale to je tak vše.

Dodatek: jak dlouho máš MT a nějakého operátora? Rok? Aha, tak promiň.

Mějte se fajn

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 02. 2004 12:03

Asi se budete divit, ale řada firem tvrdě optimalizuje své náklady a nějaká neomezená volání z mobilu jsou většinou již minulostí. S nárůstem počtu VPN v podnicích si zaměstnanci soukromé hovory čím dál tím častěji platí ze svého, takže na nějakou tu korunu začínají hledět.

Nárůst počtu zákazníků v situaci, kdy penetrace dosahuje okolo 90% je vcelku irelevantní hodnota. Zajímavější začíná být ARPU (výnos na zákazníka) a výnos z volání do vlastní sítě a doplňkových služeb (ty totiž generují vysokou přidanou hodnotu)

Příklad s voláním na pevnou jsem uvedl jako extrém, kdy je takové volání v délce 1 minuty levnější než volání pevná-pevná. Stejný tarif má stejně drahé i volání do vlastní sítě, v tomhle případě (16-19 hodin, volání do vlastní sítě, tarify bez úpisu) je nejlevnější na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel  |  05. 02. 2004 12:10

Sloník:

S tebou jsem nediskutoval, ale to jsi určitě pochopil.

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 02. 2004 13:32

Vždyť on neodpovídá tobě, ale to jsi určitě pochopil

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad   = window.onLoad  ;
orig_onunlobla bla bla bla bla bla...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel  |  05. 02. 2004 13:39

Já jenom pro upřesnění, ale to jsi určitě pochopil



window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 02. 2004 17:05

co rikas na nejnovejsi tlaky CTc na ET ohledne datovych sluzeb, mily Euro-TELE?
jen aby slavny ET nenasledoval osud sve matky CTc ve vyvoji poctu zakazniku...zatim teda u ET nepozoruji nejake vazne "kroky vedle", je to zdrava firma ale hlavni slovo ma Berdar a to je desnej kokot...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 02. 2004 00:33

Nejsem si jist, jestli ten pologramotný exprodejce počítačů má v ET hlavní slovo. S tou firmou to totiž zatím z kopce nejde . Nezbývá než doufat, že Waleski uskuteční svůj plán, Telecom koupí a jeho současné managory vyhodí na dlažbu ne se zlatým padákem ale s kopancem do análního otvoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 02. 2004 22:00

A ze jdes teda k Eurotelu??
T tema tvejma cenama za volani...si delas srandu,ne??
Podivej se na cenik Tecka,za kolik volaj v Tecku do cizich siti i vlastnich po provolani volnejch minut a za kolik vola Oskar.To je matematika.
A co se tyka tech SMS z pocitace(predpotopni technologie,na ktery Oskar buduje svoje sluzby),to te to tak vytrhne???
A kdyz mas Data non.tak staci mobil s Mailovym klientem a muzes poslat misto tech SMS treba 1000 mailu a i si je stahnout do mobilu.Ja to tak delam,mam u Eurotelu nejaky volny SMS,ty posilam vesmes lidem,ktery nepochopili,ze GPRS se da v praxi taky vyuzit a neplatit prachy za 160 trapnejch znaku.Ostatnim posilam maily.
Kdyby lidi premejsleli,tak se vykaslou na SMS,je to prezita sluzba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Němeček  |  04. 02. 2004 23:17

Jacku jacku, ty si ale řízek. Gratuluju Eurotelu, že má takovýho joudu za zákazníka. Tak spokojeně volej a hodně mu přispívej na ten mega zisk. Za ten si toho hodně koupíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 02. 2004 11:46

2Jack: Ty předpotopní SMSky z webu nepoužívám kvůli ceně, ale kvůli pohodlnosti. Pokud jsem u netu jako že jsem min. 8hod denně, tak těch SMSek pošlu desítky, ne každej má ICQ,irc nebo jinej způsob jak pokecat. Kdybych měl tolik SMS poslat z mobilu a za cenu přes 3Kč .... (tarif u Et)

dejv

PS. A k tvé dokonalosti ti jen připomenu, že ne každý v mém okolí má telefon s e-mail klientem nebo GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 02. 2004 13:26

Na to bude mít Růžový Džek neprůstřelný argument: "Seš socka dyž nemáš v okolí lidi s GPRS a majlovým klientem"

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 02. 2004 11:06

2Já Osobně: Nečekám argumenty, čekám zase kecy a kecy o tom jak on je někde a všichni ostatní nikde.... A vůbec bych se nedivil, kdybych já mohl za to, že v mém okolí všichni GPRS mobil nemaj  Asi jim všem půjdu nějakej koupit

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  04. 02. 2004 20:03

Ale ze tu nevidim zadnyho Oskaraka...
Vzdycky je jich na diskuzich plnej pytel,povidaj,jak ten Eurotel za nic nestoji a ted nic.. To bude asi tim,ze cisla jsou neuprosny,muzou kecat,co chej,ale hospodarskej vysledek zpochybnit nemuzou...
Jinak se pripojuju ke soulasu s noname

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paudio Bernnardi  |  04. 02. 2004 21:28

Mam Oskara, ale ze bych to tak moc zral... No nevim nevim.... Podle me ma kazdej operator neco ja mam oskara protoze ma  vyhodne ceny u volani a junior kartu. Premyslim, ale o Eurotelu mam jeho DN a myslim ze bych mel prejit kompletne k EU...U EU mne zase mrzi ze nema SMS z netu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlík  |  04. 02. 2004 22:02

No já  mám u ET paušál a   ty ceny  za  volání no hrůza(taky volám jenom o víkendu-jinak mám služebák).Ta 10% fluktuance je opravdu malá,ale chtěl bych vidět statistiku paušálu a GO zvlášť.Spousta lidí s ET volá a ani neví za kolik(dovolím si tvrdit že 80% a kdo ví jestli ne víc) a největší bomba je když řikaj,že mu ty volný minuty stačej a víc že nepotřebuje.Taky má ET zmáknutou nabídku telefonů(dotovaný).To by jste nevěřily co lidí to tam koupí.Apak volaj za draho,ale maj levnej telefon.(T610 za 4490) Pevně věřím, že s tarifama něco už udělá,protože to se opravdu nedá.Drzost od ET je také  GO speciál- je  v hodně případech o dost výhodnější než tarify a pokud je člověk plátcem DPH tak(Samozřejmě pouze v rámci ET) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 02. 2004 11:37

2Dudlik: 10% fluktuace u Eurotelu je cca 400 000 lidí a to se jako málo nezdá, pokud by cca 1000 lidí za den odešlo ke konkurenčním op tak se mi to jeví jako slušné vítězství T-Mobile a Oskara.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenn  |  06. 02. 2004 10:29

Bla, bla, bla...to se jim to pěkně malují hospodářské výsledky. Používám sice GO, ale už se mi moc nechce, když mi odpočítávají za SMS, které vůbec neodejdou! Můj kamarád používal ET tarif, jako podnikatel, a chodili mu faktury s "přimalovanýma" částkama, který vůbec neseděli. A to mu nevynahradí ani ty slavný benefit body, za který mohl mít "levnější" telefon. Hádej co udělal - na dlouhý kecání si pořídil Os, kde hodina vyjde na 15,-.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daaack  |  07. 02. 2004 08:46

Teda, jestli ten tvůj strejda si nechá líbit přimalovaný nuly, tak nevím, nevím. Pak tedy musí plati a plati, a může jen nadávat a nadávat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 02. 2004 01:02

Nevím co si mám představit pod pojmem "Oskarák". Pokud tím myslíte zákazníky firmy Český Mobil, a.s., tak jsem jedním z nich (tarif Dohoda s Oskarem od léta 2001). Ačkoli ET téměř nepoužívám, tak svým způsobem obdivuji  cash flow a hospodářský výsledek této firmy. Také ne zcela souhlasím s všeobecným tvrzením, že služby ET jsou drahé - existují totiž volací schemata, kdy ET vychází opravdu velmi výhodně ve srovnání s konkurencí. Fakt že mi vyhovují (kvalitou i cenou) služby jiného operátora mě rozhodně nekvalifikuje k hodnocení, že ET nestojí za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keppo  |  04. 02. 2004 19:50

necudujem sa eurotelu v cechach. myslim ze je naozaj dobry. keby sme mali podobneho operatora. to sa o nasom slovenskom povedat neda. naj riesenie je i tak treti operator, ktory nepride.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vulki  |  04. 02. 2004 16:59

Zaujimave je to, ze sa nikto so zakaznikov ET nestazuje, ze operator na nich takymto nadhernym sposobom zaraba. A potom TMCZ zdrazi nieco o par halierov, Oskar nieco nespusti,... a uz sa vsetci stazuju, bojkotuju,...

Eurotel, davam pred tebou klobuk dolu z hlavy za tvojich maximalne lojalnych zakaznikov!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  04. 02. 2004 17:05

To protože:

kdo má Eurotel, ví co chce

A prosím, žádný flamewar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  05. 02. 2004 09:41

tak ho nezacinej
znam hodne lidi s eurotelem, kteri nevedeli co chtej...ted uz to vedi a  maj predcisli typu 737, 777 a tak podobne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  05. 02. 2004 09:48

no..., když si myslí, že vědí co chtějí...

ale já píši o těch co vědí co chtějí, ne o těch co si myslí, že vědí co chtějí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  05. 02. 2004 12:34

no ale tak uz nemaj eurotel, ze ..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  04. 02. 2004 17:34

já myslím, že kdyby Eurotel něco zdražil, tak tu také lidi nadávají a kdyby něco nespustil, tak také nadávají. Ovšem Eurotel prostě co řekne to spustí kdy to spustí a ceny nasazuje na nové služby vždy tak vysoko, že může jít vždy jen dolů. Takže jsou i proto doménou lidí s většími příjmy (obecně, nekamenovat) a to také proto, že tito lidé měli peníze už když Eurotel začínal a mohli si jej jako jedni z mála dovolit a tak proč teď odcházet. Žádná killing aplikace, kterou by ET neměl není (to by mohl být právě třeba GPRS paušál, kdyby s ním přišel T-mobile a nikoliv Eurotel), a rozdíl deset procent není problém (nehledě na to, že oni volají vesměs opět bohatým s Eurotelem a tedy volání E-E tak drahé není a tak by nemuseli nutně ušetřit přechodem na někoho levnějšího).

Neudělali nic, čím by nějak vysloveně svou uživatelskou obec zklamali či naštvali, spolu se svými "imidžovými" reklamami tak budují podvědomí stabilní kvalitní značky. T-mobile své uživatele občas nadchne, často naštve, lidé si spíše ale pamatují nadávky, které padají na jejich omyly v loňském roce. To že pak doženou počet prodaných simkaret když je daní zdarma ke značkové tašce jim asi dlouhodobě nic moc nepřinese.

Oskar buduje pozitivní přátelský image, neříká že je nejkvalitnější, nemá ani nejlepší profi služby (gprs, roaming, mms, ...) zato má užitečné levné fičury, kteří mnozí jinde postrádají (účet na webu, volací limity...) a hlavně nedělá žádné velké chyby v komunikaci jako t-mobile a tak mu přebírá zákazníky a díky focusu na residenty chytá asi i nejvíc ještě nerozhodnutých (vesměs právě residenti) či těch, kteří si pořizují druhý mobil k pracovnímu. Oskarovi zákazníci budou také více loajální než t-mobile, protože jsou méně nároční a je tedy těžší jim nějaké nároky zklamat.

Gratuluji Eurotelu, evidentně mu také prospívá partnerství s Telecomem (propojovací poplatky vlastně zůstávají stejné firmě) a s takovýmito výsledky by se mohl dobře prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  04. 02. 2004 17:57


Velmi pěkná rekace. To se zde jen tak nepřečte.

Plně souhlasím, oproti slovenskému bratrovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vulki  |  04. 02. 2004 19:14

Ale slovensky brat gratuloval k uspechu Eurotelu 

Mne sa nazor Noname (kua, ako to mam vysklonovat? ) paci a myslim ze trafil klinec presne po hlavicke. T-mobile ma velky problem s customer perception, pretoze ludia si skor zapamataju 1 negativnu vec ako 100 pozitivnych.

Na tych lojalnych zakaznikoch stale trvam. Ak idem na to jednoduchou matematikou a vychadzam z toho, ze ET ma menej pausalistov ako T-Mobile, vychadza mi z toho, ze ma cez 3 mil. GOackarov. Neviem z hlavy sadzby u GO, no myslim ze niektore varianty TM a OS by boli pre nich ovela vyhodnejsie. No GO zakaznici sa nijak nestazuju a pekne krasne zostavaju u ET. A cisla o rekordnom zisku (z coho ho asi generuju? , zeby od zakaznikov?) Preto som zlozil klobuk z hlavy pred ET a stale na tom trvam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7. z 9  |  04. 02. 2004 20:46

Strucne a vystizne. Akorat bych upresnil vnimani vetsich prijmu resp bohate klientely - z casti to tak urcite bude a z casti se bude jednat o lidi, pro nez uspora nekolika stokorun neni dostatecnym duvodem ke zmene operatora - navic s prihlednutim k image, kvalite a siri poskytovanych sluzeb, ekonomickym vysledkum a stabilite Eurotelu.

Myslim, ze u Eurotelu si muze byt zakaznik byt opravdu 'jisty'.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  05. 02. 2004 09:48

eurotel je pomerne kvalitni sit, ktera ovsem nenabizi nic extra za pomerne extra ceny. Proto mu TM a OS uziraji dosti durazne zakazniky, dari se to zastirat predevsim diky rok a pul umirajicim GO kartam. Dulezity vliv na pocet zakazniku a ziskovost ET maji predevsim organizace typu ceske drahy s uctyhodnym poctem aktivaci. Jak vime konkretne z prikladu tohoto zakaznika, rozhodlo to ze ET fakticky patri statu i pres o 50% vyssi cenu kterou v tendru ET nabidl (oproti TM). To ze Eurotelu trochu zacina tect do bot je videt i z jeho balickove nabidky TOP...no nechme se prekvapit vyvojem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 02. 2004 11:29

2wang: To že Eurotel představil zajímavou nabídku v podobě balíčků značí že mu teče do bot? To by asi teklo do bot každýmu né? Viz. tarifová epidemie a T-Mobile a balíčky u Oskara..... to je směšná argumentace. Bojuje se o zákazníka a tak se musí nadále vymejšlet něco novýho.

dejv

PS. Co mne překvapuje je neustálé vychvalovaný Individual, ano je to převratný koncept, nicméně těžko použitelný (a tudíž výhodný pro zákazníka).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  05. 02. 2004 12:32

Individual ale je opravdu ve spoustě případů o hodně levnější než ostatní tarify ET.I když koncepce objednávky minut je slušně řečeno drzost,ale pořád to vychází lépe než standartní tarify.Spíš by bylo rozumný,kdyby ET stanovil cenu dle výšky provolaných minut(čím víc voláš-tím menší sazba za minutu-jak jednoduché a logické)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  05. 02. 2004 12:52

aby pro me byl individual vyhodny musel bych si vest denicek predplacenych a provolanych minut, jakmile bych to prehnal s predplacenyma minutama nebo bych naopak predplatil malo a provolal hodne tak by to bylo nevyhodne. cili naprosto nevhodny tarif pro business pouziti. pouzivam na simkach tarify optimum profi a vyhovuje mi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 02. 2004 11:04

2Dudlik: Nepopírám, že Individual je levnější než ostatní tarify Eurotelu, ale abych každej měsíc věštil kolik toho asi tak provolám a propíšu mi přijde na hlavu.... já prostě intenzitu svého volání neodhadnu, volám jak potřebuji ne jak mám tarif....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 02. 2004 16:58

jiste ze tomu tak je, marketingy vsech 3 operatoru reaguji na trzni prilezitosti ale hlavne na ohrozeni od konkurence...
zadna firma nezlevnuje v pripade, ze je v poradku odbyt ci kdyz se nemusi obavat masivnejsiho utoku konkurence, proc taky , kdyz se neco dobre prodava zejo?
Si predstav ze prodavas na ulici uspesne parek v rohliku za 15Kc, dokud si v tve blizkosti neotevre stanek konkurence a jejich parek za 10kc ti nezacne ruinovat trzby, nezlevnis...
uz si rozumime, jaxem to myslel? Jsi chytry clovek, verim ze se shodneme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 02. 2004 00:54

Souhlasím, ale to přece není důkaz že firmě teče do bot. To je jen reakce na kroky konkurence, aby do bot téct nezačalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  04. 02. 2004 22:51

Hmm, já si myslím, že Eurotel má "zásluhy" za své perfektní ekonomické výsledky hlavně v tom, že v ČR začal jako MONOPOL na bezdrátové spojení bez konkurence, čímž "vychytal" ty nejbohatší zákazníky a (polo)státní firmy a státní úřady. Teprve až s nejbohatší klientelou na seznamech zákazníků Eurotelu český stát připustil další firmy (proč vlastně?). Ty pak vychytávaly "zbytek" zákazníků. Oskar přišel jako poslední. Pořadí, ve kterém byli operátoři "připuštěni" na český trh odpovídají i jejich hospodářské výsledky.

Eurotel už asi moc zdražovat nemůže - nemá kam. Jeho ceny jsou nejvyšší na trhu a vysoké poplatky za hovory do ostatních sítí mu napomáhají udržet si počáteční výhodu prvního operátora na trhu. Měl možnost si zákazníky "vybírat". Dnes už se je snaží spíše udržet.
Otázkou je, jak dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  05. 02. 2004 18:16

Slovensky Eurotel (nyni T-Mobile) zacal na Slovensku take jako monopol, ale Globtel (Oragne)ho za chvili prevalcoval....

navic GSM startoval Eurotel a Paegas stejne - ET ale zvladl start lepe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 02. 2004 00:52

Máte pravdu, že se ET v době svého monopolu choval příšerně - přístroje za 80 tisíc a více, aktivační poplatek 19.600,-, měsíční paušál okolo 2.500,- bez volných minut, 16,-/min za příchozí hovor a podobně. Faktem ale zůstává, že v okamžiku příchodu konkurence reagoval velmi pružně a ze dne na den se změnil z odpudivého monopolisty v relativně pružnou, zákaznicky orientovanou společnost.

ET v době svého monopolu sice vychytal nejbohatší zákazníky (nikdo jiný si v té době mobil dovolit nemohl), ale nevěřte tomu, že by mu tito zákazníci zůstali, pokud by jim nenabídl podmínky minimálně srovnatelné s aktuální konkurencí. První nápor na hromadnější odchody ET ustál lepším pokrytím, následně msel přijít i s nabídkou dotovaných telefonů a v neposlední řadě i se snižováním cen. Pokud by tak neučinil, tak by mu zákazníci získaní v době monopolu úplně v klidu odešli jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor