Finta: neomezený internet Eurotel Go Data Nonstop za 437,50 Kč

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  29. 12. 2004 19:58

Maly Go s bonusem uz neni. Nebo ma nekdo jeste nejaky zdroj ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.P.  |  23. 12. 2004 13:25

No, teď jedu taky přes vánoční GOčko a je to v pohodě. Jen byly menší problémy s mobilem (je na dvě věci, že si člověk koupí K700 a Data Suite nepodporuje W98, dost to prodlouží práci s připojením). No ale musím říct, že v minulosti mě ET hooodně moc naštval.. Aktivoval jsem si u kámošovo tarifu DNonstop a klasicky ho používal (ale po třech dnech ho deaktivoval).. Pak přišla faktura, kde byla částka za DN (asi 75 Kč za 3 dny) plus platba 8000.. Pánové od ET totiž zapomněli tuhle částku strhnout. Reklamace jim ještě trvala dýl jak měsíc. Měli by si stálých zákazníků (ta simka byla v provozu asi 3 roky) vážit trochu víc a nepřidělávat nervy (reklamaci by mohli v takovýchto případech urychlit). Nutno ale dodat, že částku vrátili (nechtěli ji zaplatit)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 12. 2004 21:32

Taky jsem si aktivoval Eurotel Data Nonstop, ale behem toho jsem zbytecne prisel o dalsi 400Kc. Jde o jeden detail, o kterem jsem nevedel. Sluzbu si aktivujete a je aktivni po pulnoci. Eurotel Vas ale pri aktivaci donuti aktivovat sluzbu GPRS Instant, ktera je ale aktivni ihned a 1KB je zpoplatnen 6haleri. Nedockave jsem se zkousel pripojit, protoze jsem si chtel overit, zda telefon i infra bude realne fungovat.
Jenze ejhle nezpoplatneny internet jsem mel aktivni opravdu az opulnoci a do te doby jsem prisel o dalsi 400Kc kreditu za zpoplatnena data.
 
Vim, ze v aktivacni SMS bylo psano, ze data nonstop bude aktivni od pulnoci, ale proc nas Eurotel nuti aktivovat GPRS Instant, ktera ze me vytahla zbytecne penize???
Inu kazdy vydelava jak se da i na nedockavosti a drobne nepozornosti lidi...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  06. 12. 2004 12:15

z údajně značkové (!) prodejny v Kauflandu ve Strakonicích. Chtěl jsem bonusovou kartu za 25 Kč a bylo mi řečeno nějakou blond slečnou, že už mají poslední a jestli jí chci, tak mi jí prodají bez papíru za 300 ! Prý když jí dobiju 1000, ještě na tom 700 získám. Opravdu skvělá vánoční akce, ale jak pro koho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  03. 12. 2004 12:30

http://viper.skrz.com/pictures/eurotel%20reklamace.JPG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  03. 12. 2004 21:33

To mas tedy dobry.. ja taky jednou zapomel jaxi ukoncit hovor a volany take a v kapse jsem volal jeste 3 hodiny do vybiti baterky.. :)) odecetlo mi to asi 920 Kc.. Psal jsem na Eurotel, jestli by se s tim nemohlo neco delat a druhy den mi prisel kredit 950 hooodny Euroteeel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 12. 2004 00:41

Hmmm. Sice maximální délka hovoru z mobilu u nás je něco okolo hodiny, ale jinak dobrý ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  05. 12. 2004 21:37

jooo? tak to je hodne divny.. kdyz volam pritelkyni nekdy i 2,5 hodiny a jde to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jam  |  25. 01. 2008 18:38

No, nevim, mě to teda taky vždy po hodině vypadne...
I když jsem volal za zahranici tak to po hodine spadlo. Takže to asi je omezeny jak volani tak prijem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 12. 2004 16:07

Mně vadí jedna věc. Eurotel píše: V případě přechodu z Go na paušální služby, není možné převést bonusový kredit.Takže při přechodu na DN nepřevedu bonus?Pak by to nemělo žádný význam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palladin  |  03. 12. 2004 13:22

to by mě taky zájímalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlicek  |  03. 12. 2004 17:33

Ale proc by jsi prechazel na pausalni sluzby ? staci si jenom aktivovat na GO karte GO Data Nonstop a neprijdes o zadny bonus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  03. 12. 2004 21:15

jenze datanonstop je pausalni sluzba... za 850 ck dostanes za PAUSAL neomezeny internet....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  03. 12. 2004 21:19

Noooo uelame to jeste jinak.. 10.12 mi konci pausal na DN, tak pak si na tu novou kartu dobiju treba 450 a uvidim, jak to bude fungovat... pak napisi.. kdyby to jeste nekdo mohl vyzkouset driv, tak dejte vedet..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.J.  |  05. 12. 2004 15:37

Nemá cenu vůbec čekat, zaplatíš zbytečně víc. Jsem upsanej ET ještě na rok, mám dotovanej modem. Na paušální kartě jsem si nechal zrušit Data Nonstop a nechal jsem si jen úplně holej Individual. Přišel jsem tak sice o 60 volnejch minut, ale i tak se mi to vyplatí. Nakoupil jsem určitej počet bonusovejch karet po 25 kč. Jednou za 2 mesíce dobiju ze svýho účtu paušálního zákazníka 900,- a mám Go Data Nonstop na 2 měsíce i s 30 volnejma minutama, tím splním podmínku minimálního plnění 150,- na Individualu. Ten měsíc kdy nedobíjím 900,- prostě někomu z kámošů dobiju GO za 200,- a je splněno. Zbytek na té 2 měsíční Go Data pak provolám či proesemeskuju, i tak je to vlastně za půlku a pak nechám v šuplíku. Jediná nevýhoda je, že zase budu muset vytahovat Sim z modemu abych mohl provolat tech volnejch 30 minut ! Samozřejmě na každé bonusové simce je výhra 10 sms, kredit 25,- a dalších 25,- při odeslání odpovědní karty. Z účtu paušálního zákazníka lze dobíjet 1x za 30 dní, většina vás asi do 1000,-, takže pokud chcete dobíjet přesně jen pro Go Data, tak přes bankomaty a sazku to jde po korunách, si to spočítejte, mě se nechtělo. Čusec ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  05. 12. 2004 04:34

Na GO kartě si za 850 Kč předplatíš internet dopředu, čili to není paušální služba, ale předplacení si jedné služby na měsíc dopředu.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  01. 12. 2004 18:39

Nevim, ale byl jsem ve dvou autorizovanych ET prodejnach a v obou jsem se ptal, kolik si mohu koupit techto karet za 25 kc. V obou obchodech mi prodavaci rekli, "pro me za me, si jich kupte treba deset" tak jsem si koupil nejdriv jeden den 4 a pak v jinym obchode dalsi 4. Ale mel bych jeste otazku.. > na prvnich 4 kartach mam pouze nalepku s moznosti ziskat az 300 minut na volani, ale o 100% nabiti tam neni ani zminka. A u tech 4 dalsich karet, tam uz je i samolepka o 100% navyseni kreditu po prvnim dobiti. Zkousel jste jiz nekdo nabijet i kartu bez teto nalepky? Dostanu navyseni take? Prodejce mi sice rekl, ze ano...ale take mi rekl, ze si jich mohu koupit kolik chci, tak nevim, jestli mu mohu jeste verit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EL-EM  |  01. 12. 2004 19:33

http://www.eurotel.cz/jnp/cz/vanoce/novi_zakaznici/mala_go_sada/index.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  01. 12. 2004 22:05

jj, tak fajn.. karty tedy plati obe ;) ale co mam chapat tim textem: Bonus na dobití neplatí pro Go SIM karty ze Speciální edice pro zákazníky se službou Eurotel Data Expres ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  02. 12. 2004 20:15

je možné, že to budeš mít v pohodě, ale popíšu svůj zážitek s kupováním této bonusové sim karty. Chtěl jsem ji koupit v sobotu 29.11. ve značkové prodejně ET Carrefour Zlín. Prodavačka mi tvrdila, že karta s kreditem 25Kč stojí 95Kč, ale že za 245Kč dostanu kartu s kreditem 50Kč + 50Kč po zaslání odpovědní kartičky s osobními údaji. U obou prý běží soutěž "až 300 minut volání" a "100% bonus při prvním dobití", tak jsem si ji koupil. Následně jsem dobil v úterý nad ránem 950Kč kuponem a čekal na bonus, ale ten nenaběhl.
Po prvním zavolání na infolinku jsem se dozvěděl, že mi bonus skutečně náleží. Že mám zkusit počkat 24hodin, zda se mi bonus nepřipíše. Pokud by se tak nestalo, postarala by se operátorka centra o připsání. Volal jsem tedy další den v dohodnutou dobu opět. Mluvil jsem nejdříve s druhou operátorkou a ta když nevěděla, přepojila mne zas na tu první. Obě mi opět potvrdily, že nárok na bonus mám (zakoupení sim karty v daném termínu, nálepka informující o vánoční akci), ale že to musím vyřešit ve značkové prodejně, kde došlo k nákupu. I když se mi to opravdu moc nehodilo a stálo mne to dost času a peněz za benzín, vydal jsem se za vedoucím oné prodejny. Ten mi ovšem po čtvthodinovém čekání na informace z infolinky oznámil, že pro mne nemůže nic udělat a mám se obrátit písemně na oddělení reklamací.
 
Co k tomu dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  03. 12. 2004 21:14

Co k tomu dodat? v tomto pripade ti poradim jedine... opravdu se zkus obratit primo na Eurotel. Dle mych predchozich skutecnosti s predchozimi problemy mi vzdy nejvice pomohla emailova podpora.. Vzdy se tak vse vyresilo a slibeny kredit ci jine nachytavky jsem opravdu ziskal.. zkus tam nejdriv napsat elektronicky a pak je uhanej pisemne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  01. 12. 2004 18:38

Nevim, ale byl jsem ve dvou autorizovanych ET prodejnach a v obou jsem se ptal, kolik si mohu koupit techto karet za 25 kc. V obou obchodech mi prodavaci rekli, "pro me za me, si jich kupte treba deset" tak jsem si koupil nejdriv jeden den 4 a pak v jinym obchode dalsi 4. Ale mel bych jeste otazku.. > na prvnich 4 kartach mam pouze nalepku s moznosti ziskat az 300 minut na volani, ale o 100% nabiti tam neni ani zminka. A u tech 4 dalsich karet, tam uz je i samolepka o 100% navyseni kreditu po prvnim dobiti. Zkousel jste jiz nekdo nabijet i kartu bez teto nalepky? Dostanu navyseni take? Prodejce mi sice rekl, ze ano...ale take mi rekl, ze si jich mohu koupit kolik chci, tak nevim, jestli mu mohu jeste verit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EL-EM  |  30. 11. 2004 01:02

Už mně funguje GO DATA NONSTOP za 525,- Kč!!! (25,- Kč cena SIM + 500 kredit z účtu tarifního zákazníka - první hovor a SMS vanoce = stávající kredit 180,50- Kč > jedná se o hrubý výpčet, takže nikdo nehledejte neuvedené haléře)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  30. 11. 2004 08:09

No a jakým způsobem so dobíjí GOkarta z tarifu? Je na to nějaká SMS, nebo se musí přes infolinku?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  29. 11. 2004 17:12

bych se nasmál kdyby eurotel zlevnil po novem roce datanonstop.Příští rok se totiž přidá i oskar, alespoň to tvrdí na infolince.No alespoň se zvýší počet  uživatelů u eurotelu (telecomu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Melír  |  29. 11. 2004 14:49

... skutečně chytrý tah €telu, jak vykázat spoustu nových "zákazníků" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  29. 11. 2004 14:17

Taky jsem dneska nakupoval. Koupil jsem jich 7 (4 pro sebe, 3 pro přítelkyni) aprodali mi to jen po dvou kusech an jeden doklad. Ale prodali!!!
 
Dotaz: Už jsem pochopil že před aktivací Go Data Nonstop musím mít aktivované i GPRS Instant, Ok. Ale co je mi divný, že mi (po zaslání požadavku, samozřejmě) přišla konfigurační SMS a je v ní APN "internet" a ne "gointernet". Je to tak správně nebo si to na to gointernet mám přepsat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  29. 11. 2004 12:26

Nojo, koupím si pár těch karet a budu to používat místo dosavadního GPRS DataNonstop (778 Kč měsíčně), které mám aktivované k tarifu Individual a na nic jiného, než k připojení na inet to stejně nepoužívám. Ten GPRS DataNonstop si deaktivuji, ale stejně tam budu muset mít na tom Individuálu měsíční útratu nejméně 150 Kč, protože jsem se k tomu zavázal ve smlouvě na 2 roky. Nevíte, zda toho tarifu Individual můžu použít k dobití těch GOkaret a tím bych tam docílil útraty těch 150 Kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  29. 11. 2004 12:50

