Eurotelu klesl počet firemních zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

karel  |  19. 08. 2003 08:02

Myslím, že budou ještě více přecházet k levnějším. Konečně je větší konkurence a firmy si opravdu můžou vybrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  15. 08. 2003 11:13

pokud se nepletu, tak zas na druhou stranu si ET uplatkama u drah zajistil prisun penez ze statni kasy prostrednictvim CD, takze ono se to vylepsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wehrwolf  |  15. 08. 2003 11:22

Bohuzel mate pravdu. V souvisloti s tim, ze ted ET patri pod CT, bude takovych VYHODNYCH vladnich zakazek pribyvat.

Jinak pujde ET + CT dolu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  16. 08. 2003 18:27

To není žádná výhra, CD neplatí a neplatí. papírově to budou slušný zisky, ale v reálu jim to budou CD platit sto let .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 08. 2003 10:14

viz tutulka

-=Kyk=-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  15. 08. 2003 10:19

Ty seš ale mantinel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 08. 2003 10:37

Ale je to tak!

Zákazníci, zvlášť firemní, se už nezaměřují nejen na "kvalitu" nebo "jméno opa" , ale začínají se dívat i na to, kolik je to jejich telefonování bude stát.  Tedy počet firemních zákazníků se bude ostatním operátorům na úkor Eurotelu zvyšovat a to povede jen k zdravé konkurenci, tedy můžeme očekávat, že se bude snažit ještě víc zkvalitnit, resp. zlevnit služby....

-=Kyk=-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizi  |  15. 08. 2003 13:27

Ano, opravdu je to tak. My jsme s ET skončili hlavně kvůli tomu, kolik nás (jako firmu) stálo telefonování a služby. Navíc přestože jsme byli KA (klíčový zákazník), nijak jsme ET nezajímali, problémy neřešili apod.

Takže jsme přešli k TMO (podle interních simulací a propočtů byla jejich nabídka v té době výhodnější než nabídka Oskara) a nelitujeme. Máme dvojnásobný počet čísel než u ET, a měsíčně platíme jen trochu víc (10-15%). Navíc využíváme spoustu doprovodných služeb, které nám ET nebyl schopen nabídnout (a OS o nich ještě ani neuvažuje). Jo a veškeré problémy/požadavky řešíme s konkrétní osobou u TMO, takže nemusím na infolince pořád dokola vysvětlovat o co jde.

Jednou větou, odchod od ET se rozhodně vyplatil.

Zizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tunta  |  15. 08. 2003 14:19

muzu info co vam et neposkyt a T-M ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  16. 08. 2003 11:14

Nechtejte od pripevatele odpoved, on jen tak placal. Nedovedu si predstavit sluzbu, kterou by ET nemohl nabidnout a TMO ano. Ale jo, jedna mne napada - TMO nabizi 50 MB data pres GPRS za 700kč. Sakra, ET ma JEN neomezeny pristup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 08. 2003 18:07

2Permon: Ty jsi firemní zákazník nekterého z operátorů? Myslím tím klíčový zákazník? Pak by si neplácal takový blbosti. Firma která potřebuje intenzivně datové služby určitě neplatí za 50MB přes 700,-/měs jako "normální" user.

dejv

PS. I ty naivko....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  16. 08. 2003 19:59

Hm,ale ta ma poznamka o DATA NONSTOP byl vtip, jestli jsi to nepochopil... Jadro meho prispevku bylo v tom, ze jsem se pozastavil nad tim, ze ET udajne neni schopen nabidnout sluzby jako ten nadnarodni moloch, ktereho za chvili prevalcuje i Oskar.

A na Tvou otazku: jsme firemni zakaznik ET, ale ne kliicovy, to ne.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  16. 08. 2003 00:21

ZIZI: Co oskar nemohl nabidnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  16. 08. 2003 18:15

O kterých službách Oskar ani neuvažuje a které má TM, nic mě v tuhle chvíli nenapadá. My jsme odešli od ET k Oskarovi a máme tříkrát víc telefonů než u ET a náklady přesto o cca 10% nižší .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor