Opravdu zajímavé, já jsem u Oskara, potažmo Vodafonu již nemálo let, prakticky rokem jejich vzniku jsem se stal jejich zákazníkem a toto se mi nikdy nestalo. Navíc bych si rýpnul do rýpnutí "přístup k zákazníkům" ten mi u VF přijde celkem obstojný narozdíl od kyslíků, za které jsou na infolince zřejmě nějaké se nudící studentky na brigádě, co si v práci lakují nehty, pijí kávu a zákazník je vlastně jen otravuje. Z přístupu to je dosti poznat například bývalý Eurotel to bylo něco otřesného, arogance operátorů, kteří tam jsou pro zákazníka, nikoliv zákazník pro ně, ta byla neměřitelná. A pokud někdo chcete zažít opravdový ping pong...čili předávání do černé díry, pořiďte si net od GTS Novera a až vám něco nepůjde, to bude taškařice převeliká s nimi něco řešit. Zlatý Oskárek, potažmo Vodafén.