- no, sem na tom presne stejne, taky jsem jeste upsany na individual, zavolam na eurotel a zeptam se..
- kamos koupil rano 10 karet a mi pak chteli dat jen 2, tak sem jim rekl ze jsem volal na zakaznickou linku a ze na karty neni zadny limit, tak mi jich dali 6, ale byla to mala lez. sice rekli ze neni limt, ale taky ze si to budou limitovat prodejny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  29. 11. 2004 16:16

- tak fakt, v individualu se vraci 150 i kdyz se posle na dobiti GO, takze je dobre tim plnit kredit. uvazuji ale jestli jednu kartu na 2 nebo na 3 mesice. prvni plneni se zdvojnasobi a dalsi mesic tam 150 pridam z individualu. no vlastne minimalni dobiti je 200.
- navic je v baleni karticka, ktera kdyz se vypise a zdarma posle tak ziskate dalsich 25kc kreditu
- a pozor na tech 30 minut zdarma. ty se prubezne odecitaji a vraci az po ukonceni hovoru, nebo po 10ti minutach. proto je dobre mit na karde k datanonstop jeste 80kc aby se karta neblokla a nemusela dobit za 200.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  29. 11. 2004 19:15

Díky, to jsem chtěl vědět, že to tak jde. Jakým způsobem se ale ta GOkarta dobije z Individualu? To je formou nějaké SMS, nebo to je možné přes infolinku? Nikdy jsem ještě GOkartu neměl.
Jinak výhodnější je asi v tomto případě používat jednu GOkartu na měsíc a pak ji vyhodit a použít jinou, protože musíš dobíjet z individuálu stejně každý měsíc a když bys dobíjel na 1 kartu podruhé nebo potřetí, nepřipíše ti to již dvojnásobný kredit. A tu poslední GOkartu, kterou dobiješ na konci červa dobít 1000 korunami a použít na 3 měsíce. Popř. si na konci června dobít více karet na 1000 Kč, ale musejí se pak udržovat tím, že se jednou za 3 měsíce provede placený hovor stejně tam je 30 minut hovoru zdarma nebo co.
Akorát nevim, jestli se ty GO karty musejí aktivovat již do konce prosince, nebo stačí až do konce červa.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  30. 11. 2004 14:36

dobijeni z pausalu: volat na *11...3...2 pak zadat osobni id, pak cislo GO telefonu, pak castku (8). to je vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EL-EM  |  29. 11. 2004 13:45

Už jsem si pár GO SIM koupil a pokud vše dopadne podle mých představ tak to udělám takto:
Individual s DN změním na Individual s nějakým balíčkem za min. plnění 150 Kč. Buď WAP CSD, nebo WAP GPRS, nebo Internet GPRS - podle toho co bych eventuálně někdy nouzově využil. Ve skutečnosti zřejmě tyto služby nikdy nevyužiju, ale pro minimální plnění nechám dobít GO SIM z účtu zákazníka a tak se na faktuře minimální plnění objeví. Předpokladem je dobrá platební morálka. Samozřejmě, že ona dobitá GO SIM bude ta, kterou budu chtít použít na GO DATA NONSTOP. Tomu se říká nová mobilní služba PERPETEUM MOBILE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.J.  |  30. 11. 2004 18:06

Jo, myslí ti to, něco takovýho sem potřeboval vědět ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grind_Crusher  |  29. 11. 2004 11:06

Zakoupení malé Go sady s přednabitým kreditem 25 Kč označené samolepkou s textem „ Získejte 300 minut na volání měsíčně po dobu půl roku“, nebo „Bonus až 1 000 Kč na první dobití “. Bonus na dobití neplatí pro Go SIM karty ze Speciální edice pro zákazníky se službou Eurotel Data Expres.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EL-EM  |  29. 11. 2004 11:58

Tak nevím... odkud je toto vytrženo.
1) Text na http://www.eurotel.cz/jnp/cz/vanoce/novi_zakaznici/mala_go_sada/index.html zní jinak
2) SIM GO za 25 Kč nejsou "Go SIM karty ze Speciální edice pro zákazníky se službou Eurotel Data Expres." Jsou to "malé Go sady předem nabité na 25 Kč s tarifem Fun Go jen za 25 korun". Až později se dá změnit nastavení tarifu třeba na Go Data Nonstop. (http://www.mobilgo.cz/jnp/cz/services/service/go-cz-services-dataContainer-S5_InternetAemail-GoDataNonstop- uvod.html)
Já si jich dnes koupil 4 ks. Prodávají je však max. v počtu 2 ks na osobu v jednom obchodním místě. Chci jich ještě víc takže mne čeká další kolo.
Bye.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medved  |  28. 11. 2004 16:41

Počítejte takto, koupím kartu za 25 kč, dobiju ji za 837,50 získám tak stejný bonus (který může být max 1000 Kč) tím tedy získám dobití 2x837,50 což je 1675 kč + počáteční kredit 25 kč na kartě,celkem tedy 1700 Kč a mám to na dva měsíce ! Vyjde mě to tedy na 25 kč za kartu + 837,50 tedy 862,50 ale na dva měsíce ! Měsíc tedy polovinu , ta je 431, 50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 11. 2004 09:41

No jo, ale pokud chceš i druhý měsíc využívat těch 30 volných minut (což už je množství, které není k zahození), tak musíš mít na kartě ještě kredit minimálně na 10 minut – provolaný kredit se vrací poté, když součet délek hovorů přesáhne 10 minut. V případě Fun Go tedy aspoň 75 Kč a něco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medved  |  28. 11. 2004 16:24

BOMBA NAPAD !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bilda  |  27. 11. 2004 19:24

je to sice fakt, že ušetříte 50 procent, alé nevím, no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  27. 11. 2004 16:03

před 2 dny jsem kupoval go sim kartu v prodejně eurotelu. ptám se:" nebudete mít stejnou akci jako loni, že karta bude v podstatě zadrmo?" říkal že o ničem neví buch a je to tu!! 125 Kč zbytečně v pr.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 11. 2004 18:51

Prodavač nic vědět nemusel. Magor a debil je ten, kdo kupuje Go na konci listopadu a nepočká do prosince...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Semir Gerchan  |  27. 11. 2004 22:30

125 Kc?

Hm, a nestala nahodou jen 95 Kc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  27. 11. 2004 13:55

Velmi zajimava nabidka i kdyz marketingove trosicku necitelna a zamlzena. Dik za rozlusteni, unikla by mi! (GO karty me nikdy moc nezajimaly...)

Tato nabidka prakticky muze docela zamychat kartami. Doted jsme resil dilema, zda CDMA od ET anebo EGPRS od TM. V soucasne dobe vitezil TM se svym GPRS a CS3, CS4 kodovanim, coz je znacna vyhoda, EGPRS nemam kvuli cene modemu. Ale prichodem teto kouzelne GO karty vznika dilema jeste horsi! Usetrit 50% na GPRS a spokojit se jen s CS1 a CS2? Pokud jsou finance dulezite, pujdu a koupim si u ET 3x GO kartu, kazda ma "GPRS zivotnost" 2 mesice, takze preziji do 6/2005 s mobilnim pripojenim za cca 420Kc mesicicne i kdyz jen v kvalite CS2. Anebo je dulezita kvalita, pak je zde porad dilema EDGE anebo CDMA, pro CDMA hovori levnejsi modem a lepsi technicke parametry. Jeste se muze stat, ze TM bude kotrovat a nabidne GPRS pre Twist take za 50%, TM ma durazny presvedcovaci argument v kodovani CS3 a CS4, pripadne i EGPRS... Kvalita GPRS u TM sla v posledni dobe nahoru, uz to nevypadava. A to jeste nevylozil na stul karty Oscar se svym EGPRS (EDGE)...

Fakt dilema...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jary Kos  |  27. 11. 2004 11:23

Neni to nahodou tak, ze se na GO DATA NONSTOP musikoupit specialni GO karta? Podle me to nejde provozovat s kazdou, ale jen k tomu urcenou kartou, zvlastni edice. Myslim ze to tak je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 27. 11. 2004 11:34

Ne, takhle to je jen u Twistu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  27. 11. 2004 14:35

Marek Lutonsky: Cha, tady kazdej chvali Tebe a vsechnu smetanku sliznes jen Ty...

Ale zajimalo by me co na to konkurence, obzvlast T-Mobile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  27. 11. 2004 11:14

Cesi si vzdycky poradej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  26. 11. 2004 18:18

(jako že mu to myslí a má dobrý nápady    )
Asi si taky jednu koupím , do zásoby :o) I když ji pak zas zahodím, jako předchozí tři :o)
Pro Simira: Správně se to píše Semir Gerkhan :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Semir Gerchan  |  26. 11. 2004 17:08

Tak nevim. Ta bleskovka by tu mozna ani byt nemusela, protoze to asi napadlo kazdeho . No, ale dobry...

Sice se tady vsichni prehaduji, kolik nejmin mohou dobit, aby jim to vyslo na Go Data Nonstop - ale ono jde taky o to, ze pokud chceme vyuzit i tech 30 minut zdarma, tak na te karte je potreba mit navic tak nejak +- 100 Kc, protoze ty hovory jsou normalne uctovany, a pak je to zpetne vraceno (prave po castkach blizicich se 100 Kc.)

No, to jen takovy detail.

Co kdyz ET zdrazi GO DN na dvojnasobek?

Nebo vymysli jeste neco zajimavejsiho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simir Gerchan  |  26. 11. 2004 17:08

Tak nevim. Ta bleskovka by tu mozna ani byt nemusela, protoze to asi napadlo kazdeho . No, ale dobry...

Sice se tady vsichni prehaduji, kolik nejmin mohou dobit, aby jim to vyslo na Go Data Nonstop - ale ono jde taky o to, ze pokud chceme vyuzit i tech 30 minut zdarma, tak na te karte je potreba mit navic tak nejak +- 100 Kc, protoze ty hovory jsou normalne uctovany, a pak je to zpetne vraceno (prave po castkach blizicich se 100 Kc.)

No, to jen takovy detail.

Co kdyz ET zdrazi GO DN na dvojnasobek?

Nebo vymysli jeste neco zajimavejsiho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PedroKV  |  26. 11. 2004 12:40

Sorry, jsem slabší na matiku, tak mi nějak nevychází počty v článku: když go data nonstop stojí 850,-, tak polovina je 425,- Kč. 25Kč už je na kartě, tak stačí dobít za 400,-, resp. aspoň o kačku víc, aby byl kladný kredit, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 11. 2004 12:47

Když dobijete jen 400 Kč, získáte bonus 400 Kč, k tomu na kartě bude 25 Kč - a do 850 Kč vám bude ještě pětadvacet chybět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indiana@vol.cz  |  26. 11. 2004 12:54

Hehe. Byl jsi rychlejší!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  26. 11. 2004 12:59

Já bych to ještě zkombinoval s Duet, bo jak se ta služba jmenuje. Spárovat tuhle GO kartu s paušálem a z něj to nabít - bonus 5%. Pak by pro to nabití stačilo už jen asi 405 korun. To už je ale detail. Ale druhá možnost, nabít to z účtu paušálisty litrem, tak by bylo bonus další litr a půlkilo k Duet. Tedy, doufám, že to jde kombinovat, ty bonusy. A přepnout na Duet s jinou GO kartou jde zdarma jednou v kalendářním měsíci, což stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  26. 11. 2004 15:41

nelze kombinovat s jinými bonusy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  26. 11. 2004 13:01

Jej, tak spíš 410 korun Po obědě mit o nějak nemyslí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  26. 11. 2004 13:08

Bože můj, jsem si tu kalkulačku měl vzít rovnou - stačí 403, protože:
25 + 403 x 1,05 + 403 = 851,15

Uff, to bylo složitý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PedroKV, PedroKV  |  26. 11. 2004 13:16

aha, díky. Já to říkal hned, že mi matika nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indiana@vol.cz  |  26. 11. 2004 12:51

Nechci ti kazit radost, ale bohužel ne.

Počítej semnou:

go data nonstop stojí 850,-
tak polovina je 425,- Kč
a 25Kč už je na kartě
tak stačí dobít za 400,-
--->
25 + (400*2) je 825 Kč a né 850 ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Loud  |  26. 11. 2004 11:47

Pozor, Eurotel vám dá maximálně 1000,- Kč. Takže nejde nahrnout na SIMku 10000,- a myslet si, že vám dalších 10000,- jen tak připíšou. Na to bacha!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  26. 11. 2004 12:32

vsak o tom tady nikdo nediskutuje a je navic napsane primo v clanku... zadna novinka tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 11. 2004 12:55

Radši jsem to tam dodatečně dopsal, je to důležitá informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomyxx  |  26. 11. 2004 10:33

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomyxx  |  26. 11. 2004 10:28

za těch 25 korun.... co já vím, prodává se za 150,- ( nebo alespon  prodávala)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  26. 11. 2004 10:13

kouknete na www.mpx.cz kde je soutez o mP3 prehravace Xclef .. staci odpovedet jednoduchy otazky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek.F  |  26. 11. 2004 09:52

Pěkná finta. Mám pocit že dobíjet se musí v celých korunách, takže 413 korunami by to šlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  26. 11. 2004 09:46

Nevíte náhodou...
- nebude omezovat ET počet nakoupených sim na jednu osobu?
- jak dlouho můžu mít kartu GO "v šuplíku", než jí poprvé strčím do telefonu a nabiju kredit? Ten kredit přece nemusím nabíjet hned, ale až v červnu, ne?
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blob  |  26. 11. 2004 09:54

- nebude omezovat ET počet nakoupených sim na jednu osobu?
jako jinde, děláš kolečka (mezi 2 prodejci v jedne prodejne, vsichni se budete naramě bavit ) a můžeš je mít všechny co mají

- jak dlouho můžu mít kartu GO "v šuplíku", než jí poprvé strčím do telefonu a nabiju kredit? Ten kredit přece nemusím nabíjet hned, ale až v červnu, ne?
jde o to, že kredit je tam furt, ale ta aktivace po červnu jaksi ztrácí smysl, to už je pak standart go a připojení za 850

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  26. 11. 2004 09:59

Díky..
 
S tím kreditem jsem to myslel jinak... Pokud bych si koupil víc karet, tak je všechny nemusím nabít hned (a následně pracně udržovat), nebo ano? Zajímalo mě jestli ta karta bude ještě funkční, když jí vytáhnu ze šuplíku a poprvé dobiju až na jaře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blob  |  26. 11. 2004 10:05

sem udělal kec... aktivace simky je jen v prosinci, kredit tam hned nedávat, a jak to píšou březnová a další simka se musi protočit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  26. 11. 2004 09:11

jo dobra akce.je to vlastne takova nabidka go data nonstop na rok a pul mozná i vic za polovicni cenu.  kdyz bude mit nekdo chut si hrat s kartama a vrazit volne prachy do kreditu a modlit se aby nezlevnili data 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  26. 11. 2004 09:08

No i 437,50 Kč je za takový "Internet" moc. Odpovídající částka by byla tak 200 Kč max. Sám mám garantovanou mikrovlnu 200 kbps data neomezeně za 500 Kč měsíčně. Můžete namítnout, že ta mikrovlna moc mobilní není, což je pravda, ale naprosta většina uživatelů které znám GPRS stejně používá nemobilně a platí za těch 30 kbps které se z toho sotva dají vytáhnout přes tisíc korun...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAno F.  |  26. 11. 2004 09:43

Tech 30 kbps neni problem vytahnout. A to temer v jakoukoliv dobu.
A naposled jsem platil za pausal jen 851,- Kc vcetne DPH. Mam to od unora a pres 1000,- Kc jsem se (vcetne volani a SMS) dostal snad jen jednou.
A to v tom je i 60 volnych minut kdykoliv do libovolne site v CR s vterinovou tarifikaci od prvni vteriny a automatickym prenosem neprovolanych minut/sekund do pristiho tarifikacniho mesice.
Z rychlosti a spolehlivosti nejsem vubec odvazan, ale mobilni to je a v mem pripade - nemam svuj byt a bydlim po podnajmech - je ta mobilita k nezaplaceni. Jinak mi to ale dost pada (po nekolika MB), coz me uz docela rozciluje, ale jinak to neni spatny. A WAP na mobilu zdarma je taky docela sikovna vec. Napr. pro jizdny rady (wap.idos.cz) nebo program kin (wap.dokina.cz).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kik  |  26. 11. 2004 10:18

Přesně tak, tolik služeb za 850 to je velmi v pohodě osrálci a téčkaři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  26. 11. 2004 11:22

s vterinovou tarifikaci od prvni vteriny  To těžko, Anežko
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  27. 11. 2004 11:29

navic vterina je jednotka uhlova, cas se meri v sekundach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.o.B  |  29. 11. 2004 15:07

Čas se měří ve vteřinách i sekundách, ČJ povoluje obě varianty. Pro úhlovou míru jediný možný výraz opravdu vteřina. Pro čas je gramaticky správně vteřina, sekunda byla jaksi přejata ze Slovenského jazyka, když jsme byli přes 70 let jedna republika, a je tedy i tato správně
Takže tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  02. 12. 2004 09:09

Obávám se, že jsi poněkud mylně informaván.
Vteřina je totéž, co sekunda. Rozdíl je v tom, že vteřina pochází ze slovanského vterý = druhý (v ruštině vtoroj), sekunda z latinského secundus = druhý.
Bohužel nevzdělanci v 60. letech vehementně prosazovali „mezinárodní” název sekunda, protože nevěděli, že je to totéž, jako dosavadní vteřina.
Něco podobného jsme měli ve škole, když nás učili, že Sovětský svaz a Čína nemají presidenta, ale předsedu. Přitom president = česky předseda.

Holt, není nad klasické vzdělání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guru  |  26. 11. 2004 09:51

Potis pi...... !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  26. 11. 2004 06:15

JAK ZAVEDU NA GO KARTE GPRS TARIF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  26. 11. 2004 08:49

Přes *88

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 11. 2004 09:39

Přes SMS
Odešlete SMS ve tvaru GO D850 na číslo 999111.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  26. 11. 2004 01:25

Marku gratulu. Jen tak dál. Správný český vychytralec se nikdy nezapře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  26. 11. 2004 07:12

Tady se neda mluvit o vychytralstvi.. Panove od ET na to urcite mysleli, je to jen vyuziti jejich nabidky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 11. 2004 08:16

Proč vychytralec? To slovo má negativní zabarvení, a na využití nabídky nějaké firmy, za kterou řádně zaplatím, není nic negativního. Tvůj příspěvek je úplně mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  06. 12. 2004 11:33

No nevim, jestli je kupovani kazdy mesic nove simky beznym vyuzitim nabidky... Je to ponekud krkolomne a i kdyz s tim Eurotel musi pocitat, jiste o techto uzivatelich nemluvi jinak nez o vychytralcich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom1  |  26. 11. 2004 00:38

Hned zitra bezim kupovat SIM eurotel GO GO GO...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 11. 2004 01:28

To muzes, ale do pondelka si tam celkem pockas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
učytel_češtiny  |  26. 11. 2004 00:30

Tech tricet volnych minut pri GO DN zustava, nebo je tam nejaka zmena??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchist  |  26. 11. 2004 00:25

Trochu jsem nepochopil, proč nedobít rovnou mnohem větší částku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 11. 2004 00:28

No, to byl asi priklad jak se dostat k ty uvedeny cene. Ale pravda, ze kdyz se dobije vic, da se tato SIM pouzit i na 2 mesice datanostopu
Ale on da stejne ET po tehlech vsech diskuzich do obehu jen par tisic karet a ty lidi (a prekupnici) zkoupej ihned po otevreni pobocek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 11. 2004 07:41

Jasně, lepší je dobít 850 Kč a mít 1 kartu na 2 měsíce internetu. Za těch 437 Kč už to je celkem použitelné. 850 je pořád nekřesťansky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 11. 2004 16:53

Je třeba číst cý článek. Tady to je:  od Eurotelu ale nedostanete vyšší bonus než 1 000 Kč, takže se spíš vyplatí „karty na jedno použití“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  26. 11. 2004 00:06

Kdo umí umí. A Eurotel jede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indiana@vol.cz  |  26. 11. 2004 12:45

Nabízím GRPS telefon vhodný JEN jako modem na net.
telefon(Siemens MT50) s baterií, nabíječko + dva datové kabely -> jeden na COM a druhý na USB.
Jen cena kabelů byla 600. Za 700 to může být Vaše celé!
Předání PRAHA nebo Liberec

Víc na mailu:indiana@vol.cz

PS: GPRS se pořád hodí :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